November 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door pim, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goed zo Jayna weer een bammetje op. Hier is het nog steeds geen suc6 na 4 stukjes wilde ze weer eens niet.

We hebben nog geen stoel gevonden, maar me moeder ging morgen even naar de Prenatal.

2. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Semmi: heerlijk zeg zo'n vakantierooster! :D Werkse nog deze week!
    Ik werk vanaf nu eindelijk 28 uur ipv 32, deze week maar 3 dagen werken en de week erna maar 2...heerlijk vooruitzicht!
    Haha wat kregen ze van Sappie op hun boterham? ;)

Thnx allemaal voor de reacties op de foto's!

Kelly: willen jullie wel in Capelle blijven of ergens anders naartoe? En waarom willen jullie verhuizen?
    Ik zou eerst een btje rond kijken naar huizen. Zodra je weet of er genoeg keus is zou ik het huis te koop zetten en dan zo'n btje tegelijk op zoek gaan naar een nieuwe woning. Blijft altijd lastig zoiets.

3. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Jippiehhh Jill ook 2 tandjes, geen tandloos bekkie meer ;) Ik hoop dat ze er niet al te veel last van heeft.

4. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    tadaaaa! Reslulaat van oefenen met 8 maanden potje......

5. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Zittend spelen in de box is veeeel leuker!
    Had vandaag mijn nieuwe kleren meteen aan, mooi he!

6. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Hihi smeerpoets Jayna! Zitten is ook veel leuker he ;)
    Valt Jayna niet meer om als ze zit? Kyllian nog wel en kan hm dus echt niet alleen in de box laten zitten. Mooi nieuwe kleertjes!

7. mirandao

mirandao Actief lid

2 aug 2006
    436
    0
    0
    arnhem
    mooie foto,s semmi romira vind dat ook leuk zitten in de box
    en ik zou eerst het huis te koop zetten

8. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Kyllian, wat sta je er weer stoer op! En mooie kleren heeft jullie mam weer gekocht...bofbips! En Proficiat met je 8 maandjes oud!

Robine; jippie Jill ook aan de tanden, hoop idd niet dat ze er al teveel last van heeft. Hoe is het met je moeder?
    Kelly; goed zeg van Daynah, 200cc! Huizen kijken...altijd leuk. Ik zou niet weten wat het verstandigste is..geen ervaring mee.
    Semmi; ooh lekker vooruitzicht zeg..pff. Hier nog 2 x 3 dagen werken en dan lekker 4 weken vrij! Heerlijk. En dan eindelijk op 4 augustus mijn beste vriendin ophalen van Schiphol die een jaar in Nieuw Zeeland heeft vertoefd en Milou nog niet gezien heeft :( , :)
    panda; achgossie, bastian weer een natte broek. Tsss..tja lastig...een plastic zak om z'n luier doen ;)

Nou wat wij vanochtend mee hebben gemaakt... :) We zouden vandaag naar Belgie gaan, naar een of andere markt. NOu we zouden om 9 uur mijn zus ophalen want die ging mee. We zeiden gisteravond nog; we hoeven geen wekker te zetten want Milou is de wekker. Die wordt toch altijd rond 7.30 uur wakker. Nou ..belde me zus vanochtend; slaap je nog? Euuuuu ja...kijk op me horloge...HALF 10 . :confused: .! Nou ik schrok me kapot, meteen naar Milou gegaan. Ik was gewoon een beetje bang :oops: . Lag ze nog lekker te tutten met d'r doekje op dr hoofd en d'r duimpje in d'r mond, slaapdoosje :)
    Uiteindelijk heeft ze dus vandaag maar 3 flessen gehad en was de hele dag supervrolijk en heeft bijna niet meer geslapen. Haha...raar kind!

9. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    haha leuke foto's van Jayna! Idd mooie kleren. Jayna; hihi die ioor knuffel heeft milou ook. En zitten kan Milou ook echt nog niet alleen. Ze valt iedere keer naar links of rechts. Kunnen de beebs die al zitten ook zelf al gaan zitten?

10. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Annemonique: Vandaag viel Jayna ineens bijna niet meer om, maar durf er nog niet echt bij weg te lopen. Denk dat ik maar wat kussens in de box leg eerst nog. We oefenen ook vaak bij ons op bed, dan valt ze lekker zacht....haha Kyllian dus ook al af en toe los zitten, gaat dan ineens zo snel he! En Jayna had gister smeerworst op dr bammetje bij Sappie, krijgt ze thuis ook altijd, maar bij een ander is het altijd lekkerder he.

Kelly: goed zo Daynah....alweer 200 cc! Dagje Enschede heeft haar goed gedaan...hihi Jammer dat je nog niet geslaagd bent voor een kinderstoel.
    Moeilijk met je huis inderdaad. Zou net wat Annemonique zegt, eerst es goed rondkijken wat voor keus je hebt, blijft altijd wel een risico. Mijn ouders hebben eerst hun huis verkocht en afspraken gemaakt met de koper over de termijn waarop ze er uit zouden gaan.

Miranda: Romira zit dus ook al in de box. Kruipt zij trouwens al?

11. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Haha Jayna! Ach, het went vanzelf, die 8 maanden potjes, toch?

Kyllian ook weer mooi op de foto. Leuke kleertjes, die wil Bastian ook wel ;)
    Zo zou ik het ook doen met de huizen Kelly. Eerst kijken wat er is en dan te koop zetten.

Daynah heeft wel goed gedronken zeg. Gekkie, wil ze nu ineens wel flessen en geen boterhammen :)

Klinkt zeker niet verkeerd Semmi, het werk lekker op een laag pitje.
    Grotere luier heb ik geprobeerd, dan lekt het volgens mij juist weer langs de beentjes.

Fijn dat je nieuwe werk zo schappelijk is Mirandao. En de keuken klaar, hoera.

Robine: dat verklaart wel waarom Jill huilerig is, als er weer een nieuwe tand is doorgebroken. Misschien komt er nog wel een.

Sens: ik dacht dat Bastian aan het drammen was maar misschien is het wel heel iets anders. Ik zag gisteren dat hij een bultje had bij zijn pols, dacht dat hij geprikt was. Vanmiddag kreeg hij er ineens nog 3 bij, 2 op zijn gezicht en 1 op zijn hoofd. Lijkt verdacht veel op waterpokken. Hij heeft ook wat verhoging. Even afwachten dus.

12. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Brennie: hahaha, dat is precies de reden waarom ik wel altijd voor de zekerheid een wekker zet :) Was het leuk?
    Plastic zak om de luier 8) ook een idee. Ach, 't is niet elke nacht en alleen als hij veel drinkt.

13. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Ja het was leuk geweest vandaag, de markt was niet veel aan. Maar we zijn erna naar het outlet center in Lommel geweest en heb toch maar een nieuwe broek aangeschaft. Mijn oude broeken gaan niet meer zitten zoals ze moeten zitten!
    Ooh hoop echt niet voor je dat Bastian de waterpokken al gaat krijgen...zielig.

14. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ohhhhhhh het eten zonder Sonja is zooooooo lekker. Lamskoteletjes, salade en friet..aaaaaahhhhhhhh. Nou ja het was iig heeeeerlijk.
    We hebben bij Den Draeck gegeten aan de gracht heerlijk eendjes voorbij zien dobberen met een glaasje rose (Sonja is echt pissed nu..whaahaaa). Afijn ik heb mij jprima vermaakt :D .

Ahhh Romira en JAyden doen ook mee met baby van de maand...nog meer concurrentie dus...

Brennied moest wel lachen om je verhaal...wekker milou die weigert..hihi. Lekker toch als ze zo lang kunnen slapen?

Semmi staat leuk bij Jayna het setje! JIj ook gelijk van aantrekken wat nieuw is. Jaime had vandaag ook haar nieuwe kleren aan. Fijn dat Jayna nu dr bam op had! Volgens mij is het gewoon altijd wennen zo'n bam ineens.
    Die foto is geweldig! En die stoofpotjes zijn volgens mij best ok.
    nieuwe kleren aan. Dat setje met dat rokje met broekje eronder. Ik heb volgens mij wel 20 keer gezegd oh wat staat dat haar goed..hhaha.

Annemonique nu dus toch 28 uur werken. Gaan ze zich daar aan houden met je rooster? Wat zijn de tandjes van Kyllian al groot zeg op de foto! Ongelofelijk. Hij heeft ook een heel ander koppie ineens heh.

Kel mbt huizen...ik zou wat annemonique zegt eerst ff kijken wat je wil en wat de prijsklasse is van dat soort huizen. Maar gewoon voor indicatie, of even kijken via makelaar ofzo, niet gaan focussen op 1 specifiek huis. DAn zodra je dat weet kijken wat kun je betalen aan nieuwe hypo uitgaande van wat je voor je huidige huis krijgt (ff checken bij het kadaster, kan online, verkoopprijzen van afgelopen jaar oid opvragen).
    Dan gerichter gaan zoeken als je weet wat budget is en gelijk je huis op de markt zetten.
    Goed zo daynah zoveel gedronken!

Robine ah Jill nog een tand..Ik vond dat die andere al erg goed zichtbaar was trouwens. Groeien snel de tanden van Jill. Is je wok niet doorgegaan?

Ik ga ff csi kijken vanaf de dvd recorder.

Liefs Sens

15. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Shit dat zou balen zijn. Ik had nog eens gehoord dat als ze die waterpokken voor een bepaalde leeftijd krijgen ze het daarna nogmaals krijgen...Arme Bastian...dat jeukt natuurlijk onwijs zo die bultjes...

16. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Sens: foto van Jaime dr nieuwe kleertjes? Ik wil ook kunnen zeggen ohhh wat staat het dr mooi hehe :p
    Die tandjes geven ze idd echt weer een ander koppie! Nu nog wat meer haar, ben benieuwd hoe het dan gaat worden haha.
    Klinkt lekker dat SAS eten ;) Was Jaime mee? Hier zou ik hm 's avonds volgens mij echt niet meer mee uit eten moeten nemen, na half 6 is hij heel moe en alleen maar aan t jengelen tot hij om half 7 naar bed gaat.
    ja ze gaan zich er aan houden aan die 28 uur, want ik heb het in het roostersysteem zien staan dat het nu wel klopt! :) Hoop dat het qua gevoel wat beter is dan 32 uur.

Panda: idd maar even in de gaten houden en als je het niet vertrouwd naar de HA he!

Brennie: wat een stunt van Milou ;) Ik zet hier ook altijd voor de zekerheid de wekker. Hoop dat het ooit nog eens gebeurd dat ik eerst mn wekker hoor ipv Kyl :p

17. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ah booo de dvd recorder heeft csi niet opgenomen :cry: . Irritant apparaat...

Annemonique ik zal even kijken voor een foto van Jaime haar nieuwe kleren. Het is een rokje met broekje erbij (soort onderbroek) en een bijpassend shirt. Staat haar erg goed.
    Jaime was niet mee met eten. Zij slaapt altijd op zondag bij mijn ouders want daar is ze dan maandag de hele dag (heel gedoe altijd maar zie ik mijn ouders ook nog even). Jaime kan ook niet meegenomen worden hoor na die tijd. Dan is ze wat jij zegt over Kyllian, gewoon moe.

Ik ga ff kijken bij de oppascentrale...

18. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Owja dat is waar ook ze is zondagavond naar je ouders! Wel lekker zo af en toe een avondje voor jullie zelf :)

19. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    sens; dan smaakt het altijd nog veel lekkerder als het eigenlijk niet zou mogen van de lijn :) . Ach morgen weer een Sonja-dag moet kunnen toch.
    Ooh en zo irri als je je ergens op verheugd en het is niet opgenomen :evil:

Milou is meestal nog wel te doen tot 19.30 uur. Tenminste als ze 's middags d'r gewone slaapje heeft gehad van 14.00 - 15.30-16.00 uur. Vind het altijd zo lastig als ze om 18.00 al moe is terwijl ze dan nog d'r avondhap moet hebben en nog omkleden..flesje...maar vaak houdt ze het dan toch nog best lang goed vol zonder te jengelen.
    Annemonique; wat zijn Kyllian zijn slaapjes nog overdag?

20. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Brennie: Kyllian slaapt zo ongeveer 2 x 1,5 uur. Van 10.30-12.00 en 14.30-16.00. Maar vaak genoeg wordt zn schema door ons omgegooid. Als we bijv. 's ochtends op pad gaan slaapt hij dan bijna niet en slaapt hij 's middags iets langer.

Deel Deze Pagina