Lief die met de hond! Kyllian gaat al gillen van blijdschap als hij de poes ziet haha. De poes vindt het soms wat minder als er hard aan dr staart getrokken wordt Ennuh toetjes zijn idd lekker!
Bijna grappig dat zelfs nu ik toch echt zei dat er iets aan de hand was en dat ik verdriet heb, er door de meesten zo over mijn woorden heen gewalst wordt. Daar doelde ik nou precies op met wat ik zei dat ik me niet serieus genomen voelde en me ook niet gemist voelde. Hoe kan ik me dan welkom voelen hier? Sappie, ik wil altijd graag met je spreken maar niet op zw.p. Ik ben ook niet boos ofzo (ik kijk vrijwel nooit op hyves trouwens). Het lijkt me heel leuk Lieke weer eens irl te bewonderen. Meiden, veel succes met jullie kinders. Ik vind het heel jammer dat het zo gelopen is. Succes en wellicht ooit tot ziens.
Voor jou ook hetzelfde als ik bij de anderen ook gezegd heb. Jammer dat je het zo voelt en idd erg jammer dat het hier zo is gelopen. Ik spreek je vast nog wel op msn of waar dan ook. Weltruste allemaal. Net nog even wat gestreken, maar nu ga ik echt mn bedje in.
Vind het zo jammer dat het zo moet lopen. Ik hoop dat er na mijn vakantie, we gaan over een paar uurtjes al vliegen, de novmama's weer gezellig aan het posten zijn. Sterkte allemaal!
goedenmorgen wat een mooie en lieve foto,s weer jacq fijne vakantie trutje gecondoleert zo even ruben en mijn nichtje naar het kdv brengen en dan boodschappen doen zondag gaan we naar de dierentuin lekker een dagje weg
Jacq: fijne vakantie! Annemonique: wat een heerlijk jochie die Kyl en zo'n stoer kuifje heeft ie nu. Bij Jesse zakt het altijd in, dus heeft geen enkele zin om daar nog gel in te doen. Binnenkort maar eens wat haren laten knippen. En wat een verdrietig plaatje van hem op de grond. Was hij aan het huilen? Trutje: Allereerst sterkte! Dat zal idd wel een heel moeilijke periode voor je zijn. En ik vind het ook jammer dat je er hier mee stopt. Brennied: goh joh, wezen skeeleren. Heb je vandaag spierpijn Mirandao: lekker hoor, om 4 weken vakantie te hebben. Weliswaar overdag, maar toch! Geniet ervan. Annemonique en Panda: hoe was afgelopen nacht met de boys? Semmi: kun je nog een beetje ontspannen? En hoe is het met Lenhard? En met jou natuurlijk. Goed op jezelf blijven passen hoor! Robine: Slaan de medicijnen bij je moeder een beetje aan? Sorry voor degenen die ik vergeten ben... En niemand van de musicals? Wij hebben de kaarten gekregen, want deze musical trok me eigenlijk ook niet zo. Maar we zien het wel, we zijn er in ieder geval even uit. En nog 1 dingetje: Ik laat graag iedereen in zijn/haar eigen waarde, ook nu. Als mensen niet meer willen posten, prima toch? Ik heb niemand van hier op msn oid, en dat maakt toch ook helemaal niets uit? Ik ben hier, omdat ik het leuk vind om andere meiden te spreken die ook in dezelfde fase zitten met de beeb. En dan hoef je het niet alleen over de beeb te hebben. Hopelijk heeft iedereen nu zijn zegje gedaan, kunnen we er (weer) een streep onder zetten en gaan we door met degenen die het nog steeds leuk vinden! Ik ben er verder klaar mee met zo'n welles/nietes spelletje, daar heb ik ook geen zin in. Laten we elkaar blijven respecteren. Toch? Ik ga weer eens aan het werk! Liefs Lydia
Moguhhhh allemaal, Zo iedereen heeft zijn zegje gedaan, dus vandaag met een schone lei beginnen? Daynah heeft voor voor de 2x sinds weken weer doorgeslapen en dat was heerlijk..............hoop wel dat het zo blijft. Ze was wel vroeg om 6.30 uur, maar ik zal niet gaan klagen hoor. Eten gaat wel weer wat minder, maar vanmorgen toch nog 150cc naar binnen gekregen. Het valt mij ook echt op dat de 1e voeding niet echt lekker gaat bij haar.......mss geen ontbijter Vandaag weinig op de planning...boodschappjes etc, vanavond sporten en we krijgen visite. En morgen heb ik een bbq met collega's......hoop dat het echt droog blijft hoor. Het is bij mijn baas thuis en die is vorig jaar verhuist en moet een kast van een huis hebben van bijna 2 miljoen, dus dat zal dan ook wel, ga eigenlijk ook mee omdat ik wel heel nieuwsgierig ben hoe dat eruit ziet erg heh, ga ook voor de gezelligheid hoor. Ik zag nog leuke foto's van Jayna en Kyllian voorbij komen. Fajah vroeg geloof ik nog waar ik op vakantie naar toe ging. Over 2,5 week gaan we een weekje naar Frankrijk. We hebben een boerderij gehuurd met zijn 8 dus dat wordt vast wel gezellig. Ga even naar Daynah want die is aan het gillen. Tot laterrrrrrrrr. lfs kelly
kelly romira doet ook moeilijk met de ontbijt fles hoor net heeft ze 60 op dus heb ik haar maar een broodje gegeven en die at ze helemaal op
Romira ook al, mss zijn ze toe aan wat nieuws. Ik geef op zich wel gevarieerd eten aan Dayanh. Ene keer pap, dan melk of dan een smulpapje.
dat doe ik dus ook maar ze wou de fles niet dus gaf oik pap van 8 maanden op lepel dat wil ze ookal niet dus dan maar half fles en brood eet ze toch iets
brennied:knap van je om te skeeleren en ging dat een beetje?was het lang geleden? annemonique:wat is kyl toch een schattig ventje en dat kuifje staat heel lief. kel:ik wist niet dat je weer op vakantie ging,waar in fr ga je?hoop voor je dat het daar wel mooi weer is.hier is het om chagrijnig van te worden. lydia:je hebt de kaarten gekregen dus,nou mss is het wel een hele mooie musical. verder goed hier,druk met de kids het is vakantie. bedankt voor de felicitaties voor yorben zn 8 maandjes. heb gister eens wat gekeken voor een midweekje in september weg te gaan.ik zag ''het land van bartje'' zag er wel leuk uit,is iemand daar al eens geweest? groetjes
Klopt ook hoor Fajah had het nog niet gezegd hier op het forum het gaat sneller dan ik dacht. Land van Bartje heb ik nog nooit van gehoord, moet ik eerlijk zeggen. Aan mij heb je dus niks. Zo ga nu even opruimen en stofzuigen en ook maar weer strijken. Daynah slaapt weer en ga daarna maar boodschappen halen. lfs kelly
Nog ff spammen dan. Beetje donker, maar ze zijn met mijn telefoon genomen. Sens, ik heb een Q-tek, das een telefoon waar je ook mee kunt internetten enzo... Jesse met zijn koetje...
Ooops, die is wel erg groot... En hoe krijg ik 'em gekanteld? Hier loopt ie achter een terrasstoel aan. En maar gillen!
Lieve foto's van Jesse! Echt knap al hoor dat hij zo goed staat. Kelly: zo'n huis wilm ik dan ook wel haha. Alvast veel pelzier morgen, hoop dat het droog blijft. Vanaf zaterdag wordt het superweer, eindelijk! Maar waarom dan weer gelijk zo warm, naja tis beter dna regen Kyl heeft vannacht weer doorgeslapen, jippie! Om half 7 werd ie wakker, dat was altijd al zijn normale tijd. Nu hopen dat het weer zo blijft. Nou ik ga maar weer aan t werk. Mn laatste daggie alweer deze week!