Geweldig die foto's en het shirtje staat Jill geweldig. Vandaag zijn wij ook even naar de kinderboerderij geweest......het was er goed weer voor iig. Ga even met Daynah spelen en zo in bad doen. lfs kelly
Leuke foto's! De geitjes vind ze vast heel leuk Daynah ookal naar de kinderboerderij geweest, echt een zondagsuitje dus Wij zijn even wezen wandelen rondom het meer hier in de buurt, zal zo ook ff de foto's van mn camera halen. Vanavond weer lekker aan de bbq! Robine: Kyl kruipt nog niet hoor, helaas Denk wel dat het toch een sprongetje is. Afgelopen was was hij weer vaak wakker en gewoon aan het spelen in zn bedje Sal: jammer dat je je niet meer zo thuis voelt hier Hoop dat het gevoel wel weer verandert en je weer gezellig komt posten. Ik mis je hier iig wel en er zijn nog een paar anderen die ik echt mis. Kijk maar uit straks kom ik ineens langs omdat jou en Moira te lang heb gemist
Hihi iedereen bij de stinkende varkens en aan de buggy knabbelende geiten geweest . Wij ook hoor! Robine leuke foto's! Hoe vond Jill de knabbelende geiten? Hoe was het gister nog bij je moeder? Kel Daynah nog meer tanden..je merkt het echt heh als ze zo hangerig zijn en eigenlijk niet goed weten wat ze met zichzelf aanmoeten ofzo. Goed zo dat Daynah weer het potje heeft opgegeten! Tenminste de inhoud dan..hihi. Mirandao jij ook op de kinderboerderij geweest? Sal jammer hoor en ik begrijp het niet zo goed. Alsof we alleen maar over shoppen praten. Iig heel veel plezier bij je moeder. Moet een enorme verrassing voor haar zijn. Annemonique nog ge-bbq'd? Hier ook een die huilt in dr slaap. Wazig is dat. Wij hebben gister heerlijk mosseltjes gegeten. Ze waren erg goed en zo groot zijn ze ook dit jaar...jum jum. Vandaag dus ook naar de kinderboerderij geweest. Wat stinken die beesten zeg en overal die poep.. . Ik had helaas mijn slippertjes aan.... . De M&M's gaat goed. Ik moet ze alleen nog schilderen maar dat is nog best veel werk. Moet ff verf halen want had niet genoeg. Ik ga ook ff spammen! Liefs Sens
Leuk he al die kinderboerderijfoto's En dat kruipen van Jaime is echt geweldig Lief koppie heeft ze toch!
Hihi annemonique dat droogzwemmen doet Jaime ook altijd..hahah. Leuk heh hoe ze dat dan allemaal zo doen! Echt leuke foto's en wat zijn Kyllian zn tanden al groot
Leuke foto's van Jaime en Jill op de kinderboerderij. Annemonique, wat een heerlijk koppie van Kyllian en mooi die tandjes... Jaloers hihihi hier zijn ze er nog niet.
Ja die tandjes groeien echt megasnel! Charissa pas maar op hoor tandjes hebben ook zo zn nadelen haha. Hier lijkt het al wel een heel gebit
mooie foto,s weer hoor sens nee wij zijn niet naar de kinderboederij geweest lekker rustig thuis maar wel even gewandeld hier ook 1 die droog zwemmt maar nooit lang vind ze niks meer aan
Ik vind die hoektanden niet zo snel groeien eigenlijk. Die middentanden bij Jaime hebben die hoektanden zowat ingehaald. Terwijl ze die hoektanden al in mei kreeg en die voortanden in het midden pas vorige week. Ze doen ook zeer idd. Soms als je een stukje brood in haar mond stopt bijt ze.. [-X