Nou Daynah heeft vanavond ook weer goed gegeten 160cc.... Jippie. Dinsdag naar de dietiste ben benieuwd wat ze zeggen. Sas: Wat gek zeg dat Timo zo veel spuugt nu. Hou het zeker maar goed in de gaten. Charissa: Jayden dus ook nog tandloos. Voor je het weet zitten ze er hoor. En heerlijk toch zo even kunnn slapen. Werkse vannacht. Panda: Die Bastian toch hoop dat ie vanavond beter gaat slapen hoor. En jij ook. Weltrusten vast. Sensee: JAIME GEFELICITEERD NOG MET JE 8 MAANDJES Waar zijn jullie geweest van het weeken of heb je het wel gezegd maar ik heb er overheen gelezen ofzo. En mss zijn het wel tandjes van Jaime. Robine: Wat een ontzettende leuke foto's zeg van Jill en John. Zo ik ben in geen jaren bij Avi Fauna geweest.......leuk idee om daar dus weer naar toe te gaan. Wat heeft Jill een leuk shirt aan zeg. Ik hou wel van felle kleurtjes. Staat er goed. Ga ff douchen en nog even tv hangen en op tijd naar me bedje. Morgen weer werken....bleghhhhhhh......ga ook in het onderwijs lfs
Robine: leuk avifauna! Zijn wij 1,5 jaar geleden voor het laatst geweest. Gingen op bezoek bij een kennis in Alphen dus zijn gelijk naar de vogels geweest Leuke foto's! Binnenkort ook echte tandjes bij Jill, jippiehh! Sens: ben ook wel benieuwd waar jullie heen zijn geweest Denk dat als Kyllian bij ons op de kamer slaapt het ook niet super zou gaan. Oeps helemaal vergeten Jaime te feliciteren! Het gaat idd echt snel, had ik nooit zo verwacht. Angel: leuke dag gehad dus! Leuke foto's van Jordy. Saskia: Balen dat het weer slecht ging met eten Ik moet nog ffies werken en dan kan ik ook lekker naar huis mn bedje in duiken! Vanmorgen druk geweest met de rest van de slaapkamer verven. Kyllian was ondertussen erg huilerig. Wat er aan de hand was weten we niet, hij huilt normaal maar heel weinig. Uiteindelijk na een extra half flesje toch nog lekker een dutje wezen doen.
Ga weer door met de spam Eerst kwamen er dansers op, maar die foto zal ik achterwege laten, die is niet zo heel duidelijk, net als die van Ron Boszhart (of hoe je het ook schrijft), hij presenteerde de show. Ze begonnen met de groep Djumo
Ha Angela, wat een geweldige dag hebben jullie gehad aan de fotos te zien! Wat zullen de meiden helemaal moe zijn zeg! Hun gaan vanavond heerlijk droomen!
Ja Sal het was een onvergetelijke dag Nu de foto´s spammen van de badkamer Wel niet op het rommeltje letten aangezien ik nog een nieuwe kast wil kopen, er moet nog een spiegel komen, de muur boven de tegels moet nog geverft worden en het raamkozijn wordt nog geverft.