November 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door pim, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Ben het helemaal met je eens Robine. Het is toen met die eerste meeting begonnen, iedereen zei toen wel dat het klaar was, maar ondertussen lekker schijnheilig doen dus, want het was waarschijnlijk helemaal niet klaar. Ik vind dat wij van onze kant interesse in iedereen zijn blijven tonen, het enige wat we gedaan hebben is met elkaar afspreken en dat kan dus blijkbaar toch niet. Degene die er moeite mee hebben veranderen de sfeer hier en niet degene die afspreken! Zo, moest dat nog effe kwijt. En inderdaad ook vanaf mijn kant Whatever!

2. Is het bij jullie ook zo slecht weer.................(probeer maar een ander onderwerp aan te knopen)...............hier regent het echt ontzettend en weer met onweer.

3. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Waarom nou weer over dit rotweer lullen! Heb je niets leukers te vertellen ;) Hier begint het dus ook te regenen.
    Wil naar huis, maar moet nog 2 uurtjes. Nu ff met rapportages bezig dus ff achter de pc :)

4. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    He bah. Gaan we weer beginnen?
    Ik wil hier gewoon kletsen over de beebs en over alles wat ons nog bezighoudt. Ook het weer, hahaha!

Wie wil minimeeten, gewoon lekker doen. En ik blijf ook gewoon posten hoor. Ik vind het alleen maar leuk om de foto's van alle kids zo bij elkaar te zien!

Verder heb ik weinig te melden. Vandaag weer aan het werk gegaan, helaas. Vond het zo lekker om anderhalve week met ons gezinnetje te zijn. Gelukkig deze week maar 3 dagen! En vrijdagavond naar The Wizz. Heeft iemand die al gezien?

Liefs
    Lydia

5. Nee heb eigenlijk niks leukers te vertellen dan het weer...... :)

Uhmmmm zal even verzinnen hoor.....ga bijna op vakantie....dat is wel leuk toch.

6. Ik heb de Wizz nog nooit gezien ben eigenlijk niet zo'n musical type. Maar iig heel veel plz een avondje uit is altijd leuk toch.

7. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    lydia:ben ook niet zo'n musicalmens,maar toch lijkt de wizz me wel mooi.
    is altijd weer rot om na de vakantie aan de slag te gaan.

kel:ga je weer op vakantie?naar waar en wanneer?

mn zus is veilig geland gister avond,ze hebben eten en drinken gehad de hele dag vd maatschappij,mag wel ook als je de hele dag vastzit hé?

hier is het ook zulk rotweer,onweer en stortregen.

8. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ahhh ik ben ziek. tenminste zo mega mega ongesteld. Mijn hoofd knalt uit elkaar en buik wordt verscheurd :confused: . Hoop dat het morgen beter is. Sinds Jaime is geboren heb ik niet één enkele keer zo'n heftige menstruatie gehad..

Lydia ik heb de Wizz niet gezien. Was Robine er niet geweest of vergis ik mij nou met iets anders?

Kel hier ook regen hoor. Maar ook nog wat zon. raar weer is het.

Charissa nogmaals van mij hoeft niemand zich af te melden. En nogmaals het valt/viel gewoon op dat nadat wij nog een keer hadden gemeet er ineens veel mensen niet meer kwamen.
    En over het whatever en erg laag. Ik zeg hoe ik erover denk. Anderen schrijven het niet in dit topic, maar benaderen mensen op een belachelijke manier via de msn. Ieder zijn ding.

Ik sluit mij aan bij Semmi dat ook al is het vakantie periode een kort berichtje altijd wel werd geplaatst.

Panda wat vervelend dat Bastian zo vaak wakker wordt. Een sprong moet toch eens afgelopen zijn niet waar. Heb je een nachtlampje geprobeerd? Ik las volgens mij in of oei ik groei of het boek je baby dat ze als ze in die eenkennigheidsfase komen of in aanloop daar naartoe, vaak ook niet willen slapen, omdat ze zich realiseren dat ze dan alleen zijn. Maar goed daar heb je ook niks aan, je wil gewoon zelf ook slapen.
    Anders zijn muren isoleren met lege eierdozen...kun je hem laten huilen zonder dat de politie op de stoep staat ;) .

Sas jammer dat je niet meer komt posten. Had ik niet verwacht!

Ik ga nog even een kop thee drinken. Net al een uur zitten weken in een heet bad, maar die krampen blijven..leuk om vrouw te zijn..

Liefs Sens

9. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Panda: wat Sens schijft, vertelden ze bij mij ook op het CB.
    Dat baby's nu 's nachts vaker wakker kunnen worden, omdat ze dan aan het dromen zijn. Dat kan gebeuren in de periode dat ze eenkennig kunnen worden. Maar dat hoeft weer niet.

Misschien idd nachtlampje? Wel vervelend. Jesse is ook 's nachts wat vaker wakker, maar met een speen is het dan wel weer ok.

10. sappie

sappie Fanatiek lid

Even vanaf mn werk.

Ik ben echt klaar met iedereen die denkt dat ie er niet meer bijhoort of die het niet leuk meer vind. Wat een gezeur zeg.

Dus voor iedereen die niet meer komt: het ga jullie kindjes goed.

11. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Ik ben het er ook wel mee eens dat het aangekaart moest worden. Ik voelde ook wel dat er iets niet helemaal lekker zat op het forum. En of dat nou de minimeeting is of dat gewoon de sfeer veranderd is weet ik niet. Ik heb iig absoluut geen moeite gehad met de minimeeting. Al zou ik het wel ook super leuk vinden om een keer te meeten met degene die willen maar dat heb ik al vaker aangegeven hihi. Ik vind ook echt niet dat je je aan- en af moet melden maar om gewoon een paar weken niet te posten maar wel mee te lezen vind ik ook een beetje raar. Ook ik lees wel eens mee en post dan niet maar dat komt omdat ik het dan druk heb en geen tijd kan vinden om rustig te reageren. Ik vind het niet leuk om dan alleen maar te melden hoe het met mij en Milou is maar wil dan ook graag op anderen reageren en daar moet je hier meestal toch wel ff voor gaan zitten. Met al dat gekwebbel ‘lol’ . Maar een week niet posten en wel meelezen zit er hier toch niet in. En de ene is feller en mondiger in posten dan de ander. Probeer het ook te zien vanuit een ander oogpunt en voel je niet meteen aangevallen. Ik geloof niet dat Sens er moeilijke bedoelingen bij heeft maar wil gewoon duidelijkheid erover en dat is haar goed recht, vind ik.

Nou ik vond dit wel ff nodig ook al zit ik op het moment op m’n werk en heb het druk (jaja ik heb het een keer druk). Ik probeer vanavond ff te reageren en anders morgen…dan heb ik VAKANTIE..jippie!

12. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heej dames,

Heb net met de verzekering gebeld en die zei dat het verstandig is om niet langer te wachten met annuleren, omdat wij nu al weten dat het een aflopende zaak is met mijn schoonvader. We moeten 75 % extra annuleringskosten betalen en als we 5 dagen of korter van tevoren annuleren, wordt dat 90 % en keert de verzekering maar 75 % uit. Daarnaast hadden wij een verzekering die de gehele reissom zou uitkeren mochten we vroegtijdig terug moeten, maar dat geldt in deze situatie ook niet, omdat we van tevoren wisten dat de situatie zo was. Kortom.......dan zouden als ons geld kwijt zijn. Daarnaast heb je toch al een rot vakantie omdat je elk moment gebeld kan worden dat je terug moet.
    Dus heb de knoop nu doorgehakt: we gaan niet op vakantie! :cry: Lucht me aan de ene kant op, maar voel me ook rot. Moet effe de knop omzetten en iets anders verzinnen om straks 3 weekjes te doen, suggesties misschien?

Len kom straks thuis dus reageer later effe, sorry, zei ik al zo vaak vandaag, maar kan me echt nergens toe zetten!

Liefs

13. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    is t een idee om dit forum op slot te gooien en een nieuwe te openen?voor mensen die t nogsteeds wel erg leuk vinden om over de november babietjes te praten?

Semmi: Wat jammer van jullie vakantie, maar wat je zegt, als je gaat zit je er ook niet op je gemak! Sterkte meid!

14. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Zo ik heb de knoop doorgehakt en een nieuw topic geopend!

De nieuwe november 2006 mama''s! Wie nog gezellig mee wil kletsen, welkom...........

Liefs Robine!

15. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Semmi: kun je niet ergens een soort Centerparcsachtig iets boeken niet ver bij ze vandaan? Ben je er toch even uit. Anders dagjes weg. Als het even kan wel íets gaan doen, anders ga je zitten wachten op nieuws en dat lijkt me niet goed. Enne, uitrusten, dat ook.

Annemonique: het zijn alleen de avonden en nachten, overdag is hij heel lief, leuk en makkelijk. Zeker nu hij het hele huis door kan kruipen, hij vermaakt zich prima. En als hij moe is breng ik hem naar bed en valt hij meteen in slaap.
    En Kyllian? Is het bij hem ook alleen 's nachts?

Dromen, ja, dat zou idd wel eens kunnen. Hij wordt dan echt hard huilend wakker en blijft dan echt een tijdje huilen, ook als ik al bij hem ben.
    Nachtlampje heb ik, helpt op zich goed. Daar kijkt hij naar voordat hij in slaap valt. En gelukkig heeft hij zijn duimpjes.

Muren isoleren heb ik gisteren toevallig met mijn vriend besproken Sens. We gaan dit weekend naar het huis van mijn moeder (die op vakantie is, helaas, anders kon ze mooi oppassen), kan hij daar de buurt bij elkaar brullen.
    Sterkte met de ongi. Ik snaai al 2 dagen alles wat los en vast zit dus hier komt 't er ook aan.

Lydia: heb The Wizz niet gezien, houd niet zo van musicals. :D Maar heel veel plezier, avondje uit is altijd leuk.

Ga weer snaaien...

16. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Zoals ik ook al bij de nieuwe november mama´s 2006 heb gezegd, goed idee Robine! Ik heb me al gemeld, wie volgt?

17. prima hoor Robine ik volg ook

18. Vervelend hoor Pand hoop dat het snel over is bij Bastian.

19. sappie

sappie Fanatiek lid

Ik ben voortaan ook bij de nieuwe november mama's !

20. nou we blijven toch hier.

Deel Deze Pagina