Panda: hier is het ook alleen de nachten. Las bij iemand hier over die dromen 's nachts. Dat kan hier dus best wel eens het geval zijn. Hij huilt namelijk ook wel in zijn slaap, daardoor wordt hij wakker en is dan moe maar wil niet gaan slapen. Afgelopen nacht werd hij 'pas' om half 5 wakker, half flesje gegeven en daarna weer geslapen tot 7 uur. Semmi: lijkt me een goede beslissing om de vakantie te annuleren. Is misschien jammer omdat je je er op verheugd had, maar wie weet zit je daar dan toch niet lekker ontspannen. Misschien idd zoals iemand anders ookal zei in Nederland een korte vakantie houden? Sens: sterkte met je ongi. Brennie: ik ben altijd in voor een meeting hoor Maar wie weet als er toch een kleiner clubje hier over blijft kunnen we nog ooit een x met zn allen meeten Heerlijk zeg vakantie! Hoelang heb je vrij? En wanneer gaan jullie naar Zwitserland?
ja ze vond de bloemkool heerlijk nou ik kijk niemand met de nek aan hoor ga lekker zwemmen is altijd heerlijk ik weet niet of ruben hetzelfde heeft als de andere kids maar vandaag weer een stuk beter
zo alles gelezen panda ik had dat met romira ook 2 weken geleden ze kwam elke nacht ze wou weer de fles enzo na 1 week heb ik haar laten huilen en nu is het weer over moet ik wel zeggen dat ze sinds gister 2 boven tanden krijgt ze zijn al door semmi ik zou dat ook doen want je gaat dan niet lekker op vakantie zo ik heb over dag ook 4 weken vrij moet alleen deze week savond volgende week niet en dan 3 weken savonds maar is maar 3 uurtjes dus ik heb een mini vakantie haha
Zo, ik ben me toch net ff sportief geweest. Ben ff een rondje wezen skeeleren. Voelt wel goed om effe wat te doen. Nu maar hopen dat dat me bekken ook snel weer sterker maakt want ik heb er nog steeds last van kutzooi! mirandao; bloemkool is hier favoriet, hihi. Beterschap voor Ruben! monique; lijkt me ook gezellig om te meeten . vooral na die mooie foto's die ik voorbij heb zien komen van je prinsje. Echt veel tanden heeft ie zeg! Ik heb na morgen lekker 4 weken vakantie. Volgende week zaterdag gaan we naar Zwitserland. semmi; idd goed dat je de knoop hebt doorgehakt. En wat je zegt; je zit dan toch niet lekker vakantie te vieren maar telkens gestressed. Ach als het hier ook mooi weer wordt kun je lekker naar het strand een paar daagjes? panda; aaah shit zeg van Bastian zo 's nachts. Tja...nachtlampje heb je..weet eigenlijk verder niet zo goed wat je zou kunnen doen. Milou heeft het, zoals ik al eerder verteld heb, het 2 nachten gehad. Ik heb er bijgezeten en laten huilen en toen was het over maar dat helpt bij jouw niet. Dikke knuffel hoor....lijkt me zwaar! Pak overdag je rust..als hij slaapt. sens; sterkte met je ongi...bah. saskia; jammer dat je niet meer post! Veel plezier met Rick en Timo Volgens mij was het sappie? die een trekje had genomen? ik kan het niet meer terug nemen. Maar oooh ooh wat verleidelijk . Je bent er vanaf dus kom op en niet meer beginnen hoor! Dat zeg ik ook iedere keer als ik zin heb in een sigaret. Al gaat het me de laatste maanden goed af! Robine; die was van korte duur dat extra topic. Ach ja..hier zitten we toch ook goed. Degene die nog willen kletsen...kletsen! kelly; komend weekend wordt het weer lekker extreem warm..ofja..hier in brabant in ieder geval Lydia; ook in heb de Wizz niet gezien en da's niet echt mijn ding zeg maar Vrijdag kan ik me paspoort ophalen met de sticker van Milou erin Wat een afzetters zeg...effe 19 euries ervoor vragen.. om een stickertje te plakken.
Nou dames, na een extreem zware periode mag ik dan wellicht toch nog even mijn zegje doen. Door de mensen die hier het hardste schreeuwen voel ik me dus totaal niet gemist en ook niet serieus genomen. Ook ik vond de sfeer veranderd en heb dat al eens aangegeven. En dat had niet met de meiden-meet van doen, meer met hoe er op elkaar gereageerd werd. Als ik wat zei werd er voor mijn gevoel toch overheen gelezen. Ik heb wat afstand genomen en voelde me totaal niet verplicht te reageren. Nog steeds niet trouwens. En ja, ik voel me wel degelijk aangesproken door een aantal als het gaat over de mensen die niet meer posten. Had toch rechtstreeks gecommuniceerd. Als je dan zo nodig wilt weten wat er aan de hand is ga je toch niet lopen speculeren? Wat een medeleven nadat wij met de hele groep zo veel hebben meegemaakt samen... en dan nu gaan zeuren over dat er weinig gepost zou zijn door sommigen en wat voor een rotstreek dat wel niet is... Dit nepgebeuren hoeft dan voor mij gewoonweg niet en dan kan ik het posten beter laten. Sappie ook! Van jou had ik meer verwacht dan dit... Even MSN aanslingeren of een SMS-je... 't Zal wel teveel moeite zijn geweest. Helaas... Ik ben vorige week een heel bijzonder en dierbaar persoon verloren... Vandaag hebben we afscheid van haar genomen en heb ik alle verdriet van de wereld bij elkaar gezien dus ik heb wel wat anders te doen dan me druk te maken of ik wel op iedereen op tijd reageer en wat jullie er van vinden. Nou, als er nog gebabbeld moet worden hierover dan ban ik daar absoluut toe bereid als ik inmiddels nog niet uit je MSN-lijst verdwenen ben. Groetjes
Misschien kan je je nog een bericht op hyves herinneren wat ik heb geplaatst op 18-6-2007: He Marisa, Wow jij hebt in korte tijd veel vrienden zeg ! Hier gaat alles goed, net terug van het cb en alles was prima. Een lange slanke dame, haha. Vorig jaar liepen we idd nog met van die mooie ronde buikjes, hihi. De tijd gaat te snel. Zou het zo allemaal weer over doen, maar vind dit ook erg leuk, ze kunnen opeens al best veel. We moeten gauw weer eens afspreken. Ff een bakje koffie ofzo. Ben best benieuwd hoe Brent er irl uitziet nu. Lfs Sabine Heb hier alleen nooit iets op weer gehoord, jammer zou ik zeggen !
O meiden, dit wordt een ordinaire ruzie zo. Ik had me een poosje geleden afgemeld en weer aangemeld, maar dit doet me echt de zin in het forum vergaan.
Ik denk dat we het nu ook maar verder via msn of wat dan ook moeten uitspreken of niet. Volgens mij hebben we van de meeste personen nu wel een reactie gehoord. Ik ben hier ook gekomen omdat er op een ander forum kliekjes waren en er op sommigen totaal niet gereageerd werd....hoop dat dit niet zo als daar gaat worden.....dus kom op zand erover en verder met de meiden die het nog wel gezellig willen hebben/ maken hier.
Ja zn haar begint eindelijk te groeien hihi. Alhoewel hij altijd wel wat haar heeft gehad, maar valt minder op omdat ie blond is.
Nou ja, dan blijven we lekker hier met degene die gezellig mee blijven kletsen!Heb er in ieder geval veel aan en post ook wel es minder, maar juist wanneer ik me effe wat minder voel, vind ik het fijn om effe afleiding te hebben. Voor wie blijven: thnx voor alle steun en medeleven!
aaaaah die Kyllian.... ga ook effe spammen, heb het verder te druk met msn-en...al 2 uurtjes nu ....oeps......kom morgen wel weer reageren.... jayna met dr grote vriend