zo heb net even 5 stukken kleding op kleertjes.com voor yorben besteld in maat 80,hij groeit overal uit dus het was nodig. en het was nog 70% korting ook,lekker shoppen dus.
Heej dames, Heel erg bedankt voor al jullie lieve reacties op het forum en via sms, doet me erg goed om te merken dat jullie zo meeleven! Wij zijn nu nog bij mijn schoonouders. Hebben Jayna nu bij ons, wat een hele troost is. Konden haar juist nu niet missen en zijn daarom afgelopen nacht toch terug gereden. Lenhard zou gaan werken, maar stond om kwart over 7 alweer op de stoep, omdat ie toch terug wou naar zijn vader. Gister dachten we echt dat hij de nacht niet door zou komen. Zo laag was zijn bloeddruk en zo hoog zijn hartslag. Hij nam ook echt afscheid van ons en zei dat hij mij als zijn dochter beschouwde en vroeg me goed voor Jayna te zorgen. Zo oneerlijk dat Jayna zonder zo´n lieve opa moet opgroeien! Vind het ook moeilijk om Lenhard zoveel verdriet te zien hebben en keer op keer denkt dat hij zijn vader voor het laatst `levend`heeft gezien en toch afscheid neemt. We wachten nu op bloeduitslagen, er kan elk moment gebeld worden. Dan weten we hopelijk weer meer, erg onzeker allemaal, maar wel steeds dichter bij het eind beseffen we. Voor nu Robine ook veel sterkte met je mams, rustig aan het meid, denk ook aan jullie! Weet niet wanneer ik weer kom, maar houd jullie op de hoogte, anders wel via sms... liefs Semmi
Eventjes voor Semmi: Heel erg veel sterkte meid, ik denk aan jullie! Pim en Fajah fijn dat jullie weer heelhuids terug zijn van de vakantie.
Semmi: wat een verdrietig berichtje Nogmaals heel veel sterkte in deze moeilijke periode. Ik denk aan jullie......
even een vraagje voor sens:wil je nog eens die site zeggen waar jij toen dat vakantiehuisje in spanje hebt geboekt,of weet je mss nog mooie huisjes(sites spanje) we willen mss in september nog eens weg,maar weten nog niet precies wat en hoe. bedankt alvast.
Fajah; je kan eens kijken op www.sunshine-holidaysl.de. Wij hebben 2x keer geboekt via deze site (Vila Tordera en Vila Creus). Erg goed bevallen.
Heh wat vervelend Semmi! Zo erg en dan al weer afscheid nemen.. Niet zo leuk bericht. NOgmaals heel veel sterkte. Fajah wij boeken altijd bij www.topictravel.nl. Mijn zwager en zijn vriendin hebben al een paar keer bij www.interchalet.com geboekt. Je boekt dan een categorie huis. Is veel goedkoper, je weet alleen kort tevoren waar je precies zit. Al is het hen dus nooit tegengevallen. Ze gaan jaarlijks naar de Costa
dank je meiden voor de sites ,ga ze nog eventjes bekijken. zie het wel zitten om in september nog een weekje spanje te doen voordat de winter hier begint(al lijkt het nu ook al af en toe najaar hier brrr)
sappie:die site is duits oeps en ik kan niet zo goed duits dus dat word moeilijk boeken hihiih sens:welk huisje hadden jullie toen geboekt?en je ging met vliegtuig ,hoe regel je dat dan?
fff gauw voor Semmi: Sterkte meid! We denken aan je! Fajah & Pim: Welkom terug in ons kikkerlandje. Fajah: mooi fotos!
effe kortte reactie semmi sterkte meid voor jou en je familie hier was romira de afgelopen dagen ziek en de tandjes kwamen weer en nu slaap ze nog normaal is ze om 5.30 wakker net wezen kijken ligt ze op haar buik te slapen ik denk dat ze aan het inhalen is daar gaat onze schema vandaag
hoi hoi, Semmi: Veel sterkte voor jullie. We denken aan jullie....dikke knuffel. Fajah: Heb de sites ook maar even opgeschreven je weet maar nooit..... . Robine: hihihihi je heb het shirtje gevonden......Lime lijkt me ook wel erg leuk. Ik heb vandaag nog dat shirtje gekocht die Jill zaterdag aan had. Hier lukken de bammetjes dus echt niet heh. Na 2 stukjes hoeft ze niet meer en ze trekt echt een heel vies gezicht erbij. Heb er jam opgedaan en smeerleverworst. Heb een witte boterham geprobeerd en een licht bruine. Iemand tips waardoor het mss wel zo lukken. Vanmiddag naar de tandarts....gelukkig gewoon controle maar ik heb volgens mij wel een gaatje . Ga er van door even met Daynah spelen want die roept om aandacht. lfs Kelly
Hallo, Wat is het ontzettend rustig op het forum, lijkt wel alsof iedereen op vakantie is . Kreeg vandaag nog een sms van Semmi, haar schoonvader was opgenomen en vanmiddag zouden ze beslissen of hij mee naar huis zou gaan. Heb tot nu toe nog niets weer gehoord. Hoop dat haar schoonvader niet teveel hoeft te lijden. Vind het echt heel erg triest. Liefs Sap
jaja, hier een geslaagde EHBO-ster! Kunnen we toch nog iets he?! Lol. Meestal heb ik een her nodig oid maar deze keer dus in 1x geslaagd. John had t blijkbaar al verwacht want er stonden al bloemen klaar en een kaart met geslaagd terwijl hij nu naar de sportschool is. Wel lief he! Morgen sportdag en dus om 7 uur op t veld zijn! Jill slaapt bij opa en oma dus ben nu echt helemaal alleen in huis met Simba! Semmi: Meid sterkte, ik denk aan je! Kel: hahaha, jij ook t mixotic shirtje gehaald Sap: Ach die bammetjes komen vanzelf wel! Misschien moet je er boter bij doen Liefs Robine
ja tis reuze rustig hier! Alles gaat z'n gangetje hier. Milou wordt echt wijzer met de dag. Nu kan ze net als Kyllian op d'r knieeen zitten en lekker schommelen. Morgen ff Milou bij me op het paspoort laten zetten. Vanavond kreeg ze een 6 maanden potje met bruine bonen. Nou die lust ze dus gewoon niet he! Na 1 hapje huilen...huilen...schreeuwen...toen maar een klein 4 maanden potje gemaakt met sperciebonen en die ging super goed. Kon niet snel genoeg gaan. Dus geen bruine bonen meisje... gatver wat een narigheid voor semmi..sterkte meis kelly; viel het nog mee bij de tandarts? Wij gaan over een paar weken beginnen met brood dus kan je niet helpen. pim; welkom terug! Sow en Emme al staan..goed zeg! Fijn dat het allemaal zo goed is gegaan op vakantie. Ga ff filmpje kijken
In Moraira. De laatste keer casa manzano. Daarvoor EBL 21 en EBL 23 (huiscodes). Daarnaartoe met vliegtuig. Transavia of Vueling (Spaans volgens mij landen alleen in Valencia). Normaal vliegen we op Alicante. De rent-a-car staat klaar (kun je op vliegveld afhalen). En dan rijden we naar het sleuteladres, sleutel halen en klaar. Transavia en Vueling kun je via internet boeken. Als je op tijd bent betaal je meestal (maar niet altijd hoor) wel minder voor een vlucht.