En nog eentje met Lenhard samen, die een italiaanse hairstylist speelde....is het geen leuk stel zo samen? Hihi......
meiden ik ga jullie vast gedag zeggen,want weet niet of ik er nog aan toe kom vandaag. moeten nog vor vaderdag naar mijn vader en naar mn schonvader en om 19 uur zijn we weg. papa vond de canvas heel erg mooi.we weten alleen nog niet precies waar we hem gaan hangen,dat zien we na de vakantie wel. nu dus even geen reacties meer,want heb echt geen tijd. tot over 14 dagen.xxx en fijne vaderdag nog allemaal. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Veel plezier Fajah! Whahaha, Semmi, geweldige foto's! En heel lief, je 2 schatten Hier geen cadeautjes voor vaderdag, wel lekker knus samen. Ik ben vanmorgen langer blijven liggen want was helemaal uitgeput. Bastian moest weer een droog bed vannacht, pffff. Komt gewoon omdat hij op zijn zij slaapt, daar kunnen luiers niet tegen (heb inmiddels van alles geprobeerd). Ach arme Jaime (en voetjes van Sensee ).
Hehe, eindelijk weer eens even tijd om achter de pc te zitten1 Vrijdagavond hebben we toch nog maar de huisartsenpost gebeld. Jesse's oortje zat weer helemaal vol met viezigheid, dus we denken dat hij toch weer een ooronsteking heeft. Vandaar die hoge koorts. Maar ja, bij zo'n huisartsenpost is het echt moeilijk om een afspraak voor elkaar te krijgen. Gelukkig ging het zaterdag weer wat beter. Tot halverwege de middag dan. Mijn ouders waren inmiddels hier om 's avonds op te passen, want Wes en ik zouden naar Justin Timberlake gaan. We hadden niet zoveel zin meer toen Jesse weer zo'n koorts had hoor, want hij had weer 39,2.... En natuurlijk is het allemaal goed gegaan met de oppas. Ze waren nog op toen wij thuiskwam om 23.40 uur, dus nog samen even glaasje wijn gedronken. Jesse nog even verschoond, want die was ook nog even wakker geworden, en een zetpil gegeven. Vanmorgen om 6 uur uit bed gehaald, want hij stond zo ongeveer te springen in bed Bij ons in bed gelegd en meneer was gelijk weer vertrokken.... tot half 10 Dat is nog nooit voorgekomen! En vandaag gaat alles weer goed met hem. Wil alleen maar staan en zit overal aan met vingertjes, dus hij is weer helemaal de oude! Helaas was mijn moeder nu ziek, want die heeft hier staan overgeven, dus die waren om 11 uur ook weer vertrokken. Wij hebben er vandaag dan ook maar een lekker lui dagje van gemaakt, behalve dat ik net alles weer heb gestreken. Gister heb ik trouwens ook een fietsstoeltje gekocht en Jesse vindt het ook geweldig! Fajah leest dit niet meer, maar toch... fijne vakantie! Semmi: leuke vrijgezellendag! En wat een leuke foto's! Robine: gefeliciteerd met de winst! En wat vervelend voor je moeder. Maar vaak op bezoek gaan. Angela: groot gelijk wat betreft de kinderwagen. De bak staat hier op zolder, maar ik vind het ook zo'n onding. Maar wij willen toch niet meer zolang wachten met nummertje 2. Annemonique: en? Naar de dierentuin geweest? Hoe was het? Sens: Oh, fijn. Nieuwe schoenen. Ik heb van de week 2 paar weggegooid, weer goed excuus om nieuwe schoenen te kopen. En och, die Jaime. Jesse doet dat ook... hoesten en dan komt er een golf melk mee. Ruikt zo zuur, bah. Welke film heb je nog gekeken? Panda: lekker Grieks gegeten? Brennied: gefeliciteerd met je zus. Voelt ze zich goed? Leuk hoor. Mijn zus heeft al 2 kids, en daar gaat er niet meer eentje komen. Femmy: mooie foto's van Lisa in haar jurkje hoor. Dat was het weer even. Ik ga even pizzaatje in de oven gooien en ondertussen Jesse groentehap geven. Tot later! Liefs Lydia
Fajah: ik ben nu te laat, maar goed als nog een hele fijne vakantie voor als je het nog terugleest dan maar Semmi: dat vrijgezellenfeest ziet er leuk uit zeg! Ook lieve foto van je 2 schatten! Waar heb je trouwens dat speelgoeddingetje die jayna op dr stoel heeft gekocht? Ze hadden hm hier bij het CB ook, lijkt me erg handig aangezien Kyllian die tenminste niet weg kan gooien Lydia: wat fijn dat Jesse weer beter is! Wij zijn vandaag naar de dierentuin geweest. In A'foort Sens Heel af een toe een minibuitje gehad, maar meestal zon. Staan foto's op de site
Goedenavvond Rustig dagje hier vandaag,logisch met al die papa bezoekjes . Ik ga straks lekker vroeg naar bed, ben kapot na al die drukke dagen. Jayna was ook erg moe om 19.00 uur en is meteen lekker gaan slapen, de schat. Deze week op ma/di/wo werken, zodat ik donderdag mee kan voor de uitslag van de CT scan van Lenhard. Panda en Salomina: erg leuke foto's van Bastian en Moira. Zo leuk he die kleintjes samen, kunnen zo lief op elkaar reageren! En Panda balen zeg dat de luiers steeds doorlekken doordat Bastian op zijn zij slaapt. Zielig voor het mannetje en ook voor mama want elke nacht bed verschonen word je niet echt vrolijk van Brennie:Balen zeg van die autoinbraak, echt een rotzalkken die zoiets in hun hoofd halen....grrrrr :x Wat leuk zeg dat je zus nu zwanger is, inderdaad weer spannend zo'n eerste periode, de eerste echo....ooohhhh soms begint het bij mij wel weer te kriebelen hoor! Fajah: je bent nu al onderweg naar Salou, heeeeeeeeeerlijk! 8) Sensee: ach die Jaime en mama. dan zit je inderdaad als dat ergens anders als thuis gebeurd, en al helemaal in een kroeg of restautant. Nog een leuke film gekeken? Jullie kunnen even vooruit met 20 stuks! Lydia: gelukkig gaat het weer beter met Jesse. Zo zielig altijd als ze koorts hebben. Heeft de pizza gesmaalt? Nou, drink mijn koffie op en ga dan lekker slapen, werkse morgen voor diegene die moeten werken! Liefs Semmi
Ha meiden, Even gauw een reactie van mij ga morgen uitgebreid reageren. Panda: We vonden het heel erg gezellie, en Bastian is echt een ventje, lekker stoer en ge-concentreerd kijken, en daarna lekker op tafel slaan heerlijk ventje! Leuk die fotos ga zo even naar onze fotos kijken en uploaden. Fajah: jammer, heb je gemist. Een fijne vakantie meid. Pim: Ik geloof dat jij ook nu op vakantie ga, dus voor jullie ook heel veel plezier! Robine: Ik geloof dat je vroeg waar we elkaar gezien hebben? In Groningen Ik kom morgen weer. Ben bekaf, moet nog onze tassen weer leeghalen en alles opbergen. xx alvast welterusten
Hoi Hoi Nou ff tijd gevonden om ff te computeren en nu wil meneer niet slapen Vanmorgen 7uur fles en daarna geslapen tot 10uur en tussendoor in de auto... weet niet waar hij de puf weghaald Kleine boef is het, zit hij sneaky te lachen hier bij me en hele laptop af te breken haha Sal, mooi gehad? Panda, leuke foto's van Bastian en Moira. Fajah, ja je bent al weg maar leuke vakantie gewenst. Semmi, leuke foto's zeg, stoer stel hoor We hebben ook keer zo'n moordspel gedaan, echt een aanrader. Nou ga nog maar proberen of meneer wil slapen... hij is best onrustig en jammerig dus denk dat er ook eindelijik tandjes in aantocht zijn Morgen snel voor 10uur bij werk langs...kan woensdag geen oppas krijgen. Mijn moeder moet tot 11uur werken en schoonmoeder heeft begrafenis dus ff vragen of ik later kan beginnen en de uren van 7-11 pool kunnen regelen Nou ga ff nog surfen en tv kijken
Nog even snel op het forum en dan naar bed. Bastian heeft vandaag overdag al veel geplast dus ik heb goede hoop voor vannacht. Salomina: ja, was idd gezellig . Zo grappig hoe ze op elkaar reageren. Bastian wist volgens mij niet zo goed wat ie ermee aan moest. Dan maar op tafel timmeren... Was het feest leuk? Semmi: jullie zullen wel moe zijn, lekker slapen dus! Annemonique: fijn dat het weer meezat in de dierentuin. Ik ga zo de foto's bekijken. Lydia: wat vervelend, die oorontstekingen. Is zo pijnlijk he. Maar het is dus vanzelf overgegaan, met paracetamol? Grieks was lekker Wij hebben de kinderwagenbak nu ook opgeborgen. Vandaag voor het eerst omgebouwd en Bastian vond het geweldig. Kan hij tenminste eindelijk alles zien zonder telkens zijn hoofd op te tillen. Hij viel natuurlijk wel in slaap maar met wat verstellen kan hij bijna plat liggen (kwam ik nu pas achter anders had ik hem er veel eerder in gedaan). Nu wil hij vast nog vaker wandelen...
sal; leuke foto's in je album, ze zijn elkaar echt aan het ontdekken . panda; wat shit zeg dat Bastian zijn luier 'overplast' (leuk woord ). Tja wat kun je er aan doen...niet meer zoveel laten drinken...nee grapje hoor semmi; leuke foto's van jullie vrijgezellenfeest, jullie zagen er goed uit met z'n tweeen. annemonique; leuke foto's weer zeg op Kyllian's site. Echt een mooie site....heb ik geloof ik al vaker gezegd . Echt een lachebekkie...dat mannetje van jullie. Lydia; bah oorontsteking...minder zeg. Hoop dat ie nu blijft opknappen. Vandaag bij mijn schoonouders wezen bbq. Was gezellig, milou lekker gespeeld. M'n nichtje van 8,5 maand was er ook, leuk zeg om dat verschil te zien. Die kruipt, zit en staat al nou ik denk niet dat Milou dat redt in een maand . Vanochtend lekker ontbijtje gedaan voor papa en milou nog geslapen van 10-12 en wij ook... Nou ga nog ff tv kijken en dan lekker slapen..morgen weer vroeg dag! Trusten...
hee allemaal ik ben er weer hoor, was vrijdag al thuis maar heb een ontzettend druk weekend gehad met een bbq, en twee verjaardagen dus vandaar. Vakantie was heerlijk, met kinderen is Center parcs gewoon altijd leuk, beetje zwemmen, spelen met de kids en niet te vergeten natuurlijk heerlijk eten mjammie. Heb jullie verhalen allemaal gelezen (ben echt wel 1,5 uur bezig geweest) maar hoop dat jullie t niet erg vinden dat ik niet ga reageren nu. Ik ga het vanaf nu gewoon weer bijhouden. Heb ook de verhalen gelezen van Benthe en zonnestraal pffff zit hier gewoon met een brok in mijn keel.....vreselijk als je zoiets overkomt zeg. En ook de vriendin van trutje......zulke dingen zijn gewoon niet te bevatten.... Ga nu de douche in en dan duik ik in mijn bedje, tot morgen allemaal! Lfs. Saskia.
Goedemorgen allemaal, Saskia; Welkom terug en fijn dat jullie zo hebben genoten op Center Parcs ! Brennied; mm lekker gebbq, gezellig. Milou gaat lekker in dr eigen tempo, prima toch. Staan hoeft ook echt nog niet met 8.5 maand, gewoon een snel nichtje . Salomina en Panda; leuke foto's in jullie albums van de mini-meeting ! Charissa; is het gelukt op het werk om je uren te ruilen? Geen oppas is erg lastig. Semmi; wat een leuke foto's van het vrijgezelllenfeest ! En natuurlijk weer prachtige foto's van je meisje. Annemonique; Leuk de dierentuin, zijn wij ook nog niet geweest met Lieke. Maar gauw eens doen. Ga straks ff de foto's op je site bekijken. Lydia; gelukkig gaat het weer beter met Jesse. Oorontsteking kan zo pijn doen . Hoe was Justin? Denk wel supergaaf of niet? Fajah; Je bent al weg maar toch nog heel veel plezier ! Geniet ervan. Kelly; en, heb je Almere leeggeshopt? . Robine; Stoer hoor 6-4 6-4 gewonnen. Ben trots op jullie ! . Verder weet ik het ff niet meer. Zaterdag waren mn schoonouders bij ons eten (ze gingen de volgende dag op vakantie). Kregen we beiden nog ff 100 euries, voor onszelf, we mochten niets voor Lieke kopen, we moesten onszelf verwennen, hhaahaha, zo lief. Vaderdag was hier erg gezellig, lekker ontbijt op bed met zn drietjes. Lieke had iets leuks gemaakt op het kdv. Een memohouder. Stuk karton met haar handjes in verf erop, een zwart wit foto van haar in de bumbo, deze 2 met een wasknijper aan elkaar geplakt en je hebt een memohouden, hahaha erg lief. Ben net met Lieke naar het CB geweest. Alles was prima. Ze weegt nu 7.730 gram en is 71,5 cm (lengte iets boven het gemiddelde, gewicht iets onder het gemiddelde). Zijn jullie al begonnen met potjes voor 8 maanden (groente). Ik wel maar vind het maar niets. Lieke vindt de stukken veel te grof geloof ik. Kokholzen en even later spuugt ze alles uit . Ga vanaf vandaag zelf koken en laat haar met ons mee-eten. Kijken of dat beter gaat. Voedingsschema bij ons wordt als volgt: 08.00 fles/bord bambix pap met opvolgmelk 10.00 tussendoortje (fruit of soepstengel o.i.d.) 12.30 boterham + beker opvolgmelk 150cc (leren slokjes nemen) 15.00 tussendoor (liga+sap) 17.00 groente + toetje 19.30 fles opvolgmelk of pap 180cc Verder niet veel te melden. Kom later nog weer ff kijken. Sappie
Goedemorgen, Nou, Jesse is maar weer eens bij de huisarts geweest. We noemen het al ons wekelijks bezoekje, want voor ons gevoel komen we daar wel elke week. De huisarts heeft nu toch maar een kweekje genomen van Jesse's oortjes, duurt een week voordat de uitslag er is. Het andere oortje was nu nl. ook rood En donderdag weer terugkomen om te kijken hoe het gaat. En ondertussen gewoon blijven druppelen. We wachten maar weer af. Koorts komt en gaat, dus de speelmomenten ook. Saskia: leuke vakantie gehad dus? Sappie: Lieke ook weer goedgekeurd. Mooi zo. Wij mogen vrijdag weer. En... wat ga je kopen voor jezelf? Lief van je schoonouders zeg! Brennied: lekker bbq. En wat een verschil kun je dan zien met 1 maand he? Dat staan komt vanzelf hoor. Panda: goed gegaan vannacht? Hoop het voor je. Kom later nog even kijken, nu weer even werken... Liefs Lydia
Hoi ! Ben strontgaar, heb heel slecht geslapen de afgelopen nachten. Marit hoest de longetjes weer uit haar lijfje, zo balen. Als het nog blijft duren ga ik echt niet wachten tot over 2,5 week ik weer terug moet naar de ha, maar dan ga ik wel naar de vervangend arts (ha is op vakantie nu). Feestweekend was op zich wel gezellig, ware het niet dat ik zaterdagavond mot had met Werner. Op zich al niet leuk, maar ik ben zo met ruzie van 'gelijk uitpraten en klaar' en bij hem duurt dat een paar dagen voordat het bezonken is en uitgepraat kan worden. En dan duren die dagen lang.... Vandaar het slechte slapen en mijn slechte humeur, en dat komt niet zo vaak voor . Dus helaas geen reacties, komt later deze week weer.
Ach arme Marit, zo hoesten En dan ook nog ruzie met Werner gehad, bah. Vervelend als het dan zo lang duurt voor het uitgepraat kan worden :x Misschien juist goed om naar de vervangend arts te gaan? Wie weet komt hij met iets wat wel werkt? Lydia: jeetje, wat sneu voor Jesse. Goed dat het even onderzocht wordt. Voor je het weet is het chronisch (heb ik gehad ) en dan kan er beter nu meteen iets aan gedaan worden. kom straks terug, Bastian is wakker, met honger
Sappie: wat lief van je schoonouders. Niet stiekem toch iets voor Lieke kopen he Ze groeit dus goed, dat is fijn. Ben nog niet begonnen met 8 maanden potjes maar de 6 maanden potjes zijn minder grof dan wat ik zelf maak. Zit er tussenin denk ik, da's het voordeel van zelf koken. Kun je wat geleidelijk laten wennen aan stukjes. Welkom terug Saskia, fijn dat de vakantie leuk was Leuke foto's Salomina! Wat een schatjes he Brennie: haha, ja, hij krijgt gewoon niets meer Nu het niet meer zo warm is heeft hij 's avonds minder dorst, dat scheelt wel. Vannacht is goed gedaan, de dag begon alleen wel vroeg (5.15). Gelukkig vond Bastian dat ook want hij was om 7 uur alweer moe. We hebben daarna nog lekker 2 uur geslapen.