November 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door pim, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. conny

conny Bekend lid

11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Goeiemorgen !

Iedereen nog druk aan het uitslapen, boodschappen doen of andere zaterdagklusjes? ;)

Ik ben alweer een halve dag op voor mijn gevoel, beneden gepoetst en geboend, boodschappen gedaan, Marit begint zo te horen weer wakker te worden voor de fruithap. Lekker alles al aan kant, nu geen verplichtingen meer.

Vanavond gaan de kids bij oma logeren, Werner en ik gaan lekker samen uit eten en dan naar de feesttent, Brabant Party, dus dat wordt een avondje meebrullen, heerlijk !

Angela; Joepie, badkamer zo goed als klaar, heerlijk zeg ! Kom maar op met die mega-metamorfosefoto's, ben heel benieuwd naar die familiedouche ! :) Hoe is de nacht van Jordy verlopen? Marit's hoesten gaat stukken beter na de antibiotica, heel af en toe nog, maar da's maar zelden. En de nachten gaan ook weer stukken beter, heel prettig ;) Marit heeft trouwens de nacht gered met 80cc, tot 5.30 uur. Hoe is dat met Jordy gegaan vannacht?

Fijn weekend meiden !

2. Morguhhhh,

Zo hier een slecht nachtje achter de rug. Daynah is echt veel wakker geworden en waarom........geen idee.
    Ik zie nu wel onder 2 tandjes zitten maar ze zijn nog niet door het tandvlees heen, mss heeft het daarmee te maken ofzo. Het zou weleens tijd worden dat er tandjes kwamen. Verder weer heel slecht gegeten vanmorgen, maar ja ik heb haar vanacht om 03.30 een flesje van 90cc gegeven en die ging bijna op en daarna weer in slaap gevallen.

Wij gaan zo even naar het centrum van Rotterdam. We wilden eigenlijk naar Antwerpen gaan, maar het is best slecht weer en heb echt geen zin om in de regen te lopen. We wachten wel weer op mooi weer.

Conny: Aaaah wat leuk dat Marit het zo geweldig vond het babyzwemmen. En voor Rick was het dus ff wennen het kinderfeestje. Wel groot verschil zeg als de oudste jaar is.
    Veel plezier vanavond met feesten.

Angel: Jippie badkamer is klaar. Ben benieuwd naar de foto's hoe het is geworden.
    Wat sneu voor Yordy zeg met die koorts. Wel raar als het aan de groei zou liggen.

Nu meiden ik ga het fruithapje van Daynah zo klaarmaken. Ze ligt nu weer iets meer dan een uurtje te slapen. Kan ze zo lekker eten als ze wakker wordt.

O ja ben ook begonnen met een bammetje, ze vindt het wel lekker, maar ze verslikt zich echt nog er in.....zo zielig. Geef dus maar een paar stukjes en dan mag ze weer op het broodkorst sabbelen. Als het dadelijk goed gaat dan laat ik een fles vervallen. Zal ze blij mee zijn :)

Lfs kelly

3. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Kel: Hahah Daynah heeft t ook goed naar dr zin in de badring zo te zien! Leuke foto hoor!

Saskia: Hahah, die Rick, een ander niet in zn mondje laten kijken, maar zodra die t zelf mag doen is t ineens wel best. Was hij nu voor t eerst ij de tandarts? Wat vervelend dat Timo zo slecht eet. Dat in zn gezicht smeren is erg vervelend, ik erger me ook aan Jill als ze dat doet en dan met dr handjes naar dr broek gaat om t daar vervolgens te smeren. Of ook zo leuk, bellen blazen met een hapje eten in je mond, echt vervelend. Heb geen tips voor beter eten van Timo, hoop alleen dat t snel over gaat voor jullie. Ennuh, Jill rolt ook alleen nog maar hoor, geen kruipen hier. Heeft Timo al tandjes?

Conny: Jippie Marit ook aan t zwemmen geweest! En fijn he zo vroeg op dat je de helft van t huishouden al hebt gedaan terwijl de rest nog slaapt. Hier is t uitslapen ook verleden tijd helaas, 8 uur is t einde!veel plezier vanavond zonder de kindjes in de partytent!Ook wel een keertje lekker, toch?~

Angela: Arme Jordy, hopelijk is hij snel weer beter ( heetf ie gene koorst van tandjes die doorkomen toevallig?)en we kunnen idd niet wachten op badkamerfoto''s dus showen! Je moet nu zeker nog wel ff alles goed laten drogen voor je er echt kan douchen!? Toen wij t hier vorig jaar deden was de badkamer eindelijk klaar en stond ik al klaar met mn badtasje.....kwamen mn schoonvader en John brullend boven dat ik nog 2 dgn moest wachten om de boel te laten drogem! balen dus, hopelijk is ie bij jullie echt klaar straks!

Ik ga ff shoppen met Jill, ze heeft nu wel een leuke doorknoopjurk met legging eronder aan, maar weet alleen niet welke schoenen hieronder passen?!?!

Tot later

Liefs Robine

4. hihihihihihihi dat heb ik nou ook.......dus......weer reden om te gaan shoppen ;)

5. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Vandaag zijn Albert en ik 7 jaar getrouwd!! :whistle: Hoe hou ik het toch vol :confused: hahaha

Channie: Ik weet niet of je nog meeleest, maar via deze weg wil ik jou, Lau en Giovanna feliciteren met jullie verloving!

Vandaag gaat het redelijk met Jordy *klopt t eventje af*, koorts is gezakt naar 38.1, daar zijn we dus al heel blij mee aangezien hij gisteren op 40.3 zat :(
    Ga zometeen hier in huis beginnen, werk een van beneden naar boven aangezien het nog niet echt werkt dat ik boven bezig ben met de kids, dus dan heb ik het beneden klaar als Albert thuis is en dan kan ik daarna boven beginnen \:D/

Conny: Heerlijk al alles klaar, nu dus lekker doen waar jullie in in hebben, heerlijk. Vanavond lekker op stap dus, gezellig. Hahaha, de familiedouche is echt gigantisch voor mijn gevoel, ben benieuwd hoe het is als de kids er met zun allen onder zitten, heb het gevoel alsof ik er een heel tuinstel onder kan zetten hahaha *overdrijft natuurlijk wel iets* ;)
    Gelukkig met Marit dus goed gegaan, met Jordy ook, hij heeft tot half 7 doorgeslapen dus dat was heerlijk. Gelukkig gaat het drinken weer wat beter vandaag dus hopenlijk gaat het vannacht weer goed.

kelly: Hopenlijk heeft het met tandjes te maken en komen ze snel door zodat de nachten weer goed worden. Wel fijn dat ze na de fles weer in slaap gevallen is, jij zelf daarna ook weer? Shop ze vandaag in Rotterdam. Wat goed van Daynah dat ze de bioterham lekker vindt. Dat verslikken zal steeds beter gaan, even doorzetten en dan zal ze nog meer smullen :D

Robine: Tja of de korrts is van het tandjes krijgen....ik heb echt geen flauw idee. Hij is verder niet ziek, alleen hangerig, veel huilen en het idee dat hij echt pijn heeft, maar er is nergens niks te zien.
    Ja, de badkamer moet hier 24 uur drogen :( ik was donderdag ook al aan het roepen dat ik eindelijk vrijdagavond weer in mijn eigen douche kon, maar kreeg helaas ook de domper dat het dan nog zeker zo'n 24 uur zou duren :x Jij ook veel shopplezier!

Nou, ik ga snel wat eten met de meiden, Jordy ligt weer in bed, en daarna hier beneden beginnen.
    Waarschijnlijk tot vanavond.

Liefs Angela.

6. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Goeiemiddag!

Hier weer een goede nacht gehad, meneer wilde om half 8 pas uit bed. Zo leuk dat hij 's ochtends lekker in zijn bedje ligt te spelen. Zijn knuffels liggen dan overal verspreid.

Robine: haha, weer een reden om te shoppen!

Vermoeiend nachtje dus Kelly, hoop dat het vannacht beter gaat. Valt ook niet mee, al dat groeien en nieuwe dingen leren. En dan die tanden :rolleyes: Zou fijn zijn als ze snel brood leert eten, scheelt weer een fles.

Lekker Conny, huis op tijd aan kant. Kun je nu van je weekend genieten :) Gezellig, uit eten en feesten. Ruzie dus weer helemaal bijgelegd? ;)
    Leuk he, dat zwemmen. Marit dus ook een echte waterrat!

Angela: Jordy nog steeds koorts? Jee, dat duurt wel lang. Zielig dat hij (misschien) last heeft van het groeien. Tja, sommigen hebben dat idd, kan ook in de pubertijd heel erg zijn.
    Hihi, fijn dat Bastian niet de enige is die zoveel voedingen krijgt. Fruit is hier geen tussendoortje want daar eet hij heel veel van en daarna krijgt hij nog bv. Enige tussendoortje is broodkorst.
    Zijn beentje is weer normaal :)

Saskia: aah, flossen, vergeet ik ook altijd :rolleyes: Mijn tandarts raadde aan om tandenstokers te gebruiken, dat kost wat minder tijd en moeite, kun je dus makkelijker tussendoor doen. In theorie ja, haha, want zelfs dat vergeet ik :oops:
    Ach, die Timo. Eigenlijk moet iemand dan eigenlijk zijn handjes vasthouden zodat hij niet kan wrijven. En als je hem een speeltje laat vasthouden? Ik verzin maar wat hoor... Al heb je daarmee die kaken nog niet van elkaar :(

Sappie: haha, veel plezier met shoppen, koop maar lekker veel voor jezelf, dat mag ook wel eens he.

Is Jayna wat wakkerder vandaag Semmi? Leuk vaderdagcadeau, valt vast wel in de smaak.

Trutje: rond 2 uur is idd een mooie tijd.

Moet nu gauw even eten en dan straks naar mijn moeder. Mijn vriend krijgt een dvd-speler, nog voor zijn verjaardag (en de verjaardagen ervoor want we waren er nooit). Krijgen we ook meteen hun oude tv want zij hebben een nieuwe gekocht (een platte). Komt goed uit want op die van ons kan geen dvd aangesloten worden. Dat ding komt uit de prehistorie, heeft niet eens een afstandbediening maar nog ouderwetse drukknoppen (jawel...). Staat inmiddels op ontploffen, er komt een heel raar geluid uit en het beeld flikkert. Jammer, ik vond het wel wat hebben :)

7. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Gefeliciteerd Angela! :({|= =D> :whistle:

8. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Goeiemiddag!

Angela; gefeliciteerd met je 7 jarige huwelijk! :D doen jullie er nog wat aan?

Panda; leuk een andere tv met dvdspeler! dat word filmpjes kijken!

De fondueset is binnen dus die gaan we vanavond uitproberen! mn ma zou eigenlijk ook komen eten maar omdat mijn pa toch nog op de ic ligt zijn de bezoekuren anders dus komt ze een andere keer eten.

9. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Angela: Gefeliciteerd met je 7 jarige huwelijk !

xx sal & fam.

ik kom later reageren .. ben even drukjes met alles.
    Zag wel fotos van Robine en Daynah geloof ik in bad met badring. Ik heb het besteld bij Babywalz ... Wit en blauw ;)

10. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Zo weer terug van t shoppen!

Angela van harte met jullie 7 jarige huwelijk ;)

Femmy: Fondue ze vanavond!

Kel: geslaagd voor gympjes oid voor onder de legging? Ik heb gewoon dr all stars eronder aan gedaan, stond wel stoer.

Bij de V&D mega Benneton uitverkoop........alles halve prijs........en ik ging nog wel met de intentie om niks voor Jill maar alleen voor mezelf te kopen. Helaas niet gelukt dus :( Weer 5 leuke dingen voor Jill gehaald, blousje, t shirtjes2, shirt lange mouwen en een polo, allemaal van Benneton voor maar 38 euro! Geen geld toch? Dus meiden.........op naar V&D ;)
    Zelf ook geslaagd voor diverse shirtjes. Allemal casual en simpel, maar daar had ik dus niet zoveel meer van.

Vanavond naar mn oude school toe, de Halo( sportacademie, in Den Haag) daar hebben ze een turndemonstratie ''In Rosso"', dus jullie raden t al, we moeten allemaal in t ROOD! Ben benieuwd, de beste trampolinespringers komen ook en Verona vd Leur(Nl Topturnster). Misschien kom ik nog wel bekenden tegen van vroeger( al is dat pas 8 jr geleden ;) ) Wel zin in, LEUK! :) en dat met mn beste vriendin die net zwanger is :)

Ga nu Jill ff eten geven!

Liefs Robine

11. Middag allemaal,

Hier ook weer terug van het shoppen. Heb nog een witte legging kunnen vinden voor Daynah en ontzettende schattige schoentjes (wit met roze) staat echt heel leuk onder een rokje met haar legging. Verder niks....goed heh ;) . Sabino heeft ook voor zich zelf wat shirts gekocht bij Mexx ook mega uitverkoop daar. Alleen ik heb dus niks, kon echt niks vinden, heb ik altijd als ik er voor ga.

Ik heb Daynah d'r net voor het eerst een 8 maanden potje gegeven en het wacht echt GEEN suc6. Ben begonnen met zoete mais rijstschotel met kip. De 1e paar happen gingne wel, maar ze vond het daarna dus helemaal niks en maar demonstreren en die handen in haar mond om het eruit te halen :x . Alles zat natuurlijk onder.......heel fijn dus...NOT.
    Morgen maar weer proberen.

Robine: Veel plz vanavond en ook jij dus geslaagd. Ben je in Leiden wezen shoppen of Leiderdorp? Is het een beetje leuk daar qua winkels?

Panda: Bastian dus weer goed geslapen hij gaat het dus wel leren. Zo jullie hebben dus echt een ouderwetse tv. Heeft wel wat ja. En een dvdspeler is echt handig, je ziet tegenwoordig niet anders.

Angel: Joepie gefeliciteerd met jullie 7 jarig huwelijk :({|= \:D/ :whistle:

Femmy: Fondue ze vanavond.

Angel:Fijn dat het weer wat beter gaat met Jordy. Hoop dat de koorts nog meer zakt voor hem en jullie natuurlijk ook.

Zo Daynah ligt knock out ga dus even bankhangen nu. Voor vanavond hebben we een dvdje The Contract met Morgan Freeman en John Cusack, dus goede acteurs.....ben benieuwd. Ook nog zometeen ongezond gaan doen.....denk Mac Donald...... :oops: :oops: :oops: .
    Ach nu mag het nog even heb weer het boodschappenlijstje van Sonja gehaald vanmorgen, dus maandag is Sonja weer mijn grote beste vriendin :D .

Fijne avond

lfs

12. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Angela, van harte gefeliciteerd :) De eerste 7 jaar zitten erop :) Op naar de volgende!

13. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Zo fondue was lekker! volgende keer chocofondue ;)

Trutje je vroeg geloof ik nog of ik nog naar de meeting kwam? maar dat lukt me niet enschede.

Kelly; lekker de mac! :D ben benieuwd naar die film!

Lisa is alweer dagen erg lang wakker... gisteren ook heel de avond en nu ook nog, af en toe zo vermoeiend, mag ook verder niet zeuren, maar als ze in bed ligt meteen weer huilen :(

14. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Conny: wat leuk dat Marit het zwemmen geweldig vond! Ik moet ook gauw maar weer eens gaan.

Kelly: ik hoop dat Daynah vannacht wel lekker doorslaapt. Ik ben hier sinds gisteren begonnen met bammetjes. Kyllian verslikte zich soms ook en ik heb de korst er dus maar afgelaten. In kleine stukjes gesneden gaat prima, volgens mij vind ie het wel lekker.

Angel: gefeliciteerd met jullie 7 jaren samen!

Robine: goed geslaagd dus! Jammer dat ik ws deze week niet bij de V&D kom :( Hadden ze ook leuke jongenskleding?
    Veel plezier vanavond! En hoe zag je eruit? ;)

Femmy: oehh lekker zeg chcofondue! Ik doe mee :p Slaap Lisa wel wat overdag of helemaal niet?

Wij zijn vanmorgen weer naar 2 tuincentra geweest. Goed geslaagd voor planten en plantenpotten. Tussen de buien door gelijk geplant en daarna naar mn werk. Ben nu dus op mn werk tot 11 uur. Belde ik vanmiddag tegen 5 uur naar huis, blijkt Kyllian dus 3,5 uur geslapen te hebben! Dat is echt een record voor hem hihi.

15. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    is goed hoor we hebben nog stokjes over ;) overdag soms een uurtje maar niet veel

16. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Hoi Hoi,

Bah bah bah, heb straks nachtdienst (wel leuk) maar kan niet slapen.
    Vanmorgen vanaf 8uur op en wilde van half6 tot half9 slapen maar helaas.
    Hoop dat ik het volhoud :rolleyes:
    Zal morgen ff weer posten of maandag.

Angela, gefeliciteerd met jullie 7jaar.

Femmy, hoe is het met je vader?

Fijn weekend

17. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    charissa; sterkte met de nachtdienst! mijn pa voelde zich alweer beter dan voor de operatie dus dat is een goed teken!

bedankt meiden dat jullie zo meeleven :D

ik ga nu op bed tv kijken met een brulkikker (niet mn vriend :p )

fijne avond!

18. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Charissa: suc6 met je nachtdienst! Is het bij jullie druk 's nachts?

Femmy: sterkte met je driftkikkertje ;) Oww en met die chocofondue daar ik hou ik je aan! ;)

19. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Femmy, hier is Jayden ook al paar dagen erg onrustig, niet willen slapen, continue poepluiers :oops:

Annemonique, heb laatste nachtdienst gehad toen ik iets van 10 weken zwanger was..
    Maar heb nu lekker zo'n tussendienst, op mijn eigen afdeling en hulp bieden aan andere afdeling.
    Volgend maand heb ik wel weer alleen, deze heb ik overgenomen van collegatje die erg tegen nachtdienst op ziet.

Nou heb lekker gedoucht en ga nu nog ff beneden zitten voordat ik wegga.

20. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ahh wel lekekr dat je nu niet alleen bent, ff weer helemaal erin komen! Wij draaien hier altijd alleen nachtdiensten, het is meestal superrustig behalve als er een crisis is natuurlijk.

Deel Deze Pagina