November 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door pim, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ik heb in het begin alleen een bam met blue band goede start oid gegeven. Een klein bammetje. Dat ging redelijk. Nog steeds krijgt Jaime vaak boter op haar brood. Ze heeft toch nog niet meer nodig dan dat. Soms krijgt ze wel smeerkaas voor kids op haar brood. Zit extra calcium in ofzo. Jam moet Jaime ook niet. Maar dan lijkt ze op dr moeder.

2. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Jeetje Sap nu ook opgenomen. Heb je intussen nog wat gehoord van Semmi. Inderdaad echt triest en ik hoop ook dat hij niet veel hoeft te lijden.

3. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Robine gefeliciteerd :({|= :whistle: . En erg lief van John dat de bloemen al klaar stonden. Hoe gaat het met je moeder?
    En succes morgen..zeven uur op het veld. Aan mij niet besteed.

4. sappie

sappie Fanatiek lid

Even een update;
    Heb aan Sem gevraagd hoe het nu gaat. Ze zijn nu thuis spullen aan het pakken en gaan vrijdag weer terug. Haar schoonvader gaat hard achteruit. Hij kan niet meer..

Sem we denken aan jullie,

Dikke knuffel

5. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Hoi dames,

Wat zijn jullie toch een schatten met al die lieve reacties hier!
    Mijn schoonvader ligt nog steeds in het ziekenhuis. N.a.v. de de bloeduitslagen wilde de HA dat hij opgenomen werd om alles uit te sluiten en duidelijkheid te geven over hoe nu verder. Mijn schoonvader kon zelf te trap niet af dus lenhard en zijn broertje moesten hem tillen en per ambulance ging hij weg. Zo'n naar moment. Nu ligt hij nog steeds in het ZH, aan infuus, maar daar knapt hij niks van op. Is erg zwak en lijkt zich er bij neer te leggen dat het een aflopende zaak is. De arts heeft gezegd dat zijn hart veel te verduren heeft nu en ze hebben afgesproken dat hij niet meer naar de ic gaat of reanimatie krijgt bij een hartstilstand.
    We leven echt in een roes, een dag duurt zo lang. Morgen wordt er nog bloed geprikt om echt alles uit te sluiten buiten de kanker zelf. Als ze dan niks meer kunnen doen, brengen ze hem naar huis, omdat hij daar graag wil sterven.
    Gelukkig heeft hij geen pijn. Het klinkt misschien raar, maar wij hopen dat hij nu snel inslaapt, want dit is echt verschrikkelijk om iemand zo te zien aftakelen, dit verdient hij niet. Moet er niet aan denken dat het nog weken zou duren.
    Ik ga morgen niet werken, maar spullen klaar leggen voordat we onverwachts heen moeten. Dit weekend gaan we zeker heen, als er eerder niet iets gebeurd. Jayna is trouwens ontzetten lief. Erg vrolijk en slaapt en eet goed, zelfs de 8 maanden potjes gaan en rap in, kanjer dat het is!

Nou nogmaals bedankt, effe geen reacties, ga slapen want ben bek af.

Hopelijk tot gauw, liefs Semmi

6. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Oh, had je bericht nog niet gezien Sap, thnx, je bent lief!

7. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Klinkt niet raar hoor Semmi. Al zal het toch nog wel een klap zijn als het eenmaal zover is. Sterkte!

8. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Gefeliciteerd Robine, wat goed van je.

Brennie: geen bruine bonen dus voor Milou :) . Succes met bijschrijven. Heb je al pasfoto's van Milou? Is echt niet leuk :rolleyes:

Mirandao: is Romira alweer beter? Wat lief, slapen op d'r buikje.

Kelly: jam en smeerleverworst? Da's misschien ook niet zo'n goede combi ;) Sorry, heel flauw :oops: .
    Appelstroop misschien? Daar is Bastian gek op. Met een beetje boter. Lichtbruin brood is meestal beter, wit gaat vaak tegen het gehemelte aan plakken. Wat hier werkt is dat ik de boterham zelf ga opeten, als hij hem niet wil. Dan wil meneer ineens wel (werkt ook met ander eten). Want als mama het eet, dan moet het wel lekker zijn. Maar misschien trapt Daynah daar wel helemaal niet in.

Alles goed Salomina? Druk met voorbereiden? Wat een heerlijk vooruitzicht *zucht*

Idd rustig Sappie. Ik heb nu zelfs tijd om andere topics te lezen ;)

9. Morguhhhh,

Semmi: Heftig allemaal hoor.....veel sterkte en idd gelukkig dat hij geen pijn heeft.

Robine: Gefeliciteerd en wat lief van John zeg.

Sensee: met boter alleen heb ik ook geprobeerd maar nee hoor.....ik blijf gewoon proberen hoor....met de melk gaat het nu redelijk goed, dus er is hoop.

lfs kelly

10. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Zo hier weer een fijne nacht gehad...Milou pas weer om 7.30 uur wakker. Ze kan nu gelukkig weer lekker alleen spelen in de box of op het kleed op de grond.
    Ik ben niet naar het gemeentehuis geweest. Ik moet nog eerst ff een verklaring typen die mijjn vriend moet tekenen om bij te schrijven, denk dat ik morgen ga.

Hebben jullie al de nieuwe autostoel in de auto staan? Ik zit zo te twijfelen of het al kan...

kelly; ooh die Daynah...eigenwijsje qua eten :) . Misschien de stukjes brood in melk dompelen zodat het wat nattig is, heb ik eens gelezen. Of bedoel je dat met 'dat het met melk redelijk goed gaat'? En idd gewoon blijven aanbieden, ze zal er echt een keer aan moeten geloven!
    Robine; Proficiat...wat goed zeg in 1 keer! Dus ze zijn veilig bij jouw in de buurt :). En wat lief van John zeg....zou hier niet gebeuren ben ik bang :(
    panda; ja ik heb al een pasfoto van Milou. Heb ik al een maandje :oops: en dat ging echt heel goed. Ze bleef mooi stil zitten..fotogeniek ;)

Semmi; ik vind het ook echt geen rare gedachten. Hij kan beter zo weinig mogelijk pijn hebben toch....en is allemaal al zo verdrietig. Heb echt met jullie te doen! Fijn dat Jayna zo lief is....maar het is ook een skatje ;)

Nou ik ga die verklaring maar eens ff typen...

11. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Semmi: heel begrijpelijk dat je hoopt dat het niet te lang gaat duren. Lijkt me heel moeilijk om zo afscheid te moeten nemen van iemand. Heel veel sterkte voor jullie alledrie.

Robine: gefeliciteerd!

Brennie: ik wacht ws nog met de autostoel tot hij 9 maanden is. Hij past nog in de andere. De autostoel zit al wel in de auto, dus wie weet probeer ik het al eerder een xtje ;) Vind het alleen wel gezellig om hm nog ff naast me te kunnen hebben in de auto.

Kelly: brood is ook helemaal niet lekker, dus ik snap Daynah heel goed ;) Wie weet gaat ze het na een tijdje proberen wel lekker vinden. Wel ene gedoe steeds met het drinken en eten van dr he.

12. mirandao

mirandao Actief lid

2 aug 2006
    436
    0
    0
    arnhem
    kelly ja romira is wel beter maar ze wil alleen de fles smiddags de andere 2 gaan echt niet goed

13. sappie

sappie Fanatiek lid

Hallo,

Mirandao; hoop voor jullie dat Romira snel weer al haar flesjes goed leegdrinkt !

Annemonique; Kyllian zit altijd in de maxicosi naast jou? Dat is inderdaad wel gezellif. Ik had Lieke altijd achterin. Airbag voor kon niet worden uitgeschakeld.

Brennied; lieke zit al een tijdje in de autostoel. Als ze goed zelfstandig kan zitten lijkt het me geen probleem. Fijn dat het zo goed gaat met Milou.

Kelly; wat een strijd steeds bij jullie zeg met eten. Gelukkig gaat de melk nu beter. En net wat je zegt gewoon blijven proberen die boterham, komt vast en zeker goed.

Panda; nou je hebt idd tijd voldoende om andere topics te lezen. Weet niet wat er hier aan de hand is. Extreem rustig.

Semmi; Hoe gaat het bij jullie meissie? Sterkte.

Robine; Hoeraaa nog van harte met je diploma ! En wat lief van John dat hij bloemen klaar had gezet met een kaart.

Hier gaat verder alles goed. Heb morgen lekker vrij dus een lang weekend. Dinsdag pas weer werken. Nog 2 weken en dan vakantie.

Meiden, waar zijn jullie toch allemaal? Normaal wordt er hier toch echt veel meer gepost !

Tot later,

Liefs Sap

14. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Tis echt rustig hier ja....in geen tijden zo rustig geweest :)

sappie; kan Lieke ook al zelf gaan zitten? Milou kan op zich wel zitten als ik haar zo neerzet maar als ze dan teveel beweegt valt ze naar de zijkant dus nog niet echt stabiel.

Mirandao; hoe is het vandaag verder gegaan met de flessen van Romira? Hoop dat ze snel opknapt!

Vandaag maar weer zelf gekookt voor madame. Aardappel met broccoli en kipfilet en smullen dat ze deed. Oja...heb vandaag maar 3 flessen gegeven aan d'r. ze dronk ze niet meer alle 4 leeg sinds een paar dagen dus nu maar 3 proberen. 2 x 180 en 1x 210 en ze heeft ze allemaal op. Ben benieuwd of ze eraan moet wennen of dat het gewoon vanzelf gaat.

15. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Tja ik vermoed dat net als bij de juli mama';s er een paar vandoor zijn gegaan. Wellicht een eigen forum? Whatever..

Sap heerlijk zeg vakantie. Waar ga je naartoe?
    En lekker lang weekend idd. Gaan jullie nog wat leuks doen?

Brennied heb jij wel eens andijvie gegeven aan Milou en zo ja wat vond ze daarvan? Ik moest van de week andijvie van Sonja Bakker eten en had over dus gelijk hap voor Jaime gemaakt.. maar dat wilde ze dus echt niet. Ik vond het zelf ook niet te pruimen..hahha.

Annemonique vindt je die maxicosie niet irritant tillen? En hier ook een die op de voorstoel zit, mijn airbag staat uit.

Hmm Kel ja dan idd maar blijven proberen met de bammen. Het is een pittige tante Daynah.

Sem nogmaals veel sterkte. Hoe is het nu met je?

Hier zijn gang. Ff een spam hieronder. Jaime heeft nu vier tanden boven en vier onder. Onder is de vierde echt klein hoor, een puntje. Maar boven gaan ze nu snel. Die middentanden lijken sneller te groeien dan die draculatanden...whaahaa.

Ciao

16. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Zou je denken? Nee toch?

17. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    You'll never know.. T'is wel erg stil hoor.

18. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Oh en edit, niet dat het zulk mooi weer buiten is dus daar kan het niet aan liggen.

19. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Sem: We leven allemaal met jullie mee hoor! Stuur ff als je wilt je mob, nr in een pb of per mail! Thanks! Sterkte!

Brennied: Milou ook al op dr knieen? Dus t kruipen is in aantocht? Leuk hoor! Wat gaat t snel he!? Jill zit al een maand ongeveer in de grote autostoel, de maxicosi met Jill er in is niet meer te tillen, Jill 10 kg, stoeltje ook een kg of 4 denk ik........nee de grote autostoel is veel makkelijker! Ook handig met winkelen, je zet de kleine zo in de winkelwagen.....en daarna weer hopla in de auto!

Sens: Wat een boel tanden heeft Jaime zeg! Je kan wel zien dat ze de oudste is he ;) loop thelemaal voor met dr gebitje!

20. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    huh :(

Nee nog nooit andijvie aan Milou gegeven maar ik vind het zelf ook niet te vreten dus dat maak ik niet :)
    Wat leuk om die boventandjes zo te zien, ze gaat hard met de tanden pfff.

Deel Deze Pagina