November 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door pim, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Ik denk dat hij op een gegeven moment de ochtend wakker blijft en dan na zn boterham en fles van 12.00 uur gaat slapen. Dit patroon heeft hij nu ook heel soms.

2. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Milou slaapt nu ook, als het uitkomt, van 10-12 en van 14-16. Maar als we weg zijn idd dan slaapt ze gewoon niet :) . Uiteindelijk zal het dan worden wat je zegt; van 12.30-?. Maar ik vind het wel lekker hoor als ze overdag nog lekker slaapt, kan ik zelf ook wat doen.....forummen :oops:

3. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    hey ben weer thuis van gister ,maar druk met wassen en strijken.
    kom denk ik morgen even terug om te kletsen en wat foto's te plaatsen,de vakantie was top, 2 weken 35 graden en supergezellig.
    leuke mensen ontmoet enzo.
    afijn kom morgen wel even terug.

groetjes

4. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Ha dames,

Even snel, voordat ik mijn bed in kruip.

Wat een leuke foto's heb ik voorbij zien komen van de minimeeting. Leuk joh, al die kleine dametjes bij elkaar hoor. Erg schattig. En ik blijf jaloers op die leuke meisjeskleertjes!

Morgen gaan we heerlijk een paar dagen naar Texel. Even eruit met zijn drietjes. Zie er erg naar uit.

Wij zijn nu trouwens ook aan de boterham, maar dat gaat nog niet altijd zo goed hoor. En een sapje erbij wil Jesse niet echt. Nee, hij drink thee! En dan het liefst uit mijn mok. Gek kind.

Verder alles oke. Jesse wil nog steeds eigenlijk alleen maar staan, hoewel het kruipen op handjes en knietjes ook wel razendsnel gaat nu.
    Alleen nog steeds geen tandjes. Ach, komt vanzelf wel he.

Spreek jullie volgend weekend wel weer!

Liefs
    Lydia

5. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Goeiemorgen,

Ik ben de eerste vandaag :)
    Weer een onrustige nacht gehad maar uiteindelijk toch nog een paar uur kunnen slapen. En vanmorgen Bastian lekker bij me in bed genomen en nog bijna 2 uur geslapen.
    Hij heeft er voor zover ik gezien heb maar 1 bultje bij dus het zijn geen waterpokken, dan had ie er allang onder moeten zitten. Gelukkig maar. Leek me ook al vroeg maar ja, ik had zelf met 6 maanden rode hond en Jordy had al de 5e/6e ziekte dus kan natuurlijk wel. Wat het dan wel is... :( Misschien reageert hij nog sterker op instectebeten als ik :rolleyes:

Veel plezier op Texel Lydia, heerlijk!

Welkom terug Fajah, ben benieuwd naar de foto's. Klinkt goed :D

6. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Lydia: veel plezier op Texel!

Panda: jammer zo'n onrustige nacht, maar zo saampies nog 2 uurtjes slapen is ookw el lekker he ;)

7. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmorgen dames,

Effe een berichtje vanaf mijn werk.
    Lekker nachtje gehad. Sliep mooi op tijd en jayna vanmorgen om half 8 wakker. Normaal kleed mijn moeder haar altijd aan, maar heb het vanmorgen maar zelf gedaan, want wilde weer een nieuw setje aan doen. Wit broekje met roze bloesje....was zo benieuwd hoe het stond....hihi....dus vanmorgen al heel wat oooohs en aaaahs :)
    Toen ik gister bij Jayna ging kijken voordat ik naar bed ging, lag ze ineens op haar zij te slapen, doet ze anders nooit, vond het er zo schattig uitzien zo met haar knuffeltje in dr handjes. Wat kun je dan verliefd zijn op je eigen kindje he ;)

Annemonique: Jayna heeft ongeveer dezelfde slaaptijden als Kyllian. Soms gooien wij het ook om als we weg moeten. Probeer vaak wel dr ochtendslaap te doen, omdat ze die echt nodig heeft. s middags gaan we vaak oopk op pad en slaapt ze of ergens anders of in de wandelwagen.

fajah: welkom terug meid! Is het nog gelukt met alle was- en strijkgoed? Je zult het mooie weer wel missen nu je weer in ons koude kikkerlandje bent. Ben erg benieuwd naar de foto's!

Brennie: jeetje Milou dus leker uitgeslapen to half 10.....dat verwacht je inderdaad niet als ze altijd eerder komt. Ik zet voor de zekerheid altijd wel de wekker, je weet maar nooit...hihi

Lydia: Jesse dus al lekker mobiel zeg. Kruipt hij al lang?

Panda: heb wel met je te doen hoor, die onrustige nachten. Kan me niet meer voorstellen hoe dat is. Gelukkig hebben jullie toch nog wat kunnen slapen en vanmorgen ook nog even. Dat is altijd wel weer gezellig zo samen in bed.

Sensee: ben ook benieuwd hoe Jaime dr nieuwe kleertjes staan!

Nou ga gauw verder met mijn werk. Ben druk verslagen van de kinderen aan het typen zo aan het eind van het schooljaar, moet vandaag nog af.

Fijne dag!

Liefs Semmi

8. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Fajah helemaal over je heen gelezen. Welkom terug! Hoop werk he als de vakantie er weer op zit. Ben benieuwd naar vakanytiekiekjes! :)

Semmi: hier slaapt ie ook vaak op zn zij, lief om te zien he!
    En nog een nieuw setje, jij houdt ook wel van shoppen he ;)
    Werkse nog vandaag!

Ik heb kyllian vanmorgen wakker gehouden, net boterhammetje en flesje op en ligt nu lekker te slapen. Ff in een ander ritme gegooid, aangezien om 3 uur een vriendje en vriendinnetje van Kyl komen. 2 mama's en beebs van de zwangerschapscursus. Die hebben een ander slaapschema, soms wel onpraktisch ;)

9. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Lastig soms dat slapen, hier ook. Bastian heeft de hele ochtend niet geslapen (was even naar een verjaardag) dus die ligt nu compleet uitgeteld in zijn bedje. Sinds hij niet meer in de kinderwagenbak ligt, slaapt hij helemaal niet meer als we op stap zijn. Er is ook zoveel te zien :)

Ja, heerlijk dat samen slapen :D Gebeurt niet vaak, meestal wil hij 's morgens meteen spelen.
    Bastian is ook een zijslaper, vind dat zo schattig. Met z'n knuffel tegen zich aan, aaaahhh... lief.

Veel plezier Annemonique. Altijd leuk, beebjes op bezoek.

10. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    zo hier ben ik dan,had bijna 40 bladzijden bij te lezen .
    maar heb ook niet alles onthouden.
    ga daarom ook niet reageren op iedereen is een beetje teveel hé?
    maar ik heb jullie wel gemist hoor,dat hebben jullie wel gemerkt natuurlijk,want zelfs op vakantie post ik nog hihiihi. :)

de vakantie was heel goed,2 weken warm weer en eten en drinken de hele dag door(we hadden All-in)
    jaaron had een vriendje om mee te spelen ontmoet en daar hadden we geen kind aan,maar de zaterdag ging dat jongetje weer naar huis dus heeft hij veel verdriet gehad die dag.
    ze waren even oud dus dat was wel leuk voor hem.
    yorben is echt heel braaf geweest,overdag de hele dag aan het zwembad en geen kick gegeven.
    hij wou alleen niet zo goed eten,liet steeds een halve fles staan en groente en fruit wou dr ook niet echt in.nu thuis eet hij weer gewoon alles op,zal vast met die warmte te maken hebben gehad.

mn man heeft een oorontsteking gehad daar,dus naar de dokter gemoeten,heeft druppels gekregen en nu is het bijna weg.
    zal door het zwembad gekomen zijn denken we,want er waren veel mensen in het hotel die oorpijn hadden?!?!?

De laatse dag is jaaron ontzettend hard gevallen op zn hoofd van een klimrek,heel grote bult + schaafwond op zn hoofd en 2 blauwe ogen,zo zielig.

afijn het was een super geslaagde vakantie en het viel enorm tegen om weer hier in die natte boel thuis te komen.

foto's staan in mn album xxx

11. sappie

sappie Fanatiek lid

Hallo allemaal,

Fajah; fijn dat jullie weer veilig thuis zijn en dat jullie het super hebben gehad. De foto's zien er goed uit iig. Ook lekker bruin ben je !
    Kan me voorstellen dat het ff niet leuk is weer in dit natte landje te zijn.

Panda; wat schattig dat Bastian op zn zij slaapt. Ik kwam vorige week een keer bij Lieke op dr kamer en toen lag ze ook op haar zij, dat ziet er zo schattig uit. En heerlijk hoor zo even bij elkaar in bed slapen.

Annemonique; ze zal het nu wel lekker druk in huis hebben met de kleine beebs van de zwangerschapscursus, maar wel heeeeel gezellig.

Semmi; Jayna ook al op dr zij aan het slapen, liefff. En heb je de verslagen afgekregen voor de kindjes?

Lydia; heel veel plezier op Texel, geniet ervan !

Brennied; hahaha, in de tijden dat Milou slaapt forummen, ik herken het wel hoor. Ik gebruik die "vrije tijd" ook vaak om ff op het forum te zitten.

Sens; we willen foto's zien van Jaime in dr nieuwe kleren ! En heerlijk uit eten geweest met zn tweetjes, Zijn ook altijd weer leuke momenten om even iets met zn twee te doen.

Verder kan ik alweer niet lezen, helaas.

Hier gaat alles zn gangetje. Vanochtend ff gewandeld, wat boodschappen gedaan, stofzuigen, bedden afgehaald, wasjes gedraaid, hahaha wat een leuke dag weer zeg, hahaha lekker burgelijk. Maar ja, moet allemaal gebeuren heh.

Ga zo maar vast met het eten beginnen.

Tot later,

Liefs Sap

12. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heej dames,

Zo eerste dagje van de week zit er weer op. Hebben net gegeten en zal zo effe opruimen. We kregen net ene telefoontje dat het weer slechter gaat met mijn schoonvader. Hij kan zijn bed niet eens meer uit komen. Echt balen, zul je net zien nu zo voor onze vakantie. Weet dat dat niet het belangrijkste is, maar we waren er allebei best aan toe. Afwachten maar weer. Nou tot later vanavond misschien nog.

Liefs Semmi

13. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    semmi:das niet zulk goed nieuws van je schoonvader,ik hoop echt voor jullie dat de vakantie door kan gaan ,want jullie hebben na alle ellende en stress wel dubbel en dik die reis verdiend. dikke knuf.xxx

14. sappie

sappie Fanatiek lid

He Semmi, wat een vervelend nieuws. En dat inderdaad net voor jullie vakantie terwijl je daar ook zo aan toe bent. Moeilijk hoor. Veel sterkte, denk aan jullie.

Liefs van ons

15. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    semmi; wat een rot nieuws weer van je schoonvader. Hopelijk knapt hij weer op en kunnen jullie lekker over 3 weekjes op vakantie!
    Fajah; ziet er goed uit die foto's. Lekker weertje gehad dus. En acherum die Jaaron met z'n blauwe ogen en bulten...
    annemonique; nog leuk geweest met de beebs?
    sappie; zo weer lekker aan de gang geweest vandaag ;) heb je dat ook weer gehad!
    panda; aah bah..gebroken nacht...krijgt bastian trouwens nog een nachtvoeding? Ben je dan niet helemaal kapot als je zo weinig hebt geslapen?

Hier weer een dagje gewerkt...nog 5 en dan lekker vakantie!

16. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Fajah: goed geslaagde vakantie dus, alleen vervelend van die oorontsteking. Leuke foto's! :)

Sappie: fijn he zo'n huishouddag ;) Maar idd helaas moet het wel gebeuren. Kost soms alleen zoveel tijd.

Semmi: rotnieuws over je schoonvader :( Sterkte maar weer....

Kyllian heeft vandaag het wiebelen op zn knietjes en handen ontdekt, zal hij dan nu toch binnenkort gaan kruipen ;)
    Staan ook filmpjes op zn site....en nog foto's van de meet vanmiddag.

17. Zo de 1e dag zit erweer op van de week. Nog 2 te gaan.

Semmi: Meid sterkte....ik hoop dat het meevalt.
    Ik zag nog leuke foto's van Jayna voorbij komen in haar nieuwe outfit....staat haar goed. Het broekje wat ik had gekocht bij Prenatal ga ik ruilen ik vind hem aardig aan de strakke kant. Ach weer een reden om even langs te gaan toch.
    Daynah slaapt ook vaak op haar zij en dat is echt superschattig.

Annemonique: Wat een leuke foto's van de meet zeg.....vooral dat Kyllian aan de speen zit van het meisje...erg schattig. Filmpjes zijn ook leuk en dat doet hij echt goed zeg zo omhoog komen. Dadelijk kan je hem niet meer bijhouden als hij door de kamer heen kruipt.

Sappie: hihihihihi leuk hoor zo burgerlijke dag......

Fajah: zo te zien hebben jullie het onwijs lekker gehad zeg en je bent aardig bruin geworden. Ach en die arme Jaaron. En je man ook nog eens oorontsteking kan heel goed door het zwembad gekomen zijn.

Panda: hihihihi die Bastian is echt een wereldverkenner....slapen ho maar.

Lydia: Fijne dagen op Texel.

Zo verder kan ik niet teruglezen. Nog even over het verhuizen van ons. Ik heb op me werk ook nog even navraag gedaan en die zeiden ook eerst huis verkopen. 2 weken geleden hadden we ons hypotheekadviseur al ingeschakeld om een berekening te maken met wat we kunnen lenen, maar nog niks gehoord, zal van de week wel even bellen. We willen trouwens eerst nog even dit huis gaan opknappen......alleen verven hoor, doen we wel even na de vakantie.

Nou ga even Daynah d'r site bijwerken.

Tot laterrrrrr.

lfs kelly

18. sappie

sappie Fanatiek lid

Meiden, ik kreeg net een sms van Semmi dat haar schoonvader hard achteruit gaat. Ze zijn nu onderweg naar hem toe. Als Semmi een tijdje niet op het forum is weten jullie waarom.

Sap

19. Ooow wat erg Sappie, wil je haar sterkte wensen namens mij heb haar telefoonnummer niet.

20. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Semmi ik denk aan jullie en zal blijven duimen dat hij toch weer wat opknapt......

Deel Deze Pagina