November 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door pim, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Conny: Nou alles is gezegd, hopelijk kom je binnenkort weer terug! Rustig aan meid en knuf voor Marit!

Sprongetjes: Hier nog niet, wel s nachts regelmatig wakker en ff tulletje geven , maar verder is Jill momenteel erg lief. ff Afkloppen ;)

Sens: Jaime gaat binnenkort ineens zitten joh, of slaat t ook min of meer over net als Lieke en gaat meteen aan de kruip en sta!

Komkommer en sate saus werkelijk de meest lekkere combinatie vd wereld! Try it!

Fajah: Hou eens op met je geklaag joh! ;) Lol, vakantieganger! Wat ben je weer snel terug in je oude ritme he na zo een vakantie!> Balen, maar t weer wordt t komende weekend beter dus............dan ga je vast weer stralen!

Waar zijn: Trutje en Jacq gebleven dan? Lang niks van gehoord!

Liefs Robine

p.s. Ik zat net eens te denken, Jill heeft deze week 2 tanden gekregen, kan alleen zitten en zegt sinds gisteren PAPA! Allemaal in 1 week! Wat gaat de tijd toch hard!

2. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Trutje, jacq, angela, sal?

Ah en papa zooo lief als ze dat zeggen. Wacht maar binnen een week of wat zegt ze mama en dan smelt je.

Laatst zei een collega tegen mij dat haar dochtertje van 6 had gezegd 'mama ik wil altijd bij jou blijven'...smelt smelt...het wordt toch steeds mooier heh die kleine schatjes van ons.

3. Iedereen naar een ander forum! Gezellig hoor......

Wow Jaime al zoveel tandjes.....hier nog steeds 2 hoor.
    De avonden slaapt Daynah altijd wel goed, maar ze is tegenwoordig in de nacht wakker.......een stuk of 2 a 3 x........wel vermoeiend hoor. Ik geef haar een beetje te drinken dan en dan slaapt ze weer verder.

Robine: Whaaaaaaaaaaaa Jill praat...............wat leuk.

Conny: Knap maar snel op en je kan altijd je hart luchten heh hier.....Sterkte.

Sappie: Geniet lekker van je lange weekend en over 2 weekjes vakantie heerlijk toch. Wij over 3 weekjes alweer, nog 9 dagen werken.....hihihihi klinkt beter heh.

Hier alles zijn gangetje. Vandaag weer langs de kapper geweest om het te laten kleuren.....alleen high lights (schrijf je dat zo!) hoor. Ik probeer van het weekend wel even een foto te maken.

Gisteravond werden we nog laat gebeld door me schoonmoeder en die zei dat de nicht van Sabino een auto ongeluk heeft gehad met haar zoontje van een maand........zij heeft haar arm op 2 plekken gebroken en haar zoontje kreeg het heel benauwd en kon haast geen adem halen. Ze schrok zich rot....uiteindelijk bleek dat hij een virus heeft, ws RS ook, maar dat is best raar in deze tijd, meestal is het in de wintermaanden. Ze liggen nog in het zkh en mogen morgen mss naar huis. We gaan van het weekend maar even bellen.

Volgens mij schrik je je echt kapot zeg met zo'n kleintje.

Verder heb ik geen nieuws.
    Jammer dat het stiller wordt. Ik ben van plan om te blijven posten hoor, dan maar alleen ;)

lfs kelly

4. O ja morgenochtend weer naar het cb ben benieuwd hoeveel Daynah is aangekomen.

5. O ja nog wat vergeten :oops:

Sensee en Sappie hoe gaat het met Sonja Bakkeren :(:

6. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ik had vandaag een SAS dag en dan de eerste S met hoofdletters... Ging om 8 uur van huis en was pas 11 uur op mijn werk. 35 fucking kilometers file op de A2 tussen Nieuwegein en Holendrecht. En daarna op de A9 waren de belijningen weggespoeld door de regen, dus deed over ca 6 km nog anderhalf uur. toen was ik er even klaar mee.
    Hoe bedoel je frustraatetertje...whaahaa

7. Pfffffffffffffffffffff wat erg heh die files heb het vandaag dan te doen met je gehad. Morgen lekker vrij.

8. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Jeetje zo is het hier hartstikke stil en zo lullen jullie weer verder ;)

Conny: sterkte! Als je toch een uitlaatklep nodig heb dan kun je dit topic gewoon gebruiken he! Als je dat wilt tenminste. Hoop wel dat je nog af en toe updates blijft geven.

Ow Jill die papa zegt wat lief zeg! Ik maak me soms wel zorgen dat Kyllian nog zo weinig brabbelt. Het is een echte gillert.

Sens: ja die maxi-cosi is niet meer leuk om te dragen. Ik laat hm ook vaak in de auto zitten en til Kyllian gewoon.
    Mooi tandjes heeft Jaime! Die tandjes groeien snel he, verbaasde ik me ook over.

Sappie: dat Lieke vanuit kruipstand gaat zitten vind ik echt al knap hoor!
    Ik ga me steeds meer zorgen maken als ik dit zo van iedereen lees :(

Kelly: dat is schrikken zeg van de nicht van Sabino. Zeker met zo'n kleintje in de auto.
    Suc6 morgen bij het CB!

Ik zit nog op mn werk, over een uurtje lekker naar huis en 4 daagjes vrij :)

9. O lekker Annemonique 4 daagjes vrij.....lekker vooruitzicht.

10. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja heeeerlijk! Morgen naar Keane in de westergasfabriek. Jaime slaapt bij mijn zusje..oh of ben ik nu een dump moeder (zie topic in lounge over werkende moeders en schuldgevoel)

11. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Annemo net als Sap vier dagen vrij....HEEEEERLIJK HOOR!
    Jongetjes praten volgens mij trouwens minder snel dan meiden. Maar dat zie je (normaal gesproken) wel aan dit topic heh. Volgens mij kun je zo'n forum niet voor mannen oprichten dat werkt niet...

oh en Kyl heeft veel langere tandjes. Jaime krijgt ze allemaal tegelijk maar ze zijn nog klein..hihi.

12. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    annemonique; geen zorgen maken hoor...milou gaat ook echt nog niet zitten zelf en kan nog niet eens blijven zitten :) tja voor 10 seconden mss.
    Kelly; succes morgen bij het cb...altijd weer spannend! ook hier nog steeds 2 tanden...en dat al 2 maanden...
    Phoe wat een verhaal zeg van de nicht van sabino...moet je toch niet aan denken.
    sens; pffffffffff wordt je daar nou niet helemaal kierewiet van die files, ja zal ongetwijfeld anders had je geen SAS dag :) En je zou denken dat het in de vakantieperiode rustiger zou zijn.
    Conny; sterkte......doe maar lekker rustig aan.

Milou slaapt (nog) gewoon goed 's avonds en 's nachts. Ik hoef er, gelukkig, nooit uit 's nachts. Of er moet echt wat zijn zoals een paar weken terug dat ze wakker wordt maar dat is echt zelden....gelukkig.
    En hier het geluk dat ze d'r duimpje heeft ;).

13. sappie

sappie Fanatiek lid

Haha, niet zo goed Kel, heb er sinds vorige week niet meer aan gedaan. :oops: . Begin maandag wel weer denk ik.

14. sappie

sappie Fanatiek lid

Je moet je geen zorgen maken Annemonique. Het komt allemaal vanzelf. Ik denk dat je de kindjes niet met elkaar moet gaan vergelijken (lekker makkelijk gezegd want dat doen we toch) maar ieder gaat gewoon in zn eigen tempo. Jouw manneke doet het prima joh !

15. sappie

sappie Fanatiek lid

Ben erg benieuwd ! Is vast wel goed !

16. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    morgen,

Kel succes op cb!
    Is Daynah nog wakker geworden vannacht?

Brennied heerlijk toch als je er 's nachts niet uithoeft. En duimen is schattig. En die tanden komen straks vast allemaal in een keer!
    De 'normale'files van 10 km max ben ik nu wel gewend, maar dit ging gewoon nergens over...3 uur. Had een afspraak om 10.30 met de directeur van de bibliotheek en nog wat ambtenaren uit regio gemeenten maar daar was ik dus een half uur te laat. Zij heeft altijd een onwijs groot blik met heerlijke roomboter koekjes op tafel staan :) . Normaal kan ik mij inhouden maar heb er gister 2 gepakt :oops:

En Annemo nogmaals is helemaal goed met Kyllian! Hij kan toch alles wat hij 'moet' kunnen en dan nog de een is sneller dan de ander.

Jaime krijgt nu dr fruithap dus ben al 45 minuten met dit bericht bezig..hahah en met die fruithap.
    Ik hoop dat het mooi weer wordt want het concert van keane is openlucht :(

En zijn er creatievelingen onder ons die ideetjes hebben hoe ik twee mega grote m&m's kan maken? zoals van die reclame? collega van mij trouwt volgende week en we willen 2 bruids m&m's gebruiken om het kado in te verpakken...

lfs Sens

17. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heej dames,

Het is inderdaad rustig op het forum, ben er deze week amper geweest, maar met het bijlezen valt het me erg mee. Beetje vreemd als mensen weg zouden gaan zonder dat te melden, maar ja, dan maar met een kleiner clubbie verder kletsen. Al kom ik daar nu niet echt in toe door de roes waar we momenteel in leven.....

Conny: jammer dat je er voorlopig niet meer bent hier. Rustig aan en neem de tijd voor jezelf, heel belangrijk hoor! Knuf voor Marit!

Robine: Jill dus van alles tegelijk aan het leren, wat gaat dat hard he! Jayna heeft het zitten nu ook goed onder de knie en papa en mama wordt regelmatig gezegd, alleen de tandjes........Heb je een Pb tje gestuurd met 06 nr.

Sensee: whauw wat een tandjes heeft die Jaime zeg! En die files.....grrrrr wij hadden woensdag ook 35 km file op weg naar huis en vandaag zal het wel weerraak zijn als we eind van de dag richting rotterdam gaan.

Kelly: succes op het CB. Ben benieuwd hoe het met je meissie is!

Brennie: lief zeg dat duimpje van Milou!

Annemonique: geniet van je 4 vrije daagjes!

Nou ga hier nog wat laatste spullen pakken. Moet straks nog met Jayna naar het zwembad, er is vrijzwemmen en diploma uitreiking. heb niet zoveel zin, maar wil natuurlijk wel haar diploma halen. Mijn moeder gaat mee.
    Heb echt nergens puf voor, het gevoel dat er elk moment gebeld kan worden dat het over is, is zo k*t! Mijn schoonvader komt vanmiddag thuis, omdat hij daar het liefste is en verder kunnen ze niks meer voor hem doen. We slapen komend weekend bij mijn schoonouders, dus Lenhard is dan in ieder geval dicht bij zijn vader.
    Word ook gek van iedereen om me heen die het over vakantie heeft.....sorry hoor al mijn gezeur, alsof vakantie nu belangrijk is, maar toch, waren we er zo aan toe. De kans dat we nog gaan wordt steeds kleiner. We zouden misschien alleen nog gaan als mijn schoonvader in de komende dagen overlijd en dan nog kijken we aan wat we dan wilen. Aan de ene kant heb je dan nergens zin in, maar aan de andere kant zou een beetje afleiding en ontspanning ook erg welkom zijn.

Nou dames, misschien dat ik bij mijn schoonouders nog es online kom, zo niet dan sms-en we wel weer.

Nogmaals bedankt voor al jullie steun!

Liefs Semmi

18. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Kelly al terug van het cb?

Sens: vervelend he die files. Gelukkig werk ik zowat om de hoek.

Het zal ook wel allemaal goed zijn met Kyl, maar toch hoop ik dat hij ook snel wat meer kan ;)

Vannacht voor het eerst een nacht gehad dat hij niet wilde slapen. Dit heeft hij nog nooit gehad. Gisteravond werk hij rond half 11 wakker. Mn vriend had nog maar wat extra melk gegeven. Half 12 kwam ik thuis en toen wilde hij nog niet gaan slapen. Tot halverwege de nacht heeft hij zitten spoken en was ie huilerig. Rond half 4 hebben we hm weer een fles gegeven en toen is hij eindelijk gaan slapen tot 8 uur. Nou en nu issie dus nog helemaal uitgeput en ligt weer te slapen. Snap niet wat er aan de hand was...

19. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ohhhh Annemonique misschien ook een sprong?

20. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ik heb geen idee. Las dat jij zei dat ze dat bij 8,5 maand weer hebben? Maar hij is eerder geboren, dus eigenlijk zit hij pas bij de 7,5 maand....zoals ze in oei ik groei rekenen.

Heb nog gekeken of er andere tandjes aan het doorkomen zijn, maar niets te zien.

Deel Deze Pagina