November 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door pim, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Heb geen trage pc hoor, daar lag het niet aan! ;) Misschien is er ff iets met de verbinding. Ik kan de Daynah foto's nu wel zien :) Lief, schatig, leuk en dr haar lijkt wel steeds meer te groeien hihi.
    Die geluidenbal heb ik gisteren ook gekocht, zag hm ook bij iemand anders en hij is zo leuk! :)
    Nu nog de foto's van Lieke kunnen zien...

Ik vind het nu wel leuk shoppen voor jongens. Misschien iets minder keus dan meisjes, maar toch kan ik genoeg kopen ;) Thnx voor het compliment Sap :D Ik vind iedereen nu echt zo'n eigen koppie krijgen, leuk om te zien!

2. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    sow kletstantekes :) een klein cluppie maar een hoop geklets...gezellig!

Jill; proficiat met je 8 maanden!
    annemonique; irri zeg van je computer. Idd bij H&M hebben ze leuke kleertjes..ook voor jongetjes. Milou heeft de brokjes gelukkig nog niet ontdekt...ze komt ook nog niet zover :)
    kelly; goeie cijfers toch van daynah. Milou is bijna een maand ouder en maar een ons zwaarder.
    LIeve foto;'s weer...Milou heeft dezelfde bal haha..zit ook zo'n leuk deuntje in ;)
    sappie; leuke foto's weer zeg...en gewoon al gaan staan! =D>
    sens; haha creabea...succes ermee. En veel plezier vanavond!
    Robine; sterkte vanavond bij je moeder. Kan ze dr rust al een beetje vinden?
    semmi; wat een rottijd voor jullie zeg. Sterkte het weekend!

Net een vriendin op bezoek gehad..was weer gezellig. Milou zit voortaan op 3 flessen en dat gaat goed tot nu toe. Ze komt nu ook echt vooruit maar tis geen kruipen meer tijgeren...met d'r handen trekt ze zich vooruit. Leuk om te zien.

3. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ja ik zie de foto's nu wel! Echt goed zeg wat Lieke allemaal al kan. Ik kan me er hier echt niets bij voorstellen dat ie dat binnenkort zal gaan doen. Volgens mij sta ik straks raar te kijken als hij het wel doet. Lieke lijkt echt al zo groot door wat ze allemaal al kan. Ja ben wel een btje jaloers hoor ;) Maargoed we wachten gewoon netjes af... ;)

4. sappie

sappie Fanatiek lid

Goed zo Milou! En Brennied, zo begon het bij Lieke ook met het tijgeren en voor je het weet zitten ze op handen en knieen en gaan ze kruipen. Op het cb vertelden ze me dat het heel goed is als kindjes eerst gaan tijgeren en daarna pas gaan kruipen. Alles te snel en dingen overslaan schijnt minder goed te zijn. Dus ze doet het heeeeel goed. :D

5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Milou ookal aan het tijgeren! Goed dat ze vooruit gaat en niet achteruit zoals hier haha.

6. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    ja ik kan me, net als monique, nog niet voorstellen dat Milou zelf gaat staan :) maar idd het tijgeren is een goed begin. Ben benieuwd...het lijkt me wel dat ze er erge armspieren voor moet hebben pfff je zou het zelf eens moeten doen :( . Haha Kyllian lekker in z'n achteruit..ach zo komt ie ook overal!

7. Kyllian ziet er altijd leuk uit. En H&M doet het hier ook goed, ben eigenlijk al een tijdje niet geweest......

Milou ook aan het tijgeren. Leuk is dat heh.

Begrijp niet waarom er hier dan een probleem wordt gemaakt om het gewicht van Daynah als het bij sommige kindjes hier bijna hetzelfde is. Ze moeten altijd wat te zeuren hebben lijkt het wel.

Ga nu ook naar de wereld is mooi kijken met Daynah. Zal ze ws ook wel leuk vinden dan.

Ga even Daynah eten geven.

8. sappie

sappie Fanatiek lid

Haha, kel ook aan de wereld is mooi. Komt er volgens mij niet in het weekend op. Alleen van maandag tot en met vrijdag (weet het niet zeker hoor).

Wij gaan straks naar mn schoonouders. Zij zijn 3 weken naar Frankrijk op vakantie geweest en hebben Lieke dus 3 weken niet gezien. Ben benieuwd hoe Lieke reageert, of ze hun nog herkent. Spannend.

xx

9. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Ja ik zal ook eens gaan kijken naar de wereld is mooi..dus om 8.00 uur op welke net?

Kelly; ja Milou is ook wel aan de lichte kant maar omdat ze nu gewoon een stijgende lijn heeft is het goed. Toen we nog bezig waren met al dat gezeik van die kma kwam ze gewoon bijna niet aan. Maar niks van aantrekken hoor...ze ziet er kei goed uit!

10. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Zal wel weer even wennen zijn voor LIeke dan...en dan zijn ze ook nog bruin van de zon, hihi. Ben benieuwd....ze zal de stem sowieso wel herkennen denk ik. Veel plezier! Ze zullen Lieke wel plat knuffelen...zo'n lekker meisje..

11. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik ben er nog hoor, maar knetterdruk op het moment.

Conny, hoop dat je je snel beter in je vel zit en we je weer terug zien.

Semmi. heeeeel veel sterkte met je schoonvader. Kan me voorstellen dat het energie vreet.

Robine, dat is gek idd voor je moeder shoppen. Succes met poetsen en vanavond dus een druk programma als je naar je moeder gaat.

Sens, ik dacht idd ook aan papiermache voor de M&M's. Vind dat altijd zo'n geklieder, jek! Leuk Keane, goede muziek. In de open lucht is minder met dit weer... Ik vind bambix van een bordje geen geklieder. Emme heeft het nooit uit de fles gekregen. Gewoon wat dikker maken. Ze eet het heel netjes en smult er echt van. Ik geeft het 's ochtends.

Sappie, leuke foto's van Lieke. Emme klimt nu ook al aan m'n broekspijp omhoog. Zo lief. Ik zal dat programma ook eens gaan kijken. Elke ochtend om 8.00 uur?

Annemo, ieder kind z'n eigen tempo hoor. Zo heeft Emme nog helemaa geen tanden.

Ik moet nog ff verder, moet nog een stuk afmaken en dan weekend!

Zal proberen wat vaker te posten.

Kelly, fijn dat Daynah weer is goedgekeurd

12. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Sappie: veel plezier bij je schoonouders. Ben benieuwd hoe Lieke reageert. Ze zullen iig wel weer blij zijn haar te zien :)

13. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Pim: alvast een heel fijn weekend! :)

14. Brennied: Bij Daynah zit nu wel lijn naar beneden toe, maar goed ik maak me echt geen zorgen hoor. Nu net weer gegeten en het ging goed.

Pim: Fijn weekend alvast.

Sappie: Veel plz vanavond. Tuurlijk zal Lieke opa en oma nog wel herkennen.

Volgens mij gaat het nu wel redelijk goed die potjes van 8 maanden. Ze heeft nu iets meer dan de helft op. Nu nog een beetje vanille-yoghurt.

lfs

15. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    kel:ik heb niks speciaals laten doen met mn haar hoor,gewoon bijkleuren en stukje eraf.zal vragen of mn ventje een foto wil maken,maar veel verschil zie je niet hoor.

en ja hoor kom ik thuis van de kapper heeft yorben toch wel aleen gezeten,opa en oma moeten maar vaker oppassen hihiih,zal ff foto plaatsen.
    en hij zei gister trouwens ook papa was ik vergeten te zeggen,warom zeggen ze allemaal eerst papa :(

16. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    fotootjes staan in mn album

17. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    annemonique:ik vind ook dat je voor meisjes veel meer kledingkeus hebt ,maar voor jongens heb je ook best nog veel stoere dingen vind ik,maar voor een meisje shoppen lijkt me toch leuker :)

18. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Ja ben er ook nog :D
    Erg druk maar heb wel af en toe meegelezen....
    Zal proberen wat vaker te posten, heb er de laatste week ook niet zoveel zin aan maar zal wel weer komen.

Fijn weekend

19. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    En ik ben er ook nog hoor!
    Terug van paar dagen Texel, dus van de week niet gepost. Wel meegelezen via Q-tek, maar dat duurt zolang om iets te typen.
    Was heerlijk om paar daagjes weg te zijn en eigenlijk hebben we weinig last van regen gehad. Lekker bijgeslapen en voor het eerst ook naar het zwembad geweest met Jesse. En hij vond het helemaal geweldig.

Maar eerst paar reacties:
    Semmi: sterkte voor jullie allemaal. Ik denk ook veel aan jullie.

Fajah: leuke foto's van de vakantie. En Yorben nu toch alleen zitten, goed hoor.

Sappie: En herkende Lieke opa en oma nog? Lieke ook al zo snel met staan. Goeie actiefoto's van je! Staat zij soms trouwens ook echt op haar tenen zoals een balletdanseres? Jesse wel, dat moet toch wel pijn doen?

Sens: succes met je creabea project. Je hebt nog een week toch? Bij mij komen zulke dingen echt op het laatst moment aan, dus voor mij ben je nog ruim op tijd!

Robine: hoe is het nu met je moeder? Ook sterkte voor jou, want das niet niks wat je allemaal meemaakt.

Annemonique: jij hebt idd altijd erg leuke kleren voor Kyl. Maar jongetjes mogen ook lekker stoer gekleed he. Ik heb een mexx spijkerjasje voor Jesse, ik vind 'em dat ook zo stoer staan!

Kelly: Daynah ook weer goedgekeurd. Vond ze de wereld is mooi leuk?

Brennied: tijgeren vind ik ook erg schattig hoor. Zo komt ze ook overal hoor. Ze hoeven niet allemaal zo snel te zijn.

Verder kan ik niet meer lezen.

Vanmiddag op de terugweg nog even langs vriendin geweest met dochtertje die op 28 november is geboren. Tjonge, wat een verschil. Zo heerlijk, een rustig meisje die lekker in de box zit. En een blokje in haar handjes heeft en tevreden is. Dat lukt bij ons niet. Het is echt zo'n driftkikkertje en een uitslovertje. Nu had hij ook 3 uur in de auto gezeten (door die rotfiles) dus hij moest even zijn energie kwijt. De garage werd de halve kamer doorgesleept, de poppenbuggy was ook erg interessant en door de hele kamer kruipen en natuurlijk even laten zien dat hij ook kan staan. Om soms gek van te worden hoor.
    En sinds van de week zegt hij ook 'baba' (en volgens Wes is het dan papa), en 'mama'. Hij is zich er zelf niet bewust van hoor, maar het is erg lief.
    Maar... nog geen tandjes.

O ja, mijn tas is ook favoriet, want daar kun je van alles uithalen!

Zal morgen nog wat foto's posten, nu eentje dan.

Liefs
    Lydia

20. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    maandag in de zon op Texel...

Deel Deze Pagina