November 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door pim, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Ladyiceshirr: wat een knapperdje die Jesse! Hoor je vaker dat het weer juist bij de zee mooier is, fijn hoor. Dus weer lekker uitgerust :)
    Geloof goed dat het oppassen geblazen is als ze eenmaal gaan kruipen en ik jullie geval ook al staan!

fajah; \knap zeg van Yorben al zo goed zitten.

oohik ben foto's aan het bestellen/uploaden bij blokker online...m'n hele computer slat zowat op hol a :) wt een ellende..

2. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    lydia:wat schattig die foto van jesse op texel

Brennied:het was echt voor het eerst vandaag dat hij alleen ging zitten hoor.maar hij zit nog niet zo stevig ,kukelt nog weleens om,moet er wel dichtbij blijven anders valt hij met zn koppie op de plavuizen.

sens:veel plezier vanavond(was toch vanavond dat concert)?

pim:heb jij ook foto's vd vakantie die we mogen zien?

3. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Fajah, ik moet de foto's nog even op de compu zetten en verkleinen. Klerewerkje vind ik dat. Er komen foto's aan, maar kan nog wel even duren dus....

Emme heeft net haar hele bed onder gespuugd. Stinken blegh! Arm meiske. Heb haar maar weer in bad gedaan. Nu ligt ze weer te slapen. Hoop dat ze niet nog een keer hoeft te spugen, vind ik zo zielig voor d'r.

4. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Wat zielig voor Emme, viel het wat zwaar op haar maagje?

Zwembad was dus een succes Lydia, leuk. Mmm...heerlijk, bijslapen!
    Is niet zo goed, op de tenen staan. Maarja, wat je daar nou aan moet doen als hij al uit zichzelf gaat staan, geen idee. Telkens als je het ziet hem op z'n platte voetjes zetten, net zolang tot ie het snapt? Misschien maakt het nu niet meer uit hoor, alleen als ze heel klein zijn, dat weet ik niet.

Fajah: 'papa' schijnt makkelijker te zijn om te zeggen, da's alles. Ze willen natuurlijk wel 'mama' zeggen maar kunnen het nog niet ;)
    Bastian houdt het nog bij 'baba' of 'mapa', vind ik heel diplomatiek van 'm.

Kelly: eet Daynah ruim een half potje én dan nog yoghurt? Da's toch aardig wat? Dat krijgt Bastian niet naar binnen hoor! Als dat zo doorgaat wordt ze vanzelf zwaarder.

5. sappie

sappie Fanatiek lid

Goedemorgen,

Nou gisteren bij mn schoonouders geweest (die waren zooo bruin! :confused: ) maar Lieke herkende ze echt wel. Gelijk lachen, gelukkig maar.

Even wat reacties:

Panda: Lieke houdt het net als Bastian nog een beetje in het midden wat papa en mama betreft. Wawawawawa doet het hier ook erg goed ;) .

Pim; arme Emme haar hele bed ondergespuugd. Is idd erg zielig. En wat betreft de wereld is mooi, iedere werkdag om 08.00uur. Een echte aanrader.

Brennied; en is het nog gelukt met de foto's bestellen?

Lydia; wat een leuke foto van Jesse op Texel. Fijn dat jullie het leuk hebben gehad en dat Jesse het zwemmen zo leuk vond !

Charissa; fijn weekend en we zien je wel weer als je zin hebt ;) . Gauw weer zin maken heh :p .

Fajah; wat een prachtige foto's in je album. Yorben kan al goed zitten ! Maar wat worden onze kindjes al groot, het gaat zo snel vind ik.

Sens; hoe was het concert? Nog een beetje droog gehouden? Hier stormde het gisterenavond ! Vandaag weer knutselen? ;)

Robine; hoe gaat het met je moeder? Vond ze de kleding mooi?

Femmy; Ben jij er ook nog? Hoe gaat het nu met jouw vader?

Semmi; Hoe gaat het bij jullie? Wat zullen jullie het zwaar hebben :( . Sterkte !

Zijn jullie kindjes ook zo snipverkouden? Lieke kon er vannacht niet goed van slapen, het loopt haar echt letterlijk de neus uit, zo zielig.

Vandaag verder een rustig dagje, poetswerk is allemaal al klaar ;) Heerlijk.

Tot later,

Liefs Sap

6. sappie

sappie Fanatiek lid

Lieke deed dat in het begin heel erg op dr teentjes staan. Nu gaat het steeds beter en staat ze meestal gewoon met haar voetjes plat op de grond. Doe haar nu ook wel altijd schoentjes aan, dat lijkt me beter.

7. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Zo ben dr weer! :D .
    Het concert gister was erg tof zo wat kunnen die gasten zingen zeg, geweldig. Jammer alleen dat het echt rotweer was :( . Jaime bleef bij mijn zusje en haar vriend slapen, kunnen ze alvast oefenen hoe het is als ze een baby krijgen ;) . Mijn zusje had heel handig twee regenjasjes. Super gewoon.
    Nou goed al met al was de sfeer wel super dus dat vergeet je niet. Misschien ook wel door het rotweer. We warne vannacht pas om 2 uur thuis. Dat beni k niet meer gewend. Beetje moe dus ook vandaag.

Jaime aan het begin van de middag weer opgehaald. Ze was heel lief geweest bij mijn zusje. En ze vonden het zo leuk. Toch fijn!

Sappie maar goed dat Lieke je schoonouders gelijk herkende! En hier ook een die verkouden is, maar dat was ze vorige week ook al..

Panda hihi diplomatieke Bastian, moest er wel om lachen.

Pim hoe is het nu met Emme?

Lydia wat is Q-tek? Ik ken dat niet. Leuk zeg naar Texel geweest! Nog naar de zeehondjes gegaan daar?

Fajah goed dat Yorben kan zitten! Lieve foto's ook hoor!

Kel goed dat Daynah dat potje at! yeeeehahahah. En ik zou mij wat ik al eerder zei echt geen zorgen maken over haar gewicht. Jaime woog op die leeftijd net zoveel!

Nou meiden ik ga nog even knutselen aan de mal! Waar ben ik aan begonnen. Moet ook nog armen en benen of tenminste schoenen maken....Voor de armen dacht ik gewoon van die chirurgen handschoenen alleen de schoenen weet ik nog niet hoe ik dat ga oplossen.

Wij gaan vanavond ws lekker mosseltjes eten hier in het griftpark..jum heb er nu al trek in!

Liefs Sens

8. mirandao

mirandao Actief lid

2 aug 2006
    436
    0
    0
    arnhem
    hoi ho i
    wat is het rustig hier zeg
    daynah grote meid hoor dat je dat potje at ga zo door
    fajah yorben ook al zitten gaat snel nu he
    sens mooi dat de concert goed was en dat ze het leuk vonden om al vast te oefenen met oppassen
    sappie leuk dan he als ze opa en oma herkenen dan he
    en wat gaat lieke snel zeg nu al staan mooie foto,s hoor

hier is het rustig de mannen zijn samen even weg en romira ligt nu op bed na haar eten en toetje
    ze is wel snel aan het huilen de laatste dagen mss een sprong
    en ze wil niet meer liggen alleen maar zitten draaien van buik naar rug doet ze zelden
    even vind ze het goed om te liggen maar langer dan 3 min. echt niet en als ze zit dan kan ze lang spelen ze valt niet om meer wel doet ze op haar zij draaien bijna kruip houding

9. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Lydia: heerlijke dagen op Texel gehad dus. Leuke foto van Jesse! Hij kan ook al zoveel, leuk om te lezen!

Pim: hoe is het verder met Emme gegaan, niet meer gespuugd?

Sappie: Hoe gaat het met Lieke dr verkoudheid? Leuk dat ze meteen ging lachen toen ze dr opa en oma weer zag :)

Sens: vandaag weer een btje bijgekomen van het concert? En lukt het met het knutselwerk?

Romira ook al goed zitten, knap hoor.

Hier ging het vannacht weer veel beter. Hij heeft tot 6 uur geslapen, wat voor hem normaal is. Om half 7 fles gehad en nog tot 9 uur geslapen.
    Een uutje geleden huilde hij wel weer ineens (misschien in zn slaap?) Het was na 2 minuten weer stil. Blijf het vreemd vinden, aangezien hij dit nog nooit heeft gehad. Misschien moet ik toch maar in die sprongetjes gaan geloven ;) Zou wel leuk zijn als hij straks ook meer dingetjes kan :p

10. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Is het bij jullie trouwens ook zulk lekker weer geweest vandaag? Hier wel, dus we hebben gelijk een nieuwe bbq gekocht en dit weekend houden we dus een bbq weekend :D

11. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    he meiden,

heb eigenlijk niks te melden.
    Moira doet het goed met alles, dus heb niks te klagen. Ik ben eigenlijk ook niet zo gek op shoppen, dus kan daar ook niet over meepraten.
    Dus vandaar dat ik me even op de achtergrond heb gehouden.
    Ik voel me gewoon de laatste tijd niet meer thuis hier, waarom weet ik niet, maar ik ga me daar ook niet bezig houden omdat ik veel meer belangrijker dingen aan mijn hoofd hebt.
    Ik ga over een paar dagen naar mijn mama toe, en daarna zie ik wel weer wat ik doe.

Het ga jullie en je beebs allemaal goed!
    Liefs Sal

12. mirandao

mirandao Actief lid

2 aug 2006
    436
    0
    0
    arnhem
    hoi
    hier ook lekker weer
    sal ik hoop dat je snel weer terug komt hoor

13. Middag,

Jeetje wat is het weer stil.....jammer hoor dat er tegenwoordig zo weinig mensen zijn......mss ligt het wel aan de vakantietijd.

Mirandao: Wat geweldig die foto. Echt 2 lachebekjes.

Sal: jammer hoor dat je je niet meer Was altijd zo gezellig. In ieder geval fijne vakantie. Laat je nog wel weten hoe je moeder het vond?

Annemonique: Hoe was je bbq weekend het was idd erg mooi weer. Vandaag gewoon warm.

Sensee: Het was dus gewoon Top. Jammer van die regen, maar goed als het maar gezellig is geweest en waren de mosselen lekker. Ik zelf hou er echt niet van. Hoe staat het met je kunstwerk......lukt het allemaal.

Sappie: Zie je nou wel dat Lieke ze nog herkend....zou wat zijn als het niet zo was. Wat zielig dat Lieke verkouden is.....laat haar maar snel opknappen.

Pim: Hoe gaat het met Emme? Toch niet ziek heh.

Lydia: wat een leuke foto zeg van Jesse...echt stoer.

Verder gaat hier alles goed. Eten gaat ook goed. Gisteren lekker uiteten geweest.

Ik wil nog wel even zeggen dat ik het jammer vind dat er zo weinig mensen zijn. Hoop niet dat het door het minimeeten komt.
    Ik vind het echt jammer.

Ga ervandoor Daynah gilt alles bij elkaar.

lfs

14. Daynah had gewoon honger. Potje ging er helemaal in en d'r yoghurt ook.

Ik denk wel dat er weer een tandje onderweg is, want ze is vandaag erg hangerig.

Semmi: hoe is het met je?

Liefs kelly

15. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Hoi hoi

Ben dr ook weer eens ff tjes. Hier veel te druk met alles, gekkenhuis! Jammer dat er een aantal mensen niet meer komen om te posten,mss dat ze uiteindelijk nog wle terugkomen, anders is t jammer dat t ineens over is terwijl we zoveel maanden voor en na de zwangerschap met elkaar hebben gedeeld!.

Kel: Daynha krijgt vast tandjes, binnen 2 dgn is t hangen over en zul je zien dat ze weer lief is. Jill is sinds een dag of 5 weer heel erg lief en de twee tanden zijn goed zichtbaar! Ze eet in ieder geval wel goed zo te lezen! Trouwens t shirtje staat geweldig bij Jill, net zo leuk als bij Daynah :)

Sens: Zijn je m&m s al klaar? Wel ff eindreslutaat spammen hoor. En waren de mosselen lekker? heb ik wel weer eens zin in!

Sal: Goede reis naar NZL, hopelijk kom je daarna nog terug op t forum, ben wel erg benieuwd naar de verhalen! In ieder geval geniet ervan!

Annemonique: Lekker bbq weekend gehouden? Morgen is t weer over met de pret en gaat t weer regenen! :( Helaas. Kruipt Kyllian inmiddels?

Wij hebben ff gewandeld in t bos vanmiddag met Jill en Simba en daarna lekker bij een pannenkoekenhuisje gegeten. Heerlijk zo een zondag!

Zal zo nog ff wat fotos spammen!

Sem: Hoe is t met je? En je schoonpapa?

Liefs Robine

16. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

met mama bij de geitjes