Miranda: Jayna past ook bijna niet meer in haar badje als ze in haar badsteun zit, maar ze kan ook nog niet zitten en is best zwaar aan het worden om steeds vast te houden, dus even niet zo handig allemaal. Zit Romira in het grote bad in een badring? Zou zo'n badring ook in een klein badje passen?
ja ze zit dan in het grote bad ze zakt wel iets onder uit maar ik ben er ook bij dus kan er niet veel gebeuren en ze kan al redelijk goed alleen zitten ik weet niet of die in de kleine bad kan anders moet je janya onder de douche doen in de bumbo (ik weet niet of je die hebt)
Hoi hoi allemaal IK HEB VAKANTIE T/M BEGIN SEPTEMBER!!!! sorry moest er ff uit, geen les meer......wel nog vergaderingen, rapporten, sportdag, uitjes etc tot half juli Annemonique: Jeetje een dode client aangetroffen, pfffffff, je moet er maar tegen kunnen. Jacq: Wat balen zeg van je praktijk. Stom he dat mensen ineens als t om geld gaat heel anders kunnen reageren. Kiezen ze dus liever voor t geld dan voor een goede vriendin om de praktijk aan over te doen. Rot streek, je hebt gelijk om weg te gaan! Sterkte meid! Sal: Jeetje nog maar 3 weekendjes en dan inderdaad naar Nieuw Zeeland! Wow , ben jaloers hoor en wat moet het toch een verrassing zijn voor je mama! Panda: Is t gelukt met de rupsluiers? Ik doe em altijd zo straks dat je nog net het plaatje in t midden ziet en dat gaat dus prima..........ben benieuwd of t heeft gewerkt. Conny: Arme Marit al aan 3 verschillende pillen! Hopelijk is de ontsteking snel weer over en kan ze 1 pilletje minder gaan slikken. Beterschap voor haar. Angel: Is de badkamer al klaar? ben benieuwd naar het eindresultaat! Foto's plaatsen als t af is he!? Semmi: Mooi zo dat Jayna weer door de keuring is! En ook lekker boven de 8 kg. Ben benieuwd wat Jill volgende week vrijdag weegt........goed dat je t over die enquete had, die heb ik ook nog gekregen van t Cb en moet em nog ff invullen! Femmy: Waar bemoeien mensen zich mee he!? Echt niet normaal,alsof er aan elk kind een etiket hangt met ik ben nu 9 maanden dus ik mag fietsen etc. Belachelijk. Zodra Lisa al goed kan zitten mag ze op de fiets mee, ook boven de 8 kg geloof ik, maar ze moeten niet gaan hangen dat is slecht voor de rug....maar goed dat snap je zelf natuurlijk ook wel. Weet je wat ook leuk is voor jou en Lisa om naar de boerderij van Geertje te gaan in Stompwijk! Helemaal vol beesten, zal Lisa vast prachtig vinden en kan je lekker fietsen vanaf Zoetermeer. Ik ga binnekort ook eens kijken daar met Jill, alleen met de auto, op de fiets is nog net iets te ver uit Leiderdorp. Mirandao: heb je ene foto van zo een badring? Ik ben er benieuwd naar. Nu gaat Jill tegenwoordig met het badzitje van dr kleine badje in t grote bad, er zitten zuignappen onder dus dat blijft prima staan in t grote bad. Trutje: Jeetje toch nog geboren na 25 weken. Wat moet dat een klein meisje zijn zeg. Hopelijk is t een vechtertje en komt het uiteindelijk allemaal goed met haar. Ben ook benieuwd naar de naam en gewicht etc, weet je dat al? In ieder geval hoop ik dat t goed blijft gaan voor je vriendin! Lydia: Begint Jesse al met stapjes zetten, aangezien hij al zo snel in zn bedje stond!? Ben ongetwijfeld een paar mensen vergeten. Hopelijk kan ik daar volgende keer weer op reageren! Ga ff koffie maken voor mn schoonvader die weer bij ons aan t klussen is! Liefs van Robine
Robine; aso met je vakantie erg he die mensen die zich overal mee bemoeien en ik trek het me altijd teveel aan, das ook dom ja das ook een leuk idee, die boerderij, er zit er ook 1 op de voorweg! en het westerpark is ook leuk om heen te fietsen, en natuurlijk een xtra rondje om de flat van die bemoeial
Ik zie dat mijn 4x geplaatste bericht inmiddels teruggebracht is naar eentje haha. Kreeg t echt niet voor elkaar hoor gister met dat plaatsen. We mogen dus geen kleuren meer gebruiken, tenminste niet voor een hele tekst begrijp ik, nou ja dan idd maar zoeken naar dat leuke smoeltje Conny, want t is idd echt een leuk smoeltje die foto van Marit. Trutje: Sorry sorry dat ik jou 4x maar liefst ben vergeten haha. Vergeef je t me? Was trouwens een leuke foto van Brent met die enge meneer, ik denk dat Rick (Timo weet ik niet) alles aan elkaar zou brullen. Sal: Feli met Moira d'r 7 maandjes, Emme natuurlijk ook en Romira natuurlijk ook. Conny: Gelukkig dat t weer uitgepraat is metWerner, pfff heeft wel ff geduurd zeg, jij dus lekker in t paars vandaag, vrolijk hoor, ik ben idd vanmorgen naar ha geweest ivm dat plekje, ze denkt van een soort van eczeem, vind ik wel gek want t zit er echt al jaren, heb zalf gehad en als t binnen twee weken niet weg is, wat ik dus ook niet verwacht, moet ik t weg laten halen. maar ik hoef me geen zorgen te maken want het zag er niet raar uit ofzo, zei ze, als t weg moet dan moet t maar, heb ik al twee keer eerder gedaan. Ik ben zo iemand die veel moedervlekken (platte en echt van die dotten) heeft dus mss zal het later nog wel s voorkomen. Verder ook weer een kuurtje gehad vanwege een schimmelinfectie, ook dat heb ik al vaker gehad *zucht*. Semmi: Fijn dat met Jayna alles ok was, lekker gegroeid dus ook, mooi zo! Ik denk dat Timo nu ook rond de 8 kilo zit maar dat eten hier met stukjes is ook werkelijk waar een drama.....boterham liep voor geen meter vandaag en ook de spaghetti vond meneer maar niks.....pfff af en toe weet ik t ook niet meer hoor. Fajah zit dus heerlijk aan t strand of aan t zwembad, wou dat ik dat ook kon zeggen..... angela: Wanneer ga je nou naar Channie? Doe haar de groeten maar, ben benieuwd hoe het met Giovanna gaat. Fijn dat de badkamer bijna af is. Verder geen nieuws vanuit Achthuizen haha. Lfs. Saskia.
Zo daar ben ik weer. Ben even naar de Media markt geweest om wat dvd's te halen. Wat fijn dat ze nog tot 9uur open zijn. En nog gratis parkeren ook nog. Wat meer wil een meid hebben Femmy: Jeetje wat onbeschoft van die persoon zeg. Bemoeials grrrr. Niet te geloven. Hoe gaat het met je zus? Alles goed? En nog wat nieuws van je vader? Robine: Jeetje das lekker lange vakantie zeg! Kan me voorstellen dat je het even van de dak moest schreeuwen Miranda: Je brengt me op een goed idee, want heb Moira vandaag in de tummy gedaan, en dat is echt de laatste keer. Ze vindt het leuk om helemaal te zakken en de water te drinken Semmi: mooi cijfertjes van Jayna! Keurig hoor! En over de hoofdje .. jeetje, kunnen ze dat niet vanaf begin zeggen ? pfff .. nou, dan maar kijken of het bijtrekt, zal vast wel goed komen. Moira zit te krijsen in bed. Ik haal haar maar even eruit want vindt het echt zielig. Denk dat de tandjes aankomt want aan de voorkant van de tandvlees is een beetje dik. .. Hele dag was ze heel goed, alleen nu is ze heel erg aan het huilen. arm kind.
Hier ook ff snel reactie, Robine, VAKANTIE, echt heerlijk zeg, ben jaloers Moira, Emme en Romira GEFELICITEERD MET JULLIE MAANDJES {|= Ga lekker bankhangen, vandaag weer gewerkt na 2 weekjes vakantie wel lekker weer. Morgen en donderdag alweer vrij en dan vrijdag, zaterdag en zondag werken. Fijne avond.
Handig zo'n badring! moest wel lachen; "dat kind ken ik niet " Sal; welke dvds heb je gekocht? mijn pa word morgen weer geopereerd, er zit toch iets niet goed, hopelijk kunnen ze iets vinden.. ik ga verder met de film analyze this te kijken!
hahah ja femmy nu ik het zo lees komt het raar over robine idd prenatal of babywalz zijn niet duur maar super handig
Mijn vriend is net bij het babytje geweest. Hij mocht haar zien via een monitor. Ze is 800 gram en ze schatten haar 30cm. Hoe ze heet zet ik maar niet op het net... (aangezien men alles op den duur terug kan vinden via zoektermen op google)
oops dat ging een beetje te snel. Anyways... hij zag dus dat haar handje zo groot was als zijn vingernagel ongeveer... echt heel klein, maar heel mooi en ze is een echt vechtertje. Hij was onder de indruk van haar beauty Dat zei ie ook awwww... mannen... <3
Nou lekker weer want ben net gvd (sorry hoor) een half uur bezig met een lap tekst aan reacties in de tuin gaat die *($@&%($@# internetverbinding eruit. AAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHh niet zo tof dit. Nou nog een keer kort dan. Robine jakkes met die speer! Gingen je ehbo vaardigheden wel goed? WAs je zenuwachtig? Hoest met je moeder? Kel waar ben je? Conny jee marit nog aan depuffer en wel 6! Kreeg ze niet al tegen ontstekingen de puffer dan? Of had ze alleen Ventolin? Jaime krijgt dr puffer niet meer. Het is echt minder geworden en ik ben net als ij niet zo'n voorstander van medicijnentroep. Die arts zei als het minder is kun je stoppen dus hebben we maar gedaan. Moest wel lachen om je...als die eruit is gaan wij voor de tweede..whaahaa. Trutje jee toch geboren die kleine. Ik hoop dat het goedkomt allemaal. Zo klein en zo kwetsbaar. Lijkt mij heel lastig voor de ouders. Sal en Panda leuke foto's van de minimeeting! Lief zo vriendje en vriendinnetje. Moira, Emme en Romira feli met de zeven maanden. pff de mijne wordt zaterdag al acht maanden. Waar blijft die tijd heh. Femmy je vader weer onder het mes. Wordt het een zware operatie of valt het mee? Lijkt mij eigenlijk sowieso wel zwaar zo achter elkaar. Sap balen van het eten van Lieke... Misschien moet ze even wennen? Ik zou verder niet weten wat je kan doen want Jaime vindt de 8 mnd pot beter, tenminste ze eet hem bijna leeg. Annemonique leuke foto's in Amersfoort. Echt leuke dierentuin heh. Die aap had ik trouwens niet gezien toen. En jakkes iemand dood vinden in bed...iiieeeew. Meiden net een heel verhala maar wil niet nog een half uur bezig zijn....sorry. Hier druk, tja heeft die ooit wat anders te melden...hmmm Nou 5 tanden nu bij Jaime maar dat had ik al gezegd. Verder gaat het rondjes kruipen steeds sneller. Melk drinken gaat minder de laatste tijd. Ze wil het liefst steeds boterhammen en koekjes. WEet iemand of je minimum cc melk moet geven? ik moet 25 juni pas naar het cb... Ik ga nog ff surfen. Wil een weekend ameland voor michiel boeken. Ik heb mij trouwens niet meer gewogen maar hou mij gewoon aan dat dieet 9zomerdieet van sonja). Het is wel hongerlijden. Ik zag dat andere boek en dan mag je veel meer. Ik had vanochtend alleen als voorbeeld ene beschuit met kaas..daarna 20 druiven en dan 1 pistolet met een nectarine en 's middags een rijstewafel...Niet veel dus. Maar ach als het werkt... Ik ga er vandoor. Liefs Sens
Ben ik nog even .. Femmy: Sterkte met je vader morgen meid. Hoop dat ze wat kunnen vinden. Dvd's - McLeods daughters Seizoen 4 deel2, Kill Bill (voor 5 euro) en de nieuwste CD van Krezip. Ik zat al een maand te wachten voor McLeods Daughters .. eindelijk Trutje: ach, wat een klein poppetje is het dan. Mooi dat ze een vechtertje is! Miranda: Goeie tip van Babywalz, kan ik gelijk mijn waardecheque inleveren Charissa: lekker een paar vrije dagen tussen in. Heerlijk Moira ligt nu weer in bed, en is gelijk weg. Heb haar eruit gehaald en met haar gespeeld. Ging daarna beter haar bed in.