November 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door pim, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    trouwens, dat tutlapje van Winnie The Pooh heeft Jill gekregen bij dr geboorte en ze slaapt echt niet zonder! Nu vroeg ik me laatst al af waar die vandaan kwam, aangezien t een cadeautje was.......nu heb ik t antwoord! Ga dr morgen meteen 2 bijkopen, voor als ze dr favoknuffel kwijtraakt...........reserve voorraadje!

:)

Thankx voor de tips!

Liefs Robine

2. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Hahaha ben straks dus een hoop geld kwijt voor al die slofjes :D
    Maar bedankt iig ;) Ik hou het forum morgen goed in de gaten, wie het eerst de slofjes heeft gevonden hihi.

3. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    ik ga wss pas smiddags, dus kom eerst wel even op de forum kijken of de anderen het al hebben gehaald voor je.

Welterusten

4. oooow knorretje is ook zeker leuk. Ik beslis in de winkel wel welke ik wil hebben.

Ik ga ook pas in de middag. Je hoort het van me.

Iedereen op slofjes jacht dus....hihihi.

Sal: Idd het lijkt wel of dat Daynah elke keer goed eet na een bezoekje van het cb of zkh. Hmmm moet idd maar vaker gaan ;)

Robine: goed idee om erbij te halen zeker als ie kwijt raakt ofzo dan heb je een reserve.

Ga even strijken.....heb ik gisteren dus niet meer gedaan. Daynah ligt weer op bed. Ze was vanmorgen al vroeg wakker om 07.00uur al. Ach is de dag lekker lang.

tot laterrrrrr

5. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    goeimorgen,

Bastian ligt alweer op bed, was er alweer vroeg uit vanmorgen. Gelukkig niet om 5 uur, ietsje later.
    Iedereen op slofjesjacht, haha, wat grappig. Ik ga straks ook naar Kruidvat, had gisteren geen tijd meer. Die rode vind ik trouwens wel leuk hoor, zijn toch niet te meisjesachtig? Ik heb gisteren nog roze Pooh-sokjes voor Bastian gekocht 8). Kan me nix schelen. Hij heeft ook een roze shirtje (uit Lissabon), staat hem geweldig. Ik vind het juist stoer staan, maar goed, dat is natuurlijk heel persoonlijk.

Het gedonder in de familie wordt een scheiding, erg sneu maar op zich wel goed dat de knoop is doorgehakt. Helaas zijn er 3 kinderen in het spel dus zal er de komende tijd wat vaker heengaan (het zijn mijn stiefbroertjes).

Kom zo terug, mannetje is alweer wakker.

6. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Thx Sal…we dachten al; waarom moet ze nu ook nog een tuigje om, hihi. Ach dan hebben we dat vast voor als ze alweer 2 is! Tis zover voor dat je er ergen in hebt.

Zo iedereen op slofjes jacht, hihi. Ik ga morgen ook ff naar de kruidvat. Altijd leuk van die pooh-dingetjes.

Panda; ach wat sneu…een scheiding en dan 3 kinderen erbij betrokken. Vind het altijd zo zielig voor de kids. Sterkte ermee.

Kelly; strijk ze…ik heb ook nog strijk liggen. Ons mam past vandaag op Milou en ik hoop dat ze ook aan het strijken gaat als Milou ligt te slapen. Meestal doet ze dat wel.

Milou heb ik vanochtend meteen in de stoel gezet! En ze vond het leuk! Lekker bij papa en mama aan tafel, haha.

7. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Kelly: ik ga eerst zo nog even in Ngein op slofjesjacht. Als ik ze niet heb gevonden laat ik het je weten! Dan kun je ze misschien nog voor me meenemen. Zal ff kijken of ik je telefoonnummer heb, maar volgens mij heb ik alleen die van Robine en Sal.

Panda: roze kan ook best voor een jongen hoor. Ik vind ze trouwens ook best leuk staan bij Kyllian, maar heb geen zin om er dan elke x een opmerking van mn vriend bij te horen haha.
    Sterkte met die scheiding. Van wie was het ookal weer?

8. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Gezellig Brennie, Milou in de stoel! Zou fijn zijn als je moeder de strijk doet. Gewoon opvallend onopvallend in het zicht leggen...hihi.
    Ziet er strak uit, de tuin!

En die van jou ook Annemonique, wat een verschil.
    Ja, da's waar, je vriend heeft natuurlijk wel inspraak :)
    De scheiding is van de ex-man van mijn moeder.

Nog gefeliciteerd Daynah, met je 7 maandjes. Niet naar de dietiste luisteren hoor, die vertelt alleen maar onzin. Je mama weet zelf wel wat het beste voor jou is.

Ah, leuk he Angela, dat schateren! Bastian doet 't vooral tijdens het voorlezen. Gelukkig heeft Jordy geen last gehad van de val. Gekkie, meteen weer in slaap vallen :)
    Veel plezier met het kinderfeestje.

Sens: en...zijn de nieuwe tanden al te zien/voelen? Mmm...lekker poepverhaal ;)
    Ik ga idd even naar de ha als de uitslag terugkomt.

Sappie: van de uitslag is nu niets meer te zien, dat maakt het ook zo lastig om te zien wat het is.
    Wat staat Lieke mooi rechtop in haar bedje. Knap zeg!

Lekker zeg Charissa, extra geld. Dat is zeker alleen als er een vaste oppasdag is ofzo?

Sterkte vandaag Robine, met je moeder. Lijkt me best moeilijk, ook al is het het beste.
    Ja, hihi, ben idd vaker op het forum. Beetje verslaaf geloof ik :) En helemaal geen zin in huishoudelijke klusjes :oops:
    Goed idee, een reserveknuffel. Die van Bastian kan ik nergens meer vinden, zal de fabrikant eens bellen.
    Er is ook een website geloof ik, waar je knuffels kunt vinden.

Da's een mooie foto Femmy, wat leuk dat ie in het boek staat :) Heb je nog nieuws van je vader? Wat naar dat hij zo'n pijn heeft. Hoop dat het gauw beter gaat, bah.

Ben zo'n beetje weer bij denk ik. O, Semmi, heel veel plezier!

Meeting is dus in Enschede, ok. Bij de ijssalon waar Trutje het over had? Lekker...
    Ach gos, mijn schatje heeft de ritssluiting van zijn vestje ontdekt. Hij kruipt achterui omdat ie 'm niet goed te pakken kan krijgen :) Hij houdt sinds een paar dagen telkens zijn koppie scheef, ziet er superlief uit. Alleen helemaal niet handig met eten :rolleyes:
    Tijd voor zijn fruithap. Daarna naar buiten, de zon schijnt.

9. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Mogge,

Nou Moira heeft Mama ontdekt hoor. Alleen het komt eruit als mamamama. Papa is een beetje jaloers ... maar dat komt wel gauw denk ik. Ze is volop aan het praten en als ze iets vraagt doet ze het ook met een vraagteken erna. Heel grappig. Moet wel altijd verzinnen wat ze denkt en een leuke antwoordt teruggeven. Als ik het goed heb, dan gaat ze lachen. de schat!

Panda: bastian ook lekker zijn hoofd scheef vooral bij eten. Hier ook een met een paar keer ogen draaien erbij. Erg schattig, maar niet tijdens eten ... ik moet altijd mijn lach zien in te houden :)
    ah gozzie, een scheiding. Sterkte meid. Tis nooit leuk met kleine kindjes erbij. Goed dat ze (je stiefbroerd) jou nog hebben als hun steun en toeverlaat.
    Moest vanochtend gelijk aan je denken meid. Ik had iemand met een natte bed :S arme ziel was helemaal koud ook nog, ze had haar dekens eraf gegooid omdat ze van de natte plek af wilde.

Annemonique: Ik hoor het wel als ik op sloffenjacht moet ;)

Brennied: scheelt even weer geklungel met de stoel ;) Moira vindt het ook geweldig. Lekker handig he bij eten geven?

Kelly: Daynah was vroeg op vanochtend :( ben benieuwd welke slofjes je uiteindelijk neemt

Moira krijgt ook sinds 2 dagen pap sochtends - van Molenaar. Vindt ze heerlijk. Het was papa's keuze welke pap we voor Moira gingen kopen. Hij vondt het lekker vroeger, dus moest Moira per se die. :)

10. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ik heb de slofjes gevonden! :) Ff snel kelly smsen!

11. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    En...heb je kelly haar telefoonnummer?
    Mooi dat je ze gevonden hebt joepie \:D/ , ik heb ook als ik iets zie moet ik het gewoon hebben hahaha :oops:

12. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Vanmorgen samen tot half11 geslapen :oops: echt lekker.
    Jayden vanmorgen wel om half 6 al flesje gegeven maar ik heb heerlijk even bij kunnen tanken.

Heb erg drukke dagen nu, vandaag late dienst tot 11uur, morgen weer 7uur beginnen, s'middags met mijn zusje mee als bruid voor haar opleiding en s'avonds verjaardag van mijn broertje en vrijdag weer hele dag werken...en dan WEEKEND :)
    Druk druk druk!

Ga snel mijn uniform strijken, jayden ligt alweer te slapen en dan jayden naar mijn moeder brengen.

Fijne dagen en kom denk ik vrijdag weer posten.

13. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Charissa: Drukke dagen voor de boeg .. Jeetje. Leuk om model te zijn voor je zus. Dat doe je wel vaker he? Wordt je dan helemaal opgemaakt enzo? Alvast gefeliciteerd met je broertje morgen!

Annemonique: Je hebt ze gevonden! Yippeee :)

Jacq: Hoe is het nu met je? Ik denk nog veel aan je, en tuurlijk ook aan Pippa!

14. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Mn mama heb ik net weggebracht :(, gesloten afdeling......voorlopig om goed te kunnen observeren en huidige medicijnen af te bouwen, hopelijk volgende week weer een nieuw programma/therapie en medicijnen om haar weer helemaal op te knappen. Echt heel triest hoor. Schrok me wezenloos vanmorgen toen ik haar weer zag na een week, ze zat te trillen op de bank en zei geen woord....Het gaat waarschijnlijk wel een paar maanden duren voor ze opknapt :(, ben best wel verdrietig, vind het heel erg om mn mama zo te zien en dan nog maar niet te spreken over de afdeling. Alles op slot, geen sfeer, kille kamers, spullen inleveren als scheermesjes en parfumflesjes, badkamer op slot.....gadverdamme, ze hoort daar dus echt niet! Heb vanmorgen bij de intake gezeten en ze denken een zware depressie met psychoses erbij.......arme arme moeder...........snik snik.

Maar goed, ben t ff kwijt, ga nu de familie ff inlichten....

Tot later

Liefs Robine

15. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Aaah Robine, dikke knuffel meid. Tis niet leuk. Sterkte vandaag!

16. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Robine wat moeilijk zeg :( Kan me voorstellen dat je het gevoel hebt dat ze daar niet hoort, maar helaas kan het iedereen overkomen. Was er geen plek op een open afdeling? Ik heb zelf op een gesloten afdeling gewerkt. Ik hoop dat ze je moeder daar goed kunnen behandelen en dat ze ingesteld wordt op medicatie die wel goed bij haar aanslaat.
    Heel veel sterkte meis!

17. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Ooh Robine…wat een narigheid en wat moet dat verdrietig voor je zijn om je moeder zo te moeten zien. Hoop dat ze daar tot rust kan komen. Heel veel sterkte ermee! Knuffel van ons!

18. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Mn 3e canvas is net bezorgd! Ze hebben hun belofte dus waargemaakt!

19. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Eindelijk met zn drietjes in de slaapkamer....

20. Robine: Heel veel sterkte en als je je hart wilt luchten kan je me altijd bellen, smsen, mailen...noem maar op, mag altijd. Knuffel van ons.

Annemonique: Bij ons hadden ze teigetje ook niet meer. Ikzelf heb toch knorretje gekocht. Was erg leuk.

Vandaag de boodschappen gedaan, de Sonja boodschappen weer, en heb Daynah dus gewoon in de winkelwagen gezet en ze vond het super leuk en maar lachen. Alleen nog wel even oppassen voor hobbels buiten...zo stevig zit ze dan nog net niet.

Ga even 2 crackers eten met halvajam.

tot laterrr

Deel Deze Pagina