Balen Semmi van de blaasontsteking. Maar met pillen gaat het idd heel snel over (meestal). Kan na een paar uur al werken dus hopelijk heb je vanavond wat minder last. Hoera voor Milou d'r babyhuidje! Dat hoesten gaat dan vast ook nog wel over. Nog een tand voor Jaime. Sjonge, wat gaat dat dan ineens hard he. Keurige cijfers Annemonique! Dat weinig aankomen klopt wel, logisch met al dat gedraai, gerol en/of gekruip. Lydia: misschien een lauw badje voor Jesse? Ik roep maar wat hoor.
De foto is een beetje donker, maar hier kun je goed zien hoe ze dat rondjes draaien doet met haar voetje. Haar armen gaan gelijk met dat voetje schuiven en dan maakt ze een rondje..Moet zeggen dat ze net ook wat verder kwam dan een rondje, maar dat was maar een halve meter..hahah.
haha milou doet dat precies hetzelfde als Jaime...grappig. En dan ziet ze haar voetje ergens aan de zijkant en die wil ze dan pakken...net een poes die achter haar eigen staart aanrent
hallo! Ik zal snel weer op alles reageren, ben nu echt doodmoe, weet niet wat het is, mijn pa ligt nog steeds in het ziekenhuis hij heeft nu erg last van kortademigheid (zeg je dat zo?) ze weten nog niet hoe dat komt. Wat afschuwelijk die berichten van Benthe en die man het is soms zo oneerlijk. Ik zag nog wel een aantal foto's van Jaime! leuk, en Lisa grijpt ook altijd naar de poezen fijne avond
Ach wat een leuke foto's van Jaime weer. Ik vind het echt knap dat Jaime dat al kan hoor. Heb net weer gewinkeld en ik heb bij mexx weer leuke dingen gekocht, een rokje, schoentjes en een broek, nou zijn die schoentjes nog te groot, beetje verkeer ingeschat dus, ach moet ze maar even wachten. Morgen naar Almere, naar schoonvader, die gaat van de week naar Suriname toe voor een paar weekjes. We gaan maar gelijk even winkelen daar. Fijn weekend allemaal. lfs kelly
Winkelze Kelly Ga maar gauw slapen Femmy. Wat vervelend, die kortademigheid van je vader. Hopelijk vinden ze snel de oorzaak. Haha, Jaime is echt grappig! knap hoor. Dat koppie van haar, oooh, lief. Ze is wel wat veranderd in haar gezichtje vind ik. En idd spekarmpjes Dank voor de uitleg Brennie, ik wist ook niet wat boerengolven was. Hihi.
weer winkelen kelly veel plezier! femmy; lekker ff bijslapen meis! Sterkte met je vader, hoop dat ie zich snel beter voelt. d'r komt echt niks leuks op tv..m'n vriend is naar de bios met een vriend en Milou ligt te pitten en ik............. .......zit remi met m'n flesje rose-bier
Jeetje meiden weer een hoop geschreven, ik ga proberen op iedereen te reageren. Brennied: Ben blij dat t met Milou beter lijkt te gaan! Hopelijk blijft het zo! Lydia: Wat een geweldige foto van Jesse en wat knap dat hij zich al kan optrekken zeg! Sterkte met zn koorts. Hou t goed in de gaten hoor! Sens: Leuke foto's van Jaime en stoer staat die legerbroek he!?Oja wij hebben de Romer King, prachtig dine(dat rijmt) heb em al in gebruik en Jill ligt er in als een prinsesje. Zie er geen nadelen in, kan in slaapstand en makkelijk te verplaatsen van auto naar auto.Knap hoor al 3 kg kwijt! Kel: Wat een mooie canvas met die verschillende kleurtintjes erin! Echt mooi is ie geworden! Pim: Fijne vakantie! Semmi: Jeetje meid wat vervelend een blaasontsteking. Je hoeft je niet te excuseren hoor dat je even niet op iedereen reageert, soms hebben we t allemaal erg druk, geen probleem! Annemonique: Kyllian is nog niet zo zwaar maar wel helemaal goed gekeurd dus! Lekker hoor een nog-te-tillen baby, Jill is me toch zwaar als je dr ff een paar minuten vasthoudt, pfffffffff en dat rollen komt vanzelf wel hoor! Femmy: Beterschap voor je vader, hopelijk knapt hij snel weer een beetje op! Kel: Lekker shoppen morgen en vandaag weer gedaan! Je bent lekker bezig he met kopen!? Al geslaagd voor een buggy? Veel plezier morgen in Almere Angela:Mooie fietsenstalling van je oudste meisje! Hahah, bij Jordy komen de tandjes, bij haar gaan ze er weer vandoor. Conny: Al uitgefeest? Heb ik de meesten weer gehad? Hoop t maar. Was vandaag ff in Rotterdam bij mn mama, helaas gaat t niet goed met haar. Ze had van de pschy. slaaptabletten gekregen, andere dan die ze al had en ze heeft daardoor gisterennacht een soort van Psychose gekregen. Zag allerlei zwarte spiralen en heeft de hele nacht de naam van dat tablet lopen roepen. Arme mama, nu is ze daar weer mee gestopt want ze sliep er dus niet van maar kreeg alleenmaar enge gedachten. Ze is wel een beetje een zielig vogeltje zo, ik hoop maar dat de antidepressiva snel gaan werken, want ze takelt momenteel alleen maar af. verder ff langs mn broer en schoonzus geweest in Capelle en daar lekker meegegeten.Gelukkig gaat t tot nog toe goed met de zwangerschap( t is pas 6 weken)! Zag de eerste echo bij hen, een miniscuul klein stipje erop was de kleine. Zooooo lief........zou bijna ook weer willen Morgen tennistoernooi, de finale! Lol. We gaan winnen en een cadeaubon in de wacht slepen, voel t aan mn water. Ga nu lekker slapen, Jill ligt al op een oor, John is bij een american football wedstrijd aan t kijken en mama (ik dus) ben lekker thuis en ga in bed lezen! Tot morgen! Liefs Robine
Mogguh! Heftig nachtje gehad hier want het geluid van de tent was echt veel te goed te horen bij ons binnen. Rick is er dwars doorheen geslapen maar Marit en ik ook dus zijn bijna de hele nacht op geweest, blegh... Robine: Heftig zeg van je moeder.Idd hopen dat de antidepressiva snel aanslaan ! Brennied: Hmmm, rosebier ! Kelly: Hihi, veel te verleidelijk, al die meidenkleertjes! Senseemillia: Prachtige foto's zeg ! Femmy: Beterschap voor je pa ! Samira: Beterschap met je blaasontsteking. Ow, Marit wil mijn tekst weghalen, doei !!!
MARIT GEFELICITEERD MET JE 7 MAANDEN. Wij gaan ons klaarmaken om zo naar Almere te gaan. Fijne dag allemaal. lfs kelly
goedemorgen allemaal vanuit het noorden Marit: Gefeliciteerd met je 7 maandjes lieve meisje! xx van Moira Ben nu lekker wakker, niet zo goed geslapen, maar dat krijg ik meestal als ik niet in mijn eigen bedje slaap. Vanmiddag gaan we Bastian weer zien. Heb ik heel veel zin in Moet nu even helpen om de feestje voor de mannen voorbereiden. xxx Sal
Goedemorgen, Ben ik ook weer. Heb veel moeten bijlezen. Weet niet of ik alles heb onthouden . Kelly; Veel plezier in Almere (ALWEER SHOPPEN ) En prachtige canvas van Daynah ! Papa zal blij zijn ! Conny; heftig nachtje achter de rug lees ik...lekker in bed liggen swingen op de muziek uit de tent . Gelukkig is Rick er doorheen geslapen. Marit van harte met je 7 maandjes !! Robine; heh bah meid wat vervelend dat je moeder zo slecht in dr vel zit. Hoop dat de medicijnen snel aanslaan. Wel goed om te horen dat de zwangerschap van je broer en schoonzus voorspoedig verloopt. Ik blijf voor ze duimen dat het goed mag gaan. Veel succes met tennissen, sleep die bon maar in de wacht. Brennied; oooh rose-bier dat is zooooooo lekker, ben jaloers Fijn dat het beter gaat met Milou dr huidje. Femmy; hoe gaat het nu met je vader? Gaat de kortademigheid al over? Erg vervelend allemaal, hoop dat het snel beter met hem gaat. Beterschap ! Sens; leuke foto's weer van Jaime ! Ze is echt schattig. En 5 tanden alweer dat gaat snel zeg ! Annemonique; Kyllian weer goedgekeurd, ziet er prima uit, hoeraa voor Kyllian ! Is je derde canvas inmiddels binnen? Trutje; wat een drama zeg voor je vriendin, vreselijk gewoon ! Heb je alweer wat van dr gehoord over hoe het nu gaat. Zal een kaarsje voor ze branden. Pim; fijne vakantie. Semmi; hoe gaat het met je blaasontsteking? Vast al wel beter, antibiotica helpt zo snel meestal. Fajah; prachtige canvas van je mannen ! Papa zal trots zijn ! Verder weet ik het echt niet meer, sorry voor wie ik ben vergeten . Wat een drama's las ik op het forum. Van Benthe vind ik echt vreselijk, heb de verhalen van Annemarie best goed gevolgd. Benthe was zo sterk maar heeft het niet kunnen winnen...het is niet eerlijk . Net weer met Lieke wezen fietsen, ik vind het geweldig en Lieke ook ! Ze gilt het af en toe uit van plezier op de fiets. Heb net een kleine fotocollage voor mn paps voor vaderdag gemaakt. Best leuk geworden. Foto's van mn vader, moeder en Lieke. Zal zo ff een foto van het resultaat spammen. Verder niet veel te melden. Alles gaat zn gangetje hier. Fijn weekend allemaal en tot laterzzzzzz Liefs Sap
Veel plezier Sal in het noorden van het land. En veel plezier met jullie mini meeting, gezellig ! Lfs Sap
Goeiemorgen! Hier een goede nacht gehad, Bastian heeft niet gehuild en begon pas om 8 uur te pruttelen en brabbelen in zijn bedje. Ben toen nog lekker even blijven liggen Daarna zijn pap gemaakt en hem uit bedje gevist. Bleek ie weer nat te zijn Naja, 's morgens is dat niet zo erg. Leuke collage Sappie! Zijn je ouders vast heel blij mee. Wat schattig dat Lieke het zo leuk vindt op de fiets Ik ga ook binnenkort op zoek naar een fietsstoeltje. Moet dan wel eerst een andere fiets want deze is te gammel Robine: wat naar dat het niet zo goed gaat met je moeder. Hoera voor Marit! Wat een nacht Conny 8) Hopelijk is Marit een beetje te genieten vandaag. Gelukkig heb je er niet 2 met slaapgebrek Ik ga even mijn lief aandacht geven (hoewel hij weinig oog voor mij heeft, Bastian dit Bastian dat...haha ). En straks kopje thee drinken met Sal. Ben heel benieuwd naar Moira!