November 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door pim, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hihihihihi ja er werd soms geduwd en getrokken......dan zijn lange haartjes niet zo leuk meer (voor Daynah dan).

2. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Haha nee idd haren zijn hier ook geliefd om aan te trekken......dus voor de moeders soms ook minder leuk ;) En er zijn ook al wat kettingen hier gesneuveld :p

3. ja kettingen, armbanden zelfs oorbellen.......

4. SaskiaB

SaskiaB Bekend lid

24 mrt 2006
    547
    0
    0
    Zuid Holland
    leuke foto's hoor van de dametjes bij elkaar!

Hier word ook overal aan getrokken hoor, haren, kettingen, gordijnen, alles wat er maar te pakken valt.

Pfff Conny klinkt als een vermoeiend dagje, helaas herken ik t maar al te goed. Enne Red Bull nog maar even niet doen heh haha.
    Dan word t helemaal zo druk.

Ga ook mijn bedje opzoeken.
    Trustuh.

Oja Lisa en Jayna gefeliciteerd.

5. Morguhhhh,

Ben de 1e vandaag zo te zien. Daynah was volgens mij zo moe van gisteren dat ze rond 07.00 uur wakker werd en daarna weer in slaap is gevallen tot 08.00 uur. Terwijl ze gisteren op de dag ook veel had geslapen, tijdens het shoppen. Ze zal het nodig hebben gehad.

Ga weer verder met wassen enzo....bleghhh. Daarna naar Burgerhout met me moeder voor een kinderstoel te kopen voor bij haar.

LISA NOG GEFELICITEERD MET JE 7 MAANDJES.

Fijne zondag allemaal.

6. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Goedemorgen!

Zo, heb even wat pagina's teruggelezen.

Sappie: haha, nee, geen spetterdiploma voor Bastian, dat doen ze hier niet. Jammer. Hij vond het zwemmen wel weer heerlijk, de pret wordt elke keer groter. Nog een keer en dan is het zomerstop.
    Hoera voor Lieke en haar boterham! Bastian sinds 2 dagen ook, gaat heel goed. Leuk hè.

Conny: Marit weer goedgekeurd. Lekkere meid! Wist ik niet, dat ze maar zo weinig vocht hoeven per dag. Jee, dan is Bastian echt een dorstig monstertje. Waarschijnlijk heeft hij gisteren ook aan Rick zijn Red Bull gezeten...

Leuk je haar zo Saskia, staat je goed. Je jongens lijken zeker op elkaar zeg!

Brennie: Milou is zo te zien blij met haar nieuwe stoel! Hier ook kleffe rijst en pasta, doe er waarschijnlijk ook te veel in.

Is het gelukt met babyonline Salomina? Heb er geen ervaring mee. Moira drooggebleven? Bastian was vanmorgen weer nat :( .

Mooie foto's Semmi, je zus zag er prachtig uit. Jij ook, trouwens.

Haha, die Jill, zij wint qua gewicht. En best wel lang ook al. Nee joh, helemaal niet op dieet zetten, zo zwaar is ze nou ook weer niet. Mijn vriend was nog veel boller als baby 8) en dat ging er allemaal af toen hij begon te lopen (al was hij daar erg laat mee :rolleyes: ).

Sens: bijdehante Jaime, ja, dat begint echt te komen nu. Soms zie je die oogjes gewoon ondeugend worden hè. En drammen inderdaad, Bastian begint daar ook mee. Wel fijn dat Jaime dan niet heel lang brult.
    Is het gelukt met de huishoudelijke hulp?

Nog gefeliciteerd met je vriend Annemonique! Hier ook een vrije dag. De afspraak waarvoor ik de meeting had afgezegd is verzet naar....juist: 22 juli. Dat verzin je toch niet, zoiets! Heb dus gezegd dat ik niet kan komen, jammer dan. Wil nu eindelijk de forumbeebjes wel weer eens zien (degenen die kunnen althans).

Veel plezier met knuffelen Charissa!

Trutje, waar ben je? Gaat alles goed?
    En Jacq, hoe gaat het met jou?
    Fajah: ben je al terug van vakantie? Ja toch?

Bastian was dus weer nat vanmorgen. Maar...hij heeft wel doorgeslapen vannacht :D Gisteravond nog een late voeding erin gepropt (hij had echt honger :confused: ) en daarna viel hij zowaar na een kwartiertje jengelen in slaap.
    Vanmorgen heeft hij voor het eerst pap met opvolgmelk gehad. Wat een gedoe zeg om dat klaar te maken. Hebben jullie ook last van klonten of doe ik het gewoon niet goed? Bv is dan toch wel makkelijk hoor.

Ik ga eindelijk douchen. Hoewel ik eigenlijk ook op de crosstrainer moet... Begin een beetje zat te worden van het tussen 2 maten in schommelen :x

7. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Bastian lekker geslapen goed zo....en Daynah ookal! Hier was hij standaard 6 uur wakker na zn laatste fles van 18.30. na de fles weer dorogeslapen tot 8.30. En daarna lekker met zn drietjes op bed gelegen.

Kyllian is vandaag 8 maandjes! We wilden eerst gaan zwemmen, maar hebben besloten toch maar ff te gaan shoppen in utrecht. Volgende week dan maar zwemmen :)

8. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Goeiemiddag!

Hele leuke foto's van de meisjes! :D

Kelly; veel plezier bij burgerhout vandaag!.

Kyllian gefeliciteerd met je 8 maandjes!
    veel plezier met shoppen vandaag!

Vandaag een lekker rustig dagje, helaas is het slecht weer anders konden we nog even gaan wandelen.

9. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Hoi hoi,

Leuke foto's van de meeting, mooie meisjes hoor ;)
    Enschede is heel leuk om te winkelen, lekker druk he met al de duitsers hahaha.

Ga ff geen reacties geven, heb vanmorgen heerlijk uitgeslapen, mijn vriend is uit bed gegaan :D
    HEb net lekker gedoucht en jayden ligt alweer op een oor dus ga ff thuis wat doen dan heb ik maandag en dinsdag lekker huishoud vrij haha.

Kom later wel ff reageren

Annemonique, lekker vrij vandaag hihih, veel plezier met winkelen.

10. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Gefeliciteerd Kyllian!

11. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hello,

Lekker temperatuurtje heh dames!
    De meeting gister was heel gezellig, maar volgens mij is er al genoeg over gezegd. Jammergenoeg was Jaime de enige die nog niet kan zitten...booohooo. We zijn hard aan het oefenen nu.

Kyllian gefeliciteerd met je 8 maanden! Hoe was het shoppen? Lekker uitverkoop heh.

Femmy ben je nog gaan wandelen want hier was het echt wel goed weer. Ik zat net de tuin uit te zweten zo warm.

Panda dramt bastian ook als hij moet slapen? Die huishoudelijke hulp is niet op komen dagen :rolleyes: . Beetje wazig heh. Vandaag zou er weer een langskomen maar die moest verzetten naar morgen want er 'was iets tussen gekomen'.... Nou ja we zien wel.
    Kun je niet een grotere luier proberen iets van een maat groter? Misschien hebben die ook meer opslagcapaciteit? Die pap gaat hier goed, ff schudden en klaar. (wij geven het dus niet op een bordje, ze eet al goed van het lepeltje...).

Kel Daynah nog zoveel geslapen :confused: . Zo zeg want idd ze sliep gister met winkelen de hele tijd. Heb je een kinderstoel kunnen vinden?

Saskia misschien spel van maken als e aan het gordijn trekken? Ik doe dat met Jaime. Zeg ik waar ben je dan en dan komt ze langzaam erachter vandaan en dan zeg ik weer kiekeboe en dat is het gieren.
    Hoe gaat het met de flessen van TImo?

Verder kan ik niet teruglezen. Ik was natuurlijk gister weer eens wat vergeten...fijn zo''n geheugen...camera.. Mijn mooie eos lag nog thuis. Kwam erachter op de snel weg maar was al te ver onderweg om terug te gaan. Echt balen.

Wij gaan zo een hapje eten in de stad. Heb besloten een SAS weekend in te voeren. Heerlijk zo en heb er zin in.

Oh btw JAIME DOET MEE MET BABY VAN DE MAAND! De concurrentie is groot zag ik al.

Ik kom ws na het uit eten nog even langs.

Liefs Sens

12. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Jayden doet ook mee :D
    Eindelijk, heb nu al 3 keer foto ingestuurd maar deed het steeds niet.
    Ja zag dat de concurrentie groot is ook bij novembermama's..

13. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ik had vanmorgen al gestemd op jaime...omdat ik het zo'n vrolijke spontane foto vind :) Sorry voor de rest, maar kan helaas maar 1 x stemmen ;)

Sens: nog lekker gegeten in de stad?

Charissa: heerlijk zeg uitslapen! Lief van je vriend.

Heb natuurlijk weer wat kleertjes gekocht vandaag ;)

14. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Hmmzz die tuinbroek ziet er zo verkleind op de foto wel vreemd uit, het zijn gewoon streepjes ;)

De boef achteruit kruipend/schuivend:

15. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
  16. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Even tandjes showen tijdens het proberen de camera te pakken...

17. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Hihi leuke foto's van Kyllian Annemonique! En wat een hoop tanden al!
    Bij Jill is vandaag tand nr 2 doorgebroken,ook onderin, naast de andere die deze week doorbrak.
    Ze is wel daardoor al 2 dgn huilerig..........net bij de Chinees dachten John en ik ff lekker te gan wokken, maar Jill zat de hele tijd te lummelen in dr wagen..........nu slaapt ze als een blok!

Ga ff fotos inplakken,

Liefs Robine

18. mirandao

mirandao Actief lid

2 aug 2006
    436
    0
    0
    arnhem
    hoi hoi
    hier ook 1 die mee doet met baby van de maand maar ook op 9maand en babyplaats dusssss

mooi dat de meeting geslaagt was
    annemonique mooie foto,s e nvan harte met de 8 maandjes

verder even vergeten was ook veel ben even niet geweest

de keuken is klaar joepi
    en ik ben begonnen bij de nieuwe baan
    die man is heel schappelijk
    ik moest 4 weken vrij hebben en dat was geen probleem ik krijg ze ook door betaalt moet ik het daarna inhalen als mijn man late dienst heeft mag ik halve dagen werken
    en als er met de kids een probleem is kan er wat geregelt worden

19. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenavond dames,

Weekend alweer voorbij helaas :( Gaat altijd veel te snel. Vandaag lekker lui geweest. Jayna moest ook effe bijkomen denk ik, want net als Daynah sliep ze na de fles vanmorgen weer tussen ons in. Later vanmorgen en vanmiddag ook nog lekker geslapen en net na haar bad en flesjes pap om 19.15 uur meteen weer gaan slapen, de schat.
    Ik moet nog 1 volledige week werken, nah ja 3 dagen is dat dan voor mij als partimer, en daarna is het hier schoolvakantie en draaien wij vakantierooster. Dat betekent eerst 2 weken 1,5 dag werken, dan 3 weken vrij en dan nog 1 week 1,5 dag werken. Klinkt niet verkeerd he ;) !

Kyllian gefeliciteerd met je 8 maandjes jongen!

Annemnonique: mooie foto;s van Kyllian zeg! En weer hele mooie en stoere kleertjes gekocht voor 'm. Zou ook wel mijn smaak zijn als ik een jongetje zou hebben. En wat zie je zijn tandjes duidelijk zeg!

Charissa: heerlijk zeg, lekker uitgeslapen vanmorgen. Is het nog gelukt met het huishouden? Wel lekker dat je er dan maandag en dinsdag van af bent!

Panda: wat de pap betreft gaat hier ook goed, heb nu de bambix vanaf 8 maanden. Jayna lijkt die zelfs nog lekkerder te vinden dan de 6 maanden. Ze krijgt het uit de fles, paar keer schudden en is dan goed te drinken. Vervelend zeg dat Bastian steeds nat blijft ' s nachts, misschien inderdaad maatje grotere luier proberen?

Kelly: nog geslaagd voor een kinderstoel? Wel handig he als er ook 1 bij je ouders staat, mijn ouders hebben er 1 van mijn tante overgenomen. En Daynah dus ook aan het bijkomen vandaag, tja....worden onze meisjes wel moe van, al die nieuwe indrukken ;)

Robine: Jill dus nu officieel haar 2de tand. Zat er zaterdag al aan te komen he. Jammer dat jullie nu niet rustig hebben kunnen wokken, zul je net zien. Jayna heeft trouwens goed af gekeken bij Jill met het zitten, het ging vandaag ineens weer veel beter. Ze heeft een hele tijd in haar box zitten spelen!

Conny: pffff vermoeiend als je de hele dag politieagentje moet spelen. Rick vandaag een beetje tot rust gekomen en jij dus ook?

Sensee: zitten komt vanzelf hoor bij Jaime....als ik zag hoe lenig ze is, geweldig zeg! En zij beweegt zich alweer door de kamer, wat Jayna weer niet doet. Zo heeft ieder kindje wel weer iets anders toch.

O' ja Jayna heeft vanavond stoofpotje van 8 maanden gehad. Een hele kliederboel en weer protest, maar toch bijna halve pot naar binnen gewerkt en binnen gehouden, moet je niet letten op hoe ze er uit zag....zal zo effe spammen...
    En boterham vandaag ook helemaal op, jippie! Sinds gisteren ineens ging dat super......boterhammen van Sappie smaakten haar denk ik erg goed...hihi ;)

Nou fijne avond allemaal!

Liefs

20. Wat een leuke foto's van Kyllian en lachen hoor die tanden, je ziet ze echt duidelijk.
    Leuke kleertjes weer gekocht zag ik.

Daynah ligt alweer een uurtje op bed ze heeft weer de fles op.....ja ja 200cc, moet niet gekker worden hoor.

Ga nog even surfen op Funda en Jaap. We willen gaan verhuizen en ik zie best al leuke huizen voorbij komen. Ons plan is eigenlijk pas volgend jaar, maar als we iets tegenkomen.

Weet nou eigenlijk niet wat handiger is.....eerst ons huis verkopen en dan op zoek naar een ander huis of eerst een huis kopen en dan ons huis verkopen.....ja ja dillema. Wat zouden jullie doen?

Tot laterrrrrrrr

Deel Deze Pagina