November 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door pim, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Avond dames,

Vanmorgen Jordy naar mijn moeder gebracht en zoals ik al eens eerder gezegt heb tegen de vallende baby's hun mama's, hier is het nu dus ook gebeurd ;) Jordy is vanmorgen uit mijn moeders bed gevallen. Hopenlijk blijft het mezelf nu bespaard :) Hij ligt daar altijd in het midden van het bed met allemaal kussens om zich heen te slapen, maar meneer is er toch uit kunnen komen en is dus naast het bed terecht gekomen. Meteen huilen natuurlijk, maar toen mijn moeder hem had opgepakt en tegen zich aan pakte, sliep meneer alweer verder, wel snikkend maar ok, verder heeft hij niets gelukkig.
    Vanmiddag heeft Jordy geslapen van 2 uur tot 5 uur :confused: en heeft hij vandaag dus een fles overgeslagen, om 5 uur wou hij dan wel ook per direct eten en werd dus heel kwaad dat het niet allemaal klaar stond toen hij zijn eerste kik gaf haha.
    Verder heeft hij het schaterlachen nu ook uitgevonden, wij noemen dat een drekkig lachje haha, maar wel alleen als iets op de grond valt anders lacht hij niet. Het begon toen Linsey per ongeluk een autootje liet vallen en sindsdien laten de meiden natuurlijk steeds "per ongeluk?" een speeltje vallen :) ;)

Conny: Gelukkig heeft jordy geen jeuk aan de uitslag en het is ook alweer minder dan gisteren dus hij is er weer bijna vanaf :D
    Ojee, arme billetjes van Marit :cry: heb je sudocréme? Daar echt dik mee smeren het helpt echt goed. Nouja t is maar een tip he, wil je niets opdringen haha ;)

Charissa: De kast staat prachtig, ga weer foto's maken zodra de rest ook hangt/staat ;) Nee ik ben niet naar de huisarts geweest hiermee, zeker doordat de uitslag na de koorts kwam weet ik gewoon voor 200% dat het 1 van de 2 ziektes moet zijn en daar kan een ha ook niets aan doen, nu is het alweer aan het wegtrekken, dus komt helemaal goed ;)
    Wat fijn voor oma die centjes erbij zeg :D Balen dat Jayden niet echt in zijn hummetje is, misschien ook wat onder de leden?

Sal: Vandaag gaat het weer super met Jordy dankje ;) BBQ IJSJES? jammie Sal, dat wordt hééééél gezellig :) maar moeten we echt wachten? Bah wat flauw! :)

Semmi: Ontzettend veel plezier morgen, hoop voor jullie dat het weer een beetje meewerkt, maar vaak is dat toch wel zo, in ieder geval op de momenten dat men buiten is.
    Blij dat je hem nu snapt betreffende de meeting haha ;) en we meeten vast nog een keer (mag ik tenminste hopen :( ) en dan zijn er hopenlijk niet zoveel op vakantie.
    Gesprek met accountant ging goed, duurde wel dikke 2 uur waarin ik het berichtje kreeg dat jordy was gevallen en dan zit je toch niet helemaal meer op je gemak he :rolleyes:

Brennied: Nog gefeliciteerd met je verjaardag! =D>
    De vlekjes zijn al inderdaad aan het weg trekken. Milou al bijna zelf zitten, goedzo!

Femmy: Nogmaals jammer dat je niet kan komen de 22ste. Achjee, wat erg voor je vader en ook voor jou :( Sterkte meid!

Panda: Zover ik begrepen heb wordt de meeting in Enschede gehouden.
    Lief dat je ernar vraagt, voel me wel wat beter, maar nog niet optimaal, heb zelf ook iets verhoging, maar dat komt wel goed ;)
    Whahaha, ik herken het van steeds honger hebben, heb ik zelf ook altijd :)
    Bastian door de keuring en wat netjes zeg.

Robine: Sterkte met je moeder! :( Hoelang slikte ze deze tabletten? Vaak hebben ze toch minimaal 6 weken nodig om echt goed te kunnen werken, maar er wordt vaak toch de tijd van 3 maanden minimaal aangehouden.

Fajah: Wat fijn dat jullie het zo goed hebben daar, geniet er maar lekker van en alvast een hele goede reis terug naar huis.

Sas: Wat fijn dat de flessen verdunt er wel ingaan. Hopenlijk gaat het zo steeds beter met eten.
    Wat jammer als je niet komt de 22ste :( weet je het zeker?

Ik ga snel het eten opzetten voor als Albert thuis komt.
    We gaan zondag trouwens naar Albert's broer in Zeeland. Die gaat daar een week op vakantie en dan gaan wij van zondag op maandag daar vakantie vieren \:D/ dinsdags gaan we naar de Efteling, op donderdag naar het Gayapark (dierentuin hier in het zuiden) en vrijdags dus naar Channie. Druk programma maar wel leuk :whistle:
    Morgen heeft Linsey haar kinderfeestje, van de 4 kids zijn er nog maar 2 over ocharm :(
    Kom vanaaf nog wel fftjes.

Liefs Angela.

2. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    even heel wat anders, mijn foto staat in het postzegeljaarboek 2006, ben dr best trots op, kreeg vandaag het boek binnen dus hier de pagina met mijn foto;

3. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Nou wil niet veel zeggen maar kijk eens naar alle bevallingen! Alsof dat niet in de Middeleeuwen leven is?
    Maar wel belachelijk. Heeft hij geen paracetamol spiegel? Ik had dat na de ks.

4. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Rob sterkte met je moeder. Echt vervelend.

Op de rest reageer ik zo even. Ik ga Jaim in bad doen.

5. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Dat is zeker ook zo van alle bevallingen, maar hij krijgt nu 4 paracetamolletjes per dag en dat vind ik te weinig.

6. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    hoeveel mg?
    ik kreeg vier keer 2 para's volgens mij van ik dacht 500 mg

ga nu echt jaime in badje doen...

7. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    hoeveel weet ik niet, ze helpen iig niet, mijn ma is zelfs bang dat hij het niet meer ziet zitten, vandaar dat ik me zorgen maak, wou het ff kwijt hier.

8. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Femmy, wat erg dat die nog zoveel pijn heeft en dat ze er gewoon niets aan doen!
    Ook logisch dat je je zorgen maakt, je kunt het hier altijd kwijt hoor ;)
    Sterkte en hoop dat die de moed niet opgeeft.

Jayden heeft nog lekker geslapen.
    Vanmiddag de vrouw van viaviela geweest en we hebben nog ongeveer recht op 150 - 200 euro.
    Mijn moeder wil dit gaan sparen en dat we een keer in de zoveel tijd eens wat leuks gaan doen of mij het bedrag geven, we zijn er nog niet uit :rolleyes:

Nou ga ff douchen en ga dan lekker op bed tv kijken.
    Fijne avond

9. JIPPIE MIJN MEISJE IS 7 MAANDEN VANDAAG!!!!!!

Vandaag dus naar de dietiste geweest en wat zonde van mijn tijd zeg. Wat kunnen mensen zich aan de regels houden en vergeten dat ieder kind anders is. Ze vinden dat ik meer moet geven........duhhhhhh.....maar als Daynah niet wilt kan ik het er moeilijk in gieten. Ze vond ook dat Daynah teveel fruit at :confused: :confused: . Nou was het toevallig die dag wel omdat ze in de ochtend weinig melk had gegeten 100cc ofzo en fruit vindt ze nou eenmaal lekker.....moet ik dan zeggen op een gegeven moment nee je mag niet meer...... Stomme *****. Ik heb geen vervolg afspraak meer gemaakt. Ik vind het best zo. Ze ziet er goed uit en ze houdt gewoon niet zo van melkprodukten.

Zo sorry hoor voor mijn geklaag, maar heb het even helemaal gehad dat iedereen het beter weet met het eten.

Zo nu de reacties.

Semmi: Mij was het ook niet helemaal duidelijk wat betreft de meeting, maar nu wel. Veel plz morgen op de bruiloft ik hoop dat het een beetje mooi weer wordt en niet zoals vandaag met buien en veel wind.

Conny: Fijn dat het wat beter gaat met Marit alleen balen van die diaree, maar dat gaat ook wel over.

Annemonique: En heb je de slofjes nog gehaald voor Kyllian. Ga geloof ik morgen ook maar eens kijken bij de Kruidvat.

Robine: Sterkte met je moeder. Hoop dat ze snel opknapt...dit is ook niks.

Fajah: heeeeeej vakantieganger.....maak ons niet zo jaloers joh. Hier is het but weer.

Sas: Wat een goede tip van de ha dan. Hopelijk knapt hij snel op.

Femmy: Wow wat gaaf zeg. Hier mag je zeker trots op zijn.

Nou meiden ik ga even strijken denk ik.....dan hoef ik het morgen niet te doen.

lfs kelly

10. Meeting 22 juli:

Angela met de hele bende komen
    Trutje komt ook
    Panda: aanwezig, misschien met lief & schoonma :)

Semmi: is op vakantie
    Brennie; is ook op vakantie
    Conny: komt niet, viert verjaardag Rick !
    Femmy; komt niet.
    Sal op vakantie :)

Robine: Komt niet
    Sensee komt niet

Kelly komt niet,

11. O ja Femmy.....vergeet het helemaal te zeggen over je vader......echt erg dat hij zoveel pijn heeft en dat ze niks kunnen doen.....wel leven idd niet meer in de middeleeuwen.

Sterkte!

12. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Femmy kan ik mij goed voorstellen. Ook rot voor je moeder zeg. Is ze bij hem in het ziekenhuis? Anders misschien toch er naartoe gaan en proberen met een arts te praten of verpleegkundige?
    Mijn schoonvader had trouwens na die operatie waarbij ze zn nier hebben verwijderd ook zo'n paracetamolspiegel. Ook nog een ruggeprik die erin bleef maar goed ze halen dan ook wel wat weg. Die spiegel heeft hij nog weken gehad daarna.
    Mooie foto trouwens die je hebt gemaakt voor in dat postzegelboek.

Meiden even hoor wat ik net meemaakt..yek yek yek.
    Ik ging met Jaime naar boven en til haar op. Soms zet ik haar voor de grap even op mijn schouder, vindt ze lachen. Zij lachen ok na een minuut of wat laat ik haar eraf glijden mn hand onder de bil om naar boven te gaan vvoor het badje.
    Getver de getver kwam de poep haar luier uitlopen :confused: Zure luchten ik herken ze nu dat soort stinkie luiers... die tanden komen dus zeker weten...

Charissa lekker zeg zo'n bijdrage in de opvang. Scheelt altijd toch?

Angela lekker gedouched dus in de nieuwe badkamer! En idd dit weekend was ik erg dichtbij..hihi. Mooi nieuw ziekenhuis wordt daar volgens mij gebouwd in Geleen.
    Ah en Jordy ook gevallen...En heerlijk het schaterlachen. Geweldig.
    Als je zondag naar Zeeland gaat kun je bij Fajah op bezoek..hihi. Die is dan weer terug heh.

Panda raar joh van de irritatie op bastian zijn huidje. Anders misschien even naar de ha dan weet je het zeker?

Saskia minder schepjes dus. Is hij dan niet hongeriger daarna? Maar wel lekker dat het iig binnen blijft.

Oh en Fajah gek mens, ga vakantie vieren!

Adios
    Sens

13. Nou ja Daynah eet net 250cc op......zal je net zien heh. Ze heeft er wel 50 min over gedaan, maar toch. Tussendoor is ze in slaap gevallen....

Sensee: Gatver......echt smerig heh. Vandaag had Daynah ook een poepluier waar het aan de zijkant uitkwam en die was ook zuur (tenminste dat zij de vrouw van me vader), dus hier komen nog meer tandjes ook onderweg.

14. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Yeeehahahah Daynah 7 maanden!!!

15. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    daynah gefeliciteerd met je 7 maandjes!! :D

16. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    :) sens wat een poepverhaal :)

17. sappie

sappie Fanatiek lid

Hoi hoi,

DAYNAH VAN HARTE MET JE 7 MAANDJES \:D/ :whistle: :({|= .

Kelly; wat een muts zeg die diëtiste. Zij moeten toch weten dat niet ieder kind hetzelfde is. Gelukkig heeft Daynah net wel supergoed gegeten, hoeraaaa !

Sens; haahhaha, moest wel lachen om de luier van Jaime, zie het al helemaal voor me. Gaat hard met haar tanden zeg.

Charissa; dat is lekker zeg dat jullie nog recht hebben op een lekker bedrag. Leuk idee om er iets leuks samen van te doen.

Femmy; heh bah meid wat vervelend dat je pap zoveel pijn heeft en niet lekker in zn vel zit. Misschien idd wel naar het ziekenhuis gaan en even met de artsen overleggen want dit is natuurlijk helemaal te gek !

Fajah; whaaa je maakt ons jaloers ! Geniet er nog maar lekker van.

Saskia; hoera voor de huisarts. Eindelijk eens een keer iemand die goed advies geeft. Ben blij dat het nu beter gaat met eten.

Robine; ach je arme mama, heb echt wel met dr te doen. Zo jammer dat de medicijnen niet hebben aangeslagen. Hoop dat ze haar kunnen helpen en dat ze gauw weer zichzelf kan zijn. Knuffel voor je mam.

Angela; O jee, bij jullie ook een vallende baby, gelukkig is het allemaal goed gegaan ! En schaterlachen dat is zo leuk ! Lieke doet het niet zo heel vaak maar als ze het doet lig ik ook blauw van het lachen.
    Volgende week dus een druk weekje voor jullie, veel plezier alvast.

Brennied; ook van mij nog van harte met je verjaardag, beetje laat maar toch..

Semmi; ik begreep de meeting ook niet helemaal maar gelukkig is het nu duidelijk.

Conny; ik zweer ook bij de sudocreme op de billen, lekker dik smeren, werkt hier prima !

Panda; hoe gaat het nu met Bastian's huidje? Wordt het al minder?

Verder weet ik het niet meer ...sorry voor wie ik vergeet.

Hier niet veel te melden, ga zo nog ff spammen denk ik ;)

Kom later nog wel weer ff kijken.

Liefs Sap

18. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja bah bah bah, mijn schouder was ranzig, jurk aan de voorkant en mijn hand...blehhhh

19. sappie

sappie Fanatiek lid

20. sappie

sappie Fanatiek lid

Meeting 22 juli:

Angela met de hele bende komen
    Trutje komt ook
    Panda: aanwezig, misschien met lief & schoonma

Semmi: is op vakantie
    Brennie; is ook op vakantie
    Conny: komt niet, viert verjaardag Rick !
    Femmy; komt niet.
    Sal op vakantie
    Robine: Komt niet
    Sensee komt niet
    Kelly komt niet
    Sappie komt niet

Sorry ging net niet helemaal goed !

Deel Deze Pagina