November 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door pim, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Semmi, we denken allemaal aan jullie! Sterkte meid!

Fajah: Welkom terug en wat een leuke vakantiefoto's! Kan nu helemaal niet meer wachten om ook te gaan, t duurt alleen nog zo lang :(

Annemonique: Heb je filmpjes en fotos op Kyllian zn website bekeken, erg leuk en ik denk dat t kruipen niet lang meer op zich zal laten wachten.

Sal: Ben je al aan t inpakken voor de grote reis?

Weet ff niet meer, hoofd is een zeef, moet teveel dingen regelen en doen hier. Ga morgen maar wat eerder naar Rotterdam, ff mn moeder dr huis flink schoonmaken en de poes knuffelen want die zit daar ook maar alleen. t Kan nog wel maanden gaan duren met mn moeder :(, heb vanmiddag ff kleding voor dr gehaald in Zoetermeer want ze had niet genoeg zei ze, vreemd hoor shoppen voor je moeder ........

Ga zo naar bed,

Liefs Robine

2. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Heh verdorie daar word ik echt even naar van. Arme Semmi en Lenhard.
    Heel veel sterkte van ons en een dikke knuf, ik zal aan jullie denken.

Wilde eigenlijk nog vertellen dat en hoe Jaime nog twee nieuwe tanden erbij heeft gekregen maar dat komt wel.
    Echt even naar van het bericht van de schoonvader van Semmi.

Nogmaals veel sterkte.

Ik reageer later even op de anderen.

Liefs Sens

3. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Heh Robine ook al zo'n vervelend nieuws. Lekker op tijd slapen is goed voor je. Ook voor jou een knuffel van ons.

4. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Robine ook heel veel sterkte. Als je uit gaat van een lange opname kan het alleen maar meevallen als het toch korter is. Blijft natuurlijk moeilijk om je moeder zo te zien....
    Knuffel!

5. Robine: Jij ook heel veel sterkte kan me voorstellen dat het raar is om voor je moeder kleding te halen. Dikke knuffel van ons.

6. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Wat naar Semmi, sterkte.

Robine, ook sterkte met je moeder, hoop dat het geen maanden gaat duren.

Ik ga zo de site bekijken Annemonique.

Ik weet even niet meer wat ik met Bastian aanmoet :( . Hij wil 's avonds niet slapen, ligt dan alleen maar te huilen. Terwijl hij wel moe is. En als ik dan bij hem kom kijken is er niets meer aan de hand. Dus ik heb hem laten huilen maar dat houdt hij veel langer vol dan ik. Na een uur kan ik het althans niet meer aanhoren. En net hield hij ook niet meer op met huilen, zelfs toen ik er bij bleef. Nu ligt ie in de box te spelen alsof er niets aan de hand is :x Aaaahhh!

Brennie: nee, hij krijgt geen nachtvoeding meer, wel soms nog een late of 's morgens een vroege. En ja, ben helemaal kapot.

Ga even eten.

7. Wat vervelend Panda mss een sprongetje of mss heeft ie wel ergens last van.

8. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Ik dacht ook dat hij ergens last van had maar dan is het toch vreemd dat dat over is als ik hem uit bed haal :(
    Weet er iemand of er een sprongetje in aantocht is? Of kan het verlatingsangst ofzo zijn?

9. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Dag allemaal!

Ben weer terug van vakantie. We hebben het heerlijk gehad! De autorit is perfect gegaan en verder heeft Emme zich op vakantie goed vermaakt. Zelf veel gelezen en lekker gegeten, marktjes bezocht etc.
    Emme staat nu in de box! Zitten doet ze sinds een paar dagen ook al. Boterhammetje eten tussen de middag lukt nu ook. Het is echt hard gegaan de laatste weken joh!

Kan niet op alles reageren, er is zoooo veel geschreven.

Voor Semmi: veel sterkte voor jou en Lenhard gewenst
    Voor Robine: ook veel sterkte met je moeder.

Panda, zou zo ook niet weten wat je kunt doen met Bastian. Misschien idd verlatingsangst?

10. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    semmi:sterkte voor jullie,ik hoor je wel via sms.

robine:voor jou ook sterkte met je moeder hé?

femmy:hoe is het nu met jou vader?

ooh en ik las alles terug en zag toen dat van benthe staan.is dat verhaal verzonnen dan?!?hoe kan iemand zoiets vreselijks uit zn duim zuigen zeg!

11. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Fajah: dat verhaal schijnt idd verzonnen te zijn, erg hè.

Welkom terug Pim. Leuke vakantie gehad dus. Gaat idd snel zeg, met Emme!

Bastian slaapt :D Pffff... eindelijk. Hij had honger :rolleyes:, heeft daarna een hele tijd fanatiek op mijn pink gebeten ('wawawawawa' roepend) en toen vielen zowaar die oogjes een beetje dicht. Heb ik hem net zolang over z'n bolletje geaaid totdat ie bijna sliep. Daarna draaide hij eindelijk op zijn zij om te gaan slapen. :whistle: Dus het is denk ik een combi verlatingsangst en last van tandjes. Ik ga nu ook lekker naar bed. Trusten!

12. Morguhhhh,

Pim ook weer terug zag ik en een heerlijke vakantie gehad dus. We willen wel foto's zien hoor.

Ik zit momenteel op me werk en heb niet zo heel erg veel zin.......ach morgen weer lekker vrij.

Was eigenlijk benieuwd of iemand al iets van Semmi had gehoord, had haar een smsje gestuurd en heb nog wel eentje teruggehad dat ze onderweg waren. Moest er nog wel veel aandenken voordat ik ging slapen. Ik hoop dat het allemaal meevalt.

Liefs Kelly

13. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Pim welkom terug! Ik wil ook wel foto's zien :)

Ben ook benieuwd hoe het met Semmi dr schoonvader is.

Kelly: hier ook geen zin om te werken, de 1e 2,5 uur zitten er alweer op gelukkig ;)

14. sappie

sappie Fanatiek lid

Ik ook ff snel vanaf mn werk. Ben ook erg benieuwd hoe het met Semmi en haar familie is. Wil nu ook niet gelijk gaan smsen. Misschien later vandaag.

Robine; jij ook heel veel sterkte met je mam. Het lijkt mij ook erg moeilijk. Ik hoop echt dat het snel beter met dr gaat. Dikke knuf.

Ben ontzettend druk dus ga gauw weer aan mn werk.

Kom vanavond nog wel ff reageren.

Liefs Sap

15. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    smsje van semmi: ze zijn vannacht om 2 uur thuis gekomen en zijn nu weer terug met jayna erbij naar haar schoonvader die wou jayna nog graag zien.hij is er rustig onder en zegt dat hij niet meer kan.hij is afscheid aan het nemen.nu is het afwachten.

semmi en familie ,heel veel sterkte gewenst hoor. xxx

16. Semmi: nogmaals heel veel sterkte....

Weet even niet wat ik moet zeggen in zulke situaties.

17. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    gos semmi, sterkte meid *knuffel*

18. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Semmi, heel veel sterkte!

Fajah, mooie foto's

19. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Semmi, heel veel sterkte meis, we denken aan jullie!

Pim; Welkom terug, lekker genoten dus, mooi zo! En Emme is echt snel met alles zeg! Knap hoor!

Kel: Ik heb t beroemde shirtje inmiddels gevonden bij de V&D in t roze mt 80, dus je hoeft niet meer te zoeken voor mij!Nu heeft ze em in t lime en roze, hahaha ;) Ben ook weer ff flink gaan brassen in H&M, V&D en nog een ander leuk zaakje, Jill heeft er weer 5 shirts en 3 broekjes bij :)

Ik ga er zo vandoor, ga mn moeder dr huis ff verzorgen en dan door naar t zkh. Spreek jullie later weer. Morgen examen EHBO, pffff weet niet of ik nog tijd heb om t te leren hoor met alle ellende om me heen. Nou ja, we zien wel.

Oja en ik heb nogmeer verdriet vandaag, want ik heb een moedereend doodgereden! Kan er wel om huilen zo erg vind ik dat. Ze zaten met zn 3en op de weg, de weg was bruin met klinkers en regen dus ik zag ze gewoon niet! Kon er 2 ontwijken, nummer 3 raakte ik. Ben nog gestopt en zag em weghuppelen/struinen naar de andere kant.......kreeg nog een uitbrander van een dom wijf op een fiets die voorbij kwam dat ik te hard reed(terwijl ik 30 reed!) ik zag die eend gewoon echt niet. K.t wijf. Heb dierenambulance gebeld, hopelijk konden ze t eendje nog redden,snik! Vreselijk hoor een dier doodrijden........

Liefs Robine

20. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    oooh robine dat kan iedereen toch overkomen,je hebt het toch niet express gedaan.misschien komt het nog goed als je zegt dat hij nog weg huppelde.succes bij je mama in het zkh.

Deel Deze Pagina