Hoi ! Nou, die ontstoken vinger zit er nog aan moest 24 uur nat verband erom houden, als het dan niet minder wordt, even terugkomen en sneetje laten zetten Maar goed... De feesttent staat, ik kan er vanuit mijn kamerraam van genieten dus de muziek morgen zal helemaal feest worden. Trutje: wat een verschrikkelijk nieuws van het a.s. kleintje van jullie vrienden zeg, klote... heb er geen woorden voor behalve dat ik heel hard blijf duimen dat het toch goed en gezond ter wereld komt. Angela: wordt netjes zeg die badkamer, en smakelijke foto van Linsey Robine: Wat heerlijk zeg, nog een paar uurtjes en dan heb je een hele zomer vakantie ! Salomina: Vervelend dat je een paar dagen niet goed in je vel zat, voel je je nu wat beter? Kelly: Ben ook benieuwd naar jouw canvas ! Samira: grr, heel irritant dat je nu nog een keer naar ge==de gemeente moet, pfff... Jacq: Moeilijk zeg, dat er toch nog 2 kandidaten zijn, ik hoop dat ze zich aan haar woord houdt en dat je netjes voorrang krijgt... nog anderhalve week geduld dus voordat je antwoord krijgt? Fajah: Prachtige foto van je mannen zeg ! Vanmorgen ben ik de stad in gegaan en helemaal happy, ik ben geslaagd bij de H&M ! Ik kon daar al een paar jaar niet meer slagen omdat ik gewoon een te grote maat had, en nu pastte zomaar maat L, ik ben echt superblij ! Daarnaast is het ook financieel leuk shoppen, voor 30 euro kwam ik met 4 shirtjes naar buiten Nee, ik heb nog geen foto's met mijn nieuwe kleren , het fototoestel is ook tot na het weekend in gebruik voor de feesttent.
nog even een paar reacties voordat ik naar bed ga. Moira heeft me de hele dag beziggehouden, gejammer, moe, dus telkens in bed gestopt. Heeft ze maar half uur geslapen, en wilde ze weer eruit. Ze voelde iets warmer aan, even getempt, en ze was 71,5. Even aankijken dus. Ze stopte met geweld mijn vinger in haar mond, dus misschien toch een tandje in aantocht? Spuitluier 1 per dag, en dan gewoon normaal poepen er tussendoor. Darmen werken dus goed. We wachten het gewoon af. Onweer hier, vindt ik niet leuk .. Conny: Jullie hebben een druk weekend voor de boeg zie ik. Wat leuk dat je eindelijk geslaagd bent bij de H&M! En dat is goedkoop ook nog! Jammer dat je geen fotos heb kunnen maken, maar dat houden we wel te goed Wanneer begint de pret bij jullie thuis? Sterkte nog met je vinger! o - en ja het gaat weer wat beter met me. Had even een paar baal dagen, waar niks goed ging, en ook te druk ... en ikke maar een huisvrouwtje die druk heeft Fajah: De canvas is leuk geworden joh! Wat een schatjes die twee! Wou dat ik mijn tuin kon bewerken in mijn pyjama. Ik heb helaas van de nieuwsgierige buren, dus dat gaat niet ook sochtends niet. Ik ruik ze altijd sochtends aan het paffen buiten. Brennied: Hoop dat jullie vanavond weer een goede nachtrust hebben. Hoop dat de nachtlampje weer zijn wonder doet. Heb je misschien een andere dag in gedachten dat je wilde meeten? Jacq: nog 8 dagen wachten totdat jullie het zeker weten over de praktijk dus. Het houdt je wel bezig zo te lezen. Ik ben even aan het peilen of 1 juli nog zinvol is te meeten. Wil je nog meeten? Ik heb weinig reacties gehad tot nu toe, maar ik wil nog wel naar Trutje toe, dus kom je mee? Semmi: Belachelijk dat ze jou passpoort zijn vergeten zeg! Jeetje wat een ambternaren! Echt waar. Ze zouden je de helft van de kosten moeten teruggeven, tis hun fout. Kelly: Hier was het ook benauwd vandaag. Nu regent het behoorlijk met onweer erbij. Lekker koel nu. het is ook nooit goed he? Jammer dat je er niet bij kan zijn 1 juli. Volgende keer dan maar. Canvas is leuk geworden Kelly! Panda: Kan me helemaal voorstellen dat je man het niet leuk vindt als Bastian in het weekend ergens anders is aangezien dat je man nu in Amsterdam werkt. Hoe gaat het met reizen? Zal wel heel moe zijn elke dag of niet? Balen van de gedonder in de familie. Wij zijn a.s. weekend in Groningen toevallig. We hebben een verjardagsfeestje zaterdag, maar zijn er al van vrijdagavond. Misschien ergens een snelle kopje thee/koffie drinken? Ik ga nog even wat doen, misschien kom ik nog even kijken. Alvast welterusten
Meiden ... jullie moeten deze even lezen : http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=49645 heel erg ... zit gewoon te janken!
tis heel oneerlijk. Ongeloofelijk gewoon. Een troost, hij was niet alleen gestorven, maar ooo wat is het verschrikkelijk!
Wat erg dat bericht van Zonnestraal, daar zijn echt geen woorden voor... Kelly: Prachtige canvas, heel mooi met die combinatie zwart/wit-kleur ! Salomina: Zeg, als huisvrouw kun je net zo goed niet lekker in je vel zitten en het superdruk hebben hoor ! Euh temp 71,5? Panda: Wel heftig zowel voor jou als je vriend dat hij zoveel weg is in de week, groot gelijk dat hij in het weekend de schade wil inhalen ! Owja, normaal tik ik met tien vingers, probeer dan maar eens zonder je rechterwijsvinger te gebruiken, te tikken, wreed irritant !
ooooh echt erg dat bericht van zonnestraal,hoe kan zoiets nu op die leeftijd. wel heel erg dramatisch,en dat kindje zonder papa.
o hahaha, ik bedoelde 37,5 ... ze voelde warm aan haar handen en voeten vandaar dat ik haar getempt had. Wat een stomme typfout zeg ... weet niet wat ik gedaan heb .. Ach wat is dat raar zeg om die rechterwijsvinger niet te gebruiken .. sterkte!
Morguh, Gisteren personeelsfeest gehad...zijn wezen boerengolven ach hebben we dat ook weer een keer gedaan. Ja idd zeewater doet wonderen bij eczeem maar wij zijn heel handig geweest en gaan naar Zwitserland..geen zee dus sal: de weekenden tot 10 juli zit ik helaas bijna vol, de 7e juli zou ik nog kunnen maar laat je niet door mij tegenhouden gewoon meeten hoor. Ik doe de volgende keer dan wel weer mee. Gelukkig heeft MOira niet veel last met het zwemmen, ik moet het ook gewoon een keer proberen misschien vind ze het juist kei fijn! Veel te bange mama ben ik Hoe is het met Moira vandaag? Voelt ze nog warm aan? Robine; nou mijn uitslag gaat wel beter als ik de gekregen zalf echt 2x per dag smeer. Mijn benen zien er nog niet uit maar het komt wel goed. angela; jij ook processierups...tja wonen in het zuiden..laten we het daar maar op houden Gelukkig heb je niet zoveel jeuk, ik ga kapot van die jeuk (nu met de zalf wel minder) heb gewoon bloeduitstortingen staan van het krabben Hoe ziet bij jouw de uitslag eruit? oOk honderen kleine bultjes? Succes ermee! En de badkamer wordt mooi hoor, nog ff volhouden. Mooie foto van het fietsenrek van Linsey kelly; ja die film is echt super! Een van de beste films die ik ook gezien heb. Super mooi je Canvas, met die kleuren is echt heel mooi geworden. panda; haha die bastian op handen en voeten. Gaat nu hard idd. conny; echt fijn voor je dat je lekker bij H&M kan shoppen! Frusterend is et als je niks kan vinden waar je in past. Na mijn zw-schap had ik dat ook en ik werd er echt verdrietig van. Succes met je vinger! Wat erg zeg van Zonnestraal...brrr...zit gewoon mee te huilen..moet je toch niet aan denken...moet je ook niet doen. Bah bah en nog eens bah
wat een verdriet hier allemaal op het forum zeg.... Benthe, het kleine vechtertje, overleden ..pff...ook al ken ik ze niet, ik heb zo met de familie te doen. Zo erg zeg....
Kom straks even reageren, maar heb idd ook al de verdrietige berichten gelezen (vriendin Trutje, Zonnestraal en Benthe). Word er stil van... En weer bedenk je je dan hoe gelukkig we ons zelf allemaal mogen prijzen en dat je je dat toch echt elke dag even moet beseffen. Zo naar de verjaardag van m'n schoonmoeder en daarna de auto inpakken. Kom straks weer.
Zo ben ik eindelijk ook weer! \pff wat een week zeg niet te geloven. Werken werken werken. Michiel en ik wisselden elkaar af deze week. Gisteravond eindelijk even wat tijd met zn twee. Mijn compu was ook nog eens stuk... Maar gelukkig heb ik een nieuwe laptop van Michiel gekregen . verjaardag moederdag en trouwdag! Hij is erg mooi en er zit alles op. Windows vista is even wennen maar prima te doen! Heb alles gelezen maar wat was er veel geschreven zeg! Ik ga ff proberen te reageren: Trutje wat een vreselijk nieuws van je vriendin, 24 weken is nog zooo kort. Hoe gaat het nu met ze? Pim fijn dat je weer komt meeschrijven en een goeie vakantie voor jullie! Kelly wat een mooie canvas van Daynah en wat kan ze goed zitten zeg! Jaime ligt alleen nog maar..hahahha. Sal Moira heeft genoten van het zwemmen! Mooi toch. Angela je badkamer ziet er tot nog toe goed uit zeg! Fijn hoor. Wanneer zijn ze ermee klaar? Conny een ontstoken vinger..hoe kom je daar aan? Veel plezier dit weekend met het feest. Achterlijke opmerking zeg van die mensen over de tent. Robine ik ben jaloers op je! Je hebt gewoon bijna zomervakantie...aaarggghhhhh. Nog ff en dan lekker met Jill naar Torremolinos! Jammer dat je niet de week daarna nog daar zit, wij gaan dan ook weer naar Spanje. Hadden we kunnen meeten in spanje..hihi. Panda vindt je vriend de nieuwe job leuk? En bastian zit ook al rechtop. Doe ik iets niet goed? Oh en natuurijk Saskia. Jee zeg wat een verschil joh. Je ziet er goed uit hoor! En dan nog de treurige berichten. Wat erg voor zonnestraal..een kindje van 3 maanden zoo heh ik zou ook gek worden hoor. Pfff lijkt mij ook zo erg om dan je man met je baby zo te vinden. Vreselijk. Benthe overleden ook zoooo erg. Ik lees wel eens mee bij de juli mama's maar had dit niet verwacht. Volgens mij mocht ze eerder nog naar huis en werd ze toen weer opgenomen maar dit...Arme familie wat moet dit zwaar zijn. Ik zit sinds maandag ook aan de Sonja Bakker...jaja. Ben tot nog toe 3 kg afgevallen. Zal ook veel vocht zijn maar ben er erg blij mee. Ik zei van de week tegen Michiel nog als ik na een week maar een 3 in de weegschaal heb en niet achter de punt. Nou die had ik gister al, 63.1. Ik schommelde tot vorige week nog rond 65.7, 65.9 en 66.1. Ben dus erg blij hiermee en ga dus lekker door want wil weer mijn gewone gewicht van 57 a 58 kg terug! Jaime kruipt trouwens rondjes..haha. En zitten doet ze dus echt niet. Wel blokjes tegen elkaar slaan en die rondjes draaien en dan gaan rollen. Is dus wel mobiel maar op een andere manier. Verder zei ze van de week toen ik haar uit bed haalde twee keer mama. Helaas heeft ze het daarna niet meer gezegd. Papa zegt ze vaker je ziet haar ook echt de p oefenen heel lief. Nou ik ga quality timen met mijn meisje. Ff schoenen kopen zo, naar de bank, huis doen, etc etc. Lekker zelfs op je vrije dag druk zijn. Liefs Sens
Wat vreselijk voor Zonnestraal. Ook voor Noa, wat zal er op dat moment dor dat meisje heengegaan zijn? Wat gebeuren er toch veel erge dingen, bah. Reden te meer om van elk goed moment te genieten. Fijn dat de uitslag wat beter gaat Brennie. Salomina: ik vind thuis zijn en voor Bastian zorgen ook superdruk. Mijn vriend is ondanks fulltime baan en 5 uur reistijd per dag 's avonds minder moe dan ik. Reizen gaat best goed, hij vindt het niet zo erg. Ja lijkt me zeker leuk, even afspreken! Conny: ja, lastig zonder wijsvinger. Hopelijk gaat het gauw beter. Gefeli voor H&M! Is mooi geworden Kelly, de canvas. Heel origineel. Ik ga gauw even douchen, Bastian slaapt. Gisteravond toen lief thuiskwam was Bastian wakker dus dat was wel even fijn. Helaas wilde hij daarna niet echt meer slapen (ervoor ook al niet ) en vannacht werd hij om half 2 weer wakker in een nat bed. Hij plast echt ongelooflijk veel, dat monstertje van me. Lijkt soms wel of hij alles opspaart voor 's nachts, terwijl hij overdag ook al best veel plast. Dat wordt wat later, om hem zindelijk te krijgen...
Haha, die Jaime! Zie het al helemaal voor me, rondjes draaien en rollen. Dat zitten komt vanzelf. Blokjes tegen elkaar slaan is veel moeilijker
Goedemorgen meiden, Wat een kl*te weer hier. Blehhhh regen en het is net avond. Maar wel heeeeeeel warm hier. Deur staat al open. Ik las het gisteren ook van Benthe.......zoooooooo treurig. Trutje: Hoe is het met je vriendin en de baby? Ik hoop echt dat het goed komt, zal vanavond een kaarsje branden. Sensee: Lekker druk weekje dus achter de rug. En weer naar Spanje....lekkerrrrr. Daynah rolt nog niet en kruipt ook nog niet. Zo zie je maar dat alle baby's anders zijn. Wat voor schoenen ga je kopen? Ik heb ook nog schoenen nodig...witte, maar kan nergens leuke vinden. Wat een leuk kado heb je van Michiel gekregen, kan je weer even vooruit. En al 3 kilo afgevallen in 1 weekj...goed hoor. Panda: Bastian niet lekker geslapen....vervelend hoor. Drinkt Bastian dan zoveel? Pim: Alvast een fijne vakantie? Waar ging je ook alweer naar toe? Brennied: Wat is boerengolven eigenlijk....heb ik nog nooit van gehoord. Maar het was dus heel gezellig? Dat is het belangrijkste. Conny: ja zonder die rechterwijsvinger en dan typen....pfff suc6 Daynah is hier weer een beetje verkouden en hoest veel, maar ja dat is ook niet zo gek met dat rare weer. Jammer dat ze dan nog slechter gaat eten, terwijl haar fruit en groente gaan hartstikke goed. Gelukkig maar krijgt ze toch nog wat naar binnen. D'r net een flesje gegeven en drinkt ze maar 40cc...erg weinig dus. Ga er van door. Ik hoor haar gillen in bed, dus even kijken wat er aan de hand is, volgens mij kan ze de slaap weer eens niet vatten. lfs kelly
Ben ik ook weer eens.... Trutje heel veel sterkte met je vriendin. Jaime aan het kruipen hihi. Hier ook een rondjesdraaier, maar kruipen kan ik het nog niet noemen En een nieuwe laptop voor mama, leuk cadeau! Kelly: hele mooie canvas! Hier nog steeds aan het wachten op de 3e. Pim: alvast een hele fijne vakantie, waar gingen jullie ook alweer heen? Brennie: was dus gezellig gisteren! Ik heb ook geen idee wat boerengolven is. Conny: sterkte met je vinger. Sal: ben je weer helemaal opgeknapt? Ik moet om 3 uur weer bij het CB zijn, ben weer benieuwd naar zn getalletjes Ze zullen vast wel over het nog niet doorrollen beginnen...
Nou, wat een verdrietig nieuws allemaal. Bahbah... Trutje: Nog nieuws over je vriendin en de baby? Sterkte hoor. Kelly: Daynah ook weer verkouden? En weer weinig melk drinken. Ze wil liever vast voedsel he. Gelukkig dat fruit en groente goed gaan. Panda: Och gossie, Bastian die alles opspaart voor 's nachts! Moet je nog een bed gaan verschonen ook. Sens: Wow, 3 kilo al? Goed joh. Ik kan echt de discipline niet meer vinden. Ben wel begonnen met hardlopen. Misschien dat dat nog een beetje gaat helpen. Discipline ga ik snel weer zoeken En je doet niets verkeerd hoor met Jaime. Ze is toch ook mobiel? Verder ff geen reacties meer, want ik hoor Jesse alweer kreunen in zijn bed. Hij is weer eens ziek. Ik zou vandaag naar mijn vriendin gaan die dochtertje heeft van 28 november. Moest eerst naar gemeentehuis voor mijn paspoort en gelijk een voor Jesse. Was ik natuurlijk mijn paspoort en die van Wes vergeten. Kon ik weer terug... En Jesse was de hele ochtend al hangerig, moe en niet willen slapen. En dan uiteindelijk toch in slaap vallen... Heb hem eind van de ochtend maar wakker gemaakt, omdat hij zo warm aanvoelde. Heeft ie 39,1. Dus vriendin maar afgezegd. He, had er net zo'n zin in. Kom later nog wel even, ga even bij Jesse kijken. Liefs Lydia