November 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door pim, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Toen Lenhard uit zijn werk kwam was ook het zonnetje hier weer terug en geen druppel regen gezien tussendoor, bedankt Sap!

2. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heeft de lasagne gesmaakt Sappie? Hopelijk helpt de VSM siroop je meissie!

Fajah: en is het nog gelukt met die vlucht van half 5 ? Hoop het voor je zus, is inderdaad balen, helemaal omdat ze ook een dochtertje bij zich hebben.

Nou hier was het met de pot mee eten niet erg geslaagd! Ze moest niks van de worteltjes met aardappeltjes en vlees hebben. Deed ik er wat appelmoes bij dan ging het nog, eigenwijsje dat ze is! Als toetje wat yogurt met verse aardbeien gegeven, daar moest ze ook even over nadenken, maar dat ging er dan toch wel in. Nah ja....dan eerst maar weer 8 maanden potjes, die gaan in ieder geval wel goed nu. Misschien wat mengen dan eerst ofzo.

Ze sliep net even een kwartiertje omdat ze zo moe was, maar is nu weer wakker. Ga dr uit bed halen, kan ze met pap douchen en straks dr flesje papa krijgen. Spam vanavond nog effe wat foto´s.

Liefs Semmi

3. sappie

sappie Fanatiek lid

Semmi; gelukkig dat de zon jullie kant is opgekomen. Jullie kunnen niet genoeg zonnestraaltjes krijgen. Die geven jullie weer energie !

De lasagne was heerlijk ! :D .

Jammer dat Jayna niet met jullie wilde mee eten. Ach ja, die potjes zijn ook prima toch ?!

Liefs Sappie

4. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Bij Jaime helpt dagelijks zoutoplossing meestal goed. Verder in badje en dan eerst de badkamer lekker laten stomen.

5. Neeeeeeeeee echt Sap.......was het lekker? Je weet dat ik er soms ook trek in heb, maar wil er echt niet meer aan beginnen, volgens mij als ik eenmaal een sigaret opsteek dan ben ik weer verkocht.

Helpt VSM een beetje bij Lieke. Bij Daynah toen wel. Geef Lieke maar een dikke knuffel.

6. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Jee Pim dat klinkt net als onze K*T vakantie. Hopelijk zijn jullie snel weer helemaal hersteld. En arme Emme..

7. Heb je er een prakje van gemaakt of gewoon los gegegeven. Ik moet nl bij Daynah echt een prakje maken anders moet ze ook niet hoor.
    En die potjes zijn ook goed hoor. Die gaan hier ook steeds beter.

8. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Heb je het geprakt of tenminste met zo'n staafmixer gedaan? Jaime wilde het eerst ook niet hebben (toen ik nog aan de 6 maanden potjes zat) maar heb toen alles in de staafmixer gegooid en was een grote smerige smurrie. Maar goed ik steeds minder mixen en meer prakken en nu eet ze het geprakt. Eerst moest ze hetook niet.

9. sappie

sappie Fanatiek lid

Jaaaa Kel, het was wel erg lekker :oops: . Maar ik had wel een paar glaasjes rose op en dan ga je toch makkelijker overstag (alhoewel Rick echt geprobeerd heeft me de sigaret af te pakken ;) ) Maar ik ga het ECHT NIET weer doen (hoop ik :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: ).

Ik hoop ook dat de VSM helpt bij Lieke, tot nu toe gaat het goed, ze moet vooral s'ochtends zo hoesten. Is homeopatisch heh dus heeft wel even de tijd nodig.

Sens bedankt voor je tip !

Liefs Sap

10. ja alcohol en sigaretten......

11. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hhhhhhmmmmzzz verdere reacties...
    Nouuuuu Sap een bumba dvd die lieke heeft gekregen van je man! Wat leuk zeg! En jij hebt echt een hele lieve man!
    En niet gaan roken Sap want als je begint stop je niet meer.

Hihi Kel jij schrijft hetzelfde als ik...een prakkie..hahah. En jij ook niet gaan roken hoor!

Sem ik vind het zo rot voor jullie de hele situatie. Kan mij ook goed voorstellen dat Lenhard helemaal kapot is op zijn werk. Je zit toch ergens anders met je gedachten.

Fajah wat rot zeg voor je zus. Vreselijk idd ook als je nog met je kindje daar zit. Al is dan Alicante wel een goed vliegveld om te zitten. Liever die dan Valencia want dat is zo'n K*T vliegveld.
    Feli met de 8 maanden van Yorben.

Annemoinque zag je net de luchtballon nog? hihi
    Lieve foto van Kyllian met zn kuif!

Nou het is rustig heh hierzo. Ik ga nu vast wat zeggen waar mensen weer op gaan reageren maar dat interesseert mij eigenlijk weinig. Ik vind het nogal laag dat er enkelen (need i say names?) onder ons zijn die zomaar zonder ook maar iets te laten weten niks meer laten horen. Heb dan iig nog het fatsoen om te zeggen dat je er geen reet meer aan vindt. Verwijten over en weer en ik heb net als Sap het vermoeden dat het aan het minimeeten ligt, al kan ik mij herinneren dat niemand daar een probleem mee had?
    Verder ga ik er dus geen woorden aan vuil maken want dat is de moeite niet eens, maar wilde dit toch even kwijt. Uiteraard als iemand hier iets over wil zeggen kom maar door ik ga die discussie wel aan.

en verder is het ok hierzo. Wat een rotweer vandaag. Jammer dat ik mijn EOS niet meehad naar mn werk want de lucht leek wel donker/grijs/blauw met geweldige bliksem!
    Jaime wordt steeds toffer. Maar sodeju wat een eigen wil begint de draak te ontwikkelen. Zoooooo testen het is me dr een.
    Mijn ouders waren vandaag weer erg druk met haar.

Ik kom later nog even kijken. Ik als verslaafde verstokte roker ga nu even de tuin in :x .

liefs

12. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Tja dat is de combo. ik ga er ook nooit vanaf komen vrees ik al weet ik hoe slecht het is

13. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    You go girl! Ben t helemaal met je eens! Vage actie om ineens weg te blijven! Snap t ook niet. Misschien pb tjes onderling om er allemaal maar mee te stoppen?!?
    Nou ik blijf hoor!

ga mn bedje in, morgen weer ff reacties, ben doodop!

Liefs robine

14. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Semmi: misschien vaker proberen met jullie mee te eten, went misschien wel vanzelf. Ik heb alleen makkelijk praten met iemand die echt alles in zn mond stopt :p

Sap: vies waren die sigaretten he! Maar niet meer doen ;)

Sens: ik zag net geen luchtballon, niet naar buiten gekeken haha.
    Als er een paar zijn die idd met elkaar hebben afgesproken om hier maar niet meer te komen zou ik het ook erg kinderachtig vinden. Laat het dan idd hier ook ff weten en 'gluur' niet alleen mee, want ik zie diegenen hier toch wel regelmatig online.

15. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Truste Robine!

16. mirandao

mirandao Actief lid

2 aug 2006
    436
    0
    0
    arnhem
    hoi hoi
    wat een gedoe weer he nou ik vind het wel leuk met jullie zo hoor vergelijken en tips en zo en als er een mini meeting is so watt maak niet uit toch?

nou ja laat maar
    luchtballen heb ik ook gezien maar wel andere
    en hier heb ik gister voor romira het eten geprakt en ging heel goed ze had vis aardappel bloemkool en klein beetje appel en alles was op

dames niet roken hoor ik doe het ook maar ooooo wat zou ik graag stoppen maar lukt niet

yorbin van harte met je 8 maandjes

verder niet terug gelezen heb gewerkt en ruben is ziek moet elke keer spugen maar jah nu zijn we allemaal een keer geweest dus ik hoop dat het over is nu hier

17. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Same here Annemonique, heb het ook meerdere malen gezien.

18. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Goeie avond dames,

Onze week vakantie zit erop, vandaar dat ik niet meer ben geweest. Albert is vandaag weer voor de eerste dag gaan werken en dus vandaag weer wat tijd om te lezen/posten, maar ik dacht eigenlijk dat niemand meer verklaringen hoefde af te leggen en er niet gesuggereerd mocht worden :( bedoel toen ik laatst gewoon iets vroeg kreeg ik dat tenminste voor mijn voeten gesmeten :rolleyes:
    Geloof me (of niet natuurlijk daar is iedereen vrij in) dat het niet om jullie minimeeting gaat dames,, nogmaals vindt iedereen dat hartstikke leuk voor jullie, heb afgelopen vrijdag gezellig met Channie gemeet en dat was ook hartsikke super gezellig en zeker voor herhaling vatbaar.
    Ik denk dat jullie niet moeten vergeten dat het vakantietijd is en mensen dagjes weg gaan e.d. , gewoon minder tijd hebben en vindt de opmerking dat het laag is dat niemand iets laat horen dan ook zeer zeker misplaatst is!
    Ik denk dat iemand die niet meer wil komen posten dit echt wel zal laten weten, wanneer hij daar tijd en/of zin in heeft.
    Ik heb het in ieder geval veel te druk om me hier druk over te maken en iedereen moet het zelf weten. Ook heb ik het nu veel te druk om nog te posten iedere dag, misschien doe ik het wel nog een keer maar ga daar geen zekerheid over geven. Misschien post ik ook niet meer, heb het eigenlijk wel een beetje gezien als we nu ook nog verplicht moeten posten of je verplicht moet afmelden :rolleyes: De laatste keer dat dat iemand deed werd het er ook niet gezellig op :rolleyes:
    Ik ga er verder ook niet over in discussie, ik geef alleen MIJN mening net als jullie die geven en dat moet ook kunnen zonder discussie toch! Laat iedereen vrij in wat ze willen doen en wat ze niet willen doen en dan krijgen jullie vast wel nog een bericht over wat de "vermiste personen" willen ;)
    Nou geloof dat dat het wel zo'n beetje was, maar nogmaals we hebben een heerlijke drukke vakantie gehad, met Jordy gaat het super :)
    Misschien kom ik nog wel een keertje binnen vallen maar anders wens ik jullie het allerbeste voor jullie zelf en jullie beebjes :thumup:

Liefs Angela.

19. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja vind ik ook tav minimeeten. En wie weet gaan Annemonique en ik nog minimeeten in het zwembad in de buurt, zwemmen met de beebs, worden we misschien ook met de nek aangekeken.

Heeft Ruben misschien hetzelfde wat Pim, Alex en Emme hadden? Zo zielig voor kids als ze ziek zijn..

Fijn van de prak! Vond ze de bloemkool lekker? Jaime vond het eerst niks maar met de 8 maanden potjes of zelfgemaakt eet ze het hele hapje op :D

Deel Deze Pagina