Channie; van harte gefeliciteerd met je verjaardag {|= Mellimel; fijn dat Orlanda zo goed groeit ! Jacq; fijn dat Pippa ook zo goed groeit ! Ik geef voeding op mn eigen gevoel. Als ik denk dat ze nog trek heeft, geef ik bij. Kelly; En Daynah ook al zo voorbeeldig ! Gelukkig hoef je je nu geen zorgen meer te maken want ze doet het prima. En weer lekker verwend door het kraambezoek, leuk hoor ! Trutje; ben benieuwd naar wat de ostheopaat zegt. Sens; leuk dat je collega een zoon heeft ! Idd een flinke knul en ook nog eens 2 weken te vroeg. Femmy; fijn dat Lisa is geslaagd voor de gehoortest ! Panda; balen verkeerde locatie, lekker slim of niet ?! Wat fijn dat Bastian zo lief is ! (vorige week ook een Bastian bij ons in de straat geboren) Verder kan ik niet teruglezen. Rick is net ziek thuis gekomen, ligt in bed, en hij is zooooo zielig, haha . Ga Lieke zo wakker maken voor de fles. Kom later nog weer kijken. Liefs sap
Nou Het heeft hier nu wel even geholpen, Kyllian is nu sinds een half uur stil, ga zo kijken maar denk dat hij wel slaapt! Ik ben ook pas 1 x bij het cb geweest en moet ook weer ergens rond 9 januari voor de eerste inenting. Wij hebben de inentingskaarten ook gekregen, maar heb er verder nog niet naar gekeken. Lijkt mij niet dqat je alles hoeft mee te nemen, maar misschien doe ik dat voor de zekerheid de eerste x maar wel
Hello hello, Robine geen zin om te lopen het is idd veeels te koud. Misschien sportschool dat is lekker warm . En is dat zo dat friso zoveel goedkoperis? Ik zit gewoon met die nutrilon en die bevalt prima. Ben nu aan het overstappen alleen op de hypo allergeen. CB is volgens mij 1 x per maand toch? Hier kun je wel tussendoor voor het wegen. 9 januari gaat ook Jaime voor haar eerste prikken. Ben benieuwd. Die inentingskaarten neem ik wel mee, wij hebben een groeiboek en daar zit een vakje in voor die kaarten. Systeem is idd hopeloos achterhaald. Niks in computer of iets. Als je dat boek kwijt bent ben je de pineut. Het gedicht staat trouwens op de muur in de overloop. Tussen de deuren naar badkamer en jaime haar kamer. Sap die foto's zijn geweldig! Jij maakt altijd erg goeie foto's van Lieke. Fijn dat de heupcontrole goed was zeg! Geen luiers meer...yeehah. Melliemel is ook lekker aangekomen zeg! En dan toch die 150 gram per week ik dacht al dat ze dat ook tegen mij hadden gezegd (de kinderarts). Jacq raar joh dat ze 6 a 7 keer beter vonden. Heeft dat met de leeftijd te maken? En een flinke dame is pippa al! Kel ik laat Jaime ook wel huilen hoor. Idd dat ze zelf leert in slaap te vallen. En soms stopt ze en gaat ze wat brabbelen tegen haar dierentuin. Wij gaan als ze huilt om het kwartier naar boven, dan troosten en speen geven en dan weer naar beneden. Het werkt niet altijd hoor en soms denk ik verrek maar je mag lekker beneden zijn. Dan is ze trouwens wel wakker. Trutje brent al 5,5 kilo! Jee wat gaan jullie snel zeg. Hier trouwens wat mafs vanochtend. Jaime lag weer tussen de dierentuin maar dit keer dus overdwars in haar bed in de lengte tegen de dierentuin aan . Ik dacht eerst waar is ze nou (heb lenzen van -6 dus zie zonder bril of iets voor geen meter) en lag ze dus overdwars helemaal bovenin. En lachen dat ze deed..hihi.
Ben ook nog maar 1 keer naar het cb geweest. Moet donderdag weer voor de inenting. Ik heb al de inentingsbriefjes in het groeiboekje gedaan, moeten ze er maar uithalen welke nodig is.
oh hihih ik heb dat groeiboek standaard in de luiertas zitten. In het ziekenhuis kijken ze er ook altijd in. En jij mag wel lekker op tijd naar het cb voor de prikken! Hier was het vol...stelletje... 9 januari is jaime al weer veel ouder.. Ik vind het trouwens sowieso irritant dat cb. Ik zit nu op de dinsdag en wil gewoon op de maandag. De dinsdagen heeft Jaime de kinderopvang. Met prikken enzo en als ze zich niet lekker voelen kun je ze toch niet brengen bij de kinderopvang dus wil gewoon op maandag. Mijn moeder kan haar wel verzorgen als zij zich niet ok voelt door de prikken.
dat is idd best laat toch? ik heb een afspraak op 3 jan voor orlando; de inenting moet toch rond de 8 wkn, vervelend voor je zeg....en ook irri dat ze je niet indelen op maandag als dit voor jouw beter uitkomt, je hebt toch niet voor niks dinsdags kdv? , sommige mensen... gr saskia
Wat een mooie foto's Sappie! dat verleiden zal geen probleem zijn hahaha conditie van een wijkagent, die had ik nog niet gehoord Robine Een lekker rustig avondje voor de boeg, kraamvisite was voor het eten geweest! ik ga maar weer eens aan de chocola, mijn pakje sigaretten is op en het was sowieso mijn laatste!.
sappie:wat een leuke foto weer van lieke ,ze is echt fotogeniek heh? Sense:gedicht is ook super op de muur. ik heb die inentingskaarten altijd ook in dat groeiboekje zitten,en dan halen ze er altijd uit wat ze nodig hebben. dat boekje heb ik altijd mee in de luiertas .vind ik wel makkelijk. ik moet 5 januari voor de eerste inenting en de oudste moet dan ook om te wegen en te meten,is alweer een anderhalf jaar geleden.bij anderhalf jaar doen ze nog eens een thuis bezoek om te kijken hoe je kind zich gedraagt in zn thuis omgeving zitten ze alles te keuren of je traphekjes enzo hebt en kijken ze naar het gedrag van je kind.nou die van mij is lekker driftig dus dat mens wist niet wat haar overkwam ik ga Yorben weer fles geven en dan hupla in zn bed. man komt niet thuis dus heb een avondje voor mezelf. xxx
Jaaaaaaaaaaaaaa heb je tuin bekeken, lekker groot ennuh bejaardenverzorging,...........leuk toch?!? Hoe vinden jullie mn banner? Stoer is ie he? Met dank aan Sweetangel( ze doet haar naam eer aan ) Nogmaals dank meid! Liefs Robine
Whauw wat een mooie banner Robine! Ik ben trouwens pedagogisch medewerker, maar werk momenteel o.a. wel op een school, speciaal onderwijs voor kids met leer,- gedrags en of psychiatrische problematiek. Vandaag dus voor het eerst weer even gewerkt. Viel gelukkig niet tegen, maar wist niet hoe snel ik weer naar huis moest gaan om mijn meisje weer in mijn armen te sluiten. Gelukkig had ze zich weer voorbeeldig gedragen. Morgen om 11.30 naar het CB voor de eerste inentingen. Zal daarna wel weer even reageren. ben nu moe, ga even lekker bankhangen. Fijne avond, liefs Sämira
Ja die banner is heel gaaf Robine! Hoe doet ze dat met psp of niet? Ik blijf het een lastig programma vinden. Ik ben jaloers op jullie met de eerste inentingen! Fajah irritnat zeg dat ze dan alles komen keuren van het cb! Hebben ze toch niks mee te maken. Stelletje geitenwollen vind ik het en dat zal de komende jaren wel zo blijven Femmy geniet van de chocola ik rook er zo nog een in de tuin in de kou . Meiden tot later! Groetjes Sensee
Ja met psp. Ik heb de trial versie maar snap er niks van. Misschien dat ik me er nogeens in ga verdiepen, er schijnt ook een heel forum voor psp gebruikers te zijn
ik heb ook psp en de kerstkaart ermee gemaakt..maar verder dan een fotolijst en sepia kleur toevoegen kom ik niet..haha. Idd is er een forum van met lesjes ofzo volgens mij pspstekkie. Ik had heel optimistisch mij ingeschreven op zo'n nieuwsbrief.. Nog niks gedaan tot nog toe..hahah. T'is wel heeeel erg leuk.
Hier ben ik tatata hahaha Graag gedaan hoor Robine, 5 minuten en ik ben er klaar mee Het forum: www.pspforum.nl Liefs
Zo heb Daynah in bedje gelegd ze is een beetje aan het huilen. We zullen zien of ze in slaap gaat vallen. Ik hoop het wel. Jacq: Ik heb het nog niet geprobeerd om haar in te bakeren. Ik doe nu haar dekentje heel strak. Maar ze is zo sterk in haar handjes die komen vanzelf weer boven. Pippa doet het goed zeg. Melliemel: Orlando is ook goed gegroeid. Annemonique: En is het nog gelukt met Kyllian. Heeft ie lang gehuild. Sappie: Ach wat een leuke foto van Lieke. Ja ik herken het wel als mannen ziek zijn. Ach wat zijn ze zielig dan.... Robine: Wat een leuke banner zeg. Wil ik ook hebben. Hoe doe je dat. Ben je nog gaan hardlopen. Sensee: hihihihi Jaime in de dierentuin. Ik moet er wel om lachen hoor. Mare dan is ze echt beweeglijk zeg. Daynah beweegt ook veel en ik doe nu de dekentjes wat strakker. Ze schopt anders de dekentjes van haar af. Femmy: Roken of chocolade? Ik zou nu ook wel een sigaretje lusten. Heb ze gelukkig niet in huis, maar wel chocolade. Daynah is stil. Zou ze dan toch slapen. Ga zo ff kijken bij haar. Ze moet wel moe zijn. Ze is bijna heel de middag wakker geweest. Slapen jullie kindjes veel of zijn ze ook wel een tijdje wakker. Lfs Kelly