November 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door pim, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    jaa de hechtingen zijn eruit. En ik ben ook maar ff langs de kruidvat gegaan...en knorretje-slofjes gekocht :) ...zo lief!

Oke femmy...wehkamp..ik zal ook eens ff kijken.

2. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    de kast is binnen! het is trouwens de hoge java kast brennied! leuk die knorretjeslofjes, ik heb de poeh variant :)

3. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Brennied: yayyy, de hechtingen zijn eruit! Vondt je zusje het leuk om op te passen? En je zus zwanger! Gefeliciteerd!
    Milou weer goedgekeurd! Mooi cijfers hoor.

Femmy: Wel fotos van de boekenkast maken he?

4. sappie

sappie Fanatiek lid

Robine; Meid ik heb zo met je te doen, kan me voorstellen dat het heel moeilijk/vreselijk geweest moet zijn om je moeder daar naar toe te moeten brengen. Ik hoop echt dat ze snel beter wordt. Veel sterkte, en net als Kel al zei, je mag altijd bellen, smsen, mailen of wat dan ook.
    Dikke kus van ons.

Femmy; Succes met de boekenkast in elkaar zetten (nou ja, succes dan voor je vriend, haha) Hoe gaat het verder met je vader?

Brennied; fijn dat de hechtingen eruit zijn, en jij ook al aan de slofjes. Hihi.

Salomina; dat Moira vannacht kwam was vast omdat ze de laatste fles had gemist. Zal wel niet vaker voorkomen...hoop ik voor je ;) .

Angela; ach arme Linsey, zo ziek geworden en dat nog wel op dr eigen verjaardagsfeestje. Veel beterschap !

Conny; haha Conny is net van de gebroken nachten af en nu begint Marit weer. Zal vast iets eenmaligs zijn. Hoe was het op het cb? Weer goedgekeurd?

Panda: en lekker gezwommen? Gaat Bastian ook nog op voor het spetterdiploma net als Jayna?

Saskia; We willen een foto zien ! Gelukkig gaat het eten weer goed bij Timo.

Kelly; Hoe gaat het nu met Daynah? Vannacht wel goed geslapen ondanks dat ze overdag zo hangerig was?

Annemonique; Ik vind je tuin mooi geworden hoor ! Jullie slaapkamer is ook leuk en vooral de canvassen van Kyllian zijn super !

Verder weet ik het niet meer..

Volgens mij las ik nog dat iedereen aan de kruidvat slofjes is? Zag ze gisteren pas staan in de folder. Zullen nu inmiddels overal wel uitverkocht zijn. Misschien vanmiddag nog ff kijken.

Ik ben trouwen beretrots op mn dochter.....ze heeft vandaag voor het eerst een hele boterham opgegeten ! We hebben er 3 kwartier over gedaan maar hij zit erin en is ook blijven zitten. Hoeraaa voor Lieke.

Straks ff boodschappen halen, allemaal anti Sonja Bakker dingen (dus Kel en Lin, (en ik ook) jammer dan ;) ).

Kom later nog weer ff kijken.

Liefs Sap

5. conny

conny Bekend lid

11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Hoi !

Mijn meisje is ook weer goedgekeurd, de cijfers zijn IETS anders dan bij Brennied ;) , Marit weegt 8285 gram en is 68,5 cm lang, een stevige tante dus. Niks te dik, geen gemekker of zo bij onze cb-dame, dat is echt een superlieve vrouw, gewicht iets boven de lijn, lengte iets onder de lijn en hoofdomtrek ook onder de lijn. Verder doet ze het prima, ze kletste de hele tijd overal dwars doorheen en rammelde met haar spenenketting op tafel, dus energiek genoeg :) .

Ik vroeg hoeveel vocht ze nu binnen moeten krijgen; dat is ca een halve liter, waarvan 300ml melk. Dus dat redt Marit nog goed; bijna 200cc 's morgens en 200cc 's avonds, 's middags meestal 100cc dus dan in de middag nog wat sap bijgeven.

Angela : He balen dat Linsey ziek is zeg, en zonde dat het feestje niet helemaal geslaagd was. Heel veel beterschap voor je grote kleine meid.

Sappie: Hartstikke knap dat Lieke een hele boterham op heeft !

Brennied: Hihi, ook netjes hoor die cijfers van Milou, ietsje anders dan bij Marit ;)

Salomina: Hihi, Gerben was nog ff slaapdronken toen hij je meisje uit bed haalde, gelukkig dat ze daarna weer doorsliep.

Oh, mijn meisje begint nou toch wel moe te worden, doei !

6. sappie

sappie Fanatiek lid

Fijn Conny dat Marit weer is goedgekeurd ! Cijfers zien er prima uit ! Hoera voor Marit. En wat betreft het vocht, dat wist ik ook niet maar daar komt Lieke ook wel aan, gelukkig maar.
    Slaap lekker Marit.

7. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant

Ik ben zo blij met m'n nieuwe stoel

8. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
  9. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    conny; haha dat zijn idd ietsje andere cijfertjes. Fijn dat ook alles goed is met Marit. Milou krijgt zelfs nog 4 flessen dus die komt wel aan 300 cc melk :) .

sappie; wat goed zeg van Lieke! Jippie a jee! En nog voor slofjes geslaagd? Ik had toevallig vanochtend het laatste paar knorretjes 18-21.

sal; nou milou vond het niet echt leuk dat ik wegging denk ik, ze heeft alleen maar gehuild bij me zusje :oops: . Ze had toen maar de fles gegeven en in bed gelegd, toen sliep ze meteen.

We gaan milou in badje doen en d'r nieuwe slofjes aangeven :D . Tot later...

10. SaskiaB

SaskiaB Bekend lid

24 mrt 2006
    547
    0
    0
    Zuid Holland
    Oke jullie winnen ik ga even mijn nieuwe haarkleur spammen. Reageren doe ik later wel of anders morgen.

11. SaskiaB

SaskiaB Bekend lid

24 mrt 2006
    547
    0
    0
    Zuid Holland
    Nogmaals nieuwe haarkleur van opzij:

12. SaskiaB

SaskiaB Bekend lid

24 mrt 2006
    547
    0
    0
    Zuid Holland

Vanavond samen bij Rick op bed heb ik ze een verhaaltje voorgelezen.

13. SaskiaB

SaskiaB Bekend lid

24 mrt 2006
    547
    0
    0
    Zuid Holland
    Vinden jullie ze op elkaar lijken?

14. SaskiaB

SaskiaB Bekend lid

24 mrt 2006
    547
    0
    0
    Zuid Holland
    En de laatste Timo zit in zijn kinderstoel, gaat stukken beter zo met eten geven

15. SaskiaB

SaskiaB Bekend lid

24 mrt 2006
    547
    0
    0
    Zuid Holland
    Vanmiddag nieuwe kleertjes gekocht voor de kids. Rick twee nieuwe broeken en een trui, Timo twee truitjes en nog een pyama met korte mouw voor Rick. Gelijk maar een haring meegenomen, is Rick gek op haha een kind van vier dat gek is op haring, echt waar! Maar mama vind t ook heerlijk......

Timo heeft zijn schade wel weer ingehaald hoor qua eten, vanmiddag at hij een hele pot groente leeg (weliswaar 6mnd potje maar toch) en nog een toetje achteraan. Vind t fijn om te weten dankzij Conny dat ie genoeg vocht binnenkrijgt, bedankt voor de tip ;)

Nou meiden ik kom morgen weer wel reageren, ga nu nog effe crossen ;) en dan lekker bankhangen.

Doeiiii.

16. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Sas: Wat een droppie is Timo! Mooi mannetje hoor( Rick ook ;) ) Je haar ziet er superstoer uit hoor! Past mooi bij zo een afgeslankte mama :)

17. conny

conny Bekend lid

11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Saskia: Ziet er echt leuk uit zeg, je haar ! En of je mannetjes op elkaar lijken? JA ! :) Hele lieve foto's van je stoere stel.

Brennied: Staat hartstikke leuk zeg die kinderstoel, en met jouw lieve meisje erin, ahhhhhhhh... !

Morgen de laatste dag voor Rick op de psz, snik... :cry: tussendoor 'even' naar het werk om afscheid te nemen van mijn collega die met zwangerschapsverlof gaat en ook stopt met werken. Ik wilde eerst 's middags gaan, dan kan ik 's morgens nog gaan zwemmen met Marit, maar dan heb ik 's middags a) niet vrij en b) 2 kids bij op het werk. Dan maar alleen de kleine mee om veel oh's en ah's te krijgen :) .

18. Sas: Gaaf je haarkleur zeg. Echt een mooie kleur. Ik ga morgen naar de kapper. Bij mij gaat de schaar erin....alleen puntjes hoor.
    En wat lijken Rick en Timo opelkaar...echt heel erg. Leuke foto's.

Brennied: Ahhhhh Milou is hartstikke blij met haar stoeltje. Leuk hoor.

Conny: Hoeven ze maar 300cc melk binnen te krijgen? Dat is niet veel...ik dacht veel meer. En totaal dus een halve liter vocht. Volgens mij redden wij dat hier echt niet. Ga het eens bijhouden weer. Maar fijn dat Marit weer goedgekeurd is.

Sappie: hihihi allemaal anti Sonja dingen.......dat lust ik helemaal niet joh :eek: . En Lieke een hele boterham op.....goed zo. Dat zal hier nog wel even duren,maar goed dat komt ook wel goed. Nogmaals wij hebben er zin in om jullie zaterdag te zien.

Femmy: Ook aan de kruidvatslofjes. Leuk zijn ze heh.

Verder kan ik niet teruglezen. Ook wel raar toch dat je de ene keer heel ver terug kan lezen en de ander keer, zoals nu, dus niet.

Vandaag een drukke dag gehad op me werk. Collega is op vakantie. En me dag begon niet zo goed aangezien er een fout is gemaakt in een dossier. De kandidaat notaris waar ik voor werk was vergeten een hypotheek op te zeggen en de akte moest morgen gaan passeren....nou dat is dus echt niet haalbaar......ik hypotheekadviseur gebeld was dus echt niet blij, maar dan baal ik zo dat ik het nog moet oplossen ook..... en dan wordt het nog zo gedraaid dat ik het heb gedaan...... :evil: . Zo irritant en dit was al voor 08.30 uur. Verder de dag wel goed doorgekomen hoor. Het was lekker druk.

Verder heeft Daynah vanacht ook niet echt lekker geslapen. Ben zelf dus ook wel moe en ze had net een poepluier en die stonk :( :( :( . Dat was een zure lucht zeg.....pfffff....denk dus dat er meer tandjes onderweg zijn.

Ik ga nog even bankhangen. Morgen naar de kapper en even naar Rotterdam Zuidplein.

Tot laterrrrr

lfs kelly

19. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Angela: Wat zielig dat Lindsey nu weer dr feestje moet missen. Arm meisje. Nou ja, dan moeten jullie op dr echte verjaardsdag maar een groot feest geven voor familie en kennissen om het voor haar weer goed te maken!

Sal: Was t leuk in Nieuwegein? Nog geshopt met Moira of was je ergens op bezoek? Je kan de dagen al gaan aftellen he dat je naar NZ gaat. Zit je er niet een beetje tegenop om zo een grote reis te maken met Moira?

Femmy: Hoe bevalt de nieuwe boekenkast? Staat ie al?

Brennied:Wat zit Milou lief in dr stoeltje! En prima toch die cijfertjes bij t CB. t Is een licht babietje.......wij mogen morgen weer met Jill, ik denk dat ze wel al aan de 9.5 kg zit. Ennuh, gaan jullie alweer oefenen voor nr 2 nu je zus ook zwanger is of wacht je toch nog maar even?

Sap: Hoera voor Lieke, dr eerst boterham opgegeten en binnegehouden! Applause! Zaterdag kunne Lieke, Jaime, Daynah, Jayna en Jill allemaal aan tafel voor de boterhammetjes! Gezellig!

Conny: Hahah die Marit. Die cijfertjes komen een beetje dichterbij Jill in de buurt. Marit ook een lekkere volle baby met spekbilletjes dus. Mooi zo, is toch een goed teken he, ze kruipen t er wel weer af dadelijk! Gelukkig weer helemaal in orde!

Ik ga mn bedje opzoeken, morgen weer naar t Cb met Jill om uurtje of 11 geloof ik,. Eerst ff lekker zwemmen samen. Dat wordt ene hoop omkleden morgenochtend, van pyama naar kleren, van kleren naar zwembroek, van zwembroek naar kleren, kleren uit bij CB, kleren weer aan na CB....pfffffffff we blijven bezig. Maar geen knoopjes doen dan he?!? Lekker een joggingbroekje. Hahah.

Weltrusten allemaal en till tomorrow!

Liefs Robine

20. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Even een vraagje:

Heeft iemand ervaring met Babyonline.nl?
    De maxi-cosi priori sps staat daar in de aanbieding voor 100 euro. Was benieuwd of iemand daar al een keer iets besteld heeft.

kom straks even reageren

Deel Deze Pagina