November 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door pim, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hello ladies,

Lieke feli met je 8 maanden! Hoera! (En Sap geen taartje eten hoor vanavond...mag niet van sonja).

lydia fijn dat Jesse is goedgekeurd. En grappig wat je vertelt van het staan..hihi. Is het bij jou nu ook zo aan het onweren? Hier niet normaal ...
    Vervelend van het oppasgebeuren. Kan je schoonmoeder niet op een andere dag oppassen?

Angela zo je ziet echt duidelijk dat Jordy een broertje van zn zusjes is zeg! Heb ik erover heen gelezen maar waarom heeft hij die uitslag?
    Zag er goed uit in de Ahoy! mooi dat iedereen het naar zn zin heeft gehad.

Kel hier ook Zendium 'Muis' lekker de roze tube hahah. Kon alleen geen roze tandenborstel vinden :cry: haha.

Robine ik ben niet gelijk die tanden gaan poetsen hoor. En groot gelijk heb je met die spullen. Straks is het niet meer netjes en kan jij weer nieuwe kopen. Ik ga wel dingen als kruiken uitlenen aan onze vrienden die 24 oktober zijn uitgerekend.
    Is het gelukt met je drukke middagprogramma?

Jee Sal wat een onderneming. Verhuizen is al rot maar dan nog een stuk verder is helemaal rot. En als ik een tip mag geven. Volg met zo'n badkamer lekker je gevoel. JE moet er lang mee doen vaak. Straks neem je een mindere en dan blijf je er aan denken. Maar goed ik heb misschien makkelijk praten, kan ook niet in je portemonnee kijken.

Annemo hoe is ie met Kyl? Die foto is lief, volgens mij zag ik m al op zn site staan.

Saskia ah fijn dat Timo zijn fles binnenhield.

Zo hier gaat het goed. VAndaag toch van 4 mensen gehoord dat Sonja Bakker duidelijk haar vruchten afwerpt. Ik zag het natuurlijk ook al en Chiel zei het ook al. Als ik dik word, word ik overal dik en dunner zo ook. Michiel vond dat mijn gezicht dunner is geworden, maar ook buik, bovenbenen en de kwabben achter op de billen :D . Kga lekker door.

Vanmiddag was ik vrij met Jaime naar het cb.
    Pff wat heb ik lang moeten wachten. Had niet veel gescheeld of ik was weggegaan hoor.
    Jaime weegt nu 8070 (zat ik er net naast heh) en was bij de eerste meting 71,5 cm. Toen zei muts na een kwartier heh dat kan niet. Moest ik nog een keer. Afijn ik zei dus al vorige keer duwde je dr knieën ook in dr nek, dus volgens mij heb je het toen al fout gedaan. Hup benen weer in dr nek en toen was ze 69 cm.

alles was verder ok met haar. Maar dat had ik wel verwacht.

Voor degene die nog vroegen van afgelopen weekend. Wij gingen op bezoek bij vrienden van ons in Limburg. Eerst vrijdag naar de broer van Michiel in Noord-Limburg (ouders zijn op vakantie dus die zit daar) en daarna doorgereden naar het Zuiden, Geleen. Leuke mensen zijn het. Hij was één van mijn getuigen bij mijn trouwen. Ze zijn rond de 55. Heeeeeeeerlijk gegeten, laat Sonja het maar niet horen.

Afijn ik ga ff foto's van mijn camera op mijn laptop zetten en zo even spammen.

Liefs Sens

2. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht

3. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht

4. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht

5. sappie

sappie Fanatiek lid

Hoi,

Sens; Fijn dat Jaime weer is goedgekeurd op het cb. Zij dus de 8 kilo gepasseerd. Hier nog niet maar komt vanzelf. Jaime eet natuurlijk ook supergoed. En wat een mooie foto's weer. Vooral die met de schoenen van papa ;) .
    Zal vanavond geen taartje eten hoor, ben veel te bang dat Sonja stiekum staat te gluren ;) . Goed van je dat je zo goed afvalt en nog leuker dat mensen het nu echt opvalt :thumup: .

Lydia; hihi Jesse dus ook flink op ontdekkingsreis. Weet precies wat je bedoelt, ook hier geen snoeren of wat dan ook zijn veilig. Echt opletten geblazen dus. Jij ook alweer flink aan het shoppen geweest, wat een shoppers hebben we hier zeg, haha.

Femmy; hihi, lachen van je collega die opa is geworden van een kleindochter Lisa. Was voor jou erg makkelijk om de naam leuk te vinden heh? Hoe gaat het met je vader?

Angela; Gelukkig gaat het weer wat beter met Jordy ! Hij ziet er iig goed uit op de foto's. Fijn dat jullie geslaagd zijn voor de badkamer. De foto's die ik heb gezien zien er super uit. Kan me voorstellen dat je er blij mee bent.

Kelly; En, heb je alle dossiers weg kunnen werken?'

Robine; En, heb je je huis schoon gekregen? Ik moet ook eens flink gaan poetsen, moet er natuurlijk wel netjes uitzien als jullie komen ;) .
    Ik ga ook geen spullen uitlenen, wil het zelf allemaal idd mooi houden voor de 2e.

Annemonique; wat fijn dat jullie tuin zo goed als af is. Ben zeer benieuwd naar de foto's !

Verder kan ik helaas niet teruglezen, er is veel gespamd ;) . Geeft niets, ben gek op foto's van jullie kindjes.

Net lekker weer met Lieke in bad geweest. Mn meisje ligt nu heerlijk te slapen. Nu weer 2 dagen achter elkaar werken, zie daar altijd weer tegenop. Maar goed, is ook zo weer voorbij.

Kom later nog wel weer ff

Lfs Sap

6. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heej dames,

Lieke gefeliciteerd met je 8 maanden lieve meid!

Druk werkdagje achter de rug, en nu bezig met laatste voorbereidingen op het huwelijk van mijn zus woensdag. Probeer straks nog effe bij te lezen en te reageren, maar vroeg me eigenlijk ook nog iets af....

Die meeting van 22 juli he, is dat een meeting voor iedereen van het forum? De laatste tijd zijn er meerdere mama's aan het mini meeten geslagen, Saskia en Conny, Salomina en Panda, waar we hele leuke foto's van gezien hebben. Vond het leuk om te merken dat iedereen daar enthousiast op reageerde en lekker iedereen zijn ding liet doen.
    Zoals jullie weten ontmoet Jayna zaterdag Jaime, Lieke, Daynah en Jill. Op de grote meeting eerder kon ik helaas niet komen, wat ik wel jammer vond, want ik ben ook benieuwd naar de andere kindjes hier.
    Nu zei ik al dat ik de 22e niet kan ivm de vakantie, maar bedenk met nu dat ik misschien wel helemaal niet uitgenodigd was. Begrijp dat er PB tjes verstuurd waren en heb er geen gehad. Prima als het een mini meeting hoor, want die hebben wij immers zaterdag ook, maar als het een grote meeting is, is er misschien iets mis gegaan met PB tjes sturen?

Dus vroeg me effe af of iedereen uitgenodigd is? Of bewaren we een grote meeting totdat Salomina ons in haar boerderij uitnodigd....haha :)

tot later, fijne avond allemaal!

7. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Zo, ondertussen effe bij gelezen en zal ook nog wat reacties plaatsen:

Charissa: tuurlijk mag Jayden bij het tandeloze clubje.....haha :)

Angela: wat een mooie foto's allemaal zeg van jullie uitsapje naar Ahoy. Erg leuk hoor al die artiesten voor de kids. Wat zullen die meiden genoten hebben! En de badkamer is mooi geworden zeg! Nu maar lekker genieten!

Salomina: goh met je schoonouders samen in de boerderij dus, had dat er niet van begrepen. Goed dat jullie dan zo goed gesproken hebben samen. En leuk hoor een nieuwe keuken uitzoeken, spannende tijd straks voor jullie!

Annemonqiue: aaaah schattig zeg je mannetje met een tandenborsteltje!

Saskia: gelukkig ging de fles vanmorgen goed, hoe ging de rest van de dag?

Robine: ja gek he dat je nu alweer spullen als badje enzo opruimd! Wij lenen ook niks uit hoor, wil het ook mooi houden voor nummer 2, of zijn we dan een beetje gierig.....haha :)

Sensee: wat een mooie foto's weer van je meissie, en helemaal goed gekeurd dus op het CB, wat een mutsen soms ook he daar! Maar wel boven de 8 kilo, you go gril!

Sappie: lekker met Lieke gebadderd, lijkt me ook zo leuk met Jayna, ga ik op vakantie dan ook maar heel veel doen!

Nou ga effe nog een bakkie doen,

liefs Semmi

8. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    zo hier ben ik ook weer een keer. druk met de tuin maar hij is af..............jippie! Echt mooi geworden...en super veel ruimte! We moeten in de toekomst alleen nog ff het schuurtje en nieuw dak geven en de overkapping dan doortrekken. Maar ik ben helemaal blij!

Alle kindjes die de 8 maanden alweer hebben gezien; PROFICIAT!

pff..jullie hebben zoveel geschreven en gespamd..wel leuk hoor! Maar ik kan onmogelijk allemaal reageren.
    Mooie beebs zag ik voorbij komen en de nieuwe badkamer van Angela, super hoor!

Ook hier een vraagteken bij de meeting van 22 juli, heb er ook geen pb of iets van gehoord dus zal wel een minimeeting zijn.
    Ik kan trouwens ook niet want ben op vakantie. Maar lijkt me wel leuk om een keer te meeten!

Milou was vrijdag ziek :( strontverkouden. De hele dag tranen over dr wangen van de verkoudheid. Helemaal rode ogen en alleen op mijn schouder willen hangen. ACh ik heb d'r flink geknuffeld en zaterdag was ze alweer een stuk beter. Nu alleen nog wat snotteren en hoesten.

Vandaag lekker vrij geweest en morgen weer aan de bak voor 2 dagen. Ik ga me bedje opzoeken. Trusten...

9. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Jaime en Lieke, gefeliciteerd!

Ja hoor Semmi, de 22e is een grote meeting. Geen idee of er gepb't is, heb ook niets gekregen :) Enne...ik geloof dat iedereen zichzelf al zo'n beetje bij Salomina heeft uitgenodigd dus dat lijkt me een erg goed idee :)

Jaime dus toch over de 8 kilo Sens ;) Alleen die lengte is dus niet helemaal duidelijk. Ach, zal er dan wel ergens tussenin zitten (met de beentjes tot de romp).

Was zo te zien erg leuk Angela. Badkamer wordt echt heel mooi!

Jesse ook weer goedgekeurd, goed zo. Haha, moest wel lachen om dat verhaal van dat staan.

Saskia: hoe gaat het nu met Timo en eten?

Hihi, Lisa is zeker een mooie naam Femmy.

Lief is net thuis dus we gaan eten. Tot later (of morgen)

10. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    beterschap Milou, knuf

11. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Ow okee dus geen PB tjes er over rond gegaan. Maar toch snap ik het dan nog niet helemaal, want ineens zie ik de datum 22 juli verschijnen en heb verder ook geen plaats ofzo zien staan, en Brennie snapte het ook al niet helemaal als ik het zo lees, dus waarschijnlijk is het niet voor iedereen duidelijk. En er wordt al over tijden gesproken, maar dat heb ik toch echt gemist dan, stond dat ergens?

Nah ja, Panda in ieder geval bedankt om te melden dat het een grote meeting is, want denk dat dat niet voor iedereen duidelijk is, zou zonde zijn als er mensen niet komen omdat ze denken dat het een mini meeting is toch?

En bij Sallie doe ik dan ook lekker mee!

12. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    :) Misschien snap ik er wel helemaal niets van hoor :) Maar voor zover ik het begrepen heb is dit de nieuwe datum voor de meeting die eerst 1 juli zou zijn. Waar het nu uiteindelijk is weet ik niet, er was sprake van Enschede maar ik weet eigenlijk niet of dat 't nou wordt.

Ik heb trouwens dan wel schoonma weer over de vloer, ze komt de 20e :( Was ik vergeten :oops: (schoonma-verdringing...). Mijn vriend zei al dat hij dan wel even met haar de stad ingaat en haar bezighoudt(moeten we dus alleen nog weten welke stad ;) ).

Ik ga douchen en dan lekker naar bed. Morgen naar het cb.

13. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Hey dames,

Nou 1 kast staat al, maar we kregen visite, dus is het bij die ene gebleven :( morgen de rest dan maar ;) Jordy's uitslag is naar verwachting dus al aan het verergeren, nu zit zijn gezichtje ook redelijk vol en zijjn buikje zit nog voller dan vanmiddag. Maar verder voelt hij zich goed, dus komt helemaal goed.
    Even wat korte reacties en dan naar bed, voel me niet zo heel erg lekker vandaag, dus hopenlijk optijd slapen en morgen weer vol goede moed op.
    Morgenvroeg hebben we een gesprek met de accountant over de zaak :( ben benieuwd.

Femmy: Wat leuk een kindje genaamd Lisa, moet eigenlijk wel een heel mooi kindje zijn dan he ;) Hoe is het met je vader?

Sal: Tuurlijk komen er weer foto's als het helemaal klaar is, wat dacht jij dan hahaha. Ennuh, je krijgt het nog druk met alle visite straks haha ;)

Lydia: Wat goed van jesse, heeft ze dat dus eens even voorgedaan hoe het moet haha. Moeilijk he om vol te blijven houden en consequent te blijven als je zo'n heerlijk smoeltje voor je hebt wat je zo onschuldig aankijkt haha.
    Balen van de discussie van de woensdag, hopenlijk klaart de lucht weer snel op ;)

Sense: Ja het is goed te zien he dat ze alle drie van dezelfde papa en mama afkomstig zijn he, hoeft papa niet meer te twijfelen whahaha :)
    Jordy heeft laatst een paar dagen koorts gehad vanuit het niets en verder ook niets, gisteren was hij weer zichzelf en vandaag begon de uitslag, en dat zijn duidelijke tekenen van de 4de en 6de ziekte, ze lijken heel erg veel op elkaar dus welke precies zou ik niet weten :(
    Mooi van jaime dat alles weer goed was op t cb.
    En in Geleen geweest, dan zat je 5 minuten van mij vandaan haha ;)
    Mooie foto's van je meisje, ze heeft mooie sprekende oogjes.

Sappie: Geloof dat ik 1 van die spammers ben geweest haha sorry he ;)
    Veel sterkte met werken, maar 2 daagjes zijn vast zo voorbij :D

Semmi: Wat de meeting betreft, ik had laatst al gevraagd een lijstje te maken voor wie wel en niet kan, dus ga er ook vanuit dat het gewoon een meeting is voor wie zin heeft omdat die van 1 juli niet doorgaat, helaas heb ik van niemand reactie gekregen.
    Ik weet niet of iemand pbtje gekregen heeft, maar was toch op forum gezet en denk niet dat er een meeting op het forum wordt gezet en dat dan niemand mag komen hahaha, zou wel heel lullig zijn he? en je kon via pb reageren eventueel zover ik begrepen heb :( En zover ik begrepen heb inderdaad in Enschede.
    En of ik vanavond genoten heb van de douche ;) hij is helemaal lekvrij nu :whistle:

Brennied: Foto's van de tuin! ;) Meeting is volgens mij gewoon op het forum gezet voor iedereen en wie wou kon reageren via pb zover ik het goed heb ;) maar we meeten gewoon nog een keer hoor, hopenlijk kun je er dan wel bijzijn :D
    Ach arme Milou :cry: hopenlijk is ze weer snel helemaal beter

Panda: Hebben jullie pas zo laat gegeten? Ga je dan niet van je stokje :) Leuk dat je er dan toch evengoed bij kan zijn de 22ste. Je lief dan dus gezellie met schoonmoeders de stad in, je kan ze ook meenemen hoor haha, ik neem albert ook mee ;)

Pff is het nog half 12, dus ga nu snel mijn bedje opzoeken.
    Tot morgen dames.

Liefs Angela.

14. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Zal zelf even starten met het lijstje voor de 22ste.
    Wie wil kan het dan zelf aanvullen eventueel.

Meeting 22 juli:

Angela met de hele bende komen :)

15. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Meeting 22 juli:

Angela met de hele bende komen
    Trutje komt ook
    :whistle:

16. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Meeting:
    Blijkt dat er nog wat verwarring is omtrent de meeting.
    De vraag werd meerder keren gesteld over 1 juli op de forum, door mij en anderen, maar er werd gewoon niet op gereageerd. Er waren een paar mensen, ik onder andere die nog wilde meeten dus gingen we nog even kijken of het kon. Helaas lukte dat niet dus is de meeting vershoven naar 22 juli.
    Jammer dat ik er niet bij kan zijn, maar de volgende keer wel. Tuurlijk mag iedereen mee, als je daarvoor maar op reageer. Reageer je er niet op, dan neem ik aan dat je niet wil meeten.

17. conny

conny Bekend lid

11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Mogguh !

Sens: Wat een prachtige foto's van je meisje, die grote ogen, wauw !

Angela: Super zeg die badkamer, en die douche is inderdaad aso-groot ! :) Heeft Jordy geen jeuk van de uitslag op zijn lijf en gezichtje?

Panda: Haha, lief van je lief dat hij met zijn moeder gaat stadten als jij gaat meeten !

Brennied: Heerlijk zeg dat de tuin af is, kun je lekker gaan genieten zodra het weer het toelaat. Foto's ! Beterschap voor Milou !

Samira: Alvast heel veel plezier morgen met de bruiloft van je zus !

Met Marit gaat het stukken beter sinds ze de antibioticakuur heeft. 1 minpuntje: ze krijgt daar zulke zure diarree van dat heel haar billetjes etc. onder de rode uitslag staan. Ze begint ook gelijk te huilen zodra ze gepoept heeft, zo zeer doet het. Ok, het is niet zo erg als Jordy's billetjes een tijdje terug ;) , maar wel zielig.

Donderdag mag ik weer naar het cb, ben benieuwd hoe ze het doet volgens hen :). Ik ga weer ff werken, doei !

18. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Hoi hoi

Zo nachtdienst zit er weer op, had gister te druk om te reageren dus nu ff
    Straks naar de kapster en morgen alweer werken :(

Meeting, jammer dat er zo op gereageerd word, net wat Salomina zegt,
    er is vaak genoeg wat over gevraagd of het nog doorging en wie er nog zin aan had en wie er mee wilde..
    Er werd steeds niet op gereageerd door iedereen en hebben we wie wel aangaf graag af te willen spreken dus een datum afgesproken.
    En iedereen is welkom wie er wil komen!

Angela, mooie foto's van je kids en badkamer.
    Staat de kast mooi?
    Sneu hoor Jordy onder de uitslag, misschien heb ik het gemist maar ben je al naar de dokter geweest hiervoor?

Sal, spannend hoor dat je gaat verhuizen daar naartoe.
    Leuke plek voor een meeting ;)

Sens, mooie foto van jaime, mooie grote ogen :confused:

Panda, neem je je schoonma toch mee hahaha ;)
    Weet je al welke stad je gaat winkelen?
    Wat eten jullie laat zeg, zou ik geen honger meer hebben....

Semmi, je bent welkom hoor deze meeting, het is gewoon voor iedereen bedoeld hoor.

Nou laat het hier ff bij..
    Meneertje wil niet slapen, erg jammerig... weet niet wat hij toch heeft vanaf de vakantie :(
    Gisteravond tot 10uur/11uur met hem aan het slepen geweest, hij is gewoon klaar wakker terwijl hij overdag van 12uur tot 2uur alleen maar heeft geslapen.

Ik ga ff douchen.
    Vanmiddag komt er een vrouw langs van viaviala of zoiets.
    Is voor oppasoma, ik heb via internet uitgerekend en omdat mijn moeder oppast kan ze er ongeveer 250euro in de maand voor krijgen, lekker erbij en dan ook nog genieten van je kleinkind :D
    Tot later

19. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Mogge ;)

Conny: Ach wat sneu voor Marit, zure diaree en zere billetjes. Wel goed dat de kuur zijn werkt doet, maar jammer van de bijwerkingen. Hoop dat het gauw weer over gaat. Ben heel benieuwd naar de nieuwe cijfers van Marit.

Charissa: Ga je je haar laten knippen/verfen? Ben benieuwd. Hoe is het nu met je? Is het ook zo koud bij jullie? Hier regent het, en ik heb weer een trui aan :(

Angela: Ben benieuwd naar de kastjes ;) hoe is het vandaag met Jordy? Nog steeds geen last van de uitslag? Gezellig de drukte, als we op boerderij zijn. Lekker BBQ'en ijsjes eten, lekker luieren :thumup: dat komt helemaal goed! Moet wel tot volgende jaar wachten hoor

Panda: Wel vermoeiend zo laat eten, maar kan niet anders he? als je vriend dan zo laat thuis komt. Wat lief dat je vriend samen met je schoonmoeder op stap wil. Ben benieuwd naar Bastian zijn cijfers!

Brennied: Tuin is af! Yipppeeee. Nu even wachten voor mooi weer, en kunnen jullie lekker genieten van de tuin. Heb je een leuke verjaardag gehad? Ach, Milou verkouden. Dikke knuffel! Tja, komt waarschijnlijk door de weer, dan is het warm, dan is het weer koud.

Verder weet ik het niet meer. Kom straks weer kijken want iemand heeft aandacht nodig ;)

20. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmorgen....

Zo, druk met de laatste voorbereidingen voor de bruiloft van morgen, vanmiddag vast balonnen blazen, vanavond huis van mijn zus en zwager versieren en vast alle spullen pakken die mee moeten Ze trouwen om 15.00 uur, maar ik moet al om 8.30 bij de kapper zijn. Laat mijn haar opsteken en make- up doen, heb ik zin in! Daarna naar mijn zus helpen met de jurk en kleding van hun 4 kids. Hoop dat het morgen tussen 15.00 en 16.00 droog is want dan trouwen ze. Zou wel heel sneu zijn als het dan met bakken uit de hemel komt.

Wat betreft de meeting, is het me nu duidelijk dat ie voor iedereen is. Als dat niet zo was geweest, maakt dat ook helemaal niks uit, zijn wel meerderen aan het mini meeten toch, alleen maar leuk :) Maar vroeg het me gewoon effe af hoe dat et de 22e zat en snap het nu helemaal, thnx!

Meeting 22 juli:

Angela met de hele bende komen
    Trutje komt ook
    Semmi: is op vakantie

Brennie: de tuin is af dus, lekker zeg! Nu nog mooi weer er bij en jullie kunnen lekker genieten! Jij had het dus ook niet helemaal begrepen over de meeting, was ik dus niet de enige die het niet helemaal door had :) . Maar zoals je kunt lezen is het nu dus duidelijk. Jij ook op vakantie dan, waar gaan jullie naar toe? Hoe is het nu met Milou trouwens?

Panda: hoe was het vandaag op het CB? Bastian weer goed gegroeid?

Angela: fijn dat de douche lekvrij is nu. Hoe is het nu met Jordy en zijn uitsag? Vervelend zeg. Hoe ging het gesprek met de accountant?

Conny: gelukkig dat de antibioticakuur een beetje aanslaat bij Marit. Ach maar nou dr billetjes weer, het zit haar ook niet mee, inderdaad zielig hoor :( !

Charissa: inderdaad lekker er bij voor je moeder die 250 euries! En dat voor het oppassen op je kleinkind, da's niet gek!

Nou ga mijn nagels effe doen....Jayna slaapt dus moet het er nu even van nemen.

liefs

Deel Deze Pagina