November 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door pim, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

van welke kant zal ik met mn loopwagen de plant aanvallen

2. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

whatever, gewoon recht van voren dan maar!

3. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Goeiemiddag,

Joepie Jayna spetterdiploma!
    Mooi dat de uitslag goed is Semmi, wat een opluchtig zal dat zijn voor jullie.

Annemonique, leuk hoor die kleertjes van Kyllian.

Robine, we zitten er ook aan te denken om zo'n loopstoel te kopen, is die handig?
    Heb ook gehoord dat het slecht voor de beentjes en ruggetje?

Trutje, vanaf hoelaat spreken we af bij de meeting 22 juli?
    Ik moet werken maar dat hoef ik niet de hele dag te ruilen als we toch smiddags pas afspreken...

Heb net mijn dienst geruild weekend voor dagdienst naar nachtdienst :D
    Kunnen we morgen nog lekker ff shoppen in Nordhorn.
    Lekker pizzatje besteld, zal er zo met half uurtje wel aankomen ;)

Tot later

4. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Ik kreeg nu een supersnel berichtje terug! :)

"We zullen controleren of deze bestelling retour is gekomen. Dat gebeurt standaard bij niet bezorgde bestellingen. Mocht de bestelling daar niet aanwezig zijn, zullen we de bestelling nogmaals laten produceren en versturen."

Haha die Jill aan de wandel. Ik ga toch ook op zoek naar zo'n loopstoel, ookal vind ik ze niet mooi Kyllian zal het denk ik wel geweldig vinden!

Jayna gefeliciteerd met je diploma!

5. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    vind die stoelen ook erg lelijk hoor en je mag ze er niet langer dan 20 min per dag in hebben anders is t idd slecht. Maar goed, mn schoonmoeder had deze dus nog staan dus voor die 2-3 maandjes is t wel grappig. Jill vind t in ieder geval geweldig, ze kan overal naartoe en hoeft niet meer te liggen.

Nog een succes is de badring! Net getest! Ook geweldig ding!

6. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
  7. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

en de laatste spam voor vandaag

ga ff koken,

liefs Robine

8. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Mijn vader is geopereerd, ligt nu aan de beademing dus waarschijnlijk vanavond even langs, het is iig goed gegaan.
    En die vrouw van die slofjes blijft maar brutaal antwoorden met mailen, zout op ik wil gewoon mijn geld terug, "dat ze niets moet bla bla bla"kan dat gezeik er nu niet bij hebben hoor.

9. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Lijkt me heerlijk zo'n bad zeg en handig die badring! Helaas hier geen bad :(

Femmy fijn dat de operatie goed gegaan is. Groot gelijk van die slofjes hoor.

10. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Heb op een loopstoel op marktplaats geboden, is hier vlakbij.

11. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Wat fijn, dan kan ik wel!

Femmy: operatie is goed gegaan dus, hopelijk herstelt hij snel. Wat erg, die slofjesvrouw :(

Leuke foto's Robine, zo te zien bevalt het goed!

Komt vast goed met de canvas Annemonique. Netjes van ze om zo snel te reageren.

Gefeliciteerd met je eerste diploma Jayna!

Haha, wat grappig Salomina, dezelfde kleertjes als de pop.

Ik moet even Bastian zijn verhaaltje voorlezen en in bed stoppen...

12. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Femmy, wat k**... Hoe gata het verder met je vader? Hopelijk is ie gauw de oude.
    Kom je ook op de meeting?

Leuk Panda :)
    Charissa: idd 's middags lijkt me het best. Uurtje of 2? Dan kunnen de beebs in de auto slapen en omen ze uitgerust aan :p

Sjesuz oppassen was leuk!

13. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenavond,

Jayna heeft vandaag toch veel geslapen. Vanmorgen 2 en een half uur voor het zwemmen en na het zwemmen weer 2 uurtjes, doet ze anders nooit. Om 18.00 was ze alweer bek af. Warme hap ging er goed in, hele pot + toetje, maar laatste fles pap was weer strijd. Huilen, huilen en nog es huilen, toch nog helft gedronken en beetje diksap. Nah ja....vond het wel goed voor vandaag, heb haar lekker naar bed gebracht 19.15 uur. Sliep meteen, nog wel een paar keer wakker van het hoesten, maar is nu echt in diepe slaap. Denk echt dat ze in een sprongetje zit met de ene dag weinig slapen, de andere dag veel, de ene keer wel pap, de andere keer niet.....ach gaat wel weer over.

Robine: haha die Jill in dr loopstoel, geweldig zeg :) Zo te zien heeft ze dikke pret. En wat hebben jullie een mooi bad zeg, mis ik bij ons wel hoor! Erg handig ziet dat er uit zo'n badring!

Annemonique: jij ook op zoek naar een loopstoel dus, misschien ga ik ook es op marktplaats kijken, vind het een beetje zonde om voor die korte tijd een nieuwe te kopen, maar vind het wel een erg leuk ding! Gelukkig dat ze nu wel snel reageerde en dat je sowieso een nieuwe kirjgt.

Trutje: Brent dus ook al aardig mobiel en nu ook in zijn kinderstoel. Gezellig he dat ze er nu ook bij kunnen zitten!

Salomina: inderdaad goeie tip van je van die kleertjes, mijn moeder heeft dat ook gedaan. Ik gebruikte mijn jurkjes voor de pop en heb Jayna zelfs in een jurkje van mijn vroeger op de foto staan.....hihi!

Charissa: mmmmm pizza, hwelke heb je besteld? Heeft vast wel lekker gesmaakt!

Femmy: gelukkig is de operatie van je vader goed gegaan. En wat een zeikwijf die vrouw van de slofjes zeg, kan goed begrijpen dat je dat er nu niet bij kan hebben. Sterkte meid!

Panda: aaaaah Bastian verhaaltje voorlezen, wat lief! ;)

Morgen gaan we langs mijn schoonouders. Mijn schoonvader voelde zich redelijk vandaag, dus misschien dat ze een dagje naar de camping in hardenberg gaan. Zou voor ons een stuk rijden schelen als we daar heen moeten. Mijn schoonvader krijgt morgen van ons zijn vaderdagkado nog. Een digitalefotolijst met geheugenkaartje er in vol met foto's van Jayna. Ben benieuwd wat hij er van vindt!

Nou ga nog effe tv kijken, fijne avond!

Liefs

14. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Dames die 22 juli gaan meeten, veel plezier alvast! Als het goed is zijn wij dan al 1 dag op Gran Canaria, hoop zo dat het doorgaat....
    Gelukkig ziet Jayna volgende week dan voor het eerst wat forumvriendinnetjes, anders hadden we voor de tweede keer een meeting moeten missen. Maar geeft niks hoor, zo is het ook prima. Enne Salomina heeft toch leuke toekomstplannen met haar boerderij haha :) !

liefs

15. sappie

sappie Fanatiek lid

Heb zin in morgen, ga met een vriendin lekker shoppen en heeeeel veeeeeeel dingen voor mezelf kopen ;) .

Ga nu slapen, reageer later.

Sap

16. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Haha nou shopse morgen!

Semmi ook veel plezier morgen. Zo'n cadeau zal ie vast heel leuk vinden!

17. SaskiaB

SaskiaB Bekend lid

24 mrt 2006
    547
    0
    0
    Zuid Holland
    Hello allemaal,

Zo ben vandaag naar de tandarts geweest. 10min. bezig geweest met tandsteen verwijderen :( ik heb nogal last van tandsteen dus Mw. Nobels zou u niet eens gaan flossen. Tja ik ken mezelf das een week en dan vergeet ik dat dus gewoon weer....oja moet 4 juli weer terug om een gaatje te laten boren. Dat doen ze niet gelijk meer tegenwoordig, heerlijk zeg NOT. Toen moest Rick dus in de stoel nou meiden t was gewoon drama. Ik wil niet mijn tandjes laten zien......bij mama op schoot in de stoel nee hoor ik wil niet......toen de stoel rechtop en mocht hij zelf t spiegeltje vasthouden nou dat was toch wel leuk.......en ja hoor toen liet hij ze dan toch zien......we hebben m de hemel in geprezen haha. Ja meiden dat staat jullie ook allemaal nog te wachten hoor als ze straks een jaar of vier zijn haha......

Verder vandaag was ik ff behoorlijk gefrustreerd weer want t was weer pet met eten. Ik heb Bambix geprobeerd nou ook geen succes hoor, wat moet ik dat kind dan geven ik weet t niet meer hoor.....Rick at dat wel gewoon maar Timo zit maar te wrijven en smeert dus heel zijn gezicht onder en die kaken maar stijf op elkaar houden......pfff....

Semmi: Fijn meid een goede uitslag! Jippie voor Jayna met haar zwemdiploma leuk is dat heh, Rick heeft ook zijn GUPPIE diploma hihi.

Sens: Jaim aan de kruip, oei oppassen dan hoor want ze zijn behoorlijk nieuwsgierig heh.

Trutje: Brent dus ook aan de kruip, wat een vlotte beebs allemaal, die van mij rolt alleen nog maar, zitten kan ie ook nog niet.

Panda: Aha jouw vriend dus ook een fransman haha. Leuk heh verhaaltjes voorlezen, al doe ik het voor Rick, die begrijpt t wat beter haha.

Robine: Superleuke foto's weer van Jill, haha die met die plant is leuk.....grrrr aanvallen........

Femmy: Operatie goedgegaan dus, gelukkig maar nu maar hopen dat hij zich snel beter gaat voelen.

Sap: Veel plezier morgen, wil ook wel weer shoppen eigenlijk :oops: Ohhhh errrrrrrrrrrruuuuuuuuggggggggggggggg.

Annemo: Fijn dat ze t toch gaan proberen op te lossen, zo hoort t toch ook!

Verder weet ik t niet meer, ga Timo een fles geven, ja nu nog want anders zit er weer te weinig tijd tussen voedingen en dan gaat ie weer vervelend doen met zijn fles *zucht*

Tot morgen waarschijnlijk.
    Lfs. Saskia.

18. Ja ja Jill ik heb hem ook hoor. Ik moest even wennen maar het was toch wel leuk.

Zoals jullie zien heb ik ook de badring......en idd jammer dat ie alleen in blauw is.

Semmi: Ze hadden hier geen roze leggingjes meer......zo jammer vond ik dat. Ga morgen nog even in het centrum van Rotterdam kijken bij de Prenatal en anders heb ik gewoon pech.
    Leuke foto van Jayna.

Robine: hihihihi ook dus weer gewinkeld. Volgende week gaan we ook weer los........en binnenkort ook weer de kinderbijslag begreep ik van een collega. Het moet eigenlijk een keer ophouden hoor ;)

Annemonique: Wow dat is een snelle reactie. Je hoeft dan toch niet te betalen heh.

Trutje: 22 juli lukt mij ook niet. Hebben we een kinderfeestje. Wel jammer, maar de volgende keer ben ik er wel bij.

Sas: pffff moet er nog even niet aandenken met Daynah naar de tandarts, ben er zelf ook niet dol op. Moet me nu wel groot houden in haar bijzijn.

Meiden ik ga richting me bedje. Fijn weekend allemaal.

lfs kelly

19. conny

conny Bekend lid

11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Hoi hoi !

Hier vanmorgen eindelijk voor de 1e keer met Marit naar babyzwemmen geweest en ze vond het geweldig ! Met Rick ben ik met 4 mnd voor de eerste keer geweest en hij vond het altijd wel leuk, maar is nooit zo wild enthousiast geweest als Marit vanmorgen, zo leuk ! Alleen wel jammer dat het volgende week voor de laatste keer is voor de vakantie.

Vanmiddag had Rick het verjaardagsfeestje van zijn vriendinnetje Sam. Maar dat was best wennen, Sam is 5 geworden en de oudste in haar klas is 7 jaar, dus dat is een heel groot verschil met Rick. En vanzelfsprekend had Sam heel weinig tijd voor Rick met haar klasgenootjes erbij. Maar het was in de binnenspeeltuin Ballorig en Rick zocht zijn eigen weg wel op de luchtkussens en ballenbakken ;) .

Annemonique: In het begin heb ik Rick juist weinig in bad gedaan, maar wij hadden toen een douchebak en heb ik hem daarin gelegd, laagje water en wat speelgoed erin en hij was hartstikke zoet. En veel beter in de gaten te houden dat in een bad. Misschien ideetje?

Robine: Hihi, mooie foto's van je badderende meisje !

Samira: Proficiat Jayna met de spetterdiploma !

Saskia: 10 min. tandsteen verwijderen, jeetje ! :confused: Gelukkig dat Rick het uiteindelijk wel goed vond bij de tandarts, wennen he dat soort dingen.

Sappie: Veel shopplezier morgen !

Meeting: Ook 22 juli kan ik niet, dan vieren we Rick's verjaardag, helaas... volgende keer beter !

Femmy: He, gelukkig dat de operatie goed verlopen is zeg, wat een opluchting ! Vaag verhaal met die slofjes, leuke beloftes die niet nagekomen worden, bah.

Charissa: Heeft de pizza gesmaakt? :)

Vanavond was mijn schoonmoeder op de koffie, en natuurlijk weigerde Marit haar papfles. Ook bij mijn schoonmoeder op schoot wilde ze niet drinken, grr... en ik denk niet dat ze de nacht gaat redden op 80cc pap, pff...

20. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Avond allemaal,

Nou, maar even 2 schermen open staan, heb 7 pagina's bij te lezen dus dat wordt weer flink typen haha :)
    Badkamer is "klaar" ! Klaar zet ik nog even tussen haakjes, aangezien Albert nu nog even het randje boven de tegels aan het maken is en ik dus nog flink moet gaan poetsen daar, maar daar wil ik me morgenavond even aan geven, want hoe dan ook, ik wil morgen persé douchen in mijn eigen huis ;)
    Zodra het poetsen klaar is zal ik foto's maken, nu is het echt nog een bende daar dus dat heeft niet zoveel nut.
    Jordy heeft nog steeds koorts, ik weet gewoon niet wat ik ervan denken moet, hij is verder niet verkouden en heeft ook geen diarree, dus ik zou het echt niet weten :( Schoonmoeders zei al, misschien aan het groeien, blijkbaar had een broer van Albert daar ook altijd heel veel last van, pijnscheuten, koorts. Pijnscheuten heeft Jordy volgens mij ook, zo lacht hij heel even en zonder enige aanleg schreeuwt hij het echt uit. Arme kleine man van me :cry:

Zo nu even de reacties.

Allemaal: Bedankt voor de felicitaties :thumup:

Robine: Bedankt voor je schema, mooi schema hoor :D Jordy krijgt wel fruithapje, meestal om 9:00 een half en na de warme hap een half.
    Wij hebben het er inderdaad nu ook vaker over, ze hebben ons toen zo gek gemaakt met wat wel niet allemaal mis was aan Jordy en nu laat hij ze een poepie ruiken ;) Hoe is het met de tandjes van Jill? Wil je helemaal niet ontmoedigen, maar hier zie ik ze al vanaf 3 maanden, voel ze ook heel duidelijk zitten, maar ze willen maar niet er doorheen ;)

Sal: Wat fijn dat Moira zo makkelijk is nu, nu kan mama ook lekker bijkomen ;) Hahaha, terug gaan naar de VK en gyn, das een goeie, maar eigenlijk was ik niet meer van plan 1 voet bij de gyn te zetten en bij de vk ga ik nog maar 1x terug en dat is voor een volgende zwangerschap hahaa.
    Mooi zeg die boerderij, ik ben wel héél erg benieuwd ernaar als hij af is ;) Gefeli met het nieuwe familielid :whistle:
    Hoe is het met je tante?
    Met Jordy zijn bips is alles prima :whistle: de plekken die open waren zijn wel wat donkerder gekleurd, maar volgens het cb trekt dat nog wel bij.

Miranda: Ook jij bedankt voor je schema, Romira ligt er dan al lekker vroeg in he, heerlijk lang avondje voor jezelf.
    Kan me heel goed voorstellen dat je het thuis een beetje ontloopt met de verbouwing. Ik zou dat ook het liefst hebben gedaan, maar mijn schoonmoeder kwam steeds om me te helpen en verder zou ik ook niet weten waarnaar toe te gaan haha. Toen we beneden hebben verbouwd (was Kaily nog heel klein) ben ik 2 weken bij mijn moeder ingetrokken, maar had toen ook geen meubels meer in de kamer staan :rolleyes:
    Hoe staat het er nu voor?
    Wat een superlieve foto van je meisje!
    Jordy eet hier ook al eens een frietje mee, wel die ik zelf bak en dan doe ik daar geen zout op, smullen dat hij doet ;)

Panda: Ik vind 3 voedingen ook erg weinig, zal hem dus ook zeker nog gewoon een late fles voor het slapen gaan geven. Verder geeft iedereen zo te zien 3 maaltijden per dag, fruit of koekjes moet je als tussendoortje zien, behalve Jordy dus haha die krijgt nog die krijgt nog 3 flessen en een warme maaltijd en dan nog eens die laatste fles :confused:
    Hoe is het met Bastians beentje afgelopen? Nog gefeliciteerd met je vriend. Nog gefeli met Bastian zijn 7 maandjes \:D/

Conny: Jordy heeft inderdaad geen allergieklachten meer, gelukkig! Hij reageerd op ieder nieuw voedsel ook heel goed, dus ik denk echt dat het aan de kat heeft gelegen :cry: hoe erg ik het nog steeds vindt, ik denk echt dat ik er goed aan gedaan heb.
    Leuk he dat uitdelen op school, wij mochten er op de créche ook altijd bij zijn, de hele ochtend, maar op de b.s. mag dat nu niet meer. Zo jammer eigenlijk, want het is zoiets speciaals. En lekker naar de maccer geweest, jammie.
    Hoe gaat het met Marit haar hoesten?
    Jordy is hier met maar 20cc pap naar bed gegaan, wel nog wat sap gegeven zodat hij toch wat vocht binnen kreeg, ben dus ook bang voor een korte nacht, maar hij drinkt nu al 2 dagen slecht, ook doordat hij dus wat ziekjes is :(

Kelly: Balen zeg met je werk, geeft een rot gevoel he.
    Het is echt komisch om te zien hoe Jordy gaat, het is echt een ukkie maar en dan dat gekruip of geren van hem haha, geweldig gewoon.
    Wat de boterham betreft, dat is denk ik persoonlijk gewoon uitproberen, misschien lukt dat wel gewoon.

Sense: Had het ook gelezen van Benthe. Ik moet eerlijk zeggen ik geloofde het al vanaf dag 1 niet toen ze zei dat ze weer zwanger was. Heb ook nooit ergens op gereageerd, omdat ik dan voor mijn gevoel huichelde en in sommige gevallen wil ik best mijn fatsoen houden en reageren, maar bij haar niet. De dag voordat dit op het forum bekent werd gemaakt had ik het nog met Channie erover, dat we beiden zo onze twijfels hadden, maar goed die ga je toch niet uitspreken omdat je het nooit kunt weten. En toen stond het dus een dag later op het forum dat alles fake was, ik vindt het ronduit schandalig en ziek dat iemand dit zo heeft gedurfd! Ik ben 17 jaar geleden mijn neefje verloren en er gaat geen dag voorbij dat ik niet met een traan aan hem denk, en dan was hij nog niet eens mijn kind, moet je nagaan hoe dit voelt voor de mensen die hun kind echt zijn verloren :x
    Het tanden krijgen ga ik inderdaad loslaten, maar het is zo frustrerend niet te weten waar het vandaan komt en dan ga je toch alweer snel zoeken naar een reden en dan kom ik automatisch weer bij die rottanden uit :(
    62,5, wow you go girl! =D> Ennuh veel plezier in Limburg, t is hier weer eens lekker benauwd ;)
    Jaime nu dus ook op ontdekkingstocht haha, inderdaad hou je hart maar vast want dat gaat nog wat worden :)

Brennied: Jippie, Milou mag leker meer gaan eten nu, zal ze wel lekker vinden. Is het nog gelukt bij de kapper? Foto?

Saskia: Helaas geen tips voor je, hier is het brood ook nog steeds derrie, en potjes daar geef ik nog steeds die van 6 maanden van en die gaan super. Hoe was het bij de tandarts? Hier gaan ze vanaf 2 jaar al mee naar de tandarts, tot nu toe alleen in de stoel en met het spiegeltje even kijken, zo kunnen ze wennen en vanaf 4 jaar wordt pas iets gedaan mocht dat nodig zijn. Gelukkig nog niets nodig geweest bij de dames hier ;) En ik flos iedere dag, maar heb ook best veel last van tandsteen :( Ik moet 9 juli terug naar de tandarts (wi8j zijn afgelopen maandag geweest) en heb 5 gaatjes :cry: :-& en ik heb zooooo'n angst voor de tandarts :( Dames hebben gelukkig nooit problemen gehad dat ze niet hun mondje open deden, maar dat komt misschien dan toch omdat ik ze altijd meeneem en hij ze al vanaf 2 jaar in het mondje kijkt.

Lydia: Fijn dat het met het r.oortje al goed was, nu links nog. Inderdaad niet leuk als je steeds terug moet, maar liever een keer teveel dan net te laat :(

Sappie: Hopenlijk hebben jullie volgende week goed weer tijdens de meeting, kunnen de dames lekker buiten spelen :) \ Shop ze morgen.

Annemonique: Wat een leuke blouse en vest heb je gekocht, stoer! Leuk dat hobbelschaap, zal hij wel interessant vinden he. En de foto van zijn tandjes, wat lijkt hij daar al groot joh :confused: Balen he, hoop dat je wel net zo netjes wordt afgehandeld als ze bij mij gedaan hebben, maar volgens mij maken ze toch veel fouten :(

Semmi: Nogmaals gefeliciteerd met de uitslag van je man :D Ik geef de boterham inderdaad ook aan de zijkant, maar hij frutselt zolang dat hij het toch weer uitgespuugd heeft :( Gefeliciteerd met het spetterdiploma, ik vind dat echt heel leuk hoe ze dat doen hoor :D

Trutje: Meneer hazeslaap, waar krijg je ze toch vandaan getoverd, supers :) Brentje dus ook al aan de kruip, het wordt nog wat met al onze beebjes, dat hadden we ons 6 maanden geleden toch allemaal nog niet kunnen voorstellen he.
    Ben benieuwd naar de meeting, Albert is vergeten te kijken of we dan koopzondag hebben, maar ga hem morgen even bellen dat hij dan ook daadwerkelijk even kijkt, anders weet ik het volgend jaar nog niet haha :rolleyes: 14:00 uur zou voor ons wel ook perfect zijn, zo hoeven we niet te vroeg te vertrekken zullen toch dik 2 uur moeten rijden en 1 of 2 keer moeten stoppen voor de dames.

Femmy: Fijn dat de operatie erop zit, nu hopen en duimen dat hij weer snel is opgeknapt.

Ik geloof dat ik iedereen wel globaal heb gehad, heb nog vele mooie foto's gezien :D
    Zou het een idee zijn weer even een lijstje te maken betreffende de meeting en wie er meekomt? Misschien wat overzichtelijker?
    Ik ga nu ook naar bed, morgenvroeg weer zwemles (laatste zaterdag gelukkig en dan ook 6 weken vakantie, alleen aankomende woensdag nog even) en daarna bij mijn moeder op visite en 'smiddags poetsen als een gek hier in huis :confused: Zondag naar Ahoy naar het zomerfestival, verheug me er echt op, ben zo benieuwd naar de snuitjes van de meiden ;)
    Tot gauw.

Liefs Angela.

Deel Deze Pagina