Wat een leuke foto's van Kyllian en Jaime. hihihihiihihi het stinkt zeker op de kinderboerderij vooral bij de varkens....bleghhhh Goed hoor Jaime dat zitten van je. En Kyllian heeft idd al grote tanden....echt een grote jongen al. Daynah wilt vandaag haar melk weer eens niet.....het ging zo goed de laatste dagen. Mss door het weer ofzo. Nu is Sabino weer aan het proberen en anders doe ik haar maar lekker naar bed.
Goedenavond dames, Zo wij zijn weer thuis na een weekend bij mijn schoonouders te zijn geweest. Heb een goed gevoel aan het weekend over gehouden. Het was goed om zo dichtbij mijn schoonvader te zijn. Hij is vrijdag thuis gekomen en krijgt nu redelijk wat medicijnen voor de pijnbestrijding. Hierdoor kan hij af en toe ook weer even zitten. Zijn calcium in het bloed is weer verlaagd, waardoor hij niet extreem moe meer is en er redelijk een gesprek met hem te voeren is. De arts wil er verder geen uitspraak over doen hoe lang hij nog heeft.De kanker is progressief, maar of het dagen, weken of 2 a 3 maanden duurt is niet te zeggen. Hij moet wel minimaal 2 liter vocht binnen krijgen, wat hem nu niet lukt, dus morgen overleggen ze met de huisarts wat ze daar mee doen. Hopelijk kan hij een infuus thuis krijgen. Dit alles hadden we een week geleden niet gedacht. We hebben echt hele goede gesprekken gehad, zo fijn, of hij bang is voor de dood over het verleden, want Lenhard is destijds met ruzie uit huis gegaan. Hij zei maar steeds hoe trots hij op ons is. Ook heeft hij toch nog weer kunnen genieten van Jayna. Heb 2 foto´s in mijn album gezet van jayna met opa en oma. Zal zo nog effe spammen van haar diplomauitreiking vrijdag, lees dan effe bij en probeer te reageren. tot zo! En, nogaals bedankt meiden, voor al jullie steun, doet met zo goed! Liefs
Semmi: wat fijn dat jullie zulke goede gesprekken hebben gehad. Hele lieve foto's als aandenken voor later.
Wat een mooie foto's van Jayna en die met die bril is echt grappig. Daynah heeft haar flesje nog opgedronken niet vragen hoe.....maar het zit erin. Het lukt Sabino eigenlijk altijd wel.....ik geef te snel op.
Robine: hoe is het nu met je moeder? Ga je vaak bij haar op bezoek, of mag dat niet? Leuke fotos op de kinderboerderij, leuk zo met Simba er ook bij t een plaatje! Sappie: die nijntje knuffel kan inderdaad best wel es van Jayna zijn, maar inderdaad, een nijntje uit de vis drap hoeven we niet meer .haha .Wat een leuke fotos van je meissie allemaal weer . Zo knap ook dat ze zelf kan gaan staan! En de wereld is mooi kijkt Jayna ook regelmatig en ook hier is Bumba favoriet. Vind ze zo grappig. Jayna heeft nu een Bumba knuffeldoekje voor onderweg ipv nijntje, volgens mij vindt ze deze veel leuker, haha! Kelly: aaaah die Daynah, ook van haar zie ik weer mooie fotos voorbij komen. En goede cijfers toch weer bij het CB. Komt helemaal goed met je meissie. Wel balen dat ze nu net weer minder drinkt, hopelijk heeft ze de smaak weer snel te pakken. Annemonique: Die Kyllian is ook al zo fotogeniek. Heerlijke bekkies kan ie trekken zeg. En wat een tandjes ook al. Kun je echt goed zien op de fotos! Volgens mij is Jayna nu de enige nog bij het kleine clubbie, die nog steeds tandloos is. Sensee: druk aan het knutselen met de M&Ms dus. Ben je dr al bijna klaar mee? En Jaime dus op ontdekkingstoer, ook in de keuken inmiddels, wat gaat dat toch hard he. En goed hoor dat het zitten al steeds beter gaat! En ook leuke kinderboerderij fotos, moeten wij ook es doen met Jayna. Brennie: Milou dus aan het tijgeren .daar begint het mee he, leuk om te zien lijkt me dat inderdaad als ze dat voor het eerst gaan doen. Kleine meisjes worden groot he! Pim: ach die Emme en dr bedje onder spugen, zo zielig altijd. Was het eenmalig of heeft ze nu er nog steeds last van? Lydia: terug van Texel dus, mooie foto van Jesse, het is een schatje hoor! Salomina: jammer dat je je niet meer zo thuis voelt hier, had ik niet zo verwacht, vond je altijd wel gezellig meekletsen. Ik wens je een fijne tijd bij je mama en hoop nog eens van je te horen hier! Femmy: hoe is het met jou en je vader? Hoop dat het een beetje gaat meid! Fajah: schattige foto's van Yorben in je album echt een droppie! En bij jou ook al als eerst papa, 't is niet eerlijk he Nou kan verder effe niet teruglezen, sorry voor wie ik vergeet. Vind het ook jammer dat er een paar opeens niet meer posten. Net wat Robine zegt, we hebben toch veel gedeeld tot nu toe, en als mensen dan ineens niet meer posten en niks meer laat horen, is dat toch jammer. t is en blijft ieders eigen keus, maar toch. Nou ga nog effe een bakkie doen en dan bij mijn mannetje in bed kruipen. Gelukkig ben ik maandag en dinsdag vrij ivm vakantierooster. Kan ik thuis effe wat doen, alles is blijven liggen afgelopen week. Fijne avond nog allemaal. Liefs Semmi
Kelly: gelukkig heeft ze iig toch nog goed gedronken! Er komen hier net een paar luchtballonnen heel dicht over de daken. Speciaal voor sens ff een foto
Hier al een tijdje niet gezien luchtbalonnen.......en als die zo laag overkomen begint Luca naar ze te blaffen, net zo lang tot ze weg zijn. Denkt hij weer dat hij ze weggejaagd heeft...zo komisch om te zien
Idd Semmi...lekker rustig aan doen. Zo die luchtballonen zijn maar laag. Mooi hoor. Hier komen ze ook regelmatig over. Ik ga lekker douchen en daarna richting me bedje. Morgen weer werken, dus lekker er op tijd in. lfs kelly
Hihi die Jayna met bril, Geweldig! Vond de Jaime en Kyllian foto's ook erg leuk. Die Jaime met dr trolley en dan ervandoor hahaha en Kyllian liggend droogzwemmertje! hahaha, erg leuk meiden! Sens: Met mn moeder gaat t erg slecht, vrijdag was ik er voor t laatst en toen beweerde ze dat ze de kledingkast uit dr kamer hadden weggehaald en dat er overal camera's hingen, gingen we samen naar dr kamer toe en natuurlijk stond de kast er nog, toen zei ze: Die vuile engerds, hebben ze snel de kast weer terug gezet''. Moet er soms wel om lachen hoor, maar t is heel erg triest om je moeder zo ''van het pad'' te zien. Ze beweert ook continue met camera's gevolgd te worden en dat ze afgelopen nacht haar zouden komen halen met 40 man in blauwe pakkenen dwangbuizen.........heel vreemd! Vind t ook erg moeilijk om er mee om te gaan..........je krijgt geen contact met haar. Helaas Met de moeder van mn beste vriendin gaat t ook erg slecht, ze hebben een mri scan gemaakt van de hersenen en gezien dat de tumor zich bevindt in de hypofyse(in t midden van de hersenen achter t neusbot) en dat deze plek dus niet te opereren is. Morgen gaan ze bekijken of ze dmv een punctie kunnen vaststellen of ze wel bestraald kan worden, maar ook die kans is erg klein. Zo erg, en vooral omdat mn beste vriendin ook nog eens zwanger is. Ik kreeg gisteren een mailtje van dr moeder of ik goed op mn vriendin(haar dochter dus) wil passen en er ook blij wil maken omdat ze een babietje bij zich draagt etc. En dat onze vriendschap ws alleen maar hechter zal worden van de beide zieke moeders en de steun die we aan elkaar moeten geven in deze tijd. Heel emotioneel allemaal, kreeg er echt tranen van toen ik dat las. Nou ja, genoeg weer ff voor nu, Ik ga slapen, ben doodop. Liefs Robine
Thnx annemonique....ga het verder ook rusitg aan doen de komende dagen, even bijkomen en uitrusten voor een zware tijd die er hoe dan ook gaat komen..
hahaa speciaal ff voor sens, Lol. Leuke opmerking Annemonique! Lol, dacht meteen aan de sens foto's van maanden geleden met een luchtballon!