Meiden wie van jullie heeft het boek van Oei ik groei? Ik heb dat eerste stuk net gelezen (de eerste sprong) en het is zooooo ontzettend herkenbaar, echt bizar gewoon. Zeker een aanrader dat boek! Wij gaan nu Jaime wakker maken voor haar voeding . Dan gaat ze lekker mee de stad in. ik neem voor de zekerheid een fles mee. Hoe groot zijn trouwens jullie luiertassen? hier zo'n groot ding en zoals nu de stad in heb ik geen zin om dat hele ding mee te slepen, maar een fles en luiertje en billendoekjes wil ik eigenlijk wel meenemen. Misschien ff een kleine luiertas kopen..
Sens; helaas, heb niet dat boek oei ik groei, maar heb er veel positieve verhalen over gehoord ! Goed zo, Jaime wakker maken voor haar voeding, ben benieuwd hoe dat gaat ! Gezellig samen shoppen. Mijn luiertas is ook redelijk groot, maar ik neem ook altijd van alles mee, zelf een paar extra kleertjes, voor je weet maar nooit. Heb vaak die hele gele box van Zwitsal met billendoekjes in de tas zitten, haha. Maar een flesje en luier en billendoekjes lijkt mij ook voldoende. O ja en een speentje, altijd makkelijk om ze even zoet te houden. Veel shopplezier !
Ik had van de babydump zo'n plat doosje gekregen daar kun je billendoekjes indoen. Kleren neem ik normaal wel mee maar dit is maar ff een paar uurtjes shoppen en het gebeurt bijna nooit dat ze doo rhaar luier lekt. En gebeurt het wel dan pakken we de bus naar huis. Boek is echt een aanrader. En zo met de feestdagen voor de deur.. Ik weet dan nooit wat ik moet vragen..hihi. Tot later!
Daynah ligt nu dus al vanaf 12.00 uur in dromenland. We hadden haar lekker in bad gedaan en een flesje gegeven. Ik ga haar voortaan maar 's-avonds in bad doen, dan slaapt ze misschien 's-nachts beter door. Wat ik wel merk is dat ze graag bij de mensen wil zijn echt een aandacht trekker nu al. Mijn luiertas is normaal. Hij is niet superklein ofzo. Ik ben iemand die altijd teveel in zijn heeft, dus dat zal nu ook gebeuren. Sensee: Heerlijk zeg zo'n nachtje voor je. Alleen jammer dat je zelf niet heb geslapen. Veel plezier in de stad vandaag. Ik heb ook gehoord dat het boekje Oei ik groei leuk is, maar ik heb niet, goed idee om het voor de kerst te vragen. Channie: Zo jij mag al snel naar buiten. Ik nog niet. Ze is nog niet terug op haar geboortegewicht, ws pas morgen, dan gaan we ook echt even naar buiten hoor. Ik wil zo graag met haar pronken. Panda: Fijn dat je nacht nu ook beter was. Lfs kelly
Heb een nieuwe foto van Daynah in me album, waar ze haar grote bruine kijkers open heeft en natuurlijk haar Nijntje pakje aan heeft en wel in maatje 50 . Ze paste het net, ws maar voor 1 keer.
Even een vraagje. Ik probeer een andere avatar te plaatsen, een foto van Daynah, maar het lukt me niet. Hij zegt elke keer dat het te groot is. Ik heb het geprobeerd om het kleiner te maken met PhotoFilter, maar dan nog. Wie kan mij helpen?
Oww hier zijn jullie gebleven! Ben weinig online geweest de laatste 2 dagen. Een dag gaat zo snel voorbij! Hier ligt het maar net aan waar ik naartoe ga wat er in de luiertas zit. Morgen zijn we voor het eerst wat verder weg en dus langer van huis. Dan neem ik echt alles wel mee, dus voor de zekerheid ook een setje kleding. Dat doosje van de babydump voor billendoekjes heb ik ook, erg handig. Sensee: lekker dat Jaime al doorgeslapen heeft! Ben echt benieuwd of Kyllian dat ook een keer gaat doen, zou wel lekker zijn. Kelly: hopelijk kunnen jullie ook gauw naar buiten. Laat het dan nog maar even droog blijven buiten Hier gaat alles prima! Hij is weer stukke minder huilerig. Is wel veel meer wakker, maar zit dan gewoon heerlijk om zit heen te kijken. Ik denk dat ik nu ga besluiten te stoppen met de borstvoeding. Hij krijgt nu ongeveer 1-2 flesjes afgelolfde borstvoeding, ik kom niet aan meer op een dag. Kan wel gaan proberen de productie weer te verhogen door heel vaak te gaan kolven, maar dat betekend dat ik dat ding overal mee naartoe moet nemen. Aan de borst zelf laten drinken wil nogsteeds niet lukken, hij laat weer snel los, valt in slaapt of raakt juist gefrustreerd omdat hij er veel meer moeite voor moet doen dan een flesje. Dinsdag moeten we voor het eerst naar het consultatiebureau, ben benieuwd wat ze daar erover zeggen. Ik krijg zo bezoek van mn nichtje (die van het forum hier ) en haar man....dus tot vanavond!
He Kel, Dat was bij mij ook een groot drama (en bij meerdere van ons). Ik heb het nu gedaan via http://www.fotoverkleinen.nl/. Toen is het bij mij gelukt ! Bij breedte en hoogte heb ik 79 pixels ingevuld. Veel succes Liefs sappie
Mooie foto Kelly, grote bruine kijkers heeft ze inderdaad ! Erg mooi ! Heb jij trouwens ook een paddestoelenjasje? En niet te klein? Lieke heeft de hare 1x aangehad en toen paste die al niet meer .
He Annemonique, Ons weer gevonden, haha, gek he nu zijn we echt allemaal mama's ! Veel plezier met je kraambezoek !
Oh ja, ff een vraagje, Over dee chinese maandkalender, is er iemand waarbij het is uitgekomen qua voorspelling jongen/meisje? Bij mij klopte het dus niet, volgens de kalender zou het een jongetje zijn. Sappie
Bij mij klopt ie. Mooie foto Kelly! Sens: goed cadeau-idee, oei ik groei, ga ik onthouden. Oh jee, er begint weer iemand te brullen.
Hello ladies! Hier klopte de Chinese kalender wel . Maar goed is 50/50 dus ik geloof er niet zo in. Verders zijn wij net de stad in geweest en een superding zeg die babybjorn. ik zag mensen maar moeilijk doen met die wagen en ik hup overal tussendoor . Ze bleef ook erg rustig zat wel wat om zich heen te kijken en later te slapen. We hebben het zelfs aangedurfd om naar ons stam grand cafe te gaan. En Jaime sliep heerlijk en later zat ze naar alle lichtjes te kijken. Even begon ze te peipen in de bus en balen want ik was een speen vergeten mee te nemen . Sap balen dat Lieke haar paddestoelenjasje niet meer past! Annemonique Kyllian gaat ook echt wel doorslapen hoor! Jaime is ook wat ouder natuurlijk misschien ligt het daar aan. Al slapen de beebs van Pim en Sap de hele tijd al door.. En jij ook al stoppen met de bv. Cb zegt denk ik doorgaan, maar misschien bij jou niet. Veel plezier met je bezoek. Enik ben echt benieuwd hoeveel meiden uiteindelijk de bv blijven geven. Kel wat een lieverdje is Daynah. Mooie donkere ogen echt super en ik vind zoveel haar altijd zo leuk. Het Nijntje pakje heeft Jaime ook. Erg handig zijn ook die vestjes die je voor vastknoopt. Ik vind het zelf zo'n gedoe met dat over het hoofdje aantrekken. Nou ik ga nog ff verder. Wij doen vanavond Sinterklaas! Heb ook kadootjes voor Jaime gekocht..hahah. Groetjes Sensee
Hoi ! Vanmorgen heb ik zowaar anderhalf uur boodschappen gedaan met allebei de kids. Wat een gesjouw voordat je alles en iedereen in de auto hebt Voor Marit nog 2 leuke stelletjes kleren gekocht in maat 50/56. Ik heb van alles hangen in 62 maar ja, dat duurt nog even . Ook voor Rick wat nieuwe shirts gekocht, want er was een nieuw zwart shirt bij de witte was beland dus nogal wat grauwe spulletjes nu Chinese kalender: Ja, correct hier ! Senseemillia: Heerlijk zeg dat de babybjorn zo goed werkt, en idd, het is zoveel makkelijker lopen zonder kinderwagen. Van de andere kant, vind ik het een ideale 'dumpbak' voor de boodschappen Kelly: Wat een bos haar heeft Daynah he, prachtig hoor ! Oei ik groei: Geweldig boek, ik moet het weer tevoorschijn halen, want bij Rick heb ik ook heel veel stukken gelezen dat ik dacht: Ja, zie je wel, dat is hier ook ! Annemonique: Als jij je niet meer goed voelt bij de bv, moet je daarover doen wat je wilt meid. Ben wel benieuwd wat je cb zegt, dat is overal weer verschillend Hier ook een volle luiertas, ik sjouw ook altijd veel te veel mee Vandaag een rommeldagje, Rick blijft in zijn broek plassen, heel vermoeiend, zelfs als zijn broek droog is in de woonkamer, heeft hij hem ondergeplast tegen de tijd dat hij de 3 meter naar de wc heeft gelopen, grrr.... Meer was van Rick dan van Marit dus Tot later !!!
Hallo allemaal! wat leuk dat we nu allemaal hier kunnen posten! ik zal binnenkort een langer berichtje plaatsen! best druk zo de eerste dagen maar het gaat prima en ook de borstvoeding! ze krijgt extra voeding vanwege haar gewicht. Ik heb meteen maar wat foto's geplaatst want ik wil haar natuurlijk graag laten zien Ik zie altijd nog wel op tegen het plassen en ik hoop dat het snel minder pijnlijk zal zijn!. Tot snel maar weer!.
Fijn te horen dat de Babybjorn zo fijn is Sens. Denk dat wij 'm ook veel gaan gebruiken. Ik heb dat boek Oei ik groei ook (oude druk op de kop getikt op vrijmarkt met Koninginnedag), maar ik lees er amper in. Emme is zo rustig en slaapt en eet alleen maar. Huilen doet ze gewoon niet. Ik ben dus niet zo bezig met sprongetjes enzo. Conny, zo he 1,5 uur boodschappen doen! Fijn dat Marit vannacht beter heeft geslapen. Sappie, hier werkte het wel om wat extra water bij de voeding te doen. Duurde wel even voor de poep dunner werd. Emme heeft gister van opa en oma nog Sesamstraatpoppen gekregen: Bert, Ernie, Pino en Elmo. Echt geweldig! Ik merk trouwens dat ze enorm geboeid is door lampen. Ze kijkt graag naar het licht. Dan zal ze de kerstboom straks helemaal mooi vinden. We krijgen zo vrienden te eten. Gaan lekker kaasfonduen! Kraamvisite komt hier goed op gang. We hebben op het kaartje ook gezet: "Bezoek graag in de kraamtijd'. Het werkt dus wel. Vanmiddag heerlijk in het bos gelopen met Emme en de honden. Heerlijk die frisse wind! Pim
Wat een plaatje, Femmy! Heerlijke wangen Die van Bastian worden ook steeds boller, schattig is dat. Morgen gaan we misschien voor het eerst met de auto, ik vind het doodeng! Maf he, ik rijd zonder problemen in m'n uppie naar en door Parijs maar nu... Nou ja, eens moet de eerste keer zijn. De babybjorn ligt hier ook al klaar, lijkt me echt heel handig. Hoewel de kinderwagen idd ideaal is voor boodschappen! Pim: Emme klinkt als een voorbeeldige baby, wat fijn. Bastian vindt lampen ook boeiend, grappig is dat. En zijn pandabeer, daar kan hij echt een tijd heel geconcentreerd naar kijken. Ik heb nog helemaal geen luiertas Dacht namelijk dat ik nog wel twee weken langer zwanger zou zijn, haha! Zo zijn er wel meer dingen nog niet af of aangeschaft
Femmy je hebt een hartstikke mooi meisjeskindje op de wereld gezet zeg! Toppie! Ik heb 2 luiertassen. Een simpele, die gebruik ik het meest want zo veel spullen hoef ik niet mee als ik weg ga. Ik heb ook een heel uitgebreide. Die is uit te vouwen en er is echt plaats voor van alles. Deze gaat mee naar de oppas Vanmiddag met mijn ouders de stad in geweest. Was gezellig ,en zo leuk te zien hoe trots ze zijn.