Goeiemorgen Heerlijk uitgeslapen tot 10uur, was echt wel een keer nodig want de laatste weken was het echt 7uur en dan niet meer slapen die kleine ondeugd hihihihi Fajah, wij zijn naar Meerdal geweest in plaatsje amerika in limburg. Wel erg leuk hoor maar Jayden is nog net te klein voor al die activiteiten en eten was erg duur.. Trutje, leuke foto, denk dat Jayden hard zou huilen Stoere knul hoor die Brent! Robine, hier ook nog niet geprobeerd.. Wij willen binnenkort ook autostoel halen... Jayden is ook al zo'n 9,5 kilo. Geloof dat wij de koplopers zijn.. Jayden en Jill hahahha Annemonique, hier ging fietsen wel redelijk maar ben met 5 minuutjes bij mijn oma. Jayden hing ook nog iets naar rechts dus af en toe kleine stukjes durf ook niet echt kilometers te fietsen met hem. Lydia, hier ook die losse vingertjes, niets is veilig hihihi vooral mijn haar en oorbellen zijn ook erg interessant. Dank je wel, had er zelf niet eens meer zo snel aangedacht dat Jayden vandaag 7maandjes is Vandaag rustig dagje, straks ff boodschappen halen want mijn vriend is morgen jarig. Vrijdag mijn moeder en man ophalen van station, eindelijk ik heb haar erg gemist, erg he maar we bellen echt elke dag ff of dat ik ff langs wip bij haar. Nou ga ff lekker douchen met mijn hummeltje.. Kom later nog wel ff weer kijken
Zo ik ben er ook weer. Erg druk gehad, vooral op me werk, niet normaal zeg. Iedereen besluit om huizen te kopen en stukken grond......ach ik ben van de straat heh. Vandaag dus lekker vrij. Ga zometeen met Daynah naar een kennisje. Zij heeft Daynah in januari voor het laatst gezien, dus het is al weer even geleden. Charissa: Wat een leuke foto's weer zeg. Wat is Jayden ook weer groot geworden. Gaat hard heh. Heerlijk dat je even heb kunnen uitslapen. Doet een mens goed. Robine: Ahhh spannend zondag in de finale, tuurlijk gaan jullie die winnen. Zet hem op! Ik wilde toevallig die vraag ook al gaan stellen over die autostoel alleen Daynah is nog een 7 kilo, dus ik weet niet of het dan kan, maar ze kan aardig goed zelfstandig zitten en als we over 2 maandjes naar Frankrijk gaan dan doe ik haar wel in die andere stoel, lijkt mij lekkerder zitten voor haar. Conny: Een feestweekend...gezellig. Verder kan ik niet teruglezen, dus even uit me hoofd. Ik zag een ontzettende stoere foto van Brent. En een mooie canvas van Lieke. Eindelijk toch binnen heh Sap. Verder zag ik trouwfoto's van Sas bijkomen, erg leuk en ook van Timo en Marit. Ik vergeet nou toch niemand met foto's o ja Milou zag ik ook nog. En voor Pim: welkom terug en jammer dat je het niet bent geworden bij de sollicitatie en je heb gelijk hoor ik zou ook geen dag opgeven. Ik wilde toevallig ook die vraag stellen wat Robine al zei over de autostoel, alleen Daynah is nog geen 7 kilo, dus ik weet niet of het verstandig is omdat te gaan doen. Wat denken jullie. Verder kan Daynah al heel goed zelfstandig zitten en dan is ze lekker aan het spelen. Alleen nu wilt ze dus echt niet meer liggen heh. Ik denk dat Daynah het rollen gaat overslaan want dat doet ze nog steeds niet. Verder hier ook geen tandjes nog, terwijl ik een paar weken toch echt dacht dat ze door zouden komen. Ik ga even bij die kleine meid kijken want ik hoor haar weer eens gillen en wil natuurlijk niet gaan slapen. Zal zo nog even wat foto's spammen. Lfs Kelly
Hallo allemaal! Rustig hier! Kelly wat kan ze al goed zitten! ik denk dat het dan wel mag in de nieuwe autostoel?! gaat er volgens mij iig om dat ze goed kunnen zitten?! Sens; hebje al veel foto's gemaakt met je nieuwe toestel? Charissa; fijne dag alvast morgen met de verjaardag van je vriend! Hehe alweer weekend! morgen komen als het goed is de vaderdagkado's (net op tijd) en straks ga ik met een vriendin naar de moonlightbraderie, had vandaag een heeeel leuk huisje gezien op funda.nl, echt alles ziet er super uit, toevallig staat een paar huizen daar vandaan het geboortehuis van mijn moeder! we zitten nu nog in een huurhuis maar we willen toch ooit wel kopen.. fijne avond!
canvas is binnen eindelijk(2 dagen later dan ze hadden gezegt via de mail) charissa:wij zijn ook al eens in het meerdal op vakantie geweest,vond het toen ook wel een leuk park.
Hoi ! Hier in huis is de ontploffing compleet, nu ook op zolder spullen tevoorschijn getoverd voor de feesttent. Gisteravond ineens gezeik, want 2 man had toegezegd in de tent te gaan slapen als bewaking zeg maar. Komt ineens een vriendin van 1 van die mannen op msn tegen Werner wanneer hij nou eens iets zelf gaat doen i.p.v. anderen overal voor op te laten draaien. Nou, toen begon ik te stomen, want het hele gezin draait hier al maanden om de drumband. Toevallig kwam haar vriend 's avonds langs, dus hij heeft naderhand zijn vriendin verteld dat dit helemaal niet Werner's idee was, dat hij dat zelf voorgesteld had etc. etc. Pff... wat een gezeur zeg. Dat zijn dan mensen van 19-20 jaar die doen alsof ze alle wijsheid in pacht hebben zonder eerst na te vragen of het wel klopt wat ze denken, grrr.... Vanavond heb ik zelf ook repetitie van het reuniekorps, altijd gezellig, dus toch maar even oppas geregeld voor de kids. Morgen even langs de huisarts want er zit een of ander ontsteking in het topje van mijn wijsvinger denk ik, dik, rood en pijnlijk en absoluut niet fijn bij Marit optillen, me ergens aan stoten en typen (ja, ik tik nu dus met 9 vingers ). Zow, dat was mijn portie gemopper Nou nog wat positiefs: Vandaag afsluitend gesprek gehad op de psz over Rick's toetsen (ja, zelfs op de psz krijgen ze die al). En hij had alles uitstekend gedaan, is er ook echt aan toe naar de basisschool te gaan en ze vinden het een heerlijk kind. Goed voor je mama-ego, zo'n gesprekje ! Robine: Als Jill goed kan zitten, kun je het gerust proberen in een winkelwagentje denk ik. Succes zaterdag met tennissen ! Femmy: Gaan jullie nu een afspraak maken voor dat leuke huis? Fajah: He gelukkig dat de canvas binnen is ! Kelly: wat zit jouw meisje ook al stevig zeg ! Charissa: Uitslapen tot 10 uur, wauw ! En leuke vakantiefoto's zeg ! Lydia: Ideaal he, als je op je werk ook kunt bijlezen en reageren . Sorry, verder kan ik niet meer teruglezen ! Tot morgen !!!
Heej dames, Effe snel een berichtje, heb het erg druk met laatste voorbereidingen als ceremoniemeester voor het huwelijk van mijn zus over 2 weken. Ga zo bij mijn zus en zwager langs om de laatste dingen door te nemen, morgenavond nog effe met m´n ouders en broers om de tafel en vrijdag vrijgezellenfeestje. Wilde nog even laten weten dat mijn schoonvader gister een goede uitslag van de botscan had, geen uitzaaingen dus en in de rest van zijn lichaam is het nu de afgelopen 2 maanden hetzelfde gebleven. Echt een meevaller, voor zover dingen nog mee kunnen vallen. Dat hij zo moe en misselijk is en dus niks binnehoudt en enorm zwak geworden was, komt door calcium te veel in zijn bloed, wat weer een gevolg is van het type kanker dat hij heeft. Dit kunnen ze oplossen met 1x per maand medicijnen. Hij is erg eigenwijs geweest door zich pas op te laten nemen toen hij echt niet meer op zijn benen kon staan, want de arts heeft nu eerlijk gezegd dat het echt niet veel had gescheeld of hij had het niet gered. Omdat hij redelijk aangesterkt was en vloeibaar eten binnen houdt, mocht hij vandaag naar huis. Hoop echt dat ie dus weer wat opkrabbelt na die bestralingen en alsnog een mooie, wellicht laatste, zomer mag beleven. Nu nog een goede uitslag van Lenhard de 21e en we kunnen er weer even tegen aan Nou ga er vandoor, kom morgenochtend effe bijlezen en reageren! Fijne avond allemaal! Liefs Semmi
Conny: Wat een gemekker zeg van die vriendin van je man zn vriend. Dat soort dingen gaan altijd langs elkaar heen en dan lijkt t net of de een niks doet en de ander heel veel, terwijl je ws allemaal net zo hard bezig bent geweest met de voorbereidingen. Gelukkig is t weer goed gepraat. Sterkte met je vinger, lijkt me erg vervelend! Semmi: gelukkig een positieve uitslag van je schoonvader, op de hoge calciumwaarde na natuurlijk. Ben blij voor jullie dat hij weer naar huis is! Trutje: Wat was dat trouwens een leuke foto van Brent en die enge man Grappig he dat kinderen nog helemaal niet doorhebben of iets eng is op deze leeftijd. Brent lijkt wel op je vriend trouwens, zat laatst in zn weblog te kijken en hij heeft wel papa's koppie! Kelly: Wat een leuke ''zit''foto's weer van Daynah! Al zie ik stiekum nog wel een been in dr ruggetje he Lol. tegen t omkukelen naar de zijkant zeker Ik weet niet of Daynah al in de autostoel kan, 7 kg is nog niet zoveel.........maar ja als ze goed kan zitten...... ik heb vandaag voor t eerst met Jill in de autostoel gereden en ze vond t prachtig, nu kon ze lekker naar buiten kijken en vooruit rijden . Buggy achterin de kofferbak, ideaal! Fajah: FOTO! We willen de canvasdoek zien! Gelukkig op tijd binnen. Weet ff niet meer zo uit mn hoofd, sorry. Net weer EHBO gehad, over 3 weken examen. Ben t nu wel zat hoor, kan inmiddels alles al wel, t is nu erg veel herhalen! Vanmiddag heeft Jill dus voor t eerst in de autostoel gezeten en dat ging prima. Winkelwagentje nog niet geprobeerd, had nl niet zoveel nodig dus ff met de buggy door de AH gescheurd. Verder dr paspoort opgehaald, dus Jill kan op reis Gelukkig zijn we ook geslaagd voor een vaderdagcadeautje, aangezien John de canvas al voor zn verjaardag in mei had gekregen. Heb vandaag 2 van die poloshirtjes met een krokodil erop gekocht Mag geen reclame maken he, lol. Kon niet kiezen uit de kleuren, ze waren allemaal mooi dus heb ik er maar 2 gehaald, een van Simba en een van Jill voor hun ''papa''. Beetje spijt had ik wel bij t afrekenen .........maar goed t is maar 1x per jaar vaderdag he Ga zo lekker bedje in. Ben moe. Spreek jullie morgen wel weer! Liefs Robine
Ha meiden, ff een kort berichtje van mij. Charissa: Gefeli met Jayden 7 maanden! Kom morgen weer alles lezen en reageren. Had de laatste 2 dagen beetje last nog van zwangerschapshormonen denk ik. Ging niks goed. Morgen nieuwe dag
robine:ik zal morgen een foto vd canvas plaatsen ,goed? sal:doe rustig aan,we hebben allemaal eens een mindere dag,maak je niet druk om het forum ,kom wanneer het je uitkomt. brennied:hoeist met de uitslag in je gezicht? kel:daynah kan zeker al goed zitten zeg,yorben echt nog niet hoor,hij rolt nu wel de hele kamer door en probeert af en toe zn beentje onder zn buik te doen,dus de kruipneigingen zijn er ook al semmi:ik kreeg net wel tranen in mn ogen ,hoe je het omschreef van je schoonvader dat het wellicht zn laatste zomer word.helaas is het zo en als je het dan zo leest zoals jij schrijft dan krijg ik echt een brok in mn keel.heb erg met jullie te doen hoop dat hij nog veel kan genieten van jullie allemaal.xxx kreeg vanavond van een vriendin van me een smsje dat ze in het zkhuis zit nu(die van die tweeling) haar man heeft zn scheenbeen + kuitbeen gebroken met tennis vandaag. hij heeft de hele dag nuchter moeten wachten tot hij geopereerd werd,kreeg geen pijnstillers, das toch te erg voor woorden,die zal het wel uitgebrult hebben vd pijn denk ik. mn vriendin was erg geschrokken en kon er niet direct heen ivm met opvang vd kids. (ze hebben 5 kids) hij is nu geopereerd en ze hebben er een pin in gedaan. hij zal 10 mnd moeten revalideren zei ze en nu ga ik mn bedje ook maar eens opzoeken.
Zo bezoek is weer weg. Ga zo lekker douchen en richting mijn bedje. Robine: Geloof graag dat Jill het prachtig vond. Ik denk dat ik het even een keer gaat proberen en dan zien we het wel of het goed gaat. Het lijkt of dat Daynah leunt heh tegen dat been, maar dat is echt niet zo. Maar oma vond het nog wel eng geloof ik en ze zat er klaar voor voordat Daynah omviel.....zo bezorgd zijn die oma's en opa's. Zo duur vaderdagkadootje zeg. Ik geef het canvas en een etentje. Ik weet het echt niet hoor. Het is eigenlijk ook zo commercieel allemaal. Fajah: Auwwwwwwwwwwww dat moet echt ontzettend zeer hebben gedaan. Hij zal het idd uitgegild hebben. We willen een foto zien van de canvas.....zal ongetwijfeld mooi zijn. Nou meiden ga richting de douche. Morgen weer vroeg op om te gaan werken.....blehhhhhhh heb niet zoveel zin. Weltrutsten alvast. lfs kelly
Conny, wat een voorbereidingen voor het feestweekend zeg! Kan me voorstellen dat je trots bent dat Rick het zo goed doet op de psz. Sal, morgen een betere dag! Fajah, wat een narigheid voor die vriendin van je. En dan 10 maanden revalideren en 5 kids thuis ......pfff heftig. Robine, als Jill idd al zo groot is kan ze toch best in de autostoel idd. Emme nog niet hoor, die is nog geen 7 kilo.. haha. Ze gaat gewoon in de maxicosi mee naar Frankrijk zaterdag. Wel goed hoor zo'n ehbo cursus. Ik kan denk ik echt alleen maar 112 bellen in noodgevallen. Semmi, fijn die uitslagen van je schoonvader. Duim voor een goede uitslag de 21e voor Lenhard! Kelly, goed hoor van Daynah dat zitten! Emme heeft nog evenwichtsproblemen zeg maar. Succes met werken morgen. Nog 1 dagje en dan heb je toch weer weekend (vrijdag ben je toch vrij?). Had vandaag een mooie deal: had van de winter al heel leuke schoenen met een sleehak gezien, maar die vond ik toen te duur. Nu zag ik ze vanmiddag in de opruiming voor 60,-- goedkoper! Meteen meegenomen dus. Ik heb nu ook lekker vakantie. Nog even een paar dagen aanrommelen, vrijdagavond nog een bruiloft van een collega van me en dan zaterdagochtend naar Frankrijk! Gisteren op kraamvisite geweest bij een oudcollega. Wat een klein hummeltje zeg (3 weken). Daarnaast is Emme echt een reus.
Panda, jij bent toch niet zo tevreden over de Bumbo? Iemand vraagt 'm te koop in het 'te koop gevraagd-forum'. Weet niet of je 'm echt kwijt wil maar zet het toch ff hier neer.
Morguh, Weer een goeie nacht gehad hier. WE hebben voortaan zo''n klein winnie de pooh lampje voor in het stopcontact. En dat werkt voor Milou, ze wordt niet meer huilend wakker 's nachts. Mijn uitslag in m'n gezicht is minder maar m'n onderbenen...pfff...die jeuken verschrikkelijk en zien er echt niet meer uit. Net Milou in badje gedaan en zometeen fruit en dan gaat ze weer lekker slapen. Ze slaapt echt veel de laatste week, overdag zo'n 5 uur bij elkaar. Ach ze zal het wel nodig hebben, net als haar mama pim; Milou kan ook nog niet zitten, ze valt dan ook naar links of rechts. Of ze wil naar achteren leunen, tja dat gaat dan ook niet lukken. Da's zeker een goeie koop...je schoenen. Vast hele fijne vakantie als ik je niet meer tref op het forum! Kelly; ooh wat een leuke foto's van Daynah! Een scheetje..en ze kan echt goed zitten hoor. fajah: phoe da's niet niks van je vrienden...en dan 5 kids.. semmi"fijn dat de uitslag 'goed' was. Hopenlijk kan hij nu een beetje genieten! coonie: hoe was het bij de ha, nog last van je vinger? Nou ik ga ff milou bezighouden want die zit op schoot en vind het toetsenbord oooh zo interessant
goedemorgen,hier is er eindelijk eens een stralend zonnetje,das een week geleden. heb net de foto van canvas geplaatst. ga me douchen nu en de kindjes ook en dan zijn we om boodschapjes,wel lekker hoor om vakantie te hebben,alles op het gemakje. heb vanmorgen om 8 uur al in de tuin gewerkt in mn pyama hahaha,dode bloemetjes weggehaald enzo en alles water geven.en ik kan je zeggen dat dat in onze tuin een heel karwei is,hij is nogal groot hé. ben dus net klaar met alles. waar zit jacq toch?..... al tijden niet meer gehoord. tot later
Hi Meiden, ik leef nog hoor! Ben erg druk met het gedoe rondom de praktijk. Ik moet nu een taxatie laten doen van het pand. Over de gooodwill zijn we het aardig eens mits we uit de prijs voor het pand komen. Inmiddels het ze wel twee overbiedingen wat betreft de praktijk (twee buitenstaanders nb!). Maar ze wil graag dat ik het ga doen maar verder ze is erg star. Wat kost dat veel energie zeg. Mijn bod staat tot 22 juni, dus dan hebben we in iedergeval duidelijkheid. Met Pippa gaat het lekker, ze is nog steeds het zonnetje in huis. Ze draait gelukkig en begint ook wat steviger te zitten. Vorige week hebben we een nachtje met haar in het Huis ter Duin geslapen (decadent he!) en is ze voor het eerst in het zwembad geweest, ze vond het prima het leek net of ze het vaker had gedaan. Ik vroeg me trouwens nog af of de meeting van 1 juli nog doorgaat. Ik lees het wel ben benieuwd! Verder zal ik even een paar pagina's terug lezen want ik heb weer veel gemist! Liefs
Ik denk het niet meer aangezien deze vraag een paar weken terug ook al gevraagd werd. Geen reacties dus ik denk dat het niet meer doorgaat.
Jammer zeg! Misschien daat we nog iets horen van Trutje. Ik vergeet jullie echt niet hoor Fajah! Hoop dat het met iedereen goed gaat.