Robine: klinkt inderdaad erg emotioneel allemaal. Hopelijk vinden jullie inderdaad steun bij elkaar. Want het is niet niks allemaal. Lijkt me erg moeilijk om je moeder zo " van het pad af" te zien, sterkte er mee meid, denk aan je!
Vreselijk zeg Robine. Weten ze nu wel precies wat het is nu of niet? Je zou denken ook wel alzheimer of niet? Kan mij echt goed voorstellen dat het lastig is om haar zo te zien en te horen praten.
Nou serieus maar hij leek uit jouw richting te komen of nee meer die richting uit. Zo langs de waterlinieweg richting de grote gamma...hahahhaha. Ik zei nog tegen Chiel moet je die zien (hij ging net stoken). Jammer dat ik geen foto heb gemaakt met mn eos. Dan had ik m ook kunnen spammen
Zijn idd meer symptomen van psychose. Ze heeft dus veel last van achterdocht. Moeilijk he om haar dan duidelijk te maken dat het niet echt is, maar dat het haar achterdocht is.
Dan zal ie wel eerst langs jullie zijn gekomen Ik had geen tijd om een betere camera te pakken, Djurre kwam naar zolder om te zeggen dat ze voorbij kwamen en op zolder had ik alleen mn kleine camera haha. De C1000 kwam ook nog o.a. voorbij
ja idd annemonique, ze heeft nu ook medicijnen tegen die achterdochtigheid.......... hopelijk slaat alles snel aan, want dit is echt klote. Jeetje zeg hoe heb jij t volgehouden om met zulke mensen te werken! Petje af hoor! maar t lijkt me nogal een zware kant van de verpleging. Ook opknappende mensen gezien met deze verschijnselen?
Robine: ik zie heel veel mensen opknappen! Ik werk nu op een rehabilitatie-afdeling en zie dus juist veel verbetering. Een psychose kan helaas altijd terugkomen, maar met de juiste medicatie en gesprekken kun je een hoop voorkomen.
Zo lijkt het idd, maar het kan over een paar maanden echt een wereld van verschil zijn! Ik hoop dat ze dan zelf ook in ziet wat zee heeft en wat er is gebeurd. Dat scheelt wel in het herkennen van een eventuele volgende beginnende psychose. Als er dan al ingegrepen kan worden (aanpassing medicatie bijv.) is zo'n opname tenminste niet nodig.
Wat vreselijk Robine om je moeder zo te zien. Hoop echt dat ze snel opknapt. En je kan hier altijd je hart luchten hoor. Dikke knuffel van ons.
Goedemorgen allemaal, Robine; he meid wat vreselijk om te lezen dat het echt niet goed met je moeder gaat. Hoop voor haar en voor jullie dat de medicijnen echt snel aanslaan en dat je wat vooruitgang mag zien. Veel sterkte. Semmi; fijn dat jullie nog zulke goede gesprekken hebben gehad het afgelopen weekend. Geeft toch weer een stukje rust lijkt me. Vond het best moeilijk om je foto's in je album te zien. Word daar snel verdrietig van, Jayna zou toch eigenlijk nog heel lang van dr opa moeten kunnen genieten. Veel sterkte ! Annemonique; Wat een coole foto's van Kyllian zag ik voorbij komen. En wat een grote tandjes heeft ie al ! Kan wel zien dat jullie goed poetsen want zn tandjes zijn echt spierwit . Sens; leuke foto's weer van jullie samen met Jaime, en ze gaat weer goed vooruit heh ! Nu ook al zelf zitten, hoeraaa ! Salomina; he meid, wat jammer dat je geen prettig gevoel meer bij het forum hebt. Ik wens jullie iig wel heeeeeeeeeeel veeeeeeeeel plezier in Nieuw Zeeland samen met je moeder/familie. Geniet er maar lekker van. Verder kan ik helaas niet meer teruglezen. Wil nog wel even zeggen dat ik het ook jammer vind dat mensen zomaar wegblijven. En ik kan me sterk vergissen maar ik heb echt het idee dat het met het mini meeten te maken heeft. Erg jammer hoor ! Net als Robine al zei, we hebben samen zoveel gedeeld en dan nu zomaar wegblijven dat vind ik oprecht heel erg jammer. Ik ga ff wat eten, KOm later nog wel weer ff kijken, Liefs Sap
Ik ben er nog hoor! Maar even andere dingen aan mijn hoofd. Ik heb vrijdag mijn laatste werkdag gehad. En ben druk bezig om een nieuwe praktijk op te zetten in de Jordaan met een kinderfysiotherapeute. Zit veel op het internet maar lukt mij niet zo vaak meer om te posten, sorry daarvoor. Ik vergeet jullie echt niet! Ik las even een stukje over je moeder Robine wat vreselijk voor jullie, dat moet erg zwaar zijn om haar zo te zien. Ik wens je veel sterkte! Verder heb ik nog niet gelezen moet verder heb zo weer een aafspraak om ruimte bezichtigen. We gaan trouwens woensdag voor 10 dagen naar Kreta. Liefs!
Lieke is trouwens nog erg verkouden maar vooral het hoesten vind ik naar. Ze moet zo hoesten dat ze er bijna in blijft, bah echt kokhalzen enzo. Heb al LUUF op haar borstje en ruggetje gesmeerd. Dat helpt wel, komt het wel wat los van, maar toch. Als iemand nog tips heeft, graag !
Gelukkig Jacq dat jij er ook nog bent ! . Succes met de praktijk e.d. en alvast een hele fijne vakantie ! Geniet ervan! Lfs Sap
Jacq heel veel suc6 met de praktijk! Als alles loopt heb je straks misschien weer meer tijd. Maar eerst dus lekker naar Kreta, heerlijk hoor! Geniet ervan! Sappie: duurt wel lang die verkoudheid he. Sorry heb verder geen tips. Ja we poetsen goed hoor haha. Nee die tanden zijn ook gewoon spierwit doorgekomen, moet ze maar niet met mn eigen tanden gaan vergelijken Dat ze ooit ook zo wit zijn geweest! Nou ik kan wel weer gaan klagen over afgelopen nacht, maar daar zal ik jullie maar niet mee lastig vallen Tis al de 3e nacht, we houden het dan toch maar op een sprongetje
Heb je ook al Otrivin geprobeerd Sap....speciaal voor beebs dan. Jacq: Fijn dat je er nog bent. Alvast fijne vakantie. Ben jaloers. Ga even verder met me werk. Het begint hier te onweren.....was zo mooi vanmorgen.
Nee Kel, heb ik nog niet geprobeerd. Ga ik straks maar even halen (de neusspray bedoel je denk ik toch? Zoutoplossing) Hmmm onweren, hier schijnt het zonnetje nog. Kan ik maar beter vanochtend wat boodschappen gaan doen want dan zal het hier straks ook wel slechter worden.