hoi was ik ook weer even wel gelezen maar ik heb weinig tijd dus even kort bah wat een verhaal van zonnenstraaltje mooie foto,s en canvas hier 1 die volgens mij weer in een sprong komt slaapt slecht niks is goed ach ja we zien wel zo vanavond nog werken en morgen 1,5 uur en dan weekende dan nog 1 week en dan een weekende center parcs
Jesse: beterschap! Heb het net zitten lezen van benthe Echt triest nu het juist beter leek te gaan. Hier is trouwens het 3e tandje doorgekomen en het 4e is in aantocht.
Neehoor hij had er nog maar 2 2 ondertandjes. Nu komen zn bovenste snijtandjes door. Jaime nog geen aankomende tandjes?
Ah Lydia wat zielig dat Jesse weer ziek is . Ik geef jaime nu een boterham...het lijkt wel een hongerig vogeltje..hahah. Volgens mij kan ik er nog twee geven want ze eet als een dijkgraver de laatste tijd...whaahaaa. Heeft nu zelfs spekarmpjes gekregen. Even over autostoelen. Jaime gaat met haar hoofd dus nog net niet boven de maxi. Ik wil dus binnenkort een autostoel kopen maar welke hebben/gebruiken jullie die goed zijn en voor en nadelen. Ik hoef geen isofix.
Kelly: idd ideaal weer om verkouden te worden Het heeft hier ook net geregend. Ja, Bastian drinkt best veel. Nog steeds ongeveer 6 voedingen per dag en minimaal 1 flesje water, als het warm is met gemak 2 of 3. Hij heeft heel vaak dorst. Mirandao: sprongetje, tandjes, eenkennigheid... zo is er altijd wel wat he Misschien doet het weekendje weg wel goed. Lydia: :x ja, da's minder, 's nachts bed verschonen. Zeker omdat meneer dan ondanks schone luier en droge pyjama nog even lekker doorgaat met heel hard huilen. Jesse ook al ziek? Wat dat betreft heb ik wel heel erg geluk met Bastian. Ok, hij is vermoeiend maar hij is nog maar een keer verkouden geweest. Annemonique: moeten ze dat nu al kunnen dan, dat doorrollen? Lijkt me genoeg als ze iets mobiels doen (of rollen of kruipen of rondjes draaien). Ze kunnen toch niet alles tegelijk leren.
Nog ff een foto dan, van afgelopen maandag. Hij heeft de tv kast gevonden om zich aan op te trekken... Annemonique: hoe is het met de tuin? Sens: we hebben 2 autostoeltjes nodig, moeten er nog 1 kopen. We hebben er 1 van mijn zus gekregen. Dat is een Maxi Cosi Priori. Daar kan een kindje ook in liggen. Dat is wel fijn. Jesse ligt nog steeds te slapen. Hij slaapt echt het liefst op zijn buik, precies de houding waarin ik ook slaap. Zo schattig!
Sens: mn vriend krijgt eind van de maand deze: Maxi-Cosi PrioriFix Black Reflection http://www.kinderstoeltje.nl/kinderstoeltje/html/p/778/Maxi-Cosi_PrioriFix_Black_Reflection.htm Wel met isofix dus. Ik ga volgende week de Maxi-cosi priori sps halen, die is nu bij babymax voor maar 99 euro. In mijn auto zit toch geen isofix. We hebben trouwens gisteren de nieuwe leaseauto opgehaald! Naja ik heb hm alleen nog maar zien staan, want ik heb mn vriend er af gezet en die ging daarna naar zn werk. Ik had late dienst, dus vanavond maar eens van binnen bekijken
Panda, geen wonder dat Bastian veel plast als hij zo veel drinkt. Wat er in gaat moet er uit he! Goed hoor veel water drinken met dit weer. Sens, al 3 kilo er af! Goed zo! Ik weeg nu weer 62 kg, net als voor de zwangerschap. Misschien na de vakantie nog 2 kilo zodat ik op de 60 zit. Ik denk dat wij een Romer King gaan kopen als autostoel. Misschien kopen we er wel 2, voor allebei de auto's 1. Die komt straks (nee hoor nog niets aan de hand haha!) met een tweede ook wel van pas. Wij nemen nu denk ik geen isofix. Dat vond ik handig voor de maxicosi omdat je die zo vaak uit de auto haalt, maar dat is bij een autostoel niet meer. En al die tandjes bij alle beebs, hier nog niets te bekennen hoor. Annemonique, ben benieuwd naar de 'cijfertjes' van Kyllian op het CB. Kelly, arme Daynah. Het is ook zo'n vreemd weer: warm, koud, broeierig. Emme had laatst ook al weer een snotterneusje. Robine, we gaan idd vaak stoppen onderweg. Maar dat doen we altijd al wel hoor. Onderweg ff een bak koffie pakken ergens en lekkere broodjes bij de bakker halen enzo. En nu dus ook Emme even lekker laten bewegen op d'r kleed. De reis er naar toe is ook al vakantie vind ik. We rijden rond 05.00 uur weg en zijn er dan denk ik rond 16.00 uur. Gisteravond lekker uiteten geweest (tapas jummie!). Emme was bij opa en oma. Lekker ff met z'n tweeen weg geweest, wel relaxed. Emme stond trouwens vanochtend op handen en voeten op de vloer in de kamer . En maar lachen naar mama, haha!
Lieve foto van Jesse! Al aan het optrekken, wat gaat dat snel bij iedereen! De tuin zijn we nog steeds mee bezig
Wij hebben die stoel volgens mij ook van die foto van Annemonique. Staat alleen nog helemaal ingepakt. Ik weet nog niet wanneer ik hem ga gebruiken. Daynah past nog goed in de maxi cosi. Wij hebben er ook 2moeten kopen eentje voor bij me moeder. Ik had niet zoveel zin om elke keer die stoel eruit te halen. Leuke foto van Jesse. Balen dat je afspraak nou niet door kon gaan. Beterschap voor hem. Sensee: En heb je je schoenen? Wat zijn er al een hoop baby's sterk zeg om zichzelf op te trekken, nou dat is hier echt niet aan de orde nog. Zal wel vanzelf komen. Tot nu toe heeft Daynah vandaag nog maar 40cc melk op. Ze wilde d'r net ook niet....heb er maar op bed gelegd en nu slaapt ze...probeer het later maar weer eens. Vanmorgen heeft ze wel pap op en later op de ochtend haar fruit met een liga erin. Ga maar een beetje opruimen. Lfs Kelly
Hmmm.... Jesse heeft nu 40 graden koorts. Heb nu toch maar paracetamolletje gegeven. Probeerde de dokter te bellen, want die zei vorige keer dat ik eerder contact op moest nemen met koorts. En nu het weekend voor de deur. Maar de dokterspraktijk is tot maandag 8 uur gesloten. Maar even aankijken dan. Gelukkig drinkt hij wel redelijk.
wow 40 graden koorts. Hou het maar goed in de gaten hoor en laat hem maar lekker in zijn rompertje liggen.
Heeeej ladies, Wat een verdrietige berichten allemaal zeg....pffff...het leven is zo zo ingewikkeld he! Nou ik hou me ook lekker aan mijn beloftes he, wat reageren betreft....i´m so sorry! Gister was het erg druk op mijn werk en daarna weer tot 23.30 uur met voorbereidingen voor de bruiloft van mijn zus bezig geweest. Vandaag voel ik me niet zo lekker, heb wat buikpijn, moet steeds plassen, tenminste dat denk ik, maar dan is het loos alarm. Effe bij de HA urine laten onderzoeken en wat ik vermoede klopte, ik heb blaasontsteking. Baal er echt van, want vanavond hebben we de vrijgezellenavond. Moet zo nog boodschappen doen dan omkleden en dan gaan we naar mijn zus en zwager toe. Hoop dat ik dus niet de hele avond naar de wc loop....pfffff....We gaan een Miss Murder moord dinerspel doen. Allemaal verkleed met verschillende rollen. Dus moet vast erg leuk worden. Morgen overdag verder niks in de planning, dus eerst uitslapen en dan eindelijk reageren hier....hoop ik dan maar...haha tot morgen, liefs
Semmi: sterkte met je blaasontsteking. En jesse nogmaals beterschap. Wij zijn weer terug van het CB. Kyllian doet als volgens schema volgens de verpleegkundige die we nu hadden Hij hoeft pas bij 9 maanden echt door te rollen. Zijn voedingsschema was helemaal netjes en hij mag nu ook aan de bammetjes. Hij is nu 70 cm en weegt 8165 gram. Met gewicht niet heel veel aangekomen, maar dit zou vaker in deze periode voorkomen als ze meer gaan bewegen.
Mooie getalletjes annemonique! En dat niet veel aankomen even zie je ook in die curve zitten heh dan loopt ie wat minder stijl. En jee joh hoeven ze pas door te rollen met 9 maanden . Zeiden ze ook wanneer ze moeten kunnen zitten? Ik moet 25 juni pas naar het cb, weer lekker laat. En die stoel mooi ding hoor maar wat duur zeg die dingen. Michiel zal wel isofix moeten nemen (tenminste hij heeft speciaal die optie op de audi genomen dus moet ie nu ook die isofix). Ik kan een gewone stoel kopen. Semmi hopen maar dat je niet steeds naar toilet hoeft vanavond. Veel plezier iig. Lydia ieeeks 40 graden koorts..hmm ik had al bij de dokter gezeten hoor. In Spanje had Jaime 39.5 en ik ben echt gelijk gegaan. Eet hij wel goed? Lieve foto van je kereltje trouwens. Kel heb nog geen schoenen gekocht..nog steeds in huis bezig en nu ff pauze. Anders zullen we morgen wel even de stad ingaan. Ondeugende daynah met 40cc melk. En Kel hier ook geen baby die zich optrekt hoor...hihi. Pim ben jaloers op je tapas eten...aaaaahhhhhhhh. En emme die staat op handen en voeten..hihi. Nou Jaim bleef eerst een beetje achter met dr tanden, maar ik voelde net en jawel dr vijfde tand is door. Er zat al even een soort sneetje maar nu voel ik het puntje. Van mij mag ze die tanden boven in het midden krijgen want dit blijft wel wazig. Had net trouwens zo'n trek....heb een plakje ontbijtkoek gesnackt.. . Het dieet gaat beter als ik op mijn werk zit. Liefs sens
Annemonique: Mooie cijfers toch. Tegen mij zeiden ze ook al dat het 9 maanden was, dus Daynah heeft nog even de tijd...hihihi. Sensee: Oh oh een plakje ontbijtkoek...foeii toch...nee hoor beter dat dan een reep chocolade toch en hier nog eentje hoor dat het op het werk beter lukt dan thuis.
haha voor degene die niet weten wat boerengolven is, dat is golven met een stok met een klomp aan het einde en dat in een weiland. En je mept dan (is iig de bedoeling) tegen een kleine volleybal aan en je moet zorgen dat de bal in het gat komt wat ervoor gemaakt is . annemonique; mooi cijfers van Kyllian. Hij mag dus ook lekker smullen van de boterhammen. En dat rollen komt idd wel..milou doet al een tijdje naar d'r buik maar nu ook heel makkelijk terug naar d'r rug. Een knie eronder en dan gaat ze terug naar d'r zij-->rug. Maar het zitten blijft bij haar weer achter dus ze doen het allemaal op z'n eigen tempo. sens; sow ff een laptopje van papa gekregen, lief hoor! En wat goed..al 3 kg kwijt. Een peperkoekje kan niet zoveel kwaad hoor. kelly; daynah niet veel gedronken dus weer vandaag. Idd gewoon blijven aanbieden maar tis klote iedere keer weer. Succes! Lydia; acherum die Jesse, goed in de gaten houden. En anders maar langs de weekenddokter toch? Leuke foto van Jesse! Semmi; bah blaasontsteking, heb je pilletjes gekregen? Die helpen wel echt goed, na een dag merk je al verschil! Veel plezeir vanavond. Ik zit ook nog te denken welke autostoel we zullen halen. Wat is eigenlijk het verschil tussen de 'tobi' en de 'priori'? Milou knapt echt op van de nieuwe voeding, ook haar verkoudheid die ze al een half jaar had is echt weg. Ze hoest nog wel eens maar dat zware ademen is weg en soms voelde je het op d'r ruggetje dat er een roggel ( ) dwarzat maar dat heeft ze ook echt niet meer. En d'r huid is gewoon babyhuid \/ , alleen d'r knietjes zijn nog wat rood en d'r elleboogjes. Had nooit verwacht dat KMA zoveel kon doen. Ga ff boodschappen doen tot laters!