Ff kort verslag vna ons weekend: Emme heeft vrijdagnacht en zaterdag gespuugd. Zaterdag ook nog diarree er bij. Ik begon zaterdag middag te spugen, de hele nacht door. Lex is zondagochtend ziek geworden, ook overgeven en diarree. Emme spuugt nu niet meer, maar heeft nog wel diarree. Daar kun je niets aan doen zei de huisarts. Veel vocht aanbieden. Het heerst zeggen ze. Verder Emme wel 10 x in bad gedaan en 100.000 wasjes gedaan tussen het overgeven door. Verschrikkelijk dus! Reageer van de week wel weer ff.
Beterschap voor jullie Pim. Erg vervelend. Hier is het weer los gebarsten hoor. Flinke onweer en regen.
Hier is het idd heerlijk weer. En ik ben nog 1 dagje vrij, heerlijk. Vanmiddag even naar Prenatal om traphekjes te kopen, moet er nu toch aan geloven vrees ik. Pim: beterschap. Niet fijn al die zieken. Annemonique: he, vervelend van die slechte nachten. Hopelijk is het snel weer over. Ik slaap ook al 2 nachten slecht, maar niet door Jesse. Gewoon wakker liggen, en wel moe zijn. Heel frustrerend. En afgelopen zaterdagnacht hoorden we opeens heel hard geschreeuw in het park. Het leek wel of er iemand gemolesteerd werd! Dus Wes 112 gebeld, want het waren echt kreten als 'rot op, blijf van me af' en heel hard gehuil. Zijn er toch 3 man staande gehouden, maar ja... wat er nu aan de hand was... Dus dan ben je ook weer klaarwakker. Sappie: ach gossie, Lieke zo verkouden. Beterschap hoor. Jesse heeft wel vaak een snotneusje, maar dat zal ook wel met weerstand opbouwen te maken hebben? Jacq: succes met je praktijk hoor. Eerst lekker op vakantie. Hopelijk is het daar niet meer zo warm als laatst. Sal: jammer! Ga eerst maar lekker naar je mama, hopelijk spreken we je daarna weer. Geniet er in ieder geval heel erg van in NZ! Robine: he, wat naar om je moeder zo te zien. Wanneer zie je haar weer? Semmi: even bijtanken, want jullie zitten in een moeilijke tijd. Zo, verder kan ik niet meer lezen. Gister bbq gehad bij mijn schoonouders. Broertje van Wes is vorige week 18 jaar geworden, en dan is er altijd een feestje. Was erg gezellig. 's Morgens voelde ik me niet geweldig, maar eind van de middag wel weer ok. Toen ook maar weer paar wijntjes gedronken. Ze smaakten me goed! En Jesse deed het ook voorbeeldig. Hij bleef zowaar op zijn kleedje zitten. Doet ie thuis echt niet. Komt misschien ook doordat er zoveel mensen waren. Nou, meneer is weer wakker geworden, dus ik ga maar even een boterham klaarmaken voor hem. Tot later! Liefs Lydia
Goedenmiddag, Vanmorgen weer wat boodschapjes in huis gehaald, net effe stofzuiger door het huis gehaald en zal zo nog effe dweilen. Moet ook nog alles opruimen van ons weekendje bij mijn schoonouders. Merk wel dat ik minder energie heb nu er zoveel door mijn hoofd gaat. Ga lekker in de tuin zitten nadat de spullen opgeruimd zijn, want hier is het nog heerlijk weer, volop zon, dus nemen het er dan ook maar even van. Sappie: ach die Lieke zo verkouden, hopelijk knapt ze gauw weer wat op. Ik heb zelf trouwens ook het idee dat er bepaalde mensen nu ineens weg blijven na het mini meeten. Vind het wel erg toevallig. Maar inderdaad jammer, na al die tijd alles gedeeld te hebben en dan niks meer laten horen. Hoop dat sommigen zich binnenkort weer melden. Robine: hoop echt voor je dat de medicijnen aan zullen slaan bij je moeder en ze over een tijdje weer echt van dr mooie kleindochter kan genieten! Annemonique: bij jullie ook superweer, nog effe genieten dus 8) ! Pim: beterschap meid voor jullie allemaal, wat een pech allemaal zeg! Jacq: gelukkig ben je er nog. Succes met de nieuwe praktijk waar je mee bezig bent en alvast een fijne vakantie.....ben ook jaloers....aangezien wij waarschijnlijk de vakantie kunnen annuleren. Lydia: lekker aan de BBQ dus gister! Mmmmmm is voor ons alweer een tijdje gelden. Wat goed dat Jesse zich zo voorbeeldig heeft gedragen! Kelly: bah onweer en regen bij jullie, niks aan dus! Voor de rest van de week voorspellen ze ook niet veel goeds he! Nou ga effe een bammetje maken voor Jayna voordat ik verder ga in huis. Kreeg net een sms van Lenhard dat ie kapot is nu op zijn werk, arme schat, vind het niet gek.... Tot later. liefs Semmi
Semmi; arme Lenhard, heb echt met hem te doen. Vreet natuurlijk ook zoveel energie van jullie. Gauw ff door het huis en ga dan maar lekker de tuin in, even alleen aan jezelf denken . Lydia; Heerlijk gebbq, hebben wij gisteren ook gedaan bij mijn ouders. En Jesse zich voorbeeldig gedragen, knap hoor ! . Kelly; hier schijnt het zonnetje nog steeds 8) . Zaterdag had Rick nog een kadootje voor Lieke gekocht, de dvd van Bumba. Ze vindt hem echt helemaal leuk. O ja, dit is niet goed van me, maar ik heb zondag voor het eerst weer 2 trekjes van een sigaret genomen . Heb er heeeel veeeel spijt van en ga het niet weer doen ! Ik ga zo nog ff spammen. Liefs Sap
Haha die Lieke. Ik blijf me elke keer verbazen over wat ze al allemaal doet! Zo raar om me dat bij Kyllian voor te stellen dat hij dat zou gaan doen haha. Semmi: geniet nog even van het weer. Hier is het ookal bewolkt geworden en de druppels verschijnen al.
hier is het heel slecht weer,onweer en regenen bah. heb leuke foto's voorbij zien komen weer. jacq:heerlijk even op vakantie.hoop dat het mooi weer is voor je. robine:is idd niet fijn om je moeder zo te zien,maar als annemoniqeu zegt dat ze er weer door kan komen is dat wel positief. semmi:ik heb veel aan julie gedacht.fijn dat er veel gesproken is. mn zus komt vandaag terug uit benidorm,ze ging normaal om half 10 vanmorgen landen,maar ze smste dat ze pas vanavond daar vertrekt.lekker vertraging dus. er waren technische problemen. wel eng vind ik altijd zulke berichten. mn broer was een keer uit indonesie naar huis gekomen en onderweg was een motor uitgevallen,moet je toch niet aan denken. ze hebben toen snel moeten landen. ga even wat schoonmaken hier. doei
Hier nog steeds droog en zelfs wat zon 8) Gauw naar buiten Semmi, voordat ook het noorden regen krijgt. Logisch dat jullie moe zijn, doe maar rustig aan voor zover dat kan. Fajah: liever vertraging dan technische problemen onderweg! En, smaakte het Sappie? Zou zonde zijn als je weer begint. Lijkt me zo'n gedoe om dan later weer te moeten stoppen. Dan maar gewoon niet weer beginnen Beterschap Pim, voor jullie alledrie. Fijne vakantie Jacq! En succes met de praktijk. Ik moet gauw weer achter Bastian aan, die kruipt inmiddels het hele huis door. Hij is nu op de schone was aan het kwijlen...
Panda; hihi Bastian op de schone was aan het kwijlen, lekker. Ik heb regelmatig dat ik op mn werk zit. Kijk ik een keer naar mn blouse, zit er weer een dikke kwijlvlek van s'ochtends op . Voordat ik de deur uit ga mag ik mezelf wel eerst helemaal nakijken, haha. En het sigaretje was wel lekker maar ik ga het echt niet weer doen. Beloofd . Fajah; Yorben van harte met je 8 maandjes ! Nog even en dan gaat het hier ook regenen denk ik. Het wordt al aardig donker.
Bastian ook al lekker rond aan het kruipen! Yorben gefeliciteerd! Hier is de zon weer terug, fel blauwe lucht! Hoe vinden jullie mijn kuif? (let niet op de foto zelf, hij wilde zich niet stil houden )
Nou van het buiten zitten is het niet meer gekomen. Was ik eenmaal klaar met alles in huis, sliep Jayna, zonnetje weg! Donkere wolken hangen nu boven heerenveen, dus vrees het ergste.....grrrr.... Yorben ook alweer 8 maandjes.....hoeraaaa!!! Annemonqiue: stoer zeg dat kuifje bij Kyllian! Enne stuur je die helder blauwe lucht effe terug naar friesland....haha! Sappie: aaaah wat lief dat Lieke een Bumba dvd tje van Rick heeft gekregen. Wat een lieve papa issie toch! Jayna heeft vanmorgen ook weer volop zitten lachen toen Bumba er op was. Heeft Lieke de dvd al gezien? Fajah: balen van die vertraging van je zus, en niet zo'n beetje ook. Zitten ze nu daar te wachten op het vliegveld? Panda: o jee, Bastian het hele huis door dus! We hebben onze handen strals vol aan die kleine kruipertjes.....hihi Nou ga Jayna dr site effe bijwerken, is alweer een tijdje geleden. Straks komt Lenhard ook alweer thuis om kwart over 4. Ga vanavond aardappeltjes, worteltjes en een varkensschnitzel maken en Jayna met de pot mee proberen te laten eten...ben benieuwd! Tot later! Liefs
Jaaa, hier is het zonnetje ook weer terug . Sem: Zal een beetje zon naar Friesland sturen . En we hebben de Bumba dvd al gegeken. Hij is erg leuk ! En Lieke vindt het helemaal geweldig ! Annemonique; Gaaaaf die kuif bij Kyllian ! Is het gelijk een heel ander mannetje. Stoer hoor ! Ik ga zo lasagne maken, mmm. Net even siroop van VSM voor Lieke gekocht tegen het hoesten. Hoop dat het helpt. Tot later, Liefs Sap
semmi:ja mn zus zit nog steeds in allicante op het vliegveld vanaf vanmorgen half 8 al,ze kunnen niet naar buiten dus das natuurlijk wel balen als het zo'n mooi weer is daar.ze smste net dat de vlucht mss om 16u30 doorgaat.ik hoop het voor hun ,want ze hebben ook een dochtertje dus die verveelt zich natuurlijk ook .