November 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door pim, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    heb net de filmpje gekeken van Paris Hilton op telegraaf.nl
    Ze is weer vrij - lekker boeie :(

2. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Morrguh (nog net)

Oke voor mij is het ook duidelijk mbt de meeting. Ook hier geen verkeerde bedoelingen mee hoor maar ik had wel aangegeven het leuk te vinden om te meeten en had niks gehoord. Ik hoop dat er toch een hoop kunnen komen.

Meeting 22 juli:

Angela met de hele bende komen
    Trutje komt ook
    Semmi: is op vakantie
    Brennie; is ook op vakantie

Sal; nog kei bedankt voor je feliciatie!. Heb een leuke verjaardag gehad, niet zo druk want had geen zin om iedereen uit te nodigen. De tuin zou waarschijnlijk nog niet af zijn (mijn vriend kennende) dus dan zouden we maar in de bende zitten. Maar….het is dus toch afgekomen…ze hebben hard gewerkt.
    Ja Milou is nog een bietje verkouden maar vrijdag was ze echt zo zielig.
    Da’s wel relaxed met je schoonouders de boerderij, heb je ook vaak een oppas ‘lol’.
    Angela; aah Jordy de 4e/6e ziekte. Kan idd volgens mij ook geen kwaad. En die vlekjes trekken ook snel weer weg toch?
    Conny; aha eindelijk klinkt het alsof er iets gevonden is voor Marit d’r hoestje. Hoelang duurt de kuur? Wel sneu dat ze zo’n pijne billekes ervan krijgt. Is het niet het een dan het ander. Moet je nu ook nog puffen bij haar?
    Charissa; ook hier zitten we bij Viaviela. Tis in het begin ff wat administratieve rondslomp maar als het eenmaal geregeld is gaat het vanzelf en is het ideaal! Ons mam krijgt zo’n € 70,- per maand en is er helemaal trots op. Nu koopt ze voor Milou de tripp trapp stoel van dat geld, is toch zeker een leuke (gratis) bijverdienste.
    Semmi; spannend zeg woensdag…….wel leuk om ook je haren e.d. te laten doen. En om 15.00 uur trouwen…ooh dan kan ze nog lang zenuwachtig zijn die dag. Hoop idd ook voor jullie dat het droog is dan. Wij gaan de 21e naar Zwitserland-Grindelwald. Heb er nu wel zin in hoor.
    Panda; misschien heeft het cb adviezen over de luier ’s nachts?

Ik ga weer ff werken en zo lekker eten! Tis hier ook echt rotweer zeg…regen…wind...

Oja we hebben het weekend milou d’r bedje omlaag gezet. Ze ging bijna zelf zitten in het campingbedje…het zou je maar overkomen dat ze uit het bedje valt…bah!

3. conny

conny Bekend lid

11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Hier trouwens ook Marit's bedje een standje lager gezet, mevrouw trok zichzelf ook op aan de bovenkant.

Meeting 22 juli:

Trutje komt ook
    Conny: komt niet, viert verjaardag Rick !

4. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    ff snel tussendoor want het is weer lekker druk op mn werk;

ben net in de pauze naar de kruidvat geweest! leuke kortingen! veel winnie de poeh spulletjes, o.a. pyama en slofjes! voor mn zus ook nog wat dingetjes gekocht (om straks te geven als de kleine geboren is) en huishoudelijke spullen zoals muscle en Silan :D ik dacht ik zal het ff doorgeven :)

oja ik ga dus niet mee met de meeting maar dat was allang duidelijk 8)

Meeting 22 juli:

Trutje komt ook

Femmy; komt niet.

5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Brennie: wat heerlijk dat jullie tuin klaar is! Wanneer komen de foto's? ;)

Sens: wat een lieve foto's van Jaime! Ze heeft echt een lief gezichtje! En ook alweer 8 kilo, goed gegroeid zeg!

Conny: vervelend van Marit dr billetjes, flink blijven smeren dus. Werkse vandaag!

Charissa: en is Jayden toch nog in slaap gevallen?

Femmy: ik kom ook net van het kruidvat, wilde de teigertje slofjes kopen maar helaas alleen nog maar de grootste maat :( Als Kyllian wakker is ga ik even naar een andere kruidvat. Ja ik ben echt erg, als ik iets gezien heb moet ik het ook echt hebben! Heb wel een pyjama en slabbers meegenomen.

6. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Meeting 22 juli:

Trutje komt ook
    Panda: aanwezig, misschien met lief & schoonma :)

Femmy; komt niet.

Zijn we er al uit waar we gaan meeten? Maakt mij niet veel uit, moet hoe dan ook een stuk rijden (behalve als iedereen naar Groningen komt ;) ).

Tnx Femmy, moet ook nog naar Kruidvat!

Heb ik ook Annemonique, als ik iets hebben wil. Ga desnoods alle filialen bij langs. :)

Brennie: ojee, je was jarig, helemaal vergeten :oops: Nog gefeliciteerd!
    Fijn dat de tuin af is. Alleen jammer dat het nu slecht weer is, kun je er niet eens van genieten.
    Cb had geen adviezen voor de lekkende luier. Moet wel proberen zijn laatste voeding te laten vervallen :( Dan gaat ie ook wel minder plassen.

Salomina: haha, idd lekker boeie. Maar wel kijken hè ;) Ik ook hoor, hihi.

Veel succes met de laatste voorbereidingen Semmi! Wordt vast een hele leuke dag. Hoop ook dat het dan droog is. Zonnetje zou nog mooier zijn :)

Lekker naar de kapster Charissa. Ik moet ook nodig weer. Zou het door de vakantie komen, dat het de beebjes wat ontregelt? Er waren er wel meer die erna wat jammerig waren.

Ach, arme billetjes van Marit. wel fijn dat de kuur aanslaat.

Voel je je weer wat beter Angela? Niet ziek worden he.

Voor iedereen die half 10 eten laat vindt: is het ook! Maar ik heb dan allang wat gegeten anders val ik idd om :D Enne, ik heb eigenlijk altijd wel honger :oops:

7. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Bastian is weer door de keuring. Alles gaat uitstekend. Hij is over de 8 kilo en 69,5 cm! Gaat ie toch nog best de lengte in :) Qua 'met 2 handen blokjes pakken en in zijn mond proppen' loopt hij voor en met brabbelen is hij ook op tijd. Zelfs zijn 'kruipen' is al heel netjes. Alleen dat rollen, dat schiet nog niet op 8)

Wat het rode beentje betreft dacht ze aan netelroos. Zal daar zo op googelen want heb geen idee wat het precies is. Maar het is moeilijk te zeggen. Hij heeft in ieder geval een heel gevoelig huidje want heeft meteen rode plekken, zelfs van gewoon vasthouden. Moet het in de gaten houden en als hij het vaker krijgt even naar de ha.

8. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Meeting 22 juli:

Trutje komt ook

Femmy; komt niet.
    Sal op vakantie :)

Panda: Hoelang/zwaar is Bastian nu?

Femmy: Thx voor de tip. Als het hier stopt met regenen kan ik ook even gaan kijken. Of ik moet even wachten totdat Gerben thuis komt. Met Moira in de regen lopen zie ik niet zitten .. mietje ben ik toch .. :)

Annemonique: Hier op Muntplein staan meestaal wel alles, komt omdat er niet zo veel mensen hier komen. Misschien een idee voor jou?

Semmi: Success met de voorbereidingen. Spannend hoor, hoe is het met je zus? Zenuwachtig? Hoop ook op mooi weer voor jullie.

Brennied: Dat is inderdaad een voordeel als we allemaal zo dichtbij wonen. En mijn schoonouders willen het ook heel graag, Moira oppassen. Mijn schoonvader heeft het nu al over dat hij haar naar school moet brengen enz .. hhaha. Hij heeft het nu al druk mee.

9. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Meeting 22 juli:

Trutje komt ook

Femmy; komt niet.
    Sal op vakantie :)

Robine: Komt niet

Reageer ff niet, heb hoop te doen, moeder wordt morgen opgenomen, t gaat niet goed met haar geestelijk dan. Helaas hebben de medicijnen hun werk nog niet gedaan en is t nu de hoogste tijd voor opname :(

tot later

Liefs Robine

10. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    ach las net je berichtje Panda. Nou, Bastian doet het goed qua lengte en gewicht. Helemaal gekeurd! Netjes hoor Bastian, ga zo door! Netelroos ... ? ik zou het ook niet weten wat het precies inhoud. :(

11. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Robine; heel veel sterkte met je moeder!

12. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Hey meiden,

het is me gelukt om te reageren,het lukte eerst niet hier op die spaanse pc hahaha.
    hier nog altijd bloedje heet,heb nog niet alles gelezen ,maar dat zal ik doen als ik thuis ben.
    we zijn zaterdag avond weer thuis.
    dan zal ik wat foto's plaatsen.
    ga nu weer met mn gat aan het zwembad liggen hihih doeg.

liefs fajah.

13. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    ooh even vor robine ik lees het net van je mams,veel beterschap hoor meid.xxx

14. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Robine: sterkte met je moeder.

Fajah: Heerlijk warm weer. Geniet er maar lekker van je vakantie meid! Ben benieuwd naar de fotos. (ben wel heel jaloers op jullie hoor!)

15. SaskiaB

SaskiaB Bekend lid

24 mrt 2006
    547
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoi allemaal,

Nou gistermorgen was ik dus zo tevreden dat zijn fles erin bleef maar helaas toen ik m ging douchen, alles er weer uit, ook een hoop slijm (sorry voor de details) dus ik maar gebeld naar de ha. Alles uitgelegd en ze zou overleggen met de dokter (had assistente aan de foon), ik later teruggebeld en moest de fles gaan verdunnen. Dus op bijv. 180cc geen 6 schepjes maar 3 of 4, supertip want sindsdien is alles erin gebleven. Waarschijnlijk heeft ie dus gewoon last van een verkoudheid en kan zijn maag te zware melk effe niet aan. Vandaag heeft ie al 210cc op en 150cc en een fruithap en alles blijft erin, pfff gelukkig maar, nu straks nog een groentehap (ging gisteren ook goed) en dan vanavond weer melk. Brood e.d. laat ik maar effe achterwege, ga ik volgende week weer wel proberen.

Wat betreft de meeting: ik kom waarschijnlijk niet.

Robine: veel sterkte met je mams.
    Semmi: veel plezier morgen op de bruiloft.
    Panda: alvast suc6 met schoonma hihi.
    Conny: Fijn dat t met Marit allemaal goed gaat.
    Sal: Gaat idd opschieten hoor dat je naar je mama gaat, lekker toch.
    Fajah: haha ons een beetje lekker maken hier, met je reet aan t zwembad (hoezo ben ik jaloers?) geniet er nog maar van meid!

Zo dat was t weer even, ga even Rick bezighouden, is druk bezig mijn aandacht te krijgen.

Tot laterzzzzzzzzzzz
    xxx Saskia.

16. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Robine heel veel sterkte meid! Ik hoop dat je moeder gauw weer opknapt van zo'n opname.

17. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Fajah: leuk dat je even komt posten, nog een hele fijne vakantie! :)

Panda: ik heb vroeger ook een aantal keer netelroos gehad. Ik had het vooral als er veel sneeuw lag (ja dat lag er vroeger nog weleens ;)) Kwam dus door teperatuurwisselingen. Ik kon dan gewoon niet meer lopen van de pijn ijn mn benen. Je kan er volgens mij verder weinig aan doen. Zal idd ook wel met een gevoelige huid te maken hebben, die heb ik ook.

18. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Ach jee, wat naar Robine. Sterkte!

Zeg Fajah, hou eens op ons jaloers te maken :) Is het niet te warm daar of valt het wel mee waar jullie zitten?

Dank je Salomina :) .
    Ik heb even gesurfd en het zou idd netelroos kunnen zijn al heb ik niet de indruk dat het echt jeukt want hij zit er niet aan te krabben. Maar het lijkt wel weer op wat ik zelf een keer gehad heb, al was dat toen veel erger (hele rug) en dat jeukte wel als een gek. :(
    Het schijnt dus wel te kunnen opkomen door zijn fanatieke zuigen zeiden ze bij het cb en dat klopt wel met wat ik gelezen heb. Naja, afwachten of hij het weer krijgt. Zal dan even extra opletten.

Annemonique: het is er dus in allerlei vormen, ik wist niet dat het ook pijn kon doen. Vervelend, hopelijk krijg je het niet weer. Scheelt dan wel dat het eigenlijk nooit meer echt sneeuwt ;) .

Wat fijn dat de verdunde melk helpt Saskia. Even rustig aan dus met het eten, dan komt het vast wel goed. Logisch dus dat hij zijn kaakjes stijf op elkaar hield, is natuurlijk niet prettig als het zo zwaar valt.

19. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    ik wilde vanavond weer naar mijn pa, wil hij niet dat ik langskom, hij heeft teveel pijn :cry: en dan zegt de arts dat dat erbij hoort :evil: we leven toch niet meer in de middeleeuwen?!

Deel Deze Pagina