November 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door pim, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Ik ben er helemaal stil van. Wat erg he?
    Vindt het zo sneu voor de andere mamas vooral voor Lin! Bah bah bah
    en nog es :c: :-#

2. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    niet te geloven zeg..dat er zulke mensen bestaan :cry: vooral idd voor sweetangel die haar overal mee hielp. Te ziek voor woorden..bah!

3. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    sal, wat een gave plak grond hebben jullie zeg..heerlijk rustig daar! Geloof graag dat jullie daar naar uit kijken, en een hele mooie plek om te meeten :) plek zat!
    panda, fijn dat BAstian droog was..hoop dat het zo blijft! Proficiat met je man!
    kelly; leuke foto's weer ;) . Tis idd beter voor Daynah als die flessen heel ver weg opgeborgen mogen worden :)
    Ben je trouwens al met Daynah naar de dietiste geweest?

verder kan ik alweer niet lezen...pff zoveel geschrevn jullie. Ff uit m'n blote hoofd....mmmm...
    Alle kindertjes die 7 maanden zijn: PROFICIAT!
    Robine; jaiks met die speer..gelukkig is alles 'goed' afgelopen. En jammer dat je moeder nog niet geestelijk goed genoeg was om te komen.
    angel; fijn dat Jordy goedgekeurd is, idd een snel manneke!

Ik hou het voortaan bij...met reageren :oops:

Hier gaat het allemaal zijn gangetje, druk met vanalles. WE hebben de stoel voor Milou besteld op scandic.de, scheel tweer 50 euries. En we krijgen hem van mijn ouders :)
    Ook hebben we de autostoel gekocht; de maxi cosi priori , ook daar geluk mee gehad want ze hebben hem voor 50 euro minder aangeslagen ;)
    Ik denk dat Milou weer tandjes erbij krijgt, vandaag al 4 poepluiers en weer kwijlen. Ben benieuwd.
    MOrgen weer naar de dietiste..ga vragen of Milou ook aan het brood mag.

Trusten vast....

4. sappie

sappie Fanatiek lid

Echt om te kotsen..hoe ziek kan je zijn. Dit verzin je toch niet :evil: :evil: :evil: :evil:

5. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    mogge,

Iemand was al vroeg wakker, dus ben ik er maar ook gelijk aan mijn dag begonen :)

Conny: Vondt Rick het leuk om iedereen te kunnen trakteren? Wat gaat het snel he dat je oudste straks al naar de basisschool gaat. Mmm McDonalds. Wat zal Rick genoten hebben op de springkussen!

Miranda: Romiro ook een goed eter dus. Enne een friet, dat ging wel in ;) Kinderen weten meestal wel wat lekker is he?

Kelly: Jeetje wat een rot situatie op je werk ze. Hoop dat er iets beter voor jou langskomt! Wat brood betreft, ik heb Moira in het begin gewoon de korstjes van de brood gegeven. Ze moest in begin wel even wennen, een paar keer kokken, maar daarna gaat als een speer. Ik heb het elke dag aangeboden. Toen ze de korstjes goed kon eten, ben ik begonnen met boterham pate te geven, korstjes en al, maar dan kleine stukjes. Ze ziet eruit als een vogeltje, altijd afwachten op de volgende stukje brood. Success meid! O ja, tarwe brood, zonder pitjes enzo.
    Wat mooi fotos van Daynah weer zeg!

Panda: Ik zou het zeker aankaarten bij CB over de rode been na de liga. Van het andere eten krijgt hij geen uitslag toch?

Brennied: Ja, we kunnen echt niet wachten totdat alles klaar is daar. Kunnen wij lekker uitleven, uitwaaien enz. Milou aan de tandjes ... ik hoop dat het gauw doorzet, en dat ze niet al te veel last van heeft. Welke stoel heb je voor Milou besteld? Success bij de dietiste vandaag.

Heb gisteren goed nieuws gekregen, onze familie is weer een gezinslid rijker. Ze heet Hannelore :) Echt een scheetje. Even kijken of we na onze vakantie naar Belgie kunnen om de kleine te bewonderen.

Ga gauw even douchen, het is stil hiernaast :)

6. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Gefeliciteerd Sal. Wat een leuke naam, Hannelore.
    Nee, van ander eten krijgt hij geen uitslag. Behalve misschien van appel maar is moeilijk te zeggenw ant hij heeft heel snel rode vlekjes en strepen op zijn huid. Ook van gewoon vasthouden wordt hij rood (hebben ze op het cb al gezien). Trekt snel weer weg, is verder niet erg. Gewoon supergevoelig. En van melk drinken dus, daar krijgt hij soms ook vlekken van in zijn gezicht. Ik dacht dat het kwam omdat hij zo hard zuigt en zich druk maakt maar misschien reageert hij toch ergens op.

Fijn Brennie, 100 euro verdiend ;) Succes bij de dietiste.

Dank voor de website Conny, ben ook net op zoek naar schoentjes :)

Vannacht is weer goed gegaan, luier zat minder vol dan normaal. Lijkt erop dat hij ophoudt met alles opsparen voor 's nachts ;) En hij was pas om 8 uur wakker :confused: Straks zwemmen, we wachten op oma. Meneer wordt alleen nu moe :rolleyes: Handig. :)

7. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    BASTIAN, GEFELICITEERD MET JE 7 MAANDEN

Had het nog niet gelezen van Benthe, maar wat afschuwelijk zeg. Je zit het verhaal met tranen in je ogen te lezen en dan dit!

Nou, zo weer naar de dokter met Jesse. Ik stond er vanochtend om 9 uur, maar de dokter werd weggeroepen, dus om 11.40 uur nieuwe poging. Gelukkig kan dat allemaal op mijn werk!

Groetjes
    Lydia

8. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Goeiemorgen,

Lekker gezwommen vanmorgen, Jayden is zo ontzettend wild, slaan in het water en ik heb lenzen dus paar keer ff stoppen omdat er water in mijn ogen kwam :oops:
    Net halve fles gehad en meneer ligt helemaal K.O :D

Sal, lekker op tijd vanmorgen :p
    Mooie foto''s van de boerderij.

Brennie, dat klinkt goed zo 50 euro minder aangeslagen hihihi

Panda, ook straks zwemmen, vind Bastian het leuk?

Kelly, wat een rotsituatie zeg dat je gewoon voelt dat iemand je plek op werk inneemt.
    Hoop voor je dat je wat leuks weer vind op den duur.

Ga nog ff surfen op internet en vanmiddag misschien nog ff wat leuks doen met Jayden.
    Morgen en weekend werken, wel jammer, vind weekenden nu zo leuk nu je een gezin bent...lekker uitslapen en leuke dingen doen.

Tot later

9. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Goeiemorgen!

Ongelofelijk dat het verhaal over Benthe verzonnen is, wat een zieke mensen heb je toch echt niet te geloven!.

Salomina; gefeliciteerd met jullie nieuwe familielid! zeker een mooie naam! :D

Panda; hoe was het zwemmen?

Lydia; dat is balen dat je weer terug moet naar de dokter!

Charissa; veel plezier vanmiddag! het zou wel gaan regenen vanmiddag, maar als het droog blijft gaan wij er misschien ook nog even op uit!.

Mijn vader word morgen geopereerd, ze gaan de stoma verplaatsen, dat zou het verstoppingsprobleem moeten stoppen.

Ik heb bij wehkamp een fondueset besteld, die hebben we nog niet en dan kunnen we lekker gaan kaasfondueen!

Dit weekend zijn er trouwens kortingen tot wel 75% op allerlei dingen bij wehkamp.

Fijne dag!

10. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Bastian! Gefeliciteerd met je 7 maandjes! dikke zoen van je vriendinnetje Moira xxx ;)

11. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Net bij de dietiste vandaan, na 5 minuten alweer buiten. Milou was kei moe, moesten er om 10.15 uur zijn. Maar goed, milou krijgt vanaf nu ook vlees en rijs, spagetti en macaroni. Als dat allemaal goed gaat dan mogen we met 9 maanden met brood beginnen. Maar ik doe dat wel eerder, het gaat allemaal zo goed en als ze niet reageert op rijst en spaggetti e.d. kan dat best en anders ben ik weer zo gestopt.

Sal, we hebben een tripp trapp stoel besteld, ik hoop dat ie voor mijn verjaardag komt (da's zondag) :) toch weer een extra cadeau'tje dan he ;) .
    Proficiat met hannelore!
    Dat hebben jullie goed weten te vinden die boerderij. Hoe zijn jullie er eigenlijk aan gekomen, altijd al op een boerderij willen wonen? Ja ik ben nogal nieuwsgierig :oops: en vind dit echt super, zou het zelf ook wel willen :D
    charrissa; Jayden weer lekker gezwommen :) ja als ze dat eenmaal doorhebben dat spetteren dan gaan ze los.
    lydia; succes bij de dokter!
    panda; Proficiat met BAstian!
    een gevoelig huidje dus...tja is moeilijk om daarachter te komen of ie nu echt reageert op voeding. Heeft hij er verder geen last van? huilen na de fles of iets dergelijks?
    Ook lekker gezwommen of is ie k.o. in slaap gevallen in het water :)

12. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Ongeloofelijk of niet over Benthe. Bah bah

Femmy: Neem je morgen vrij? Hoe zit je vader eronder? Heeft al wat kunnen eten of mocht dat helemaal niet? Wehkamp ... o moet ik daar maar even rondsnuffelen. Ben niet zo gek op kaasfondueen, maar daar kan je toch ook met olie doen? Zo'n chocoladefontein lijkt mij mee wat ;) thx voor de felicitaties ;)

Charissa: Jayden ook een waterratje dus. Heerlijk he? Das wel minder van je lenzen. Ik draag ook gewoon mijn bril in water als Moira gaat zwemmen ;) Was idd lekker op tijd vanochtend ... :p

Lydia: Hoop dat je nu wel bij de doktor zit. Heb je de resultaten mogen krijgen van Jesse zijn kweekje? Gelukkig dat je dat wel kan met je werk. Je werkt bij Or... toch? In de Balast Nedam gebouw?

Panda: als ik het zo lees dan zal het niet zo makkelijk zijn om de oorzaak te vinden van zijn rode plekjes. Moira vanochtend samen met mij onder de douch genomen, overal gezeept, en gelijk weer rode plekken. Ze is gewoon heel erg gevoelig ook. Gelijk ingesmeert en binnen half uur is de rood er weer uit.

Brennied: Nou de feest mag bij jullie beginnen! Milou mag lekker eten :) Groot gelijk hoor, alvast wat proberen. Stoppen kan altijd nog. Ook aan de Tripp Trapp. Hoop dat het op tijd binnen is.
    Tis een lang verhaal over de boerderij, maar in kort, mijn schoonouders zijn de eigenaars. Ze hebben het aantal jaren geleden gekocht van iemand die het niet meer kon betalen. Hij mocht daar blijven wonen/huren zolang hij alles onderhoud/bewerkt. Huurder werd ziek, overleden (gelukkig in ziekenhuis)
    Nu gaan wij samen met mijn schoonouders het helemaal opknappen en gaan daar allemaal wonen. ;)
    Ik heb een deel van mijn leven op boerderij gewoond in NZ, dus ik vindt het heerlijk! Weg van de drukke stad, ben helemaal geen stad mens. Maar als IT'er heb je bijna geen keuze :(

Ik ruik een vieze luier van de kamer hiernaast ...

13. conny

conny Bekend lid

11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Hoi !

Ff snel op het werk, vlak voor de lunchpauze :)

Salomina: Dan is de reistijd voor Gerben dus even afwachten als jullie eenmaal op de boerderij wonen? Ik neem aan dat hij telkens op een ander project zit of niet? Wel gaaf zeg, zo'n grote lap grond. Zou voor mij niks zijn, je moet het ook willen bijhouden ;) maar qua natuur en voor Moira om buiten te spelen, heerlijk ! Rick vond het geweldig om te tracteren, voornamelijk omdat ze dan zelf een instrumentje mogen kiezen om te bespelen tijdens het zingen (geweldig idee, zo'n blikken trommeltje ;) ) en omdat alle kindjes hem dan komen feliciteren :).

Brennied: Joepie, wat fijn dat Milou nu wat andere dingen qua eten mag gaan proberen. Ik hoop dat het helemaal goed blijft gaan !

Panda: Moeilijk zeg als Bastian zo snel uitslag heeft/rood is. Je gaat er zelf vanzelf rekening mee houden denk ik, maar wel vervelend als hij het bijv. van Liga heeft. Wat zalig dat hij pas om 8 uur wakker was ! :)

Femmy: Jeetje, je vader morgen een operatie, vervelend zeg. Hopelijk lost dat dan idd het verstoppingsprobleem op. Lijkt me niet niks, zo'n stoma...

Charissa: Oh ja, ik wil met Marit ook nog steeds een keer gaan zwemmen, lijkt me zo heerlijk ! Jammer dat je in het weekend moet werken. Hoe gaat het nu met jezelf, voel je je nog meer zeker?

Lydia: Superflexibel zeg, als je van je werk idd weer terug naar de dokter kunt met Jesse. Hoe was de uitslag?

Kelly: Balen hoor op je werk, kan me voorstellen dat je bang bent dat straks alle leuke dingen naar de fulltime dame gaan. Staat me nou goed bij dat jij secretaresse bent? Wij zoeken hier nog een dame voor 3 dagen... :) wel aan het puntje van Zeeland....

Nu met de antibiotica hoest Marit veel minder en ze wordt rond 5 uur even wakker, tutje erin en dan is het stil tot 7.30 uur, wauw !

14. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    :) Die luier heeft een sterke geur Sal :)
    Ik hoef morgen geen vrij te nemen, ben altijd vrij op do & vrijdag!
    Gaat wel aardig met mijn pa, hij moet wel! vaak misselijk omdat er dus een verstopping zit en hij mag nog niets eten, nu al 2 weken niet, hij krijgt natuurlijk wel wat binnen via een sonde, maar ik zal blij zijn als hij gewoon weer lekker thuis zit.
    Je kan er ook mee vleesfondueen of chocoladefondueen! zo'n fontein is idd ook leuk & lekker, misschien leuk voor op de boerderij, een grote chocofontein ;)

15. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    jaaaaaaaaaaaah voor de meeting in de toekomst :) :)

Femmy; 2 weken niet mogen eten, ooh lijkt me echt erg. Hoop dat die stoma-verplaatsing nu eindelijk de oplossing geeft! Lijkt me ook niks hoor als je pa zo in het ziekenhuis moet liggen. succes morgen!

conny; klinkt goed die antibiotica. Hoop dat Marit er baat bij heeft en dat dat vervelende hoestje nu eens eindelijk minder wordt! Kan het misschien geen allergie zijn? MIlou was ook echt 6 maanden verkouden (piepte niet maar ademde wel zwaar) en nu ze die nwe voeding heeft, ademt ze weer normaal en is niet meer verkouden. Maar ja...tis zo moeilijk om daarachter te komen.

16. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmiddag,

Effe kort berichtje van mij. Ben de hele morgen me Jayna in de weer geweest die geen zin had om te slapen. Is nu net in slaap gevallen, maar over een uurtje moeten we weg naar het UMCG in Groningen voor de uitslag van Lenhard´s CT scan, vind het weer erg spannend allemaal, als de uitslag goed is, vanavond maar effe lekker ergens eten met zn drietjes denk ik.

Zal later weer even reageren, jullie horen gauw van me!

Liefs

17. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Ik heb t verhaal van Benthe niet gevolgd, maar begrijp ik nou dat er iemand is die alles heeft verzonnen over een kindje wat nooit bestaan heeft? Hoe ziek kun je dan zijn!?

Hier enorme stinkluiers, zurige geur.....is dat een tandjes teken?

vanmorgen ff naar school geweest op de fiets met Jill. Ze hadden vandaag een poetsmarkt(autos wassen, koper en zilver poetsen etc) allemaal voor t goede doel dus dacht ik ga ff kijken. Kom ik aangefietst met Jill werden spontaan alle activiteiten stilgelegd en renden er meteen 20kids op mij af, allemaal met AGHHHHHHHHHHHHHH wat is ze lief, leuk, mooi en wat een schattige schoentjes(All Star gympjes aan ;) ) hahaha. wel Leuk. Leek wel kermisattractie! Jill ligt nu K.O op bed, moe van alle indrukken, ze was vanmorgen ook pas om 8.30 wakker!

Sal: Gefeliciteerd met Hannelore! :)

Panda: Het gaat dus goed met die luier!? Mooi zo, hopelijk blijft hij droog..........ennuh zwemmen is leuk he!? Waterratjes zijn het.

Femmy: Sterkte voor je papa! Hopelijk gaat de operatie lukken en word hij daarna snel weer beter! Kaasfondue set......mmmmmmmm heerlijk he!/ Is mijn lievelingseten! Altijd weer genieten!

Brennies: Joepie Miou ook aan de grote mensen hapjes :) Wat je ook schrijft gewoon proberen en krijgt ze er last van dan weet je dat ook meteen weer.

Conny: gelukig dat de antibiotica goed aanslaat bij Marit! En t slapen gaat dus ook steeds beter :) Ze leert t al........lol. Ze worden vanzelf groot al kost dat soms wat slapeloze nachten hahaha.

Ik ga ff lunchen,

Tot later.

Liefs Robine

18. SaskiaB

SaskiaB Bekend lid

24 mrt 2006
    547
    0
    0
    Zuid Holland
    Tjemig zeg dat verhaal van Benthe echt verzonnen? Heb echt met tranen zitten lezen, nou sorry hoor maar dan spoor je dus echt niet!

Vanmorgen weer gewerkt en nu heb ik dus geen zin meer om hier nog wat te doen maar ja zal toch nog wat moeten gebeuren blegh.

Ik word een beetje simpel van het eten van Timo, flessen gaan goed maar brood en potjes voor 8 maanden verschrikkelijk gewoon, wil je een hap geven houd hij zijn mond stijf dicht of hij gaat lekker met zijn handjes in zijn ogen zitten wrijven zodat alles onder de derrie zit.......tips iemand? Hoelang heeft t bij jullie geduurd voordat ze brood goed aten?

Nog even wat reacties:

Sal: Wow zeg wat een mooie boerderij en wat een ruimte zeg, lijkt me echt heerlijk! Moira is dus wel een heerlijke eter...

Sens: Hoest met SB? En met Jaim d'r tanden? Blijft wel raar hoor dat die in t midden nog niet door zijn......

Robine: Jammer dat je mama t toch nog niet aankon. Hoop dat t snel goed gaat komen met haar.

Conny: Leuk zeg dat Rick mocht trakteren, altijd leuk voor die kids! Gaat dus al beter met het hoestje van Marit, Yes!

Brennie: Heerlijk zeg dat je bij Milou ook al van alles mag gaan proberen. Is ze toch wel een eind eroverheen gegroeid (eczeem), gelukkig maar!

Kelly: Daynah mag dan wel moeilijk eten maar ik vind haar toch al zo wijs, ze lijkt echt ouder dan bijna 8 maanden hoor, komt ook wel door haar haar. Vind t een supermooi meissie.

Femmy: heel veel sterkte voor je vader! Idd maar hopen dat het "verstoppingsprobleem"dan verholpen is.

Lydia: Al met Jesse bij de dok geweest?

Angela: Nog feli voor jordy zijn 7 maandjes, wat een snelle baby zeg! Kan me voorstellen dat je trots was.

Panda: Mooi zo dat het beter gaat met plassen 's-nachts!

Verder weet ik niet meer/kan ik niet meer teruglezen.

Tja zal er toch aan moeten geloven, ga nog wat doen hier.

Bye

Lfs. Saskia.

19. SaskiaB

SaskiaB Bekend lid

24 mrt 2006
    547
    0
    0
    Zuid Holland
    Semmi: Ben benieuwd meid, hoop dat alles goed is, laat je t snel even weten?

Deel Deze Pagina