November 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door pim, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirandao

mirandao Actief lid

2 aug 2006
    436
    0
    0
    arnhem
    saskia romira wou ook geen diksap nu geef ik van de ah de biologische diksap appel-manderijn-passie en die drinkt ze als water zo veel maar geef ik iets anders echt niet
    panda gecondoleert
    robine die badcape heb ik ook haha menzis

2. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    saskia: milou dronk ook geen diksap todat ik een anti-lek beker van Avant heb gekocht. De anti-lek eruit en dan kun je het zo in d'r mondje gieten...en smullen dat ze doet. Misschien is het voor Timo ook een idee. Zelf drinkt ze het nog niet met anti-lek, ook sabbelen en bijten misschien snapt ze het nog niet. Als ze zo'n 40cc naar binnen heeft gewerkt dan doe ik de anti-lek erop en laat ik d'r spelen. Komt vanzelf wel.

robine; leuke foto van Jill en zeker een mooie badcape!
    panda; gecondoleerd met de oma van je vriend.
    annemo; shit van je opa..
    Ook hier hebben we een autostoel maar nog niet erin. Wacht er nog een maandje mee, ze past nog in de maxi-cosi alhoewel d'r hoofdje nog net onder de rand is. Gaat echt hard zeg...pff
    mirandao; vast veel plezier op je weekendje weg!

Milou heeft nu 3 dagen bruine bonen uit een potje gehad (4 maanden) met aardappel. Ze poept echt veel nu, zo'n 3 luiers op een dag. Zou het door de bonen kunnen komen of zullen het tandjes zijn?
    Vandaag zijn de stenen gebracht voor de tuin...jippie...morgen en zaterdag worden ze erin geknald :)
    Zometeen naar de kapper, weet alleen niet goed hoe ik het moet laten knippen...lang laten of toch maar wat korter... :-k

3. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Panda: gecondoleerd.

Saskia: heerlijk zeg maatje 38!

Jill wat zie jer schattig uit met die badcape!

4. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Brennied: 3 dgn met 1 potje?
    Jeetje das lang zeg, eet ze zo weinig dan? Zal vast wel door de bonen komen die poepers!

Mirandao: Idd de Menzis, hahaha, ideale cape hoor! Ik maak zo een wrap van Jill na t badderen en ze is droog als ik dr op de commode leg.

Panda: Gecondoleerd met je schoonoma. Sterkte!

Saskia: Wow mt 38, ben jaloers hoor. En idd voor die prijs kan je niet tobben,.dat denk ik ook altijd en dan koop je er nog weer wat bij en nog wat en nog wat en dan is t ineens wel veel geld ;)

Oja en Jill lust ook geen diksap, althans ze gaat er van spugen, veel te zuur die troep. Roosvicee gaat prima! Mss een idee voor Timo?

Annemonique: Leuke kleertjes weer voor Kyllian hoor! Je hebt een goede smaak!

Ik moet ff plaats maken voor mn man, die moet op de pc!

Liefs van Robine

5. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Nee, wel iedere dag 1 potje :)

6. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Ow dacht al! Das een zunige baby
    Lol

7. hoi hoi,

Ik ben zo trots op mijn meisje vandaag. Ze heeft haar laatste fles helemaal op....200cc :confused: . Is toch wel een applausje waard heh =D> . Heb haar nu op bed gelegd en ze is gelijk in slaap gevallen.....buren zijn alleen aan het boren........grrrrrrrr

Brennied: Daynah moet dinsdag naar de dietiste. Ben benieuwd wat ze gaan doen hoor.

Sal: Gefeliciteerd met Hannelore en nu weer op vakantie naar Belgie....;)

Panda: Gefeliciteerd met Bastian en weer goed geslapen dus.

Femmy: Jummie kaasfonduen. Heb je hem al besteld?

Conny: hihihi klopt ben secr......mare Zeeland is wel een beetje ver.....ach er komt vast wel iets leuks op me pad. Voor wat voor bedrijf werk jij eigenlijk?

Robine: Jill weer in het middelpunt....kan ook niet anders heh. Leuke foto van haar en die badcape.

Sas: Heb nog niet de potjes van 8 maanden geprobeerd....ga binnenkort beginnen. Kanje dus niet helpen.

Semmi: hoe was de uitslag....lees het zo wel even terug op de msn.

Annemonique: Lekker gewinkeld dus.......Leuke kleding zeg voor Kyllian. Wat balen weer voor je opa zeg. Hoop dat ie snel opknapt.

Sappie: Jij en Sonja Bakker...............heb je toch helemaal niet nodig. Je bent al superslank. Heb er zin in volgende week. Daynah ook.

Nou meiden dit was het voor even. Ga nog even surfen.

lfs kelly

8. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Jeetje daynah wat goed!

Voor het eerst op zijn hobbelschaap....

9. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    ...en hier zijn zijn 4 tandjes goed te zien. Bovenste 2 zijn al halverwege!

10. leuke foto's van Kyllian weer zeg. Hier nog steeds geen tanden in zicht hoor.

11. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Kyllian wat ben je toch een heerlijk kind!

En Daynah een hele fles leeg, wat goed zeg! Hoera!

Brennie: Bastian heeft ook ineens zo'n 3 poepluiers per dag, denk dat het idd door het eten komt. Zeker bonen... :)
    Ahh, moeilijk he, naar de kapper ;) Ik weet 't ook nooit.

Saskia: :( 't komt vast wel een keer, ja, maar daar heb je nu natuurlijk niets aan. Lijkt me ook heel frustrerend en vermoeiend.
    Gefeli met je nieuwe broek, da's dan wel weer fijn :)

Lief net aan de telefoon gehad, gaan misschien toch dit weekend naar Parijs (vond hij eerst niet nodig). Ligt eraan wanneer de begrafenis is. Is wel goed denk ik, ze was dan wel heel oud (96 geloof ik) en al heel lang niet meer helder, maar toch.

12. SaskiaB

SaskiaB Bekend lid

24 mrt 2006
    547
    0
    0
    Zuid Holland
    Robine: Roosvicee heb ik ook al geprobeerd maar t is elke keer maar een klein beetje wat ie drinkt.
    Zo'n Avent beker heb ik nog wel staan, zal t s proberen Brennie, thanks voor de tip.

Zo hee zeg die Kyllian met zijn vier tanden! En op het hobbelschaap, stoere man ben je hoor!

Panda: Woonde die oma in Parijs dan? pfoe dan moet je idd even een eindje reizen voor de begrafenis.

Hoera voor Daynah, kan me voorstellen Kel dat dat een heerlijk gevoel is als ze een keer d'r fles goed leeg heeft.

Miranda: Ook heb ik de sapjes van AH al s geprobeerd, ik weet alleen niet of ik die variant al gehad heb, zou t nog s kunnen proberen....bedankt voor de tip. ;)

Zo geloof dat ik mijn best wel gedaan heb vandaag met berichten plaatsen, had vandaag ook nergens geen zin in wat huishouden betreft, tja je hebt wel s van die dagen......

Morgen om 10.45 bij de tandarts zijn, voor t eerst met Rick samen, ben benieuwd.....

13. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Saskia: ja, is de oma van mijn vriend en hij komt daar ook vandaan (kan hij ook niet helpen ;) ).
    Hihi, erg he, die dagen dat je nergens zin in hebt. Ik heb de strijk ook heftig genegeerd vandaag.
    Succes morgen bij de tandarts, met Rick.

14. conny

conny Bekend lid

11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Saskia: maat 38, super zeg ! En bij Marit is het precies andersom, fruit en groente gaat er wel in, maar de flessen is pet, behalve de papfles 's avonds. Haha, soms heb je idd van die dagen dat je nergens nuttigs zin in hebt.

Robine: Ah, lieve foto weer van je meisje, idd leuke badjas !

Annemonique: Ook alweer zulke mooie foto's van je mannetje en leuke kleren ook !

Kelly: Hihi, ik had de reistijd al bekeken van Capelle naar St Maartensdijk; meer dan een uur, dus eh... zou ik ook niet doen, jammer hoor ! :) Mijn bedrijf maakt krokant gebakken uitjes, van Go-Tan, Conimex, etc. Heerlijk bij de nasi, maar ook om zo te snoepen :). En joepie, je meisje de hele fles op, goed zeg !

Panda: Ach, gecondoleerd met je lief's oma. Kan me voorstellen dat hij misschien toch naar Frankrijk rijdt.

Marit wil trouwens alleen sap drinken als het in een gewone fles zit, niet in de Avent antilek fles, dan knauwt ze ook alleen maar ;) .

Verder kan ik niet meer teruglezen. Fijne avond nog !

15. Ooooooooooh panda...............sorry dat ik er net over heen heb gelezen maar gecondoleerd.........wat erg van mij.
    Poehhhh 96 ik hoop dat ik ook zo oud wordt en gezond.

Conny: lekker krokante uitjes.......zal wel veel snoepen zijn.

Sas: Suc6 morgen bij de tandarts.

Ik ga nu lekker douchen en richting me bedje. Ben van plan om morgen te shoppen als het weer mee zit. Wil sowieso naar de Prenatal voor die badring lijkt me ech super ideaal, want dat ligding daar wordt daynah een beetje te groot voor.

Tot morgen en weltrusten allemaal.

lfs

16. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heej dames,

Sorry! Hebben jullie zo lief aan mij gedacht, laat ik nu pas van me horen. Was net zo druk op msn aan het kletsen.....

Maar de uitslag was goed! Nu al anderhalf jaar, dus dat gaat de goede kant op.

Bedankt voor jullie steun, jullie zijn schatten. Ben nu moe en ga gauw mijn bedje in. Morgenochtend als Jayna dr slaap doet voor het zwemmen ga ik effe lezen en reageren.

Trusten....

Liefs

17. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Semmi wat een opluchting zeg! Nog uit eten geweest? ;)

18. sappie

sappie Fanatiek lid

Panda; ook nog gecondoleerd van mij. 96 is een mooie leeftijd. wel jammer dat ze niet meer helder was. Veel sterkte samen.

Lfs Sap

19. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Hey meiden,

Kom morgen even reageren, ga nu naar bed, ben bekaf. Jordy heeft de hele dag gehuild, had overdag wat verhoging, maar nu echt koorts (39,6). Heb hem net een zetpil gegeven en hopenlijk slaapt hij wel wat.
    Ik weet niet wat het nu weer is, kan het wel weer op tanden afschuiven, maarja dat schiet ook niet op he als ze er maar niet doorheen willen.
    Dacht vanmiddag wat scherps te voelen, maar toen ik later weer keek was het scherpe weg, daarna zat het er weer maar net voelde ik weer niets. Wel is het tandvlees hartstikke rood :rolleyes: pff wordt er onderhand beetje knetter van dat er steeds weer iets moet zijn :(

Wel heel even snel de volgende reacties:

Femmy: als ik goed gelezen had wordt je vader morgen geopereerd? Sterkte !

Annemonique: Ik weet het even niet meer precies hoe of wat, maar wel wil ik je veel sterkte wensen met je opa.

Panda: gecondoleerd met je vriends oma!

Semmi: Fijn dat de uitslag goed was!

Voor nu hou ik het hier even bij. Morgenavond kom ik weer even op iedereen reageren, ik ga nu snel slapen. Oja, morgen komt de badkamer klaar als alles goed is, al moeten we dan wel nog even zelf de muur en raamkozijn opnieuw verven, maar dat doen we wel in onze vakantie.
    truste allemaal.

Liefs Angela.

20. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    zo daar ben ik weer. Even heen en weer Almelo naar zh op ziekenbezoek.

Panda: Gecondoleerd meis. Begrijpelijk dat je vriend naar Parijs wil. Wat heeft Oma veel geleefd met zo'n leeftijd he? Tuurlijk mag Bastian komen spelen onder de chocofontein. Papa en mama ook ;)

Femmy: Zijn die 2 gedetineerde nog terugevonden? Gek is dat he? Je vriend werkte vroeger ook voor Relan. Wat een klein wereldje he? Ik zat net de fotos op je site te bewonderen. Wat kan Lisa al goed zitten zeg!
    Sterkte morgen met je vader! Ik zal aan jullie denken.
    Saskia Noort, welke titels heeft ze weer geschreven?

Annemonique: Leuke kleertjes gescoord voor Kyllian. Balen dat je Opa weer opgenomen is in ziekenhuis. Wordt hij er aan geholpen? Leuke fotos van Kyllian weer ;)

Sappie: Success met SB!

Saskia: Maatje 38. Knap hoor! En is idd weinig geld. Helaas heb ik geen tip voor je wat eten en drinken betreft. Misschien thee proberen? Success bij de tandarts morgen samen met Rick

Brennied: Het kan idd wel van de bruine bonen komen dat Milou zo veel moet poepen, want dat heb ik altijd ook. :oops:
    Success met de tuin van het weekend! Hoop dat het droog blijft! Heb je een foto van je nieuwe kapsel? of is het alleen korter geworden?

Kelly: Wat fijn dat Daynah goed gedronken heeft!

Semmi: Yay, wat een opluchting! Hoe is het nu met je schoonvader?

Angela: Hoop dat de tandjes doorkomen! Zielig voor Jordy en voor jullie! Success morgen met de badkamer. Hoop echt voor jullie dat het helemaal afgewerkt wordt. Hoe is het nu met Jordy zijn bips? Is het alweer helemaal genezen?

Volgens mij heb ik iederen gehad vandaag. Sorry als ik iemand vergeet.

Nou, ik ga ook mijn bed in duiken. Het was een lange dag geweest. Morgen Moira haar tas inpakken voor weekendje opa en oma ;)

Deel Deze Pagina