Goeiemorgen! Saskia; mooi je haar zo! en ja ze lijken zeker op elkaar! geweldig dat Rick al gek is op haring! heerlijk is dat!. Slofjes; ik was er dus vroeg bij, dinsdag om 12 uur, die dag gingen ze ook ïn premiere" maar toen ik kwam was er nog 2 paar van Poeh; 1 kleine en 1 grote, dus nu heb ik voor Lisa de grote en die kleine zijn voor het kleintje van mn zus (af en toe verzamel ik wat voor ze) maar ze zijn schijnbaar erg gewild!. Kelly; dat word ook je nieuwe kapsel showen Robine; ja de boekenkast staat! het ruikt nu lekker naar hout binnen morgen maar ff volstoppen met boeken. Hoe was het zwemmen? Sal; nee ik ben niet bekend met babyonline.nl?! zal ook eens kijken! Gisteren met mn zus uit eten geweest, de kleine kan ieder moment komen! echt spannend ben zo benieuwd, erg leuk om het weer van zo dichtbij mee te maken! ik kreeg nog een lief spijkerjurkje voor Lisa! we zijn eerst langs mijn pa geweest, hij ligt nu alleen, er zat bloed in zijn stoma, hoe dat komt weten ze niet maar het werd wel al minder. hier een foto van vanmorgen
Goedenmorgen dames! Zo daar ben ik weer na 2 drukke maar zeer geslaagde dagen. De trouwdag van mijn zus was echt in 1 woord geweldig! Hebben het zo getroffen met het weer, hele dag droog en zelfs af en toe het zonnetje er bij. Alles verliep goed, de huwelijksvoltrekking was zo mooi met een zanger er bij en de 4 kids van hun die een eigen akte ondertekenden. ´s avonds lekker gefeest, had behoorlijk wat wijntjes op, want Lenhard ging riiden, dus nam het er maar even van. Lekker gedanst, zelfs mijn ouders hebben samen gedanst, terwijl ze dat anders nooit doen. Was ook een hele goede zanger die met zijn gitaar door de zaal liep en iedereen er bij betrok. Jayna heeft het ook prima gedaan de hele dag. Weinig geslapen, maar was verder heel lief. 19.00 uur bracht Lenhard haar thuis en hadden we oppas, duurde wel even voordat ze sliep, maar daarna ging het de hele avond goed. Gister personeelsuitje naar Enkhuizen naar het zuiderzeemuseum, was ook erg geslaagd, maar wel super vermoeiend zo´n lange dag. Ben nu lekker aan het bijkomen op mijn vrije dagje. Juliie hebben lekker veel bij geschreven. Zal later vandaag even proberen te reageren. Straks effe boodschapjes doen als Jayna wakker is. Effe kijken wat we morgen mee moeten nemen als Jayna een paar van haar forumvriendinnetjes gaat ontmoeten. Voor nu vast wil ik Robine heel veel sterkte wensen. Ik denk aan je meid. Echt zwaar vooor jullie om je moeder zo te zien. Hele dikke knuf van ons! Zal nog effe wat foto´s spammen en kom later vandaag dan effe terug! Liefs Semmi
Leuke foto's Sem! Een mooie bruid was je zus!En Jayna zag er ook schattig uit! Hier net gezwommen en naar Cb geweest! Jill weegt nu...........SCHRIK NIET 9820 gram en is 70.5 cm hahaha een kleine dikkert dus! Maar goed, was allemaal prima zei de vrouw van t CB, je kan ze toch niet op dieet zetten op deze leeftijd en ze zei dat Jill dr eetschema prima is! Dus........gewoon Hollandse Glorie zeggen we dan maar. Ga nu ff wat doen, vanavond naar mn moeder met Jill, morgen meeting met Jaime, Lieke, Daynah en Jayna dus ff dingetjes regelen Tot later! Liefs Robine
Fem: Jeetje je pa wordt ook maar niet beter he!? Vervelend hoor! Wat een dottige foto van Lisa, mooie meid hoor! Liefs Robine
Lekker weer bijgeschreven zeg! Wat een rotweer heh meiden. Hier tenminste wel...regen en donker. Waar blijft die zomer nou? Robine jee zeg Jill is bijna 10 kg! Hoe gaat het nu met je moeder? Echt naar voor je en veel sterkte. SEmmi leuke foto's en fijn dat jullie zo hebben genoten van de dag. Fem het zit je vader niet mee! Wat vervelend zeg. Moet hij nog lang in het ziekenhuis blijven of nu misschien langer door dat bloed? Mooie foto van Lisa. Die kan ook al goed zitten zeg. Sal ik ken babyonline niet. Ga zo ook eens kijken. Meestal staat er toch zo'n keurmerk ergens of niet? Kel klinkt als een K-U-T dag die je hebt gehad. :x . Herkenbaar ook dat ze dan net doen alsof jij de fout hebt gemaakt. Zoooooooo flauw. Conny veel plezier op je werk. Waren het veel oh's en ah's? Saskia lekker geshopt dus! En hmmm heerlijk haring. Mag niet bij sonja of wel? Zit jij nog aan de Sonja trouwens of helemaal gestopt? Lieve foto's van Timo. Hier zn gang. Gister borrel van mijn werk dus had maar een SAS dag heh. Verder ben ik blij dat het bijna vakantie is. GEen file en gewoon wat rust. Jaime gaat goed. Ze was helaas wel weer snottie... Verder merk ik dat ze bijdehanter wordt, meer kan drammen af en toe. Bv het niet willen slapen. Zo ze gaat tekeer als we haar naar bed brengen echt niet leuk meer. Dan is het 5 minuten brullen en slaapt ze wel hoor. Ik ga ff de was doen en wat opruimen. Vanavond komt er iemand langs die mogelijk bij ons komt werken als huishoudelijke hulp . Maar goed vind ik wel dat het nu wat schoon enzo moet zijn. Anders zal ze wel denken. Er staan nog dozen in de gang die naar boven moeten dus die zal ik gelijk wel opruimen... Laterzzzzz Sens
Hoi ! Pff, wat een ren- en vliegochtendje zeg. Rick op de psz afgezet, daarna door naar het werk. Idd veel oh's en ah's want ons lachebekje moest natuurlijk wel goed laten zien hoe lief ze kan lachen, vooral naar de mannen . Na een bak koffie en een Zeeuwse bolus (hmmmm!) snel teruggereden en ik kon gelijk weer stoppen bij de psz om Rick op te halen. Jeetje, alweer een fase afgesloten, niet meer naar de psz met hem. Thuis een boterhammetje gegeten en toen om boodschappen. Nou morgen nog naar de bibliotheek en dan is het weer gedaan . Senseemillia: Hihi, grappig is dat toch dat we idd gaan opruimen zodra er iemand komt, of het nou visite is of een eventuele hulp in huis, het moet dan wel aan kant zijn . Robine: Hihi, ok dan, Jill wint de competitie, maar wat de dame van het cb ook zegt, eten is prima en het meeste vet raken ze wel kwijt zodra ze gaan kruipen en/of lopen. En verder doet ze het prima zeker? Samira: Prachtige foto's hoor en wat heerlijk dat alles goed verlopen is en dat het weer zo mooi mee heeft gewerkt ! Femmy: Spannend zeg dat je er nu elk moment een nichtje of neefje bij kunt krijgen ! Salomina: Helaas, hier ook geen ervaring met babyonline.nl Kelly: Blegh, wat een rotdag gisteren. Ik hoop dat je vandaag meer plezier hebt gehad ! Tot later meiden !
hoi hoi, Conny: Pfffff wat een heen en weer zeg voor jou vandaag. Dus volgend jaar naar school voor Rich.....heeft ie er zin in? Sensee: Ahhh lekker huishoudelijk hulp...hoop dat het wat wordt. Even een vraagje voor je. Hou jij je precies aan de menu's van Sonja of wissel je ook weleens van groente.....ikke namelijk wel. Ik vind bv prei met aardappels echt niet te eten, tenzij er een ovenschotel van wordt gemaakt met een saus, maar ja dat mag dus niet. Robine: Hahahahaha Jill is echt Hollandse glorie....goed toch. Ze ziet er goed uit en op dieet.....niet doen hoor. Semmi: Leuke foto's zeg en je zus zag er mooi uit en jij ook. Femmy: Wat rot dat het nog steeds niet goed gaat met je vader. Hij moet nu maar snel gaan opknappen. Spannend hoor van je zus......en wat is het snel gegaan zeg. Heb het idee dat je vorige maand zei dat je zus zwanger was. Prachtige foto van Lisa.....echt een lachebekje is ze. Sal: Kan je helaas niet helpen heb daar nog nooit iets besteld. Heb je hem wel inmiddels besteld of nog niet. Hier vandaag lekker wezen winkelen heb voor me zelf een shirtje gekocht en voor Daynah ook en nog 2 leggings voor haar. Verder niks......ja boodschappen. Ik keek vanmorgen in haar kledingkast en ik dacht ik heb te weinig shirts met lange mouwen voor haar en aangezien het geen weer is voor korte mouwen moesten we natuurlijk even shoppen. Ik ga beginnen met koken. 19.00 uur bij de kapper en daarna nog even terug naar het winkelcentrum moet even een nieuwe mascara kopen ben ik nog vergeten. Tot laterrrrrrrrrrrrr lfs kelly
de eerste twee weken dus wel maar moet zeggen dat ik er afgelopen week een beetje ene potje van heb gemaakt... . ben dus ook afgelopen week maar 2 ons afgevallen helaas. ik ga er nu deze week dus ook gelijk maar niet meer aan..hahha. maandag ga ik weer streng. maar volgens mij kun je in dat boek toch ook zien wat je kan eten ipv?
ja dat kan ook wel, maar wij eten dus ook weleens Surinaamse groente maar die staan er niet aan, maar ja groente is groente toch? Dit weekend wordt bij mij ook een Sas-weekend. Gelijk een goed begin weer deze 1e week Maandag bij mij ook weer streng, met eigen groentes
Saskia: je nieuwe kapsel staat je goed Leuke foto's ook van je 2 jongens! Semmi leuke foto's! Mooie bruid en jullie zagen er ook mooi uit! Die Jill is heerlijk gegroeid zeg! Ik zie nog dat kleine babietje voor me die heerlijk lag te slapen op de meeting in januari. En mama die voor de rest kon zorgen Die Jaime lekkere bijdehante tante! Hier ook een driftkikkertje. Op de commode draait hij zich steeds om en wil dan de zwitsal flessen wegpakken uit het mandje. Erg onhandig als je een luier wilt omdoen. Als ik hm terugdraai is het echt huilen en loopt ie gewoon rood aan. Als we klaar zijn is het ook meteen over, want dan mag hij wel gaan spelen Kelly: ben benieuwd naar je nieuwe kapsel! En alweer geshopt haha. Sens: heerlijk zeg dat jullie een huishoudelijke hulp krijgen. Ik ben vandaag bijna de hele dag bezig geweest met poetsen hier in huis. Morgen verjaardag van mn vriend. Moet eerst tot half 4 werken, dus heb morgen geen tijd voor schoonmaakdingen.
Ik vind het vrij rustig hier. Iedereen weg? Conny: Leuk joh even met je meissie langs het werk. Idd altijd leuk om even te pronken. Kwam vanmiddag een oud klasgenootje tegen en ik heb ook de foto's van de kids laten zien, ik had de kids niet bij me. Was wel even gezellig om bij te kletsen. Sens: Nee ik doe geen Sonja meer. Ik hou nog wel in de gaten wat ik eet maar in t weekend pak ik gewoon waar ik zin in heb. Ik merk wel dat ik nu veel minder kan eten dan voorheen. En ik sta elke dag op de crosstrainer, daar voel ik me heerlijk bij dus dat blijf ik doen. Kelly: En is je kapsel nog gelukt? Hoe ging het met het eten van Daynah vandaag? Timo wil dus echt geen 8mnd potjes, heel vervelend want een 6 mnd potje is zo leeg........meneer heeft echt voorkeur. Robine: Zo hee die Jill is goed aan de wicht. Bijna 10kilo's dus. Wow daar komt Timo nog lang niet aan hoor. Semmi: Mooie bruid was je zus. Je hebt dus een paar drukke daagjes achter de rug. Van het weekend maar lekker rustig aan doen dan. Annemonique: Hier ook dat probleem, meneer wil alles pakken wat hij ziet en ook werkelijk waar alles in zijn mond stoppen. pfff. Sokken uittrekken en in zijn mond.....de slab en dan vooral het labeltje in zijn mond, zelfs mijn gordijnen zijn niet veilig haha. Nou ik ga weer maar s douchen, komt ook elke dag terug heh. Groetjes Saskia.
Goedenavond, Heb net effe snel bijgelezen en zal effe proberen te reageren voor zover dat lukt..... Annemonique: mooi zeg die 3 canvas doeken nu op een rij, echt leuk idee zo boven jullie bed. En de tuin is ook schitterend geworden, wat een ruimte zeg! Bedankt dat je ons morgen veel plezier wenst....enne tuurlijk maken we foto's.....kan Kyllian es effe goed kijken wat zijn type is....haha Kelly: Daynah dus aan de boterham met jam en ook een beetje mee met Sonja....haha....En inderdaad maar effe een SAS weekend met de meeting voor de deur Saskia: mooie nieuwe look heb je zeg, lekker vlot en mooie kleur ook! Robine: Jill lekker gegroeid zeg, flinke meid hoor. Lekker gezond toch! Jij dus ook druk met laatste dingetjes voor morgen. Heb net ook wat spullen bij elkaar gepakt, voor het eerst dat ik zo'm eind met Jayna alleen weg ga, voel me heel wat dat ik dat ga doen.....hihi..... Angela: ach die Linsey ziek met dr eigen feestje, echt sneu. Beterschap voor dr en jij rustig aan. Wat een pech allemaal, hopelijk is alles snel weer wat beter bij jullie thuis! Conny: Rick weer in een nieuwe fase, spannend hoor straks voor het eerst echt naar school! Sensee: hoe is het gegaan met de nieuwe huishoudelijke hulp? Goed gesprek gehad? Femmy: aaaah wat een schatje die Lisa op de foto! Je vader zit het ook niet mee he, hoe gaat het nu met hem? En heb je inmiddels al enen neefje of nichtje? Spannend! Kan verder effe niet terug lezen. Jayna morgen alweer 8 maanden trouwens! Heb vandaag potje van 8 maanden geprobeerd, macaroni, nou dus echt geen succes! Alles weer uit haar mond halen en spugen, ze zat er van top tot teen onder en had amper wat binnen. Vind die stukjes dus echt niks. Zijn de andere potjes van 8 maanden oook zo grof van structuur als de macaroni? Vind het wel een hele overgang. En zonde dat ik nu alles weg moest gooien. Ga zo maar naar bed. Morgen aardig ritje voor de boeg met mijn meissie op weg naar Daynah, Jaime, Jill en Lieke. En ben nog steeds aan het bijkomen van de afgelopen twee drukke dagen. Fijne avond nog allemaal! Liefs Semmi
Zo mijn haar is weer lekker geknipt. Gewoon puntjes hoor en me lok weer wat korter, zodat het allemaal weer in model zit. Zal van het weekend wel een foto maken. Sas: Wat vervelend dat Timo die potjes niet lust...gewoon volhouden hoor, mss lust ie het uiteindelijk wel. Daynah is er ook niet weg, maar nou moet ik zeggen dat ik haar ook vaak met ons mee laat eten en bij mijn ouders gebeurd dat eigenlijk ook. Ga verder CSI kijken. Fijn weekend allemaal. Lfs kelly
Saskia: Timo wil dus ook de 8 maanden potjes nog niet. Heeft hij dat met alle smaken? Blijf jij wel steeds aanbieden? Als ie dan niet wil krijgt ie dan een 6 maanden potje? Ik vind het maar lastig hoor, en wat ik al zei,zonde om steeds weg te gooien. Wat hebben we toch eigenwijze kindjes he!