November 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door pim, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    lekker zeg al die vakanties! :D ik denk dat ik als het werk het toelaat in september 3 weekjes vrij neem, we gaan dit jaar nergens heen, maar volgend jaar wil ik zeker weer naar Griekenland!

2. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Tis vreselijk.. ze krijgt gelukkig veel bezoek. Dus wij gaan vanavond niet.
    Hier was idd een aardige wateroverlast. We kwamen gisteren net in de stortregen rond 23.00u thuis en het golfde de straten door. Het is een geluk dat we het in de auto zelf droog hielden.

Robine: Brent krijgt ook wel hardere koekjes, ook 1 groot gesop maar een stuk minder dan liga ;) Ze zien er uit als beertjes. Weet verder niet meer de naam maar wij kopen het bij de AH.

3. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Zo, Bastian ligt in bedje dus heb ik even tijd om te posten. Lief komt om half 10 pas thuis.

Idd heerlijk die vakanties!
    Veel plezier Saskia. Geweldige metamorfose!

Wat naar zeg Trutje. Wat moet dat afschuwelijk zijn.

Semmi: sterkte! Fijn dat je het helpt om het hier te delen.

Robine: dat heb je goed geregeld, met zo'n schoonma :D Kunnen we niet ruilen, haha ;) , die van mij is vreselijk (en ze mailde vandaag dat ze volgende maand weer een week wil komen. En hele week! Dacht 't niet.)

Sappie: kijk maar uit, straks wordt Lieke net zo'n papa's kindje als Bastian ;)

Lydia: haha, sorry, is natuurlijk niet leuk dat je 's nachts uit bed moet maar wel superschattig dat ie nog niet zelf terug durft te gaan zitten.

Salomina: goed zo, Moira kruipt vooruit! Hopelijk slaapt ze vannacht weer goed door. Maar een natte luier ligt natuurlijk niet lekker.
    Bastian wordt vaak voor een meisje aangezien. Terwijl hij maar 1 roze shirtje heeft. ;) Ik moet zeggen dat ik het zelf ook niet altijd zie hoor, haha. Dan vermijd ik het jongen/meisje gewoon (ooh, wat een schattig kindje :) ).

Fajah: Hoera, vakantie! Geniet ervan.
    Vriend heeft het prima naar z'n zin maar wel jammer dat hij Bastian nu heel weinig ziet. Hij wil proberen alles in 4 dagen te proppen zodat hij de woensdag lekker thuis is.

Kan alweer niet verder teruglezen & weet 't allemaal niet meer :(
    Naja, probeer vanaf nu weer mee te doen. Het lijkt erop dat Bastian het nu wel ok vindt alleen met zijn mama want hij was vandaag een stuk makkelijker dan vorige week. Ondanks wat huilbuien (tandjes?). Hij begint zelfs knuffelig te worden, echt om te smelten :D En net in zijn bedje riep hij huilend mmmm....mama... :confused: Geen idee of hij bewust roept, lijkt me nog wat vroeg of niet? Ik heb nog nooit zo snel bij hem gestaan :)

4. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Trutje: wateroverlast?
    Jee, en laatst ook al noodweer en weeralarm toch? Aan het noorden gaat weer alles voorbij want er is sinds vorige week nog nauwelijks een drup regen gevallen en dat onweer van laatst stelde niets voor. Vreemd...

5. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Het gaat weer super met de voedingen. We hebben nu een mooi schema (van 6 voedingen) en daar houdt hij zich meestal wel aan. Heel soms een extra bv tussendoor (ja, nog steeds ;) ) maar nu met dit warme weer wil hij liever water.
    Hier nog een die niet meer zo van teveel vreemde gezichten houdt.

6. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    ooh ik heb zo'n verrekese jeuk! wordt er gek van...morgen maar weer terug naar de ha.

ff dit;

trutje; aah wat erg zeg voor je vriendin. Hoop dat de beeb nog ff kan blijven zitten en nog wat groeit. Sterkte ermee! Dan wordt je weer eens ff met je neus op de feiten gedrukt wat een wonder het is dat wij allemaal gezonde kindjes hebben mogen krijgen.
    panda; fijn dat Bastian lekker slaapt nu en dat het wat beter gaat. Haha wat schattig..mama...maakt niks uit of ie het wel of niet bewust riep..hij riep het! :)
    Lydia; fijn dat de ballonvaart geslaagd is. En proficiat met Jesse zijn 7 maanden! Hij gaat echt hard zeg..bedje omlaag en gaan staan..knap hoor!
    semmi; nog wat gehoord van je schoonvader? Weer spannende tijden voor jullie..knuffel vanuit hier!
    femmy; lekker griekenland...wij zijn in 2004 naar Samos geweest en het was zo super. Wij gaan ook zeker nog een keer naar griekenland!

Milou is echt bekaf nu na het kdv. Ze heeft toch in totaal daar 5 uur :confused: geslapen en nog om 18.45 uur k.o. in bed...het schatje :D

7. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Wat fijn zeg dat je nu op een wat vaster schema zit. Knap hoor nog steeds bv! Tja die vreemde gezichten zijn leuk op een afstand maar van dichtbij zijn ze toch wel heeel eng ;)

8. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Hey panda! Lief he dat gebabbel dat ze nu gaan doen. Het is onbewust heb ik uit boeken maar we willen graag anders denken he? ;) Fijn dat Bastian nu wat beter in zijn vel zit dan vorige week. Hij heeft dus niet zo veel last van de warmte? Brent wel. Met geen mogelijkheid komt ie in slaap... echt niet grappig!

9. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Brent was ook mee naar de tattoo conventie :D

10. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Brennie hoe herkenbaar. Brent slaapt ook vaak veel op het KDV. Hij doet er zo veel indrukken op dat ie heerlijk vroeg slaapt 's avonds.

11. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Bastian heeft in het begin even last gehad van de warmte maar hij lijkt er nu aan gewend. Ik heb wel alles open en hij slaapt in zijn rompertje (en lakentje, vlak voordat ik zelf naar bed ga).

Haha, Brent schrikt niet van vreemde gezichten vlakbij :)

Wat vervelend Brennie, die jeuk.

12. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    hihi Panda, hij zat alleen maar nar zijn tanden te graaien. DIkke ekster dat het is :D
    Dat is trouwens Lucky Diamond Rich. Een heel bekende man in de tattoowereld.

13. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Wat een stoere kerel zeg die Brent...denk dat Milou het zou uitgillen :) Brent wordt ook al zo groot zeg, leuke foto!

Hier is de warmte ook niet echt uit het huis te krijgen maar gelukkig heeft Milou er weinig last van, ze slaapt als een roosje dus..

14. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Gisteren met me meisje op het voetbalveld. Tja zo ziet m'n gezicht er nu uit..een beetje bulterig ;)

15. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Wat een lekkertje die Milou, zeg. Die meneer was heel rustig met Brent hoor. Hij liet hem echt eerst wennen en sprak heel zachtjes tegen hem. Ik denk omdat ie wel gewend is dat kindjes beginnen te huilen op zijn arm :D Daarom vond ie Brent ook zo lief denk ik! Die huilde helemaal niet, maar deed net als bij zijn papa heel lief aan het gezicht voelen.

16. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Trutje, waha die Brent wat een lefgast met Lucky Diamond Rich! Wat naar van je vriendin. Hopelijk komt alles toch goed.

Panda, een hele kluif om zulke lange dagen alleen voor Bastian te zorgen. En nog steeds bv, knap hoor!

Robine, die schoonmoeder van jou heeft het dus maar druk met jullie! Ik zou het zelf niet willen zo, maar voor jullie is het prettig geregeld zo. Nog ff druk met de afsluiting van het jaar, maar dan heb je wel megavakantie. Weet nog van vorig jaar dat jij maar schreef dat je in je badje lag, terwijl ik aan het werk was. Bofkont!

Weet niet wie het vroeg, maar Emme eet de liga best netjes. Ik geef een halve en die peuzelt ze lekker op. Ze verslikt zich niet eens. Ook broodkorst gaat er goed in zonder verslikken.

Sappie, gelukkig is de canvas op tijd gekomen. Leuk he die mannen en hun beeb. Ik kan Emme goed een dag alleen met Alex laten. Hij weet echt alles precies en doet echt alles net zo gemakkelijk als ik. Vind ik echt tof om te merken hoor.

Brennied, leuke foto op het voetbalveld!

Fajah, joepie vakantie! Jij gaat toch ook weg, wanneer?

Ik nog 1 dag werken en dan vakantie. Morgenavond kraamvisite bij een oud collega van me. Erg veel zin in. Ik ben het trouwens niet geworden bij de sollicitatie. Ze wilden persé 36 uur en ik wil maar 32 uur. Die dag met Emme wil ik voor niemand opgeven hoor!

Hier geen canvas voor vaderdag. Ik heb een t-shirt voor Emme met de tekst: "mijn papa is toevallig de allerliefste", en ik heb zelf wat zitten knutselen met een foto van Emme en Lex op een hart van karton. Best leuk geworden vind ik zelf. Verder heb ik nog een boek voor Lex gekocht dat íe graag wil hebben.

17. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Hihi, Brent is een bikkel! Maar ik denk dat het idd dat het bij baby's het belangrijkst is om voorzichtig te zijn en zachtjes te praten, dan maakt het niet zoveel uit hoe je eruit ziet.

Jij ook al bijna vakantie Pim, lekker! Logisch dat je je Emme-dag niet wil opgeven :D Is ook heel leuk! Beetje vermoeiend, dat wel, haha.

Lieve foto Brennie! Zelfs met bulten ;)

Goed, het is weer bedtijd. Tot morgen!

18. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    trutje:die brent die durft bij zo'n engerd hihihi,knap van hem hoor!

pim:ik vertrek zondag avond de 17de,en jij de 16de toch?
    ik ben de 30ste terug

panda:wel knap dat je nog steeds bv geeft,dus je bent nog steeds niet ongi geweest?wel lekker hoor.

ik was 3 dagen overtijd ,ik had stress niet normaal meer.had er nog nix over gezegt op het forum wou het even afwachten.
    vanmorgen was het daar dan toch,gelukkig.
    ik heb dat eigenlijk nooit dat ik niet op tijd ongi word dus daarom was ik ook zo ongerust.maar het is vals alarm ;)
    een 3de kindje is best welkom hoor(mn man zou liever vandaag dan morgen willen dat ik zwanger ben hhihi)
    maar ik moet daar nog eens heeeeeel goed over nadenken,want ik zit dan wel met 3 koters in mn eentje hé?en ook nog werken, word dan wel best zwaar denk ik.

ga nu yorben wekken voor zn fles.

xxx

19. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    goeiemorgen!

Trutje; wat is Brent stoer zeg, hahaha dus die man was aan het eind zn gebit kwijt :)

Pim; groot gelijk dat je die dag niet op wil geven! en ook bijna vakantie! lekker!

Brennied; leuke foto van jullie!

Fajah; hier ook een beetje onzekerheid, we waren gisteren dus weer "gezellig" geweest (ff netjes gezegd ;) ) we doen het nu altijd met condoom en ik slik de pil niet, was opeens het condoom verdwenen, dat was even schrikken! ik hoop nog niet zwanger te zijn, maar heb ff snel uitgerekend dat ik nu nog geen eisprong heb..

fijne dag allemaal

20. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    ojee femmy,hopen dat het ook vals alarm is dan maar.

Deel Deze Pagina