November 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door pim, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Whaaahhhhhaaaaa allemaal groene banners straks..hihi.
    Ik zal morgen ook eens kijken!

Psp heb ik ergens gedownload. Was dat niet via jou angela?

Sweetangel idd die lagen maken het lastig! Ik heb toen voor het geboortekaartje van Jaime daarmee gewerkt en vond het zo irritant. Begreep er niets van.
    Ik heb ook photofiltre gedownload en dat is wat makkelijker om mee te werken. Maar goed hoe je dan die banner echt onder je naam krijgt...ik weet het niet hoor..hahha :( .
    En hier ook voeden op verzoek maar Jaime komt meestal binnen een bepaalde bandbreedte dus dat is geen probleem.

Fajah Jaime krijgt 6 x 140 cc. Wat ik dus lastig vind is als ze wat meer doorslaapt (en we willen uiteindelijk natuurlijk naar 5 voedingen) hoe je dan in het ritme zit. Jaime is nogal van het ritme.
    Maar ik bedoel dan, je zit als ze later komt (zoals vanochtend om kwart over zeven) gelijk met heel andere uren. Ik wil gewoon die laatste voeding om standaard 11.15 geven (of met een uur marge) maar voorkomen dat ze daardoor 's nachts komt.
    Misschien kan Sap ons advies geven aangezien Lieke al langer doorslaapt ;) .

Ik merk trouwens dat Jaime minder slaapt de laatste week. Ze is meer wakker en reageert nog meer op dingen van buiten af. Zoals haar schaap die het moet bekopen in de box. Maar ook vanavond met boodschappen doen. Dit was de eerste keer dat ze de supermarkt met open ogen heeft bekeken..hahah. Normaal slaapt ze altijd.
    Ze lijkt ineens alerter, maakt duidelijk meer geluid, reageert als ik tegen haar praat met tegengeluid.

Kel fijn dat het werkt bij Daynah. De aanhouder wint heh!

Even hoor ik kreeg een rekening van de verloskundige... Ja gewoon naar mij sturen en niet naar mijn verzekering. Michiel zit al te mieren dat het overbetaald is. Rekening is totaal 550 eutjes.
    Dus de controles daar (en in mijn geval vanaf maand 7 ofzo niet meer bij hen) en de nacontroles (2x geweest max tien minuten kassa 180 eutjes).
    Ik kan het wel zo betalen maar vind ik onzin, daarvoor ben je verzekerd. Als ik dat met alle rekeningen zo doe mis ik al de rente op mijn betaalrekening ;) .
    hebben jullie ook rekeningen van de vk gekregen?

Groetjes Linda

2. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    ANGELA heb je die mail even doorgestuurd die met de link voor dat psp progje! hihi.
    Succes ermee heh..haha.

3. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    En waar is onze Pim vandaag?

4. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Als je je aanmeldt op t forum en voorstelt krijg je de link vanzelf toegestuurd, wel vd probeerversie; 30 dagen...

5. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Pim is er nog hoor. Heb vanochtend nog gepost!

Sappie, leuke foto's en fijn dat de heupjes goed zijn!

Robine, kom op morgen hardlopen he! Ik begin vanaf januari weer. Twee keer in de week hardlopen en een keer poweryoga. We gaan de kilo's er af krijgen meid!

Ik kreeg ook de rekening van de vk, Sens. Heb 'm meteen doorgeleid naar de verzekering en hij is al betaald. Was trouwens 800,--, maar daar zit de bevalling bij en die is bij jou natuurlijk niet door de vk gedaan.

Leuke banners allemaal zeg!

Ik ga morgen op nacontrole bij de vk. Ben benieuwd. Heb niet zo veel te melden omdat alles prima gaat.

Pim

6. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    ik heb een andere link. Heb die nu echt wel meer dan 30 dagen erop zitten. Al vanaf ik ziek werd door het zwanger zijn. Half september ofzo.
    Wil je die link hebben sweetangel? Kan ik wel doorsturen hoor.

7. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Oh haha was ik nog aan het slapen vanochtend :confused: . Maarreh jij ook een rekening van de vk in of exclusief nacontrole ... grapje.
    Ik vind dat jouw bevalling best goedkoop is zeg. Als ik mijn rekening er tegen afzet...
    Ik wil niet weten wat mijn 'bevalling' heeft gekost. Schat toch op zijn minst 6 duizend eutjes. Ben blij dat ik die rekening niet krijg.
    Maar toch raar dat ze die vk rekeningen niet naar de zorgverzekeraar sturen heh.

8. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Thanks Sense, maar ik heb n gekraakte versie :)

9. jacq

jacq Bekend lid

9 jan 2006
    735
    0
    0
    amsterdam
    Jullie zijn echt niet bij te houden! Wat gaan jullie snel... Ik heb een stukje gelezen maar mijn ogen vallen alweer dicht. Weltrusten.

10. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    oh is het zo saai? :)
    ik ga nu ook slapen. tenminste mijn allerliefste poppie wakker maken :confused: om de laatste fles te geven. ben benieuwd hoe het gaat. hoop dat ze doorslaapt anders ben ik morgen een wrak en zou om 11 uur bij een vriendin zijn.... :(

11. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Heb hem ontvangen Sense, tnx!
    Hier geen rekening ontvangen van de vk, maar hier sturen ze t meteen door naar de cz.
    Fijn dat Jaime steeds alerter is, zal jezelf ook wel een nog geruster gevoel geven of niet :D

Jacq: Trek t je niet aan hoor, doe maar lekker op je gemak en lukt t dan lees je lekker alles en lukt t niet, tja dan de volgende keer misschien weer. begrijpen we wel ;)

Zo Jordy heeft t flesje leeg (weer 170cc!) dus lekker naar bedje nu :D
    Tot morgen allemaal!

Liefs Angela.

12. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Ik hou het ook niet bij hoor Jacq :D En telkens als ik denk dat ik even tijd heb... zoals nu.

Ik heb nog geen rekening van de vk, denk dat die rechtstreeks naar de verzekering gestuurd is.

Hardlopen, zucht...nog even niet hoor! In januari weer, echt waar ;) Ben na zo'n wandeling als gisteren al helemaal uitgeput.

Haha, leuk he Sensee, dat ze alerter worden. Bastian werd gisteren wakker in de V&D. Hij moest even huilen, van schrik waarschijnlijk, daarna lag hij met grote ogen om zich heen te kijken. Zijn muziekdoosje vindt hij ook geweldig. Ligt ie heel stil naar te luisteren en als het afgelopen is begint ie te protesteren.

Ojee, hij stroomt over.

13. SaskiaB

SaskiaB Bekend lid

24 mrt 2006
    547
    0
    0
    Zuid Holland
    Moguhh,

Ja hoor dames, ik ben ziek! Waarschijnlijk van Rick overgesmet vorige week. Dan heb ik het bloedheet, dan weer koud, koortsig dus! Verder een zere keel. Oma heeft Rick op de psz gebracht. Is wel lekker want dan hoef ik alleen Timo maar te verzorgen vandaag! Rick zal vanmiddag nog wel even bij oma blijven. Timo deed het vannacht gelukkig prima, gister om 22.30 laatste fles en toen was het ineens vanochtend 06.15 :confused: dat is wel lekker hoor. Heb ik ff goed de koorts eruit kunnen zweten haha. Hoop wel dat ik snel weer opknap, je voelt je net zo'n zombie met die koorts. Wat betreft het voeden, doe ik om de 3,5 a 4 uren. En 's-nachts dus op verzoek, werkt hier prima maar Timo is ook heel makkelijk.
    Wat zijn er weer leuke foto's geplaatst zeg en die banners zijn ook errug leuk.

Verder ff geen reacties, ga zo mijn bed maar weer in denk ik.

Oja eentje dan: Robine ik snap dat niet hoor van die Friso Comfort, ik vind het echt supergoede voeding, maar zoals al eerder gezegd ik gebruik speen nr. 4 van de Avent fles, gaat echt super, je moet het alleen idd wel supergoed schudden.

Nou meiden tot later.
    Lfs Saskia.

14. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Ha meiden,

Hier ook een die niet alles kan bijhouden hoor. Ik kom echt tijd te kort. Ik lees wel altijd mee, maar om te reageren dat lukt niet altijd. Ik wou gisteren nog reageren op iedereen, maar ik moest ineens nog heel wat doen, dus was uiteindelijk niet gelukt.

Leuke nieuwe fotos geplaatst allemaal, Lieke is echt een verleidster! Yorben en Jaaron onder de kerstboom, Pippa, Jordy en zijn zus .... verder weet ik het niet meer.

Hier een belabberd nacht achter de rug, ga zo weer even mijn bedje induiken om wat extra bij te slapen. Zit hier met grote wallen onder mijn ogen.

Leuk al de leuke vrolijke banners! PSP is een leuke programma als je het onder de knie hebt idd.
    Oops, Moira is in slaap gevallen in de wippert, ik ga haar in bed leggen en ga ik ook even slapen.
    Tot later allemaal.

p.s hier nog geen rekening gezien van de vk. Wel van de kraamhulp.

15. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    o - ja, gisteren kwam Gerbens kerstcadeautje binnen van zijn werk, en moest gelijk aan de forum denken. Hij heeft een digitale fotolijst gekregen. Wie was dat die dat ook kreeg via zijn werk? ... ik weet het niet meer. Misschien werken ze allebei bij dezelfde bedrijf ... Sogeti. hahaha, dat zal lachen zijn.

16. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Hier ook geen rekening van de vk ontvangen. Ben wel benieuwd wanneer de kraamzorg betaald moet worden en hoe.

Ik wil stiekem ook mn kerstpakket hebben, die ik nu misschien wel misloop. Weet niet of ze die voor me gaan bewaren. Vind het zo stom om erheen te gaan voor het kerstpakket. Zit eigenlijk te hopen dat ik een mailtje van mn leidinggevende krijg ofzo ;)

17. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    tis niet gelukt dat slapen. Mevrouwtje is nog helemaal wakker! om 12 uur maar voeden, en dan naar buiten. Even naar de winkels lopen.

De neuspompje die ik had gehaald lijkt niet erg te werken, dus dan maar even kijken of ik een andere kan halen.

Moira heeft de knuffeltjes van de wippertje onbewust voor elkaar. Ze slaat telkens aan de knuffels, en volgt de knuffels met haar ogen. Echt schattig.

18. conny

conny Bekend lid

11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Salomina: Lachen ! Werner werkt idd sinds 1 november ook bij Sogeti ! :D :D :D Leuk fotolijstje dat wel :)

Meiden, wat zijn jullie aan het kletsen geweest, ik kan het ook niet bijhouden hoor.

Saskia: Beterschap meid, balen dat je ziek bent. Gelukkig dat Rick bij oma terecht kan vandaag !

Ik waag me niet aan psp programma (goh, iets anders dan psps = play station portable ;)), ik houd het wel bij een simpel zinnetje. Qua frustratie werkt het bij mij net als bij Robine: het moet gelijk lukken, en anders maar niet :)

Ik heb ook de rekening van de kraamzorg al ontvangen, nog niet van de vk geloof ik. Ben benieuwd, de vorige keer was het 600-800 euro omdat ik ook in het zh bevallen ben, dit keer alleen vk dus hopelijk wat minder, maar als ik jullie bedragen zo lees....

Zojuist boodschappen gedaan en Marit heeft idd de supermarkt ook alleen nog maar slapend meegemaakt :). Nu heb ik al veel voor kerst in huis. Kerstavond komen mijn ouders en zusje bij ons, en ga ik met mijn vader naar de kerst-mis. Eerste kerstdag langs allebei mijn schoonouders (gescheiden), 's avonds gourmetten met ons eigen gezinnetje. En 2e kerstdag geen verplichtingen, 's avonds ga ik lekker koken voor onszelf.

Ik rijd zo even naar de Delifrance voor lekkere broodjes voor Werner en mij. Hij is vandaag jarig maar verder doen we er vandaag niks aan. Rick is gewoon naar oma toe, dus wij verwennen onszelf maar met lekker eten en vanavond ga ik lekker chinees halen, hmmm !! tot later !!!

19. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    ja dat ben ik (nog niet gehad trouwens, ben erg benieuwd)
    ;)
    ik werk bij Gti! ze hebben die lijst nu ook als relatiegeschenk :D
    en de lijst al uitgetest?.

20. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    beterschap Saskia!.

o dat is dat paintshop programma he voor die banners? ik heb het ooit geprobeerd maar voor mij werkt knippen en plakken in paint het makkelijkst (niet zo mooi resultaat helaas).

Lisa ligt nu op mijn arm te pitten, wel lastig typen zo :) we hebben een rustig middagje (papa gaat misschien met Lisa in bad, met badmatrasje) vanavond komen nog 3 collega's van mij langs!.
    Donderdag mag ik met mijn zus mee naar hun 1e echo! ik leef helemaal mee, lijkt net of ik het opnieuw beleef :D

Deel Deze Pagina