jaaaa spam! en idd iets voor mijzelf beginnen...kinderkunst was ook leuk toen. ach eerst dit maar fixen.
Is best leuk hoor Kel, Bumba, Piet Piraat, Kabouter Plop, de Fabeltjeskrant e.d. komen er dan allemaal op en veel liedjes van o.a. K3. Hier is er ook geen bammetje gegeten, alleen een fles melk
Ja, die kinderkunst, hahahaha was wel leuk maar heeft niet lang geduurd. Had nog een doek liggen, heb lieke's handjes roze geverfd en ze op het doek gedrukt, voor mn moeder, haha. Doe anders niets meer met die doeken. Toch is schilderen wel leuk.
hihihi ik vind het wel een leuk idee Sap. Ga ik mss ook wel doen en dan aan me moeder geven voor het oppassen. Weer eens wat anders dan bloemen.
Wat een leuke foto's Sap van Lieke. Ik ben jaloers hoor dat ze al zo ver is. Kan ze Daynah even niet influisteren hoe het moet
Meiden ik moet vaker naar het cb gaan en dan zeggen dat Daynah niet goed eet. Eet ze nu net een halve boterham op. Heb er geen beleg op gedaan alleen een beetje boter. Geweldig toch. Daarna nog een beetje melk ongeveer 50cc. Tis een begin. Ga zo ook even spammen. Lfs kelly
Lieke is een maand ouder heh ! Daynah is al zo ver. Ze zit zo goed ! Dat kon Lieke niet toen ze zo oud als Daynah was.