Brennied: Wat is de tuin moor geworden! =D> Sas: Wat fijn dat vandaag echt alles is binnen gebleven bij Timo. Begrijp het wel hoor, vandaar dat ik ook Albert meeneem mag hij lekker rijden en ik kleppen hahaha. Mijn moeder was wel geschrokken ja, maar ach ik neem het haar niet kwalijk hoor. Ik ben ook wel erg benieuwd hoe het met Door is, hoop dat we nog eens iets van haar mogen horen. Sappie: Ow lekker vakantie in het vooruitzicht, waar gingen jullie ook alweer naartoe? Conny: Robine: Ik hoop het allerbeste voor je moeder, zal een zware weg voor iedereen worden Ik suggereer trouwens niet dat jullie allemaal geen zin hebben, ik stel alleen een vraag, had toch zo kunnen zijn en dat mag toch ook zo zijn? Hoeft mij niemand een verklaring te geven hoor, was gewoon benieuwd en vindt het gewoon jammer dat er zo weinig mensen komen Maar volgende keer beter toch, begrijp het namelijk wel aangezien het ook in de vakantieperiode is en mensen dan vaak andere dingen willen doen. Nou ik ga ook mijn bedje eens opzoeken, ownee ik ga eerst heel erg lang en uitgebreid douchen hahaha. Slaap lekker allemaal. Liefs Angela.
Sas: Wat goed dat Timo alles binnen heeft gehouden nu. Wel zo houden hoor Timo. Brennied: Super mooi je tuin. Paar mooie bloempotten erin en klaar. Hij is ook best lang toch je tuin. Lekker hoor. Ja gek heh dat ik ben doorverwezen. Meestal met allergien dat zei ze ook nog wel, maar ach ik doe het lekker op me eigen manier. Robine: Suc6 morgen en zal idd wel raar zijn als je haar gaat wegbrengen. Wel sneu hoor voor haar, maar het is voor haar eigen bestwil denken we maar. Ik heb eigenlijk geen idee waar je die all stars gympjes kan bestellen. Kan je niet helpen. Angel: Ach gossie had Yordy er geen zin in. Ik moet zeggen dat Daynah eigenlijk altijd wel zonder problemen gaat slapen in de avond. Ze gaat eerst nog spelen met haar knuffels en babbelen en als het stil is ga ik even kijken en dan liggen al de knuffels op haar . En veel plz volgende week. Zal echt gezellig worden zo'n weekje. Ja was ik de 1e die zich had afgemeld...kan ook wel hoor, maar goed volgende keer zijn we van de partij, dan zit er ws ook weer wat meer tijd tussen. Ik ben er ook liever bij hoor ipv het kinderfeestje, daar ga ik was met hoofdpijn weg Conny: Ik gebruik ook nog sudocreme hoor, terwijl Daynah eigenlijk nooit rode billetjes heb. Kan geen kwaad denk ik maar. Ga even verder naar Herman de Blijker kijken. Ga denk ik wel een keer eten in het restaurant Las Palmas.....jummie lfs kelly
Lieke wat sta je daar mooi recht in je bedje! Schattig jurkje! Semmi: heel veel plezier! Daynah gefeliciteerd met je 7 maandjes! Brennie: fijn he dat de tuin nu klaar is! Ziet er netjes uit! Saskia: fijn dat Timo alles binnen heeft gehouden, je gaat je anders toch zorgen maken he. Kelly: het is niet gelukt met de teigertjesslofjes Ze waren alweer op. Heb toen maar winnie meegenomen maar mn vriend vind het meidenslofjes (het rood is idd meer rose).
Ik wil anders ook wel even voor je kijken hier in Capelle of ze die slofjes hebben. Je zegt het maar.
hey annemonique..ff een vraag over de tripp trapp. HOe heb je het tuigje vast gemaakt? Die haken aan de achterkant maar dat witte ding waar die touwtjes aan zitten in het rugje? Ik snap d'r geen zak van! Please help me...
ooh sorry..ik heb ff op je site gekeken maar je hebt geen tuigje. Nou dan moet ik het morgen maar ff proberen als Milou erin zit. Jammer zeg van die slofjes!
Oww graag! Dan in maat 17/21....handig voor de winter Voor wie Winnie slofjes wilt laat het maar weten, ik stuur ze zo op Brennie: ik heb geen tuigje? Ik heb zo'n witte stoelverkleiner erin zitten.
o wacht ik zie het labeltje al zitten het is 1 maat. Ik wil anders wel ruilen hoor als ik die van tijgertje heb.
Ik heb net ook maar even een paar foto's van de tuin gemaakt, nog niet helemaal af dus Het lijkt ook nog wel kaal, zal er volgend jaar wel anders uit zien. Achterin wil ik nog een klimop tegen de schutting, schutting moet nog gelakt worden, tuinhuisje verven en nog wat grind bij het paadje.
zo dat ziet er ook strak uit zeg jullie tuin! Nu kunnen we lekker gewoon gezellige dingetje gaan zoeken
Ze hadden ook die van knorretje, als ik een meisje had dan had ik die echt meegenomen...zo schattig! Ruilen hoeft niet joh of je moet deze heel graag willen hebben...dan krijg je ze gewoon van me. Voor teigertje betaal ik natuurlijk de slofjes en verzendkosten Ben alleen bang dat ze overal snel uitverkocht zijn.
Zo daar ben ik weer even. Semmi: Heel veel plezier morgen! Brennied: De stoel is gearriveerd! Yippeee. Ben benieuwd naar de fotos! En jullie tuin ziet er goed uit! Heerlijk speelruimte voor Milou straks En de bed ook al naar beneden bij jullie. Wat groeien ze snel dan he? Ik had begrepen van Prenatal dat de tuigje pas later gebruikt mag worden. Als de kleine 2 a 3 jaar is. Dan klimt ze er niet uit Charissa: Toch fijn dat je moeder zo wat geld kan verdienen en dan ook nog doen wat ze leuk vindt Moet ik volgende jaar even regelen als we op boerderij wonen Femmy: Wat balen dat je vader aan zo veel pijn lijdt. Schrijf het maar lekker van je af meid, wij staan klaar voor je. Mooi jou foto in de postzegel boek. Daar had je tijdens de zwangerschap over verteld als ik me niet vergis toch? Femmy is beroemd! Staat je naam er ook bij? Saskia: Wat een goede tip van de HA, de melk verdunnen. Daynah: gefeliciteerd met je 7 maandjes! Kelly: Jeetje wat een gedoe bij de dietist zeg. Je hebt gelijk dat je geen nieuwe afspraak heb gemaakt, wat een gezeur. Daynah wil alleen maar drinken wanneer ze wil blijkt. Wel grappig dat ze altijd goed drinkt na de bezoekjes aan de CB en dietist. Misschien vaker gaan Angela: Ach, Jordy gevallen. En dan gelijk weer slapen de schat. En dan vanmiddag nog lang geslapen. Soms sta ik ook versteld hoelang Moira slaapt. Enne, die schatterlach is echt schattig he? Bij het verschonen van Moira heb ik dat ook vaak. Ze grijpt dus mijn vest/trui bij de elleboog en begint te lachen. Wil dan ook niet loslaten, met de gevolg dat ik moet lachen omdat ik niks meer kan doen. Hehe, ik bedoelde BBQ en ijsjes! Echt een NZ dinner wordt het dan Fijne vooruitzicht, even lekker weg volgende week. Sens: Yuk yuk, wat een grappig poep verhaal. Weer tanden in aantocht. Hoop dat ze niet al te veel last van ze zal hebben. Sappie: Lieve fotos van Lieke weer. Wat is ze gegroeid zeg. Conny: Hoe is het nu met Marit? Annemonique: Jammer dat je de slofjes niet heb kunnen vinden. Zal ik morgen even kijken voor je? Wat een verschil in je tuin van toen en nu zeg! Het ziet er echt mooi uit!
Annemonique: Ik ga ook op slofjesjacht voor je morgen heb je 3 paar, van Sal, Kel en mij hahahaha Liefs Robine