En de laatste voor vandaag Sorry voor mijn vele gespam, maar vond het zoooo leuk! Tot morgen allemaal. Liefs Angela.
ff te snel op enter gedrukt. Heb alles gelezen, en leuke fotos weer gezien van Jayna, Lieke, Jill en Daynah. Lieve meiden hebben jullie toch! Panda: A gozzie, weer helemaal nat geweest. Hoop dat het vanavond wat beter gaat. Heb je misschien een campingbedje en matras die je savonds ook kan gebruiken? Scheelt even weer met bedopmaken midden in de nacht. Vindt het zo sneu voor je meid. Hoop dat je wel goed kan slapen. Angela: Wat goed dat Albert de badkamer heeft weten af te maken. Jammer dat het zo lang duurde, en ook nog lekte. Gelukkig is Albert handig. Tussendoor het typen even naar de badkamer fotos gekeken. Wat is het mooi geworden zeg! Kan me voorstellen dat jullie heel trots zijn Geeft mij gelijk wat nieuwe idees voor onze nieuwe badkamer! Femmy: Hoe gaat het nu met Lisa? Moet ze nog steeds veel huilen als ze naar bed moet? Brennied: Van herte gefeliciteerd met je verjaardag vandaag. Jaime: van harte met je 8 maandjes! Annemonique: Hoe is het nu met de tuin? Is het al af? En heb je nog wat nieuws van je opa? Charissa: Heb je het vol kunnen houden gisteren met werken? Hoe is het nu met Jayden? Lastig om te zeggen wat het kan zijn weet het ook niet. Conny: lekker gefeest en ook nog goed geslapen, wat kan een meid nog meer wensen? Semmi: lekker vroeg uit bed vanochtend Moira is ook nog tandloos hoor Sappie: lekker gewinkeld voor Lieke. Wat kan Lieke al goed over de rand van de kratje kijken Daynah, Jill & Timo: Gefeli met je tandjes! Nou, ik weet het even niet meer. Ben ook zo moe, dus ga gauw mijn bed in duiken. Hebben vandaag goed gesprek gehad met de schoonouders. Hun beseffen eindelijk dat ze niet alles van hun huis kunnen meenemen naar de nieuwe huis. Want hun deel van de huis is een stuk kleiner dat wat ze nu hebben. Ze willen tuurlijk alles meenemen, maar dat gaat niet. Van 2 slaapkamers, 2 woonkamers, zolder en kelder vol spullen naar 1 slaapkamer, 1 woonkamer, gedeeld kelder en zolder. Tja, dan moet je alvast beginnen met weg gooien van jarenlang troep die je heb verzameld over de jaren. Aangezien dat wij ook onze spullen hebben, kunnen ze het niet op ons afschuiven want wij willen over naar een nieuwe strakke interieur en onze eigen smaak. Komt wel goed nu dat we veel hebben besproken. We gaan na de vakantie naar de keukenboer om alvast een ontwerp te maken van de keuken, want wij komen er zelf niet uit, hoe we alles kunnen plaatsten. Het is wel moeilijker dan we dachten, dus toch maar even naar iemand die er verstand van heeft Nou, nog even surfen en dan ga ik naar bedje toe.
Morguh, Sal: Fijn dat jullie samen een goed gesprek hebben gehad met de schoonouders. Gaan jullie wel gescheiden van elkaar leven of gewoon one big happy family? Hier is me nu eindelijk duidelijk wat Jordy onder de leden heeft gehad. Waarschijnlijk de vierde of de zesde ziekte. Dat begint met een paar dagen koorts en zodra die weg is krijgen ze uitslag op hun lijfje. Jordy heeft zijn romp nu onder de uitslag, dus dat moet het haast wel zijn geweest. Nouja, dat is niet ernstig en gaat vanzelf weer weg. We gaan nu kijken voor een badkamerkast. Tot later! Liefs Angela..
Morguhhhh, Zo zit alweer even op me werk . Hoop dat de dag een beetje snel gaat, maar zo te zien aan de stapels dossiers moet dat haast wel. Angel: Zo te zien was het een hele leuk dag zeker voor de kids. Wat is de badkamer mooi geworden zeg. Sal: Heb je wel een beetje een idee wat jullie willen voor de keuken...bv kleur. Even een vraagje.......aangezien Daynah nu 2 tandjes krijgt, moeten die ook gepoetst worden, doen jullie dat met een tandenborsteltje of met jullie vingers en dan met kindertandpasta ofzo. Ga even een kopje thee halen. lfs kelly
Hoi, Nou vanmorgen ging het goed met de fles gelukkig. Maar even afwachten vandaag hoe het gaat lopen. Hij is wel gewoon vrolijk als altijd. Angela: leuke foto's van gister in Ahoy, ik denk dat Rick t ook geweldig had gevonden, mss de volgende keer! En de meiden dus helemaal knock out in de auto (nou ja Kaily zoiezo) haha. Tja als je dan nog een uurtje moet rijden blijven de ogen toch niet open heh haha. Mooie badkamer ook en fijn dat je nu weet wat t bij Jordy geweest is. Supermannetje heb je hoor! Sal: Spannend zeg om straks weer van alles te moeten gaan uitzoeken zoals badkamer en keuken e.d. Wil best een keer op die boerderij komen kijken als je eenmaal gesettled (schrijf je dat zo) bent. Kel: Werkze vandaag, maar zo te lezen kom je je dag wel door. Annemo: haha hele leuke foto van Kyl met zijn tandenborsteltje. Hier worden de tandjes ook gepoetst met een borsteltje en tandpasta van 0 tot 5 jarigen (Zendium) geloof ik. Zowel Jaime als Lieke van harte met jullie 8 maandjes! Nou ga Timo wassen en in bed stoppen dan kan ik mijn hart hier nog s op gaan halen met poetsen.... Tot later.
Saskia: gelukkig dat de fles er vanmorgen ingebleven is. Ja die tandpasta van zendium hebben wij ook, is dus tot 5 jaar, ken ook hehe. Poetse vandaag!
Lieke: Van harte met je 8 maandjes! Angela: Tis wel de bedoeling dat we enigzins een beetje gescheiden van elkaar gaan wonen, maar aangezien dat mijn schoonvader heel erg nieuwsgierig van aad is (zegt ie zelf ) denk niet dat dat gaat lukken. Ach het is niet zo erg. Ze zijn ook al oud, en ik vindt het best een prettig idee dat ze naast wonen, kan ik ook op hun gaan letten. Jordy aan de 4e of 6e ziekte. Ach gozzie. Geef hem maar een dikke knuffel van ons. Hopelijk slagen jullie voor een badkamer kast! Kelly: Ja we weten al welke keuken het wordt, alleen de indeling is moeilijk. Kleur is zwart graniet blad, en witte kasten. Tis heel strak, maar ook landelijk in een, dus dat past bij ons. Kleur van de keuken muur enzo, moet ik nog iets op verzinnen. Helemaal wit vindt ik dan te klinisch, maar wel mooi. Annemonique: Mooi foto van Kyllian zeg! HIj is inmiddels al gewend aan poetsen of niet? Saskia: Ben benieuwd naar Timo zijn flesjes vandaag. Opeens wilde Moira haar laatste fles niet gisterennacht. Even aankijken hoe het straks gaat. Tuurlijk mag je komen kijken als we helemaal gesetteld zijn. Vindt ik helemaal leuk . We hebben ook een hele mooi badkamer gezien, heel apart, maar die koste ook heel wat. Maar die idee van de indeling, sprak ons heel erg aan. Dus dat is dan ook snel geregeld denk ik. Kan het helaas niet uitleggen, maar komt op neer dat als je de badkamer binnen loopt zie je de douche en wc niet. Die zijn achter een muur verstopt die binnen in de badkamer staat. Daartegen aan aan de voorkant staat de bad. Links en rechts van de deur staan 2 wasbakken. Weet alleen niet of het praktisch is nu dat Moira er is. Wat vind jij? Vandaag alles wassen van de weekend. En ik moet er ook aan denken om alvast wat dingen in te pakken. Tis niet lang meer!
Sal: wanneer willen jullie helemaal overgaan? Kyllian vindt het poetsen nu niet echt leuk meer, met borsteltje spelen vindt ie wel leuk. Ow en de tuin is al bijna af. Moet alleen og wat grint bij het paadje, paar tegels goed leggen, tegels met hogedrukspuit schoonmaken en dan zand erover. Als laatste gaan we het tuinhuis nog verven. Zal van de week foto's maken.
Angela: Wat een leuke dag moeten jullie hebben gehad in Ahoy. In ieder geval waren de foto's leuk. Ik moest me maar eens gaan inleven in al die figuren die jullie hebben gezien, kende alleen Plop en K3 Komt ws snel genoeg als de kleine wat groter wordt. En de badkamer ziet er erg mooi uit hoor. Lekker zo een grote douche! Arme Jordy met zn ziekte, is dat niet besmettelijk voor de meiden dan? Sal: Goed dat jullie een gesprek hebben gehad met je schoonouders over de verdeling in t nieuwe huis van de spullen strakjes. Is wel lekker als je toch je eigen optrekje blijft houden toch, maar ook erg fijn dat als er wat is dat jullie straks dicht bij elkaar wonen en snel bij elkaar terecht kunnen. Heerlijk hoor! Annemonique: Wat een lieve foto van Kyllian die zn tandjes poetst. Moet je al beginnen met poetsen als er net een puntje uitsteekt? Bij Jill was t gisteren nog een streepje, vandaag een heus puntje Lol. Ben benieuwd wanneer de rest gaat volgen. Sap: Lieke ook alweer 8 maanden! Hoi Hoi Hoi! hoera! Kel: Leuk zo een stapel dossiers om de dag mee te beginnen Ik las wel dat Daynah gisteren weer een keer goed had gegeten!? We spreken nog ff af he over zaterdag, gaan we lekker carpoolen, kunnen Daynah en Jill samen spelen op de achterbank Saskia: Gelukkig dat Timo nog wel goed zn fles drinkt. Misschien moet je em daar gewoon wat meer van geven en de potjes wel blijven uitproberen, maar als hij weigert niet forceren, misschien dat hij t dadelijk ineens wel lekker gaat vinden! Succes! Kan ff niet meer terug lezen! Hier alweer uurtje op school gesurveilleerd bij toetsen, nu weer lekker vrij. Ga net als Saskia maar even poetsen, een schoon huisje is altijd fijn! heb net ook Jill dr badje en tummy opgeruimd, allemaal te klein geworden, heb t lekker naar de garage gebracht voor nr 2 dadelijk Is wel leuk hoor dat mn schoonzusje en beste vriendin zwanger zijn, maar ze zitten nu al te bedelen om onze spullen. Doen we dus niet, want ik wil graag alles netjes houden voor een tweede en je zult zien als je het hebt uitgeleend dat t vast niet meer zo netjes is al je het terug krijgt. Meiden, ik ga poetsen,wassen, strijken, boodschappen doen, hond uitlaten en met Jill knuffelen! Liefs Robine
Nou we zijn weer terug en goed geslaagd Van dezelfde kleur als het blad waar de wasbak op staat hebben we nu kasten gekocht met witte deurtjes, echt super mooi! Ook een grote spiegel erbij gepakt van dezelfde lijn. Het was een grote, lange, smalle kast, een kastje om op te hangen en een kastje voor onder de wastafel, oja ook nog die spiegel erbij en dat voor maar 170,-, dat viel me echt 100,- mninimaal mee vanavond eerst even kijken of nu echt alles goed waterdicht is en dan zal Albert het vanavond en anders morgen waarschijnlijk gaan plaatsen \/ =D> Lieke gefeliciteerd met je 8 maandjes Kelly: Ik zal voor je duimen dat de dag heel snel voorbij gaat, maar inderdaad met een boel dossiers zal het wel gaan lukken Ik poets Jordy al een tijdje zijn tandjes gewoon met tandenborstel nr 1 en tandpasta voor 0 tot 5 jarigen. En dan heeft hij nog niet eens tandjes hahaha. Sas: Fijn dat het zo goed ging met de fles vanmorgen, nu zo doorgaan Timo! Ik weet zeker dat Rick het geweldig had gevonden, het was ook echt super en zeker voor herhaling vatbaar, volgende keer gaan we samen We moesten vanu7it Rotterdam overigens 2 uur rijden, was het maar met een uurtje gedaan papa en mama waren namenlijk ook doodmoe en daarbij vloog voordat K3 opkwam het glas uit mijn bril kon dus niet overnemen mocht Albert te moe worden. Sal: Hahaha schoonvaders zal dus veel op "visite" komen haha. Ach als je samen goed kunt opschieten met elkaar, zal het best een gezellige boel worden daar. Spannend hoor En ook wij komen kijken hoor als jullie klaar zijn, ben zelf helemaal dol op boerderijen, vind ik altijd zoooo gezellig. Annemonique: Ben erg benieuwd naar de foto's van de tuin. Robine: Hahaha, ja dat gaan jullie ook nog allemaal krijgen hoor, maar moet zeggen, ik vind het zelf heel leuk om met de meiden mee te kijken, en vooral het huis Anubis is hier een hit geweest joh, zat zelf het online spel ervn te spelen en binnenkort gaan we ook het bordspel en de boeken ervan halen, spannende serie joh De 4de, 5de, 6de ziekte zijn opzich niet heel erg besmettelijk, het kan wel, maar hoeft niet. Daarbij hebben de meiden deze ziektes al allemaal gehad en zijn ze nu dus immuun ervoor. Eigenlijk krijgt ieder kind deze ziektes voor hun 3de jaar, ze zijn niet ernstigs alleen wat ongemakkelijk. Je hebt groot gelijk hoor dat je niets gaat uitlenen, het komt inderdaad nooit in dezelfde staat terug helaas Poets ze vandaag Nou, dan kan ik niet achterblijven he, ga ook wat in huis doen. De meiden hebben vandaag continu-rooster en dus school tot 14:15 uur. FF nog lekker tijd om wat te doen. Tot laters. Liefs Angela.
thanx voor de tip meiden. Ik zag nog een leuke foto van Kyllian voorbij komen. Leuk rompertje heeft hij aan.
Hier fotootje van Jordy's buik, met uitslag. Zal de aankomende dagen nog wat erger worden als ik me nog goed herinner en dan trekt t weer weg. Achja zijn alleen maar anti-stoffen toch
Gelukkig is de koorts weg en is hij dus weer lekker zijn vrolijke zelf, boven zie je wel genoeg bulten he maar tanden ho maar haha
Goeiemiddag! Wat een leuke foto's allemaal weer! zo te zien was het erg geslaagd gisteren Angela! Robine & Saskia; druk aan het schoonmaken?! Ik moet ook eens beginnen met het tandjes poetsen bij Lisa! Zit nu weer op werk, lekker druk maar mag best ff een bericht typen net kwam een collega die is gisteren opa geworden van een kleindochter; Lisa, vind eht echt een mooie naam ik ga weer ff verder!
Middag Lisa blijft een mooi naam he Femmy? Angela: Wat leive fotos van Jordy. Wat is hij een kanjer zeg! Lekker vrolijk ondanks zijn uitslag. Gelukkig maar. Nou, dat is echt geen geld voor de meubels die je hebt gekocht meid. Wel fotos plaatsen als ze erin staan he? En tuurlijk mag je ook komen kijken Annemonique: Waarschijnlijk wordt het volgende jaar dat we overgaan, tenzij we allebei gelijk een nieuwe baan hebben, dan gaan we de boel verkassen en ergens daar gaan huren. Voordat je het weet is het al zo ver Robine: En gelukt met schoonmaken? Hier ook lekker bezig. ga gauw weer verder Doei
Effe snel... Sal: dat wordt nog druk bij jou. Maar wowwie! Dat ziet er wel effe gaaf uit hoor. Kan me voorstellen dat je N'gein inruilt voor zoiets! En al die tandjes. Hier ook nog steeds geen tekenen van tandjes hoor. Ik heb weer zulke leuke foto's voorbij zien komen, van Kyllian, Jordy, Daynah, Jayna, Lieke! Jesse is vrijdag ook weer goedgekeurd hoor. Weegt nu 8300 gram en is 70 cm. Onze (mannelijke) verpleegkundige vroeg hoe het ging en toen ik zei dat het zo snel gaat, reageerde hij niet echt. Toen vroeg hij of Jesse van zijn rug op zijn buik draait en weer terug. Ik vertelde toen dat hij wel op zijn buik draait, maar dat ik hem nog nooit terug heb zien draaien omdat hij vervolgens gaat staan. Dat snapte hij niet, want ja... zo'n baby gaat toch niet gelijk staan? reageerde hij. Nee, hij gaat eerst op zijn knietjes zitten en dan terug hij zich op tot hij staat. Nou, zijn mond viel open. Zo grappig! En toen kon hij het zelf zien, want ik zette Jesse even op de grond en jawel hoor... meneer kroop naar de stoel en trok zich omhoog. Nou, open mond bij het cb. Maar thuis is het echt opletten geblazen. Hij beukt overal op, de cd's liggen door de hele kamer, de box (van het geluid) gooit ie omver. Dus nu is het politie-agentje spelen en hij begrijpt 'nee' nog niet zo goed. Want hij zit me dan toch lief te lachen als je boos op hem wordt. Hahaha. Maar ja, wel vol blijven houden en consequent blijven. Verder leuk weekend gehad. Vrijdag naar mijn zus, want zaterdag gingen we met zijn allen om de foto. Nog verjaardagscadeau voor mijn vader. Verder nog 3 broeken en 3 blousjes gekocht voor mezelf Gister lekker thuis geweest. En vandaag weer werken, bleh. Ach, woensdagmiddag ben ik lekker vrij, ga ik naar vriendinnetje. Zij is 3 augustus uitgerekend, dus die wil ik nog wel ff met haar dikke buik zien. En dan donderdag laatste dag voor de vakantie. Een weekje maar, nog 2 weken in september. Kreeg ik alweer op mijn kop van Wes, omdat ik woensdagmiddag vrij heb. En ja, dan past mijn schoonmoeder altijd op. Maar dit kwam gewoon effe het handigst uit. Ik baal er alleen dan zo van dat wij daar woorden over hebben. Als ik later dit jaar minder ga werken, wil ik dat ook op de woensdag doen. Zal me ook nog wel discussie gaan kosten. Nog ff verder met mijn werk hoor. Liefs Lydia
O ja, JAIME NOG GEFELICITEERD MET JE 8 MAANDEN! LIEKE GEFELICITEERD! En Angela natuurlijk ook gefeliciteerd met jullie 7 jaar!