Ja knorretje was lief he Hihi Daynah in een winkelwagentje. dat ga ik ook maar eens uitproberen! En zo hangen ze boven het bed. Kamer is ook net opnieuw geverfd, heb ik de afgelopen 2 weken in gedeeltes gedaan. Moet alleen de kozijnen nog verfen. Wil verder nog een ander bed en een tv aan het plafond. Eerst maar weer ff sparen.
Mooie slaapkamer hebben jullie zeg. Leuke nachtkastjes. Heb het idee dat jullie altijd aan het klussen zijn.... O ja was nog even vergeten te zeggen dat ik nu echt ben begonnen met een boterhammetje en aardbeien jam bevalt het meest (het is eigenlijk halvajam van Sonja, dus Daynah doet ook een beetje mee)
Haha die Daynah aan de Sonja Wat goed ze boterhammetjes wel lekker vindt! Ow wij zijn echt niet altijd aan het klussen hoor, na de tuin is het nu voorlopig echt afgelopen haha. De slaapkamer was een tussenprojectje van mij, mn vriend heeft daar niets aan gedaan alhoewel hij het achteraf wel mooi vindt hehe.
Ziet er leuk uit die canvassen aan de muur Annemonique! Erg netjes zo drie op een rij, das ook de bedoeling hier, al doe ik het steeds met een half jaar oudere foto ertussen van Jill. Jullie tuin is trouwens ook erg netjes geworden!
pfffff Daynah is echt hangerig vandaag. Zit nu ook op schoot. Heel de dag al. Volgens mij heeft ze ook last van haar tandjes. Soms huilt ze en heeft ze ook de handje in haar mond. Gaat ook wel weer over.
zo wat is het lekker rustig hier zeg! Annemonique: Mooi kamer zo met Kyllian erbij Eindelijk de canvas binnen. Ze zijn dus achtergekomen dat het hun schuld was. Wat een gedoe/ Kelly: Arme Daynah. misschien weer last van haar tandjes? Moira was zonet ook een beetje raar aan het doen.
Annemonique: Wauw, strakke tuin zeg ! Niet mijn smaak, maar het ziet er wel supernetjes uit! En de canvassen op de blauwe muur zien er echt prachtig uit (Tja, dat is wel mijn smaak ). Kelly: Hmm, vervelend zo'n hangerig dagje, hopelijk blijft het bij 1 Wel goed dat ze het boterhammetje met Sonjajam lekker vindt Robine: Poeh, heftig zeg om zo je moeder weg te moeten brengen. Heb je verder een kleine familie, of moest je nog veel mensen informeren? Hier hectisch dagje, vanmorgen allerlei klusjes en boodschappen. Vanmiddag eind van de middag naar mijn vriendin met haar zoontje geweest, zodat Rick met hem kon spelen. Ging grotendeels goed, totdat de mannetjes buiten gingen spelen. Een kwartier later kwam Rick huilend naar binnen; zijn vriendje had (volgens allebei "per ongeluk") een volgeregende emmer met water (en een beetje zwart zand) over hem heen gegooid. Ik moest zo lachen toen ik dat boze druipende mannetje van me zag staan met de zandkorrels achter in zijn nek Colinda heeft ze samen in bad gegooid en toen was het weer tijd om naar huis te gaan. Ok dan... voorlopig weer even niet dus
hoi, haha conny wat een verhaal zeg van Rick kan me voorstellen dat je wel even moest lachen...... Kelly: he bah Daynah een beetje hangerig, hopelijk word ze niet ziek. Hier gaat het met Timo gelukkig weer goed. Vandaag heeft ie zowaar een korstje van een boterham op. Ja ja het begin is er, ook weer driekwart groente en weer gewoon 3 normale flessen. Robine: Veel sterkte meid met je mama, wat moet dat moeilijk zijn om haar zo te zien....... Annemo: Mijn smaak is het wel die tuin, vind m echt supernetjes, en lekker makkelijk qua onderhoud (ik heb ook geen groene vingers). Die canvassen vind ik ook helemaal geweldig. Zo ik heb mijn haar laten verven vandaag bij de kapper. Het is nu een beetje warmrood (niet knal hoor) met blonde plukjes erin, staat wel pittig vind ik zelf. Ga nu effe douchen en Timo op bed weer leggen, heeft net zijn pyamapap op, tjemig ben ik blij dat ie weer normaal alles op heeft...... Tot later. Lfs. Saskia.
Conny: Ik zie het helemaal voor me. Rick helemaal nat, en allebei de onschuldige blikken. Geweldig. Hoe is het met Marit vandaag? Saskia: Goed zo Timo, lekker korstje gegeten. De begin is er Het gaat goed met Timo vandaag. Blij om te lezen! Heb je een foto van je nieuwe kapsel? Ben wel benieuwd Dames, ik ga slapen. ik spreek jullie morgen weer Welterusten
Haha Conny, zie het al helemaal voor me Wat goed van Timo, heeft dus geholpen, die verdunde flessen. We willen een foto van je haar, Saskia! Kelly: ach jee, hopelijk komen ze gauw door, die tandjes. Mooie slaapkamer Annemonique, zeker met die canvassen. Salomina: arme Moira, bedje nat. Naja, als het maar bij 1 keer blijft. Wat schattig dat ze mamamama heeft ontdekt. En nu al vragen stellen, haha. Het is bedtijd, morgen gan we weer zwemmen. Trusten!
Mogguh ! Het 'goeie' laat ik maar ff achterwege, want Marit had vannacht ineens kuren en ze heeft anderhalf uur liggen krijsen voordat ze de moed opgaf. Eerst dacht ik nog dat ze een poepluier had of niet lekker was of zo, maar toen Werner haar terug in bed legde en duidelijk zei "klaar" was het eerst 10 min. stil, en daarna begon het gemopper weer wat overging in gekrijs. Pff... kan merken dat ik het niet meer gewend ben, die gebroken nachten . Straks om 11 uur op het bureau zijn, eens kijken hoe ons eigenwijze dametje het verder doet . Ik ga maar eens ontbijten, doei ! Ow ja, om 6 uur begon ze alweer te kletsen en nu breekt ze de box af, toch veel energie die kleintjes
Morguh dames, Even een korte van mij. Gisteren was het kinderfeestje van Linsey (ze is pas 16 juli jarig, maar dit valt in de vakantie) na school. Om half 11 kregen we een telefoontje van haar juf, of we haar konden komen halen want ze was ziek Vorig jaar was ze ook al ziek en hebben we haar feestje afgeblazen, vandaar dat we nu zoiets hadden dat we dat niet konden maken en heb ik toen ik Kaily uit school ging halen toch de 2 kids die over waren (hadden zich al 2 kindjes afgemeld) mee genomen. Linsey kreeg ook wel even een opleving en speelde mee, maar niet heel veel later kroop ze weer op de bank. Om 4 uur had ze echt genoeg ervan, had weer 40 koorts en dus hebben wij snel de frieten gebakken voor de andere kids en daarna is Albert iedereen naar huis gaan brengen. Heb haar daarna gedouched en naar bed gebracht. Vannacht om 3 uur was ze helemaal overstuur en moest ook overgeven, arme ziel. Vandaag blijft ze dus thuis en waarschijnlijk morgen ook wel. Alleen morgen zou ze haar verjaardag op school vieren en uitdelen, maar dat geef ik dan wel af bij de juf en dat zij het dan maar uitdeeld voor Linsey. Ik heb zo met haar te doen alles doet haar pijn, ze heeft een flinke hoofdpijn en de koorts blijft tussen de 39 en 40,5 schommelen. Volgens mij ligt er echt een vloek hier thuis ofzo ik val van het ene geziek in het andere geziek Ik ben dus waarschijnlijk veel afwezig, want ze wil alleen maar bij mama liggen, maar Jordy wil dit ook en Kaily is gelukkig wel naar school anders wou die het zeker weten ook Liefs Angela.
Angela: Arme Linsey, wat sneu. Geef haar maar een dikke knuffel van ons! Groot gelijk dat je haar vandaag en morgen thuis houdt, want ziek zijn is niet leuk en in Linseys geval doet het zo zeer. Begrijpelijk dat je even afwezig zal zijn Angela. Doe maar lekker rustig aan. Conny: Marit weer eigenwijs aan het doen. Balen van de gebroken nacht zeg! Hoop dat ze gauw weer haar ritme vindt, want zo is het niet leuk. Panda: Veel plezier met zwemmen! Is Bastian droog gebleven gisternacht? Gisteren had Moira haar laatste fles niet gehad. Ze was zo moe, dus heb haar in bed gestopt. Gingen wij voor een keer om 11 uur naar bed. Om 1 uur hoorde ik Moira huilen naast onze bed. Blijkt dat ze gehuild heeft en ik heb haar dus niet gehoord. Gerben heeft haar gehaald met de blik van: tja ik weet ook niet wat ik moet doen. Ik gauw naar beneden flesje gemaakt, en toen ging ze weer slapen de schat. Vanochtend kwam ze om 8 uur. Dus hier ook een gebroken nacht, maar hopen dat het op de 1 nacht blijft Ik ga even douchen, vanmiddag even naar Nieuwegein met Moira.
Goeiemorgen! Annemonique; wat een mooie tuin en prachtige slaapkamer heb je! leuk gedaan, en die canvassen staan er erg mooi bij Kelly; Daynah ook lekker aan het brood! ben er met Lisa nog niet aan begonnen, zal het binnenkort wel proberen. is ze vandaag wat minder huilerig?. Conny; die arme Rick wel grappig dat het volgens beide per ongeluk ging hoe was het vandaag op het CB? Saskia; Laat je een foto van je nieuwe kapsel zien? ben benieuwd! Panda; hoe was het zwemmen? Angela; die arme Linsey! veel beterschap voor haar, wat jammer dat het net weer op haar feestje gebeurd! laat haar maar lekker uitzieken!. Vandaag komt als het goed is tussen 10 & 1 uur onze nieuwe boekenkast! ben benieuwd, mn vriend mag hem in elkaar zetten, als ik dat zou doen zou er vast een plank overblijven ofzo verder vandaag schoonmaken en misschien vanmiddag nog met Lisa wandelen en vanavond met mijn zus naar mijn pa. Gisteren met een vriendin uit eten geweest "bij Anton" zo heet mijn vriend ook maar die kookt beter (& meer en goedkoper ) maar was wel ff gezellig. fijne dag!
Zo net op keuring geweest met milou bij het cb. Ze weegt nu 7240 gram en is 70,5 cm lang, een lange dame dus . Ze groeit nu goed met de lijnen mee dus nu hadden ze niks te klagen Ja het gaat ook super goed sinds die Nutramigen. Ook hier vannacht een keer eruit geweest..waarom?..ik zou het niet weten. Ik heb d'r knuffeltje gegeven en wat gezongen en mevrouw pakte haar duimpje weer en was stil. Rond 7.30 werd ze weer wakker zoals normaal. Angela; beterschap met Linsey...acherum! femmy; een boekenkast...tja die moeten wij ook nog halen. Heb je tips waar je leuke kunt halen voor niet al teveel geld? conny; dus Marit weer liggen spoken... ..en het ging zo goed. Hopelijk is het eenmalig geweest. sal; ooh en Moira honger vannacht . Fijn dat ze na de fles weer lekker ging slapen! panda; en lekker gezwommen? Hoe is het vannacht gegaan met de luier van Bastian? saskia; ooh fijn om te lezen dat Timo zijn eten weer goed binnenhoudt. Tis maar niks als je kind niet wil eten. annemonique; wow wat leuk zeg die canvassen aan de muur. En ook zo'n leuke slaapkamer...gezellig! kelly; Hoe gaat ie met Daynah? Nog hangerig? Nou ik moet zometeen naar het ziekenhuis. Heb vorige week 3 moedervlekken weg laten snijden bij de plastische chirurg (2 x gezicht en 1x op mijn been) en nu mogen de hechtingen eruit van mijn gezicht en volgende week weer terug voor mijn been. Mijn zusje komt oppassen. Mijn oudste zus heeft trouwens afgelopen dinsdag de 1e echo gehad! Ze is al 10 weken en 3 dagen nu, ze dacht 9 weken. 21 januari 2008 uitgerekend. Wat leuk om die echo dan weer te zien en dan komen weer die gevoelens naar boven hoe dat bij jezelf was....ik wil ook weer
Sal; jesus alweer 2000 ik had het niet in de gaten! Brennied; ik heb de boekenkast jawel op wehkamp besteld en neen ik werk echt niet voor de wehkamp. succes straks in het ziekenhuis!