November 2006 mama's

Discussion in 'De mama's' started by pim, Oct 29, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. En eentje van vanmorgen......wat zeg je papa!

2. femmy

femmy Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,061
    0
    0
    Administratie
    Mooie foto's van Daynah! prachtig haar heeft ze! bij Lisa groeit het niet zo hard :eek:

3. SaskiaB

SaskiaB Bekend lid

Mar 24, 2006
    547
    0
    0
    Zuid Holland
    Ahhh wat een lieve foto's weer van Lieke en Daynah. Wow dat kan Lieke echt al goed zeg bij dat kratje. Dat zie je heh Sap jij je maar zorgen maken door iets wat ze bij dat CB zeggen en moet je nu eens naar d'r kijken ;) ze laat ze mooi een poepie ruiken.

Hier kwam vanmorgen weer een fles eruit, maar ik denk dat de oorzaak achterhaald is, dik tandvlees van boven en jawel hoor twee scherpe puntjes van boven dus hij krijgt ze allebei tegelijk, was met de ondertanden ook al. Ik ga zo weer groente geven dus ben benieuwd, geef ik daarna nog maar wat melk ipv een toetje. En dan vanavond nog een fles, hopen maar dat het goed gaat. Wel zielig hoor, hij is echt een beetje uit zijn hummetje, die rottanden ook.... :rolleyes:

Kelly: Macaronischoten dus een succes, zal m van de week ook s proberen, heb wel al spaghetti geprobeerd maar dat was hier geen succes. Brood laat ik voorlopig maar even zitten, af en toe maar een korstje geven zodat hij wat kan wennen, volgens mij is ie er gewoon nog niet klaar voor.

Femmy: Wat jammer zeg dat je vader nog steeds op de IC ligt, vervelend met zijn nieren. Hopen maar dat t snel goed komt.

Angela: Hoe was t in Ahoy (jeetje dan zit je nog geen dertig minuten bij mij vandaan). De meiden vonden het super zeker?
    Niet netjes dat je badkamer zo slordig is opgeleverd, idd mss maar beter dat Albert dat doet, weet je zeker dat t goed is.

Conny: Jullie leuke avond gehad dus, supers! Volgens mij zijn jullie ook wel feestbeesten of niet? haha je hebt gelijk hoor! Een feestje op zijn tijd hou ik ook wel van, helaas de komende weken hebben we t bijzonder rustig hierzo.

Semmi: Zeker mooi dat ze gewonnen hebben Jong Oranje, hoe was de huldiging?

Charissa: Kan makkelijk van tandjes komen hoor, Timo heeft er dus ook duidelijk last van als ze er weer aan zitten komen, vervelend maar dan weet je iig hoe het komt. ;)

Sal: haha moet toch niet gekker worden hoor bij de visite achter de pc, beetje verslaafd maar, t is ook eigenlijk wel een soort van verslaving heh, ik moet ook bijna elke dag gewoon effe kijken hoor wat er weer allemaal is bijgeschreven.

Nou verder weet ik niet meer, ga Timo eten geven.
    Doeiii.

4. Semmi

Semmi Fanatiek lid

Feb 25, 2006
    4,385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmiddag!

Zo, net effe neergeplofd op de bank. Zijn dus naar de huldiging van Jong Oranje geweest. Was erg druk, maar wel gezellig. Jayna was helemaal onder de indruk van alle oranje dansende en zingende mensen. Heeft ook nog even bij papa op zijn arm mee gedanst....hihi... Eenmaal weer thuis om 15.00 uur, Jayna naar bed, maar na 10 minuten slapen hoestte ze zichzelf wakker en besloot dat ze niet meer wilde slapen. De rest van de middag wat jammeren. Na haar warme hap maar naar bed gebracht en gelukkig slaapt ze nu, anders red ze het nooit tot 19.00 uur.

Charissa: fijn dat je een goede nachtdienst hebt gehad. Jayden dus even niet helemaal lekker in zijn vel. Kan best ene sprongetje zijn hoor, Jayna heeft het de laatste dagen ook wat dat ze soms niet wil slapen of eten.....of de tandjes ja, blijft toch gissen he...

Sabine: jij ook lekker geshopt dus.....ohhhh krijg ook helemaal zin om te gaan shoppen. Hopelijk is het volgende week droog en kunnen we gaan shoppen. Leuk zeg Puma schoentjes.....zoooo lief! Jayna had vandaag een Puma jogging pakje aan, van opa en oma gekregen. En hij gisteravond dus ook al aan de Rose.....lekker he! Leuke foto's van Lieke. Knap zeg dat ze al zo bij die bak kan staan!

Kelly: macaroni schotel dus geslaagd, jippie! Ga ik deze week dan ook maar snel proberen. En wat staat dat lief zeg die nieuwe speldjes, zo leuk dat ze al staartjes kan! Jayna heeft dan trouwens hetzelfde slaapritme als Daynah, om 10.00 uur gaat ze weer naar bed tot 12.00 uur.
    EN 2 TANDJES! GROTE MEID!

Femmy: blijft ook maar spannend zeg met je vader hopelijk kan ie snel van de IC af. Succes met foto's plakken.....moet hier ook nodig weer gebeuren!

Nou ga even kijken wat we zullen eten. Eerst nog effe foto's spammen van vanmiddag bij de huldiging....

liefs Semmi

5. Semmi

Semmi Fanatiek lid

Feb 25, 2006
    4,385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Vinden jullie mijn nieuwe Puma pak niet mooi?

6. Semmi

Semmi Fanatiek lid

Feb 25, 2006
    4,385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Wat zijn al die mensen hier toch gek aan het doen?

7. Semmi

Semmi Fanatiek lid

Feb 25, 2006
    4,385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Nah ja....dan doe ik ook maar lekker gek mee...hihi!

8. Semmi

Semmi Fanatiek lid

Feb 25, 2006
    4,385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Saskia: ach die Timo, zo'n last van zijn tandjes. Dat gaat dan ineens hard zeg als ie nu weer 2 tegelijk krijgt! En dat brood komt straks vanzelf wel joh!

9. Ach wat een leuke foto's van een "feestende" Jayna. Erg leuk dat puma pakje.

En Tim ook 2 tandjes te gelijk. Hoop dat ze snel doorkomen.

10. sappie

sappie Fanatiek lid

Kelly; wat is Daynah toch een mooi meisje, zij heeft ook al van die mooi grote ogen. Mooie foto's hoor ! Hoeraaa 3/4 macaronipot op, goed zo meisje !

Saskia; heh meid wat balen dat de hele fles er weer uit kwam. In ieder geval fijn dat je nu weet waar het van komt. Die rottandjes ook.

Semmi; zo Jayna wat heb jij een stoer joggingspak van Puma zeg ! Lieke is wel een beetje jaloers, zou prachtig bij dr schoenen staan.
    Hoop idd dat het volgende week lekker weer is kunnen we nog meer shoppen. Hahaha.

Femmy; Hoop dat je vader snel van de IC af mag en dat hij dan snel weer echt opknapt. Beterschap voor je vader !

Liefs sappie

11. Robine

Robine VIP lid

Aug 8, 2006
    5,458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    HIER OOK EEN MET SINDS 2 DGN 2 HEUSE TANDJES OP KOMST AAN DE ONDERKANT! EINDELIJK! DAYNAH EN JILL LOPEN GELIJK, HAHAHAH.

worden t toch nog grote meisjes he?!

Angela:Jammer zeg van de badkamer dat er nog een paar mankementjes aan zitten. Hopelijk zijn ze snel te verhelpen!

Sap: Wat een Leuke Lieke foto's ook met de badring en die kratten-neuzer, hahaha, echt lief!

Kel: Ook geweldige Daynah foto's, ik blijf jaloers op at haar, je kan er al zoveel leuke dingen mee doen. Je kan al bijna invlechten ;), gewelidgig lieveheersbeestjes speldjes.!

Fem: De fondue was dus een groot succes..........mooi zo! Sterkte met je papa en beterschap voor hem.

Hier vandaag lekker met John en Jill naar Avifauna geweest, een vogelpark en speeltuin in een. Erg leuk, hebben pinguins zien voeren, een vogelshow bekeken en heel veel papegaaien gezien! :) Was een geslaagd dagje, jammer van af en toe de regen.

Gisteren was ook erg leuk met dat turngala op de HALO. Weinig bekenden gezien, de demo's waren wel erg leuk, van trampoline springen, tot breakdance, rope skipping, top turnstertjes(kleine meisjes die een demo gaven, echt heel knap, zouden echt nu al naar de olympische spelen kunnen zo goed, salto op de balk etc.) Al met al een leuke avond.

Zal zo ff een Avifauna foto spammen

Nu ff met Simba wandelen!

Liefs Robine

Mijn 2 kanjers tussen de papegaaien

12. Robine

Robine VIP lid

Aug 8, 2006
    5,458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

NOg eentje dan

13. Semmi

Semmi Fanatiek lid

Feb 25, 2006
    4,385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Jaime nog gefeliciteerd met je 8 maanden!!!! Hoeraaaaa!

En Jill ook tandjes, jippie! Hoop dat Jayna Jill en Daynah dan maar gauw gaat volgen, want volgens mij is ze nu zowat de enige tandloze hier....

Leuke foto´s van je twee kanjers Robine, ´t is een plaatje!

14. senseemillia

senseemillia VIP lid

Nov 20, 2005
    8,645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ah lief van je Sap! Nog even en Lieke is ook aan de beurt heh! Morgen al weer. Pff gaat te snel toch? Over vier maandjes is Jaime gister 1 jaar geworden en Lieke wordt morgen 1 jaar. Gaat nergens over dit.

Ah Robine lieve foto's zeg! En Jill ook aan de tanden jippie!

Semmi geweldig die foto van Jayna dat ze zo verbaasd kijkt..hihi.
    en dat Puma pak is ook geweldig, Lekker roze ook..

Saskia arme Timo zn tanden.En ook als eerst boven heh. Ben blij dat Jaime niet de enige is die tanden boven kreeg. Zijn zi in het midden of aan de zijkant? Hoop dat ie zich snel wat beter voelt.

Kel need i say more. Die foto's. WAt ik je laatst zei ik zou gewoon ff kijken want Daynah is echt een prachtmeid.

En meiden volgende keer niet zo spammen want ik kan nu niet meer teruglezen..

Gister gezellig weg geweest. Jaime sliep wel bij ons op de kamer dan doen we dus niet meer. Zo die slaapt licht zeg. Ah goed ik heb ook een donkerbruin vermoeden dat bij Jaime nog een of meerder tanden doorkomt. Ze is sinds vrijdag weer zoooo extreem aan het kwijlen. Niet normaal meer. Ik voel nog niks.
    GEzellig was ze ook niet echt. En ze is zowel vrijdag als zaterdag 's nachts wakker geworden :confused: . Nou dat is dus echt al niet gebeurd sinds ze 2,5 maand was heh.

Ik ga nog ff surfen. Kom straks nog ff terug.

Sens

15. Panda

Panda Fanatiek lid

Feb 6, 2006
    2,248
    0
    0
    Bastian heeft vannacht zijn bed weer ondergeplast :x Een uurtje later had hij een poepluier. En weer een uurtje later verging hij van de honger :rolleyes: Was dus weer een fijne nacht... ;)
    Hij krijgt zo zijn laatste voeding en dan kan ik ook gauw naar bed, ben behoorlijk gaar. Kom morgen wel weer, moet eerst slapen.

16. conny

conny Bekend lid

Mar 11, 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Samira: Marit houdt Jayna nog volop gezelschap bij het tandeloze meidenclubje hoor ! :)

17. Semmi

Semmi Fanatiek lid

Feb 25, 2006
    4,385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Haha Marit en Jayna bij het tandenloze meidenclubje, gelukkig zijn ze nog samen dan ;)

18. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

Dec 19, 2005
    1,827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Mag Jayden ook bij de club hihih hier ook nog niets te bekennen... :(
    Alleen de jammerigheid en niet willen slapen.

Ik heb heerlijk geslapen van half3 tot 7uur :oops:
    Laatste nachtje, heerlijk want heb met nachtdienst gevoel dat ik helemaal van de aardbodem ben verdwenen.

Ik kom morgen wel weer posten, erg leuke foto's voorbij zien komen.

Tot morgen, weltrusten voor iedereen

19. SaskiaB

SaskiaB Bekend lid

Mar 24, 2006
    547
    0
    0
    Zuid Holland
    Eten vanavond ging goed maar toen ik daarna nog 90cc melk wou geven kwam weer alles eruit. :cry: Een uurtje later Twan nog 100cc gegeven en dat ging er gelukkig in. Pfff vermoeiend hoor, ga t wel effe goed in de gaten houden als t te gek word maar effe naar de ha van de week. Maar toch is hij wel vrolijk, snap je dan ook niet heh, eerst alles onderspugen inclusief mama die ook al twee keer schone kleren heeft moeten aandoen, en dan daarna maar kraaien en gillen om de aandacht te krijgen, hmm gek kind. ;)

Sens: Die tanden komen nu aan de bovenkant gewoon in t midden maar hij heeft er al twee van onder hoor, gewoon zoals het hoort dus haha.

Semmi: Leuke foto's van vanmiddag. Enne Jayna dus samen met Marit tandloos hihi.

Robine: Leuke foto's van jouw kanjers ook en Jill ook aan de tand......jaja ze volgen elkaar hier in rap tempo op.

Panda: Ojee die Bastian toch, heeft er dus een lekker nachtje van gemaakt, hopen dat t vannacht beter gaat, ik hoop dat jij een beetje kunt bijslapen.

Nou ga zo maar douchen, k heb op de crosstrainer gestaan.
    Doeiii.
    xxx Saskia.

20. Angel79

Angel79 VIP lid

Jan 14, 2006
    5,090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Avond dames,

Vandaag was SUPER! We hebben héél veel foto's gemaakt, maar zal me beperken tot 1 van ieder optreden. Het was ook zo mooi opgesteld die hele show, zeker de moeite waard en we hebben geen moment spijt.
    Voor Kaily was het wel weer erg druk en veel indrukken, dus die heeft vooral op schoot gehangen, maar Linsey stond rechtop op haar stoel en schreeuwde het uit :)
    Even wat reacties en dan ga ik een flink spammen haha.
    Afgelopen nacht heeft Jordy weer doorgeslapen op maar 30cc pyamapap, vanavond heeft hij gelukkig weer normaal gedronken.

Jaime gefeliciteerd met je 8 maandjes!!

Conny: Jij gisteren dus lekker gefeest, zonder ruzie, super! haha Foto's van de badkamer komen er straks ook aan haha ;)

Semmi: Gisteren dus gezellig geweest met Roseetje ;)
    Leuke foto's weer van je meisje.

Charissa: Hopenlijk is Jayden weer snel de oude, is niks he als ze zo huilen en je weet niet waarom :(

Sappie: Albert heeft vandaag alles goed afgekit, nu laten drogen, waarschijnlijk morgen ook nog extra laten drogen en dan zullen we zien of het is gelukt, ik hoop t :( Koorts is gelukkig gezakt en hij is weer zijn eigen vrolijke zelf, al slaapt hij nog heel erg veel voor zijn doen, maar dat is niet zo erg.
    Jij weer heerlijk geshopt zo te lezen, en wat een mooie foto's.

Kelly: Jippie, Daynah's tandjes zijn door :whistle: Ik gebruik stroop of chocopasta, dun laagje, voor op de boterham en jordy vindt het heerlijk. Wat fijn dat de macaroni zo goed is gegaan. Mooie foto's weer van je mooie meid.

Femmy: Achjee, ik duim echt op volle toeren voor je pa, hoop dat het toch snel wat beter gaat. Het macdieet, die gaan we onthouden hahaha.

Sas: Ojee, ook al tanden die de rust helemaal verstoren. Gelukkig zijn ze er wel bijna door, dan kan de rust weer terug keren.
    Half uur onder Rotterdam? Dus dan zou dat anderhalf uurtje rijden zijn naar jou? Valt mee toch? Gaat helemaal goedkomen ;)

Robine: Jill ook al aan de tanden \:D/ volgens mij is Jordy nog als 1 van de weinige tandloos hier haha. Lieve foto's van papa en jill.

Sense: Fijn dat het gezellig was, alleen jammer van de gebroken nachten :(

Panda: Ach bastian toch, mama wel laten slapen he! ;)

geloof dat ik iedereen zo'n beetje heb gehad, sorry als ik iemand vergeten ben. Ik ga nu eerst even de Pfaff's kijken en dan kom ik terug om te spammen, zal er wel alvast 1 plaatsen van mijn heerlijke kereltje ;) Is van een aantal daagjes terug, toen had hij net mijn trui gepikt die op een stoel hong hhaha.

Share This Page