November 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door pim, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Brood niet lekker? t Is t lekkerste wat er bestaat! Nou ja op komkommer met satesaus na dan ;)

2. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    komkommer MET satesaus? :rolleyes: :) stokbroodje kruideboter met satesaus...jammie jammie :)

3. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja maar zitten ho maar. Al ben ik aan het oefenen en kon ze vanmiddag welgeteld 40 seconden zelf zitten. Dan komt poes voorbij en is die interessant dus pakken en omvallen..

Hoe is het met je moeder?

4. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Moet je ook eerlijk zeggen dat ik ook nooit andijvie had gegeten tenminste wel in rauwe andijviestamppot maar verder. Ik vond het ook echt smerig ging bijna over mijn nek van die troep.

5. sappie

sappie Fanatiek lid

Zal toch niet? Maar het is idd wel opeens opvallend rustig.

Wow en wat een tanden heeft Jaime al zeg ! gaat hard.

6. sappie

sappie Fanatiek lid

Komkommer met satesaus :(: Hahaa,klinkt niet echt lekker Robine :)

7. sappie

sappie Fanatiek lid

Lieke kan ook nog niet zo goed uit zichzelf zitten. Dan moet ze eerst op haar buik gaan liggen, dan in kruipstand en dan kan ze gaan zitten, haha.

8. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Even hoor over de sprongen :evil: . Met 8,5 maand zou er weer een aankomen...ik vrees met grote vrezen dat Jaime weer in een sprong zit of wellicht heeft het te maken met eenkennigheid vandaar dat ik dit even in de groep gooi...

Slapen jullie kids ook 's avonds slechts. Niet 's nachts maar echt 's avonds. Om het uur is het hier huilen. Gister niet ,maar eergister was het hopeloos. En dan dus wel 230 cc met nutrix eten, schone luier etc...

Ik vind, als dit een sprong is, die sprongen niet leuk en ze worden erger (heb ik het idee) naarmate de beebs ouder worden.
    Ervaren jullie dit ook zo?

9. conny

conny Bekend lid

11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Hoi meiden !

Ik trek me ff terug van dit forum, ik zit op dit moment voor geen meter lekker in mijn velletje en beperk mijn internet-activiteiten dan ook.

Misschien dat ik later terugkom, nou ff meer kwaliteitstijd voor mezelf.

Dikke knuf voor jullie ! En heel veel sterkte voor Semmi !

10. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja Sap ik liet die hoektanden toch aan jou zien vorige week. Zag jij die middentanden toen? Ik vind het zo vaag dat ze ineens zo groot zijn. Ik had ze dus eerder niet gezien totdat mijn vader het zei afgelopen maandag..

11. sappie

sappie Fanatiek lid

Als Lieke om 20.00 uur naar bed gaat is het ook wel een half uurtje huilen maar valt dan wel lekker in slaap. Hier dus nog niet echt last van een sprong Sens.

12. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    hahaha die tandjes van jaime wat lief.

yorben kan ook nog niet zelfstandig zitten helaas :cry:

vandaag moest ik weer voor het eerst na mn vakantie werken bah bah wat viel dat tegen.

ga nu mn bed in ben bekaf.
    morgen weer werken.

en dat kloteweer begint me ook echt tegen te steken hoor,jullie ook?

weltrusten

13. sappie

sappie Fanatiek lid

Nee joh, ik heb ze zaterdag ook niet gezien, alleen haar hoektandjes. Wazig heh zo snel als die tanden kunnen groeien.

14. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja dat heeft ze ook maar daarna als ze al een uur ofzo slaapt wordt ze weer wakker.
    Maar Lieke is lijkt mij ook heel moe van de inspanningen. Ze kruipt onwijs dat kost toch veel energie :)

15. sappie

sappie Fanatiek lid

He Conny, wat jammer dat je terug wilt trekken van het forum. Hoop dat je je snel weer wat beter voelt en ons dan weer komt vergezellen. We kunnen kleine Marit ook niet zomaar missen met dr lieve snoettie.

Liefs Sap

16. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    En je bent net terug uit Spanien!

17. sappie

sappie Fanatiek lid

Haha, ja misschien komt het daardoor dat Lieke dan lekker doorslaapt. Hoop voor je dat Jaime haar sprong snel voorbij gaat.

18. sappie

sappie Fanatiek lid

Hou maar op :) :evil: :evil: Om gek van te worden.

19. sappie

sappie Fanatiek lid

Ik spring ook mn bedje in. Ben ook erg moe

Tot morgen !

xx

20. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hee Conny wat jammer nou! Ik hoop dat je je snel weer lekker in het velletje voelt en weer komt meekletsen.

Deel Deze Pagina