November 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door pim, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sappie

sappie Fanatiek lid

Wij zijn ff weg boodschappen halen, slapen heeft blijkbaar geen zin in !

Tot later,

Liefs Sap

Kom maar op met die spam Kel, heb ik straks mooi wat te kijken. ;) :D

2. Is ook zo, vergeet ik soms. Daynak kruipt goed achteruit sinds gisteren....nu zit ze ook weer tegen de deur. Ga haar even redden. Leuk hoor die bumba knuffel

3. Kijk mij eens lekker smullen nu van me bammetje

4. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    sappie:yorben heeft exact dezelfde bumba ,hij is er ook helemaal dol op.
    liek is lang zeg als je haar zo op de foto ziet.
    en jaaron kijkt ook bijna altijd naar de wereld is mooi ,helemaal gek is hij ervan zingt de liedjes van k3 gewoon mee,zo leuk om te zien en hij is een jongetje,kan dus ook hé hihihi.

goed zo daynah goed gewicht en lengte toch?

mn moeder en vader komen zo op de kindjes passen ,ik moet naar de kapper.

semmi:sterkte dit weekend en heel begrijpelijk dat jullie aan vakantie toe zijn hoor.is helemaal niet raar dat je dat zegt.

5. Na het spelen weer een beetje melk gedronken

6. Zo en de laatste van vandaag.

7. Fajah: Wat ga je bij de kapper laten doen?

8. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Ja hoor 3 pagina's erbij van Sap, Kel, Sens en Fajah en Annemonique en Panda. Nou t clubje is klein geworden!

Sap: Geweldige fotos van Lieke, en wat is dat zitten en staan en kruipen toch knap!

Sens: Idd aan de papiermache! Lekker knutselen jij! Het is er het ideale weer voor, regen en koud. Heerlijk.

Kel: Prima cijfertjes toch van Daynah, net zo lang als Jill alleen ruim 2 kg lichter.......nou dat komt ook vanzelf wel weer goed hoor! Ze heeft nu weer goed gegeten toch! Wel weer hele leuke foto s van Daynha hoor, t blijft een popje zo lief.

Lang leve de sprongen die eraan komen.....ik verheug me er al op ;) Not. Vandaag is Jill alweer 8 mnd, zucht...........

Wij hebben ook lekker ff geshopt zojuist, alleen in oude taarten winkels voor mn moeder deze keer. Beetje jammer hoor, en wat is dat moeilijk zeg om kleding voor een ander uit te zoeken. Hopelijk is ze er vanavond tevreden mee......als Jill en ik dr weer gaan bezoeken.

Sap, dat Nijntje is vast van Semmi/ Jayna, kan bijna niet anders. Denk ook dat ze em niet terug hoeft, hij heeft w in de vissendrap van de markt gelegen........

Jill heeft net een bordje bambix op en een 90cc flesje melk, nu ligt ze heerlijk te slapen en heeft mama ff tijd om huishouden te doen...

tot later!

Liefs Robine

9. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    JAime vergroot haar actieradius :( . De keuken is nu geweldig doelwit. Moet nog maar ff en plantje op een tafeltje op hoge pootjes weghalen want die pootjes vond ze ook interessant. de eerste M&M mal is klaar. Nu met de papier mache, maar denk dat ik morgen begin. Vanavond Keane. Eigenlijk niet zo'n zin want het is koud buiten en is een open lucht concert.

Robine is dat geen gedoe zo'n bordje bambix geven?
    En idd een klein clubje.

Kel wat een lieve foto's weer..hihi. Die ondeugende blik in dr ogen. Echt een schatje is het.

Sap jee Lieke zeg! Groot meisje wordt ze al. En die foto met Bumba is geweldig! Jaime heeft een bumba tutlapje daar kan ze niet zonder.

Ik ga nog ff die kleine in de gaten houden want het gaat steeds sneller. HAd vanochtend gefilmd dus zet dat morgen ff op haar site..
    En ja hoor nu zit ze in de gang. Ben er vandoor toedels!

10. Robine welke bambix geef je? Daynah vindt die van 8 mnd het lekkerst met appels is dat. Hoe gaat het nu met je moeder? Ze zal de kleding toch wel leuk vinden ze zal sowieso blij zijn dat je haar zo goed helpt.

hihihihihi die Jaime...op ontdekkingsreis.

Zo wij hebben nu ook een warm water meter. Komt zo nog iemand voor controle en dan is het over met in bad gaan.....hahahahaha......nee hoor.

En idd clubje is erg klein geworden. Waar zou iedereen zijn? Hoop dat het goed gaat met ze. Misschien komen ze nog een keer.

Ga even Daynah op bed leggen.

11. O ja Sensee veel plz vanavond. Ik zal duimen dat het niet gaat regenen.

12. sappie

sappie Fanatiek lid

Ik vind het maar vreemd dat er "opeens" een aantal mensen niet meer posten, maar goed, moet iedereen zelf weten. Misschien komt iedereen binnenkort wel weer, we will see.

Kelly; wow leuke foto's weer van je kleine meid ! Lieke vind ook de pap voor 8mnd met appel lekker.

Robine; Je moeder is vast en zeker heel blij met de nieuwe kleren die je voor dr hebt gekocht. Gaat het al iets beter met haar?

Sens; hihi, dat wordt achter Jaime aan vangen, lachen. Het gaat idd zomaar ineens heel erg snel. Maar wel leuk !
    Veel plezier alvast voor vanavond. Hoop voor je dat het droog blijft.

Fajah; jouw kids dus ook helemaal weg van bumba en de wereld is mooi. Zelfs ik vind het nog wel leuk, haha.
    Veel succes bij de kapper.en je weet het heh, we willen wel ff een foto zien van je nwe kapsel.

Ik ga Lieke ff een liga geven,

Tot later,

Sap

13. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Sap wat heb jij ook al weer met de brokjes en het water van lola gedaan?
    Jaime heeft de kattenbrokken ontdekt... :x

14. sappie

sappie Fanatiek lid

haha, als ik zie dat Lieke er naar toe kruipt dan zet ik de brokken weg. Ik probeer wel eerst van Lieke Nee, maar dat helpt niets ;) . Brokken zijn te leuk. Dan maar ff wegzetten. Of ik zet Lieke ergens anders neer.

15. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Sens: suc6 met knutselen!

Kan geen enkele foto zien :( Hij laadt hier veel te traag. Misschien lukt het zometeen, ben nou wel nieuwsgierig.

Ik vind het ook vreemd dat er een paar mensen ineens niet meer posten. Sal waar ben jij gebleven?

Kelly: netjes toch Daynah's cijfertjes!

Sappie weer goed geslaagd voor Lieke haha.
    Ik ben gisteren nog even bij de H&M geweest, een spijkerbroek en spijkertuinbroek voor Kyl meegenomen. H&M is 1 van de weinig winkels waar ik meestal wel slaag :)

Ik kijk ook wel eens naar de wereld is mooi. Alleen vind het een irritant liedje wat in je hoofd blijft zitten :p

16. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Haha de brokjes heeft Kyl ook een x gevonden, was nog net op tijd :p

Vanmiddag ben ik op zoek geweest naar de Friso nr. 2. Echt irritant als hij bijna overal uitverkocht is. Gelukkig uiteindelijk wel gevonden.

17. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Jill gefeliciteerd met je 8 maandjes \:D/

18. sappie

sappie Fanatiek lid

Arme Annemonique, je kan geen enkele foto zien en ze zijn zoooooo mooi :p ;) Wel vreselijk irritant als een pc zo traag is.
    En idd H&M doet het ook hier altijd goed. Maar ik blijf het zeggen dat je voor meisjes ook meer keuze hebt dan voor jongens. Maar Kyllian ziet er altijd prachtig uit hoor ! Mooi mannetje !
    Hahahaha de wereld is mooi blijft inderdaad erg lang in je hoofd zitten, nu ik dit typ weet ik al dat ik dit liedje straks weer zit te zingen. ;) haha.

Deel Deze Pagina