Hoi, Gisteren wezen zwemmen met Moira. Ze is echt een waterrat want zodra ze in het water terechtkwam waren haar beentjes gewoon niet stil te krijgen. Haar armen zwaaide ook vaak op en neer. Een grote dolle pret! Daarna de hele dag in Utrecht rond gewandeld, en dan papa opgehaald van zijn werk. Eenmaal thuis helemaal dood op, Moira en ikke. Brennied: Gelukkig is de uitslag minder geworden op je gezicht, nu de benen nog. Fajah: Gelukkig is jou canvas ook op tijd binnen. Jeetje over de verhaal van je vriendin en man. Zo lang zonder pijnstillers Jacq: Fijn om weer van je te horen de Praktijk houdt je dus lekker bezig! Kelly: Lieve fotos van Daynah weer! Semmi: Wat een goed uitslag van je vader. Hoe is het met jou en Lenhard vandaag? Panda: Knap hoor dat je nog BV geeft. Las gisteren in een blad dat Nelly Fortado 2 jaar lang BV heeft gegeven. Petje af! Conny: Hoe is het met je vinger? Pim: Lekker korting op de schoenen! Heerlijk vindt ik dat Robine: ben jaloers op je dat je nu al met Jill op de fiets zijn geweest. Kan echt niet wachten. Heb je ook zo'n dubbele fietsenstandard ? Trutje: Mooi foto van zo'n zachtje witte babyhuid samen met een zwaar getekend huid .. leuke contrast! Charissa: Gefeliciteerd met je vriend vandaag! nou, ik ga wat doen. Moira had vanochtend een hele boterham op, en ze dronk thee uit haar eigen kopje. Als ze wakker is, even in bad en dan krijgt ze haar melk. Ga wat wasjes draaien. Met dit warm weer verbruik ik meer kleren omdat ik door alles heen zweet. zal makkelijker zijn als ik niks draag, maar ja
Goeiemorgen Jacq, ook weer terug! Spannend hoor over die praktijk, succes hoor. Fajah, mooi hoor die canvas. Heerlijk he vakantie, lekker rustig aan doen en hier ook lekker zonnetje. Salomina, heerlijk he dat ze zo genoten heeft met zwemmen. Jayden vind dat ook heerlijk en spartelen, kan ik helemaal van genieten Jayden is ook na het zwemmen helemaal K.O haha Gisteren weer gefietst met Jayden naar dorp, achterzitje gekocht en windscherm voor voorop. Hij vind het geweldig maar op het laatst werd hij moe en hing die helemaal op mijn arm echt zielig, hij kon niet meer rechtzitten. Nou Wij om 7uur vanmorgen wakker, willen we naar het dorp fietsen ligt meneer weer te slapen Tot later
Het kindje van mijn zwangere vriendin heeft nu 20-25% kansen. Afgelopen zondag was het nog 0%. Het is nog steeds onduidelijk of alles wel goed is met het kindje en in principe kan het elk moment geboren worden. Heel eng! Dat het een zuurstofgebrek heeft gehad is wel al bekend en dat is heel slecht nieuws. Ze gaan er al van uit dat het kindje als het geboren wordt zowieso gehandicapt zal zijn. Voor nu moet het echt nog even blijven zitten, ze is nog maar 24 en een halve week.. Ik ben er helemaal kapot van... laat staan hoe zij zich nu moeten voelen... Wat heb je een heerlijk kindje, Kel. Je kunt zo wel zien dat ze ook heel ondeugend gaat worden 8) Semmi, iig een heel klein lichtpuntje wat je schoonvader betreft dan he? Ik hoop dat hij nog lekker kan genieten. Wat moet je trouwens lang wachten nog op de uitslag van je man's testen. Da's ook niet leuk! Robine, grappig dat iedereen zegt dat Brent op mijn vriend lijkt. Als je een babyfoto van mij ziet zou je versteld staan. Hij is precies als ik, alleen een ander neusje Om heel eerlijk te zijn gaan wij dus speciaal naar de AH om Brent in zo'n karretje te zetten. Superhandig en hij vindt het erg boeiend want hij kan alles goed zien he. Veel leuker als in de buggy tegen al die dikke billen aan te kijken Hey Jacq wat een spannende tijden voor je! Ik hoop dat alles doorgaat. Lijkt me niet makkelijk. Ik heb nog steeds wel zin in de meet maar ik durf echt niets meer te roepen wat lokaties betreft. De reakties van de afgelopen keer vond ik helemaal niet leuk en aangezien niemand anders het voortouw neemt vrees ik dat het er niet meer van gaat komen Sal, dus ook Moira is het zwemmen nog niet vergeten? Hoe gaat het verder? Al een beetje de oude weer? Charis, hier ook een menneke die snel moe wordt op de fiets hoor. Hij vindt het wel heel gaaf! In het begin (en vooral omdat ie nog echt een beetje klein is) ga ik maar korte stukjes fietsen. Hij is naderhand doodop maar zit de hele weg te zingen Zullen we de agenda's er eens een keer bij pakken? Pim, laat es zien die schoenen? Groetjes van hier!
trutje; aah gatverdamme da's klote nieuws van je vriendin. Pff...zal echt zwaar zijn zeg voor hun nu en ook voor jouw! Dikke knuffel vanuit Brabant! Charissa; Jayden helemaal doodop van het fietsen, kan me voorstellen dat het voor die kleintjes ook echt vermoeiend is, alles is weer nieuw en zien een helehoop. Ik kan ook niet wachten tot ik met Milou op de fiets kan in het voorop zitje Jacq; druk met de praktijk, spannende tijd voor je! Fijn dat het allemaal goed gaat met Pippa en ze heeft dus ook lekker genoten van het zwemmen. Sal; Moira ook een lekkere spetterkont! Moet zeggen dat ik nog geen een keer ben wezen zwemmen met Milou. Ben veel te bang dat ze zich helemaal op krabt Over een maandje op vakantie en daar gaan we het proberen, met 2 man sterk fajah; lekker aan het genieten dus van je vakantie. Mooie foto van de Canvas! Ik wil ook nog wel graag meeten, alleen die 1 juli viel voor mij al af. Misschien kunnen we een centrale plek afspreken, midden in het land ofzo? Ja ik roep ook maar wat hoor als andere suggesties hebben vooral laten horen! Het lijkt mij iig heel gezellig! Milou ligt nog steeds te slapen....alweer 2 uurtjes...
Brennie: zou zo maar kunnen dat ze met zwemmen in de zee juist verbetering van de huid krijgt. Het is een keer te proberen natuurlijk alhoewel het raar klinkt met zout verbetering zien. Het maakt de huid nl. wel hlemaal schoon.. Ach misschien raaskal ik maar wat. Dikke kus voor je grietje
jeetje trutje wat een akelig nieuws van je zwangere vriendin,vind het zo rot.dat gun je toch niemand.heel erg dat ze eerst een gezond kindje hadden en nu mss een gehandicapt kindje krijgen.dan is de roze wolk echt wel verdwenen,heel erg
oja en wat trutje zegt over dat zeewater is echt waar hoor,eczeem verdwijnt heel vaak door het zoute water,ik ga yorben dus ook maar eens in de middelandse zee doppen
Heej ladies Hier eentje die nogal slaap tekort heeft. Slaapt ons meissie altijd zo goed, gaan wij steeds veel te laat naar bed. Kwam gister pas om 23.30 uur terug van mijn zus. Komt zoveel bij kijken qua regelzaken op een trouwdag. Moest meteen weer aan onze trouwdag denken. Kom ik thuis, zit Lenhard nog gezellig biertje te drinken bij de buren buiten. Dus ook nog even neergeplofd en uiteindelijk pas om 00.30 uur naar bed. Vanmorgen naar het gemeenehuis om bijschijvingen op te halen voor onze paspoorten, zijn ze die van mij vergeten...grrrr... :x . Was echt effe pissig, want was nu de derde keer dat ik er was. Dus alleen bij Lenhard bij laten schrijven nu en over een week is die van mij dan weer klaar als het goed is, nah ja, moet maar weer. Jayna slaapt nu even lekker. Ga effe een bammetje eten en moet vanmiddag nog werken en daarna vanavond meteen door naar mijn broer om weer trouwdag door te nemen met mijn andere broer en moeder er ook bij. Baal er wel van, want Jayna ligt dan al op bed als ik thuis kom. Vind Lenhard wel weer leuk zo´n papa avondje....haha Nou reageer later vandaag wel effe. liefs
Blijkt toch dat er wat mensen zijn die nog wilde meeten. 10 juli vertrekken wij naar NZ, dus daarvoor zou 1 juli het handigst zijn voor mij Anders zijn wij pas 1 aug weer terug in Nederland. Aantal van jullie zullen dan op vakantie gaan/zijn ... dus: Sal: 1 juli of na aug. Brennie - wanneer kan jij? ik las dat 1 juli bij jou afviel Trutje: 1 juli bij jou nog vrij? Jacq: 1 juli bij jou ook nog vrij?
Brennied: Wat Fajah en Trutje al schreven, zout water doet wonderen voor eczeem! Wie weet helpt t bij Milou. Hoe gaat t met jou eigen uitslag en bulten?Al op zn retour? Trutje: Jeetje wat een vreselijk nieuws van je vriendin zeg, t zou je maar overkomen. Hopelijk valt t dadelijk allemaal nog mee, ondanks dat t kindje zuurstofgebreke heeft gehad. Duimen maar dat t goed blijft gaan. Jacq: je bent er nog Dacht al dat je druk zou zijn met de praktijk! We willen we een nieuwe Pippa foto zien hoor binnekort. Salomina: Die Moira ook al zo een waterrat, ik geloof dat alle kindjes t zwembad leuk en lekker vinden he. Ook onder de douche en in ons bad gaat Jill als een gek tekeer. Lekker toch dat ze daarna zo goed slapen........heerlijk, heeft mama ook even rust.Nog leuke dingen gekocht in Utrecht? Charissa: heb je Jayden achterop? Nee toch? Uitkijken hoor met dat in slaap vallen, dan schijnt t dus nog wel slecht te zijn voor hun ruggetje. Fajah: Je canvasdoek is geweldig geworden, daar zal je mannetje wel blij mee zijn! Je hebt ook mooie kindertjes, dat scheelt een hoop he op zo een doek Lol. t Zijn echt poppies om te zien. Pim; Lekker nog ff aanrommelen voor je op de vakantie gaat. Jullie gaan zeker wel een hoop keren stoppen nu Emme in de maxicosi meegaat? Kan ze ff dr ruggetje strekken. Hoelang is t rijden? Semmi: Hier ook een chronisch slaapgebrekhebbend persoon! t SI elke keer zo snel laat he. Wij liggen er ook elke keer pas rond 00.00 uur in. Vroeger gingen we veel vroeger slapen, rond een uurtje of 2230 hooguit, maar je hebt nu s avonds zoveel te doen waar je overdag niet aan toekomt met een kleintje. Zo heb ik gisterenavond mn auto pas gewassen, overdag lukken die dingen echt niet. Zo Jill en ik hebben net gelunchd. Ze eet inmiddels 120cc/4 scheppen melk, een boterham met smeerworst en eet zelfs een 1/4 banaantje erbij! Vond ze heerlijk, ze keek em zo uit mn mond! En nu dan hopelijk dus slapen....................NOT! Madame ligt weer lekker te brullen in dr bedje. Ga zo ff uurtje lesgeven( 1445-1600) en dan is t weer weekend Nog alleen ma en di lesgeven en dan zijn de lessen weer klaar tm 1 september 2007! Tot later Liefs Robine
Hey dames, Weer eventjes een ik leef nog berichtje van mij haha. De badkamer is nu geheel betegelt nu de vloer nog en dan is het naar mijn idee alleen nog alles plaatsen en afwerken. waarschijnlijk zal hij volgende week ergens dus wel klaar zijn. Morgen werkt hij maar tot 13 uur omdat hij een feest heeft en in het weekend zoiezo niet. Met de kids is alles goed, Kaily vandaag alleen thuis gehouden aangezien ze aan de diarree was. Ikzelf zit onder de uitslag, waarschijnlijk door die processierups ik zie er dus echt niet uit Gelukkig nog niet al te veel jeuk. Linsey is haar eerste tand kwijt Ik ga nu snel koken en na het eten brengt Albert mij naar mijn moeder. Daar gaan we even douchen en zodra Albert de winkel dicht heeft komt hij ook even douchen en kunnen we weer naar huis. Morgenmiddag dus wat meer tijd en zal dan ook even komen reageren. Ga nu lekker asociaal spammen Jordy en zijn kameraad.
Lieve fotos van Jordy en Linsey! De badkamer is mooi geworden. Yippee, bijna klaar! Trutje: Sterkte met je vriendin. o o wat verschrikkelijk zeg om zulke nieuws te moeten horen. Semmi: vanavond op tijd naar bed dan he? Niet al te laat maken vanavond met de meeting Brennied: Moira heeft er gelukkig niet al te veel last van de zwembad. Daarna thuis ook even wassen en goed spoelen en helemaal invetten totdat Moira er bijna uit mijn handen glijdt. Charissa: Was het nog gelukt om naar de dorp te fietsen samen? Robine: BEn wel geslaagd voor de nijntje zwembad bij de Etos, en voor de rest een paar dvd's gekocht. Verder niks bijzonders gekocht. Dat doen we over een maand wel in NZ Manlief is thuis .. ga koken .. doei
Wauw Angela, wat een leuk speelgoedding heeft Jordy. Is dat waar ie mee rond kan crossen? Salomina: als je zulk nieuws krijgt geloof je er eerst niets van en blijf je denken 'ach het zal toch wel meevallen!' maar het valt dusver niet mee, alleen maar tegen en ik loop eigenlijk de hele dag met tranen in de ogen... Ik vind het zo erg voor hun... en zo oneerlijk ook.
pffffffffffffffffffff wat is het hier benauwd zeg in Capelle. Vandaag de canvas binnengekregen en hij is echt gaaf. Zal nog een foto plaatsen ervan. Angel: Wat een leuke foto van Yordy weer zeg. En Lindsey haar 1e tand kwijt. Ben benieuwd naar je badkamer als ie klaar is. Robine: Ik word ook maar eens lerares. Heerlijk al die vrije dagen....wil ik ook. Wat eet Jill veel zeg, nou dat krijg ik er echt niet in bij Daynah. Sal: Moira dus echt een waterratje. Ik merk dat Daynah wel voorzichtig is, eerst de kat uit de boom kijken....heeft ze van mij. Semmi: Lekker handig van de gemeente zeg...NOT. En dus lekker druk met de voorbereidingen. Suc6 daarmee. Fajah: Wat is je canvas mooi geworden zeg. Echt super. Daar is papa blij mee. Meeting: Ik had er niet meer op gerekend, dus ik had al afspraken gemaakt. Komt wel weer de volgende keer. Ik ga me meisje eten geven en dan naar bed brengen. O ja er komt echt een goede film vanavond. The Shawshank Redemption....dus daar ga ik lekker naar kijken. Me vriend is een avondje weg. Er is familie vanuit Suriname in Nederland, dus lekker een avondje voor mezelf. Tot laterrrrr. Lfs kelly
Trutje: ja, zo gaat het idd. Dat je denkt 'dit kan niet waar zijn'. Bah, wat afschuwelijk. Dat schiet lekker op met de badkamer Angela. Pim: ik heb best plezier gehad van de bumbo, alleen erg kort omdat Bastian zo'n draaikont is. Maar ik wil 'm wel bewaren voor een eventuele nr. 2. Iig bedankt voor de tip! Robine: de auto wassen.... ja, dat is wel een goed idee. De laatste keer was vlak voor de bevalling. Semmi: handige lui bij het gemeentehuis zeg. Kan niet verder teruglezen. Ik heb nog steeds wel zin in een meeting maar kan 1 juli niet. Maar gooi het vooral niet voor mij om want ik weet niet of ik Bastian wel een dag meekrijg van mijn lief, die ziet 'm nu alleen maar in het weekend. En er is gedonder in de familie en dat vraagt nogal veel energie. Bastian gaat als een speer de laatste dagen. Hij zit zelf goed rechtop, al heb ik voor de zekerheid nog wel kussens om hem heen. Hij schommelt op handen en knietjes heen en weer en hupt daarbij naar voren. Vervolgens gaan de billen omhoog en staat ie op handen en voeten. Dan weet ie niet meer wat ie moet doen en zakt ie weer in elkaar. Rollen daarentegen doet hij nog steeds alleen per ongeluk. Ik ga alvast koken.