November 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door pim, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Moet je lekker doen! En ook het beste voor Jordy.
    Lees eens goed terug voor je zegt dat mensen die niet meer willen posten ineens niet meer komen zonder iets te laten weten.
    It's fine with me.
    Bye.

2. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Angel: het gaat ook niet om 'verklaringen afleggen'. Sens geeft een mening en daarop nog een paar en jij ook. Ik had zelf ook het gevoel dat er een paar waren die met elkaar hadden afgesproken niet meer te posten. Heb het wel voor me gehouden, want misschien was dit helemaal niet zo. Blijkbaar hadden anderen dit gevoel ook. In dat geval had ik het wel flauw gevonden om daar niets over te zeggen hier. Maar voor het geval deze speculaties niet kloppen bied ik mijn excuses aan. En natuurlijk hoeft men zich hier niet aan en af te melden, dat zou wat zijn zeg!

Verder leuke vakantie gehad?

3. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    LOL. Minimeeting zwembad Utrecht ;)

4. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Nou ik ga ook mn bed in...morgen weer vroege dienst dus om half 8 op mn werk zijn.
    Truste allemaal!

5. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Precies het hele verklaringen afleggen heb ik niet verzonnen! Niet of wel lekker boeien maar het valt gewoon op en daarin ben ik niet de enige.

Maar alleen al de toon die je zet bij het bericht Angel. En voor je voeten gesmeten? Je voelt je schijnbaar aangesproken. En niet om de minimeeting? Vorige keer kregen wij het 'voor onze voeten gesmeten' dat wij niet hadden laten weten dat we een minimeeting hadden.
    En laten we het bij jouw mening houden als jij niet in discussie wil gaan. Ik kan nog wel even doorgaan...maar ook ik ben erg druk met een baan, man en kind heh.
    Het leven bestaat niet alleen uit bemiddelen en aardig zijn voor elkaar, discussies horen erbij.

fijn dat je een leuke meet heb gehad met Channie en een goeie vakantie.

Ik ga mijn mandje in. Het is goed geweest voor vandaag.

6. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Als we het 'stiekem' afspreken dan gaat Kel (ik noem een WILLEKEURIGE NAAM) zich vast beledigd voelen.. ;)

7. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Zijn er meer beebjes die nog zo'n 5 keer per nacht wakker worden en 's avonds niet willen slapen? :cry: Word af en toe GEK van Bastian.
    Hij is nu even stil dus ik ga gauw naar bed. Ik begrijp het echt niet, waarom hij nog steeds niet doorslaapt. :(

8. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Vervelend Panda :( Ik voel nu helemaal met je mee, aangezien het hier de afgelopen dagen dus ook gebeurd. Misschien niet meer op hm reageren 's nachts? Schijnt soms een week te duren, maar dan wennen ze eraan dat ze 's nachts moeten slapen. Ik kan het ook niet goed dat niet reageren ;)

9. heej joh waarom mijn naam ;) ;)

Grapjuhhh hoor.

Pffff wat een gedoe weer zeg. Zoals ik al een paar dagen terug zei het valt gewoon op dat na onze minimeeting sommige er niet meer waren.

Ach dit clubje zo is ook gezellig toch. We gaan gewoon verder met diegene die het wel gezellig vinden.

lfs kelly

10. SaskiaB

SaskiaB Bekend lid

24 mrt 2006
    547
    0
    0
    Zuid Holland
    Heb lang getwijfeld maar dan toch nog even een berichtje van mijn kant. Ik ben niet zomaar "weggebleven", ik vind de sfeer hier gewoon anders als dat het eerst was. Wilde wel weer proberen of het weer terug zou komen maar t voelt gewoon anders als eerst. Ik vind het ook gewoon jammer dat er een hoop meiden niet meer schrijven en nou ja zoals ik al zei: ik vind t niet meer zo gezellig als eerst, mss dat dat nog terugkomt (ik hoop het) maar op dit moment is het gewoon weg.

Ik geloof ook niet dat ik erg gemist werd hier, er worden wel wat namen genoemd maar die van mij geen een keer, dus wat dat betreft.....

Meiden ik maak niemand geen verwijten, op een gegeven moment dan gaat dat gewoon zo dat er mss toch wat clubjes ontstaan e.d. en ik weet ook wel dat je gewoon niet op iedereen kan reageren want dan is het einde zoek.......

Ik hoop iig dat ik wat duidelijkheid heb geschept omtrent het niet meer posten hier van mijn kant. En mss dat ik er over een tijdje weer anders over denk.....

Met Timo gaat gelukkig alles goed en ik hoop dat met jullie beebjes ook alles goed mag blijven gaan. Ik wens jullie t allerbeste!

En Semmi jou en Lenhard wens ik heel veel sterkte in deze moeilijke periode voor jullie!

Groetjes Saskia.

11. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Dan krijg ik de politie op de stoep, zo hard huilt hij.

12. Mss een beetje drinken geven, zo doe ik het bij Daynah dan en dat helpt wel.

13. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Saskia: jammer dat het zo voor je voelt, maar aan je gevoel kan ik helaas niets veranderen. Ik heb jou wel gemist.

Panda: de politie op de stoep hihi. Idd wat Kel zegt, misschien ietsjes drinken? Doen we hier ook, terwijl anderen juist aanraden om dat niet te doen aangezien ze er dan misschien aan wennen.

14. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Ja, doe ik ook, drinken geven. Maar aan een slokje heeft ie niet genoeg (gaat ie nog harder brullen, als ik de fles weer afpak). Dus dan drinkt ie veel en plast z'n bed weer onder. Neverending story...
    ](*,)
    Denk niet dat er wat aan te doen is, heb gewoon een moeilijk kind. Mijn vriend is elke ochtend blij dat hij mag gaan werken.

15. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Gaan alleen de nachten zo of is hij overdag ook "moeilijk"? Erg vermoeiend he.

16. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    heeej dames.....

Goed hoor Sense dat je je mening hebt gegeven!We kunnen er wel om heen blijven draaien, maar er zijn er meer die het gevoel hadden dat het aan het mini meeten ligt. En ook ik blijf er bij dat het allemaal wel erg toevallig is. Niemand hoeft zich natuurlijk aan of af te melden, dat zegt toch ook niemand! Maar zomaar wegblijven blijft vreemd, ook al is het vakantietijd, een kort berichtje werd eerder altijd wel geplaatst.
    En Trutje ook bijvoorbeeld, niks mee van gehoord ineens?
    Nah ja, ik blijf in ieder geval wel meekletsen, dan maar met een kleiner clubbie die het wel leuk vinden toch!

Ik kom later effe reageren....ben moe en heb koppijn....nergens zin in, ga schoonmama straks effe bellen hoe het daar gaat.

liefs

17. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Jammer saskia dat je het zo voelt. Jij had vooral een klik met Conny en die is er ook niet meer, dus kan het van jouw kant wel begrijpen. En inderdaad, met de ene klikt het beter als met de ander, en kleine groepjes ontstaan er toch. Jij hebt daar geen problemen mee, maar anderen misschien wel. Misschien dat je de sfeer daarom minder vindt.
    Nou het ga je goed, bedankt voor je sterkte wensen!

18. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Ik vind het jammer dat jullie er als kleine kinderen over door blijven zeuren, ik wist niet dat het verplicht was om je af te melden :confused:
    Laat iedereen gewoon in de waarde en ga het niet invullen voor mensen.
    Bah heb hier echt zo'n hekel aan!

Zoals er al eerder is gezegd, ik vind de sfeer hier gewoon anders...
    Er ontstaan groepjes en dat is ook niet erg maar heb hier gewoon geen goed gevoel meer...alsof je er niet bijhoort...
    En ik geef gewoon toe, de 2e minimeeting was hier in Enschede en erg jammer dat niet iedereen erbij uitgenodigd was en alleen de meisjesmama's, leek me erg leuk om iedereen te ontmoeten.

Maar hoe jullie praten over diegene die niet meer posten vind ik erg jammer, vooral Sens en Robine... met je What ever, erg laag.

Nou ik maak me er geen woorden meer aan vuil, vind het erg jammer dat het zo loopt en kon echt mijn verhaal kwijt...

Maar succes iedereen en misschien kom ik over een tijd wel weer posten.

19. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Nou heb ik t weer gedaan?!?! :confused: Volgens mij schreef Sens t bericht en was ik t er alleen maar mee eens.

Hhahaha, t wordt hier echt steeds kinderachtiger, ennuh t is allemaal begonnen toen we de 1e minimeeting hadden en Channie erop reageerde.........daarna is volgens iedereen de sfeer veranderd! Terijwl dat punt toen ''klaar''was toch?

Nou ja, idd whatever,

Robine

Deel Deze Pagina