November 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door pim, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Ja heb heel veel zin ;)
    Naja heb geen verantwoordelijke dienst, dus heb het iets rustiger. Vanmiddag met een cliënt op pad voor een intake elders dus ff een autoritje. Gaat de tijd wel snel hehe.

Jij ook werkse!

2. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Jeetje een huis van 2 miljoen, lijkt me nix. Misschien als je er een stel werksters bij krijgt.

Fijne vakantie Jacq, hoop dat je beter weer hebt dan hier.

Dierentuin is leuk Mirandao, en wordt lekker warm zondag.

Afgelopen nacht was weer prut Lydia. Wel een verbetering want hoefde er maar 4 keer uit ipv 5 keer.

Hij ligt nu even weer te slapen dus ik ga gauw douchen.

3. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Zo mijn laatste dagje op me werk. En dan lekker 4 weken samen met mijn prinsesje en mannetje…heerlijk. Gisteren op het kdv zeiden ze al; ‘moeten we haar echt 4 weken missen?’ Haha…ja ze zal wel heel veel veranderd zijn als ze daar weer komt. Ze zeggen toch dat als de kleine mee op vakantie is geweest en veel tijd en aandacht heeft gekregen van beide ouders dat ze dan veel veranderen in korte tijd. Ben benieuwd. Milou mag van mij nu wel leren om zelf te gaan zitten hoor…ze valt nog steeds om na een paar seconden.
    Als ik ’s ochtends naar haar toe ga ligt ze 9 van de 10 keer andersom in d’r bedje. Een hoop knuffels om d’r heen en door het hele bedje heen. Wat doet ze toch allemaal...vraag ik me dan eens af. En altijd die glimlach als ze je ziet…dat is toch iedere keer een bijzonder begin van de dag. Die kan dan echt niet meer stuk.

Lydia; wat lijkt ie groot zeg op de foto’s. Haha achter de tuinstoel aan…mooi kereltje hoor!
    Nee, ik heb geen spierpijn…ga vanavond weer. Probeer het voorzichtig op te bouwen, ben eigenlijk anders veel te bang dat ik val. Ben gisteren 10 minuten geweest, vanavond wordt het 15 minuten.
    Annemo; ook jouw laatste dagje voor deze week…fijn he. En ja het wordt weer zo extreem warm het weekend maar goed…beter dan regen iig. Goed zeg Kyllian…heb je mama wat rust gegeven vannacht! Ik heb na vandaag vakantie..mss kunnen we een keer meeten in de vakantie? En voor wie nog meer wil…
    Panda; hihi..goed zo.. positief blijven..4 keer eruit ipv 5. Hoop echt dat het een sprongetje is en dat hij een dezer dagen die sprong gemaakt heeft voor je.
    Jacq; fijne vakantie…geniet erval!
    Kelly; hoezo nieuwsgierig, hihi. Ik zou ook benieuwd zijn hoor. Veel plezier! Daynah ook weer rust gegeven aan je mama…goed gedaan meisje!
    Fajah; ja was lang geleden dat skeeleren ‘lol’. Het land van Bart zegt me werkelijk helemaal niks. Wat is het voor iets?

4. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    brennied:land van bartje is een landall park?ik weet ook niet of het wat is in het boek ziet het er wel leuk uit en mooie huisje(boederijen)

5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
  6. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ziet er wel leuk uiit toch Fajah :)
    Wij gaan de eerste week van september ook naar Landal, maar dan in Zeeland.

7. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmorgen dames.

Effe een berichtje vanaf mijn werk.
    Viel me echt zwaar om hier na een week weer binnen te stappen. Meteen de vraag hoe het nu eigenlijk met me was en of ik het wel zag zitten om te werken. Tja en toen kwamen de tranen..... :cry:
    Pfff blijft zo k*t allemaal. Vanmiddag gaan we de vakantie dus definitief annuleren. Is dat ook maar gedaan. Hopelijk zit het er nog in om in september nog een weekje weg te gaan, moeten het maar zien allemaal.

Vandaag beginnen we dus inderdaad maar met een schone lei hier op het forum, voor diegene die nog gezellig mee wil kletsen, goed idee! ;)

Zal effe wat reactie plaatsen, kan niet zover meer teruglezen, dus sorry voor wie ik vergeet!

Jacq: fijne vakantie, geniet er van!

Brennie: oooh lekker laatste dagje op je werk, en dan lekker met je gezinnetje genieten! Hebben jullie nog vakantieplannen?

Panda: pffff het blijft maar zwaar voor je die nachten, heb met je te doen hoor!

Mirandao: veel plezier alvast in de dierentuin zondag. Zijn wij in de vakantie ook nog van plan, blijft leuk he!

Annemonique: jippie...Kyllian weer doorgeslapen, zo hoort het!

Lydia: leuke foto's van Jesse zeg! En inderdaad knaop dat ie al zo kan staan, zie ik jayna nog niet doen hoor!

Fajah: ik heb ook nog nooit gehoord van het land van bartje, wat is dat precies? Wel lekker dat jullie er nog even uit gaan in september! Hoop dat dat voor ons ook geldt dan!

Kelly: whauw luxe feestje in een huis van 2 miljoen....haha :) ik zou ook nieuwsgierig zijn hoor!

Verder kan ook effe niet terug lezen, ga zo de groep weer op. We gaan straks warm eten met de kids hier. Moet tot 16.00 uur werken, ga eerder weg om dus nog langs het reisbureau te kunnen.

tot later dames!

Liefs

8. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Ow Landal dus, da's altijd wel leuk!

Er gaan dus meerdere pas in september weg, blijf ik hier op het forum niet alleen achter in de vakantie ;)

9. Zo de boodschappen weer gehaald. Ik heb bij Kruidvat een emmerte en schepje etc gehaald van Tweety......erg leuk. Neem ik mee naar Frankrijk kan ze lekker zandkastelen bouwen....... :) Verder de luiers bij AH in de aanbieding van pampers dan, heb ze gelijk gekocht.

Ik zal wel verslag dan van de bbq bij me baas.

Annemonique: Zo lekker hoor al bijna weekend, dan heb je maar 2 dagen gewerkt deze week.....lekkerrrrr.

Fajah: Ziet er leuk uit hoor van landall...gewoon boeken.

Lydia: Wat een leuke foto's van Jesse en ook hij kan al goed staan zeg net als Lieke.

Brennied: Wow 4 weekjes vrij dat is luxe....ik moet echt bijna smeken als ik dat wil op me werk. Waar gingen jullie ook alweer naar toe.
    En die lach is geweldig heh in de ochtend....een goed begin van de dag.

Panda: wat vervelend weer van Bastian....ik heb het ook een tijdje gehad hoor maar Daynah kwam dan 1 of 2 keer.

Zo ga even wat eten. Daynah slaapt nu, dus even tijd voor mezelf.
    Sinds een week slaap Daynah korter op de dag is dat bij jullie beebs ook. Meestal slaapt Daynah nog 2 uurtjes in de ochtend maar sinds een week een uurtje maar. En de middagen zijn tegenwoordig hazeslaapjes.
    Of mss komt er weer wat nieuws aan hoor.

10. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Jeetje wat is het hier rustig geweest vandaag! Druk aan het werk en genieten van onze kleintjes, dus misschien ook weer een goed teken!
    Vanmiddag na mijn werk dus de vakantie geannuleerd. Viel niet mee, want toen we binnen kwamen zei het meisje waar we bij geboekt hadden en die ons nu herkende, `ooh goed dat jullie er zijn, de tickets zijn net binnen! `. Tja en toen moest ik zeggen dat we eigenlijk kwamen om te annuleren. Maar ja, ben blij dat dat nu geregeld is.
    Met mijn schoonvader ging het weer wat minder, heeft weer meer pijn en kon alleen maar liggen vandaag. Morgen komt de HA bloed prikken, dus weer effe afwachten.....

Kelly: aaaah wat lief een schepje en een emmer voor Daynah! Jayna slaapt per dag erg verschillend momenteel. Gister maar erg kort elke keer en vandaag van kwart over 10 tot half 1 en vanmiddag van half 3 tot half 5! Misschien staat er inderdaad weer wat de gebeuren. Ze zijn ook volop in ontwikkeling he, gaat zoooo snel! ;)

Nou ga lekker bakkie koffie doen en vroeg naar bed. Morgen half dagje werken en dan weekend.

Fijne avond allemaal.

liefs

11. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    semmi; dus de annulering is ook weer geregeld, lijkt me idd ook errug klote om te doen. Tis echt een rottijd nu voor jullie zeg...knuffel!
    kelly; Milou slaapt op zich nog best veel..meestal van 10-12 en van 14.30-17 maar als we weg zijn ofzo dan slaapt ze niet hoor..nieuwsgierig aagje ;)
    fajah; aha een landal park..is altijd wel leuk om ff te zijn toch? Ziet er idd gezellig uit en genoeg plek voor yaaron om lekker te ravotten ;)

Nou milou net op bed gegooid. We moesten effe naar de 'huiskapster' toe en milou mee dus het was een beetje laat geworden. Nou ze hield het me toch goed vol..alleen maar lachen daar :) . Net thuis de fles gegeven en naar bed.
    En nu heb ik definitief 4 weken vrij..........HEERLIJK!

12. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Jacq: Fijne vakantie! Waar ben je naartoe?

Brennied: Jeetje lekker zeg dat Milou nog zoveel slaapt overdag. En jou haar ook weer netjes!? Mooi zo!

Annemonique: Wat een leuke fotos van Kyllian weer en wat fijn dat hij weer doorgeslapen heeft vannacht! Hopelijk blijft dat zo he, want die gebroken nachten zijn ook vervelend.

Lydia: Lekker mannetje hoor is Jesse en idd erg knap dat ie al kan lopen. Moet een raar gezicht zijn zo een kleine hummel die achter een stoel aan loopt. De medicijnen slaan nog niet echt aan helaas, maar we moeten t ook even de tijd geven. Voorlopig praat ze nog wartaal. Dank voor je interesse! Lief van je. Ennuh ik ben niet bekend met The Wizz,,,,,,,,,Tarzan was wel erg leuk! Aanrader dus !

Semmi: Wat jammer dat je de vakantie moest annuleren, maar ja beter zo en er voor je schoonpapa zijn dan dat je mss terug had moeten komen van de vakantie. We gaan gewoon lekker in september een weekendje weg toch!?

Kel: Hahaha ik zou ook nieuwsgierig zijn hoor naar zo een kast van een huis! Laat je weten hoe t was? Heb al gekeken op Landal en CP voor september, maar wordt al moeilijk hoor.........

Fajah: Lekker nog een midweekje weg dus voor jullie. Heb je nu alweer vakantiekriebels? Je bent net terug! Wij gaan lekker ook over 40 nachtjes........shit dat duurt eigenlijk nog wel lang ;)

Mirandao; Heerlijk 4 weken genieten meid! Lekker hoor die vakantie, ik ben tot 3 september vrij ;)! Nog lekkerder';) grapjuh!

Vandaag ff naar de kapper geweest. Liep binnen en kon meteen terecht. Jill mee, de eerste 30 min vond ze t nog leuk, daarna werd t gillen en toen ik klaar was en de kapper uitliep viel madame in slaap! Grrrrrrr. Maar goed, t is weer gebeurd, ben weer lekker blond en stuk eraf!

Ga nu ff fotos plakken en dan slapen, morgen personeelsdagje..........

Tot later!

Liefs Robine

13. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    robine:ik heb weer vakantiekriebels eigenlijk het hele jaar door hihi,maar heb dat extra als ik net thuis ben van vakantie.heb nog niet geboekt ik wacht nog even.we willen ook nog rolluiken boven en beneden en hebben offerte laten maken.even afwachten wat dat gaat kosten en dan kan ik alsnog boeken als de prijs meevalt.voor jou duurt het nu niet zolang meer toch,40 nachtjes is zo voorbij hoor.

semmi:vervelend om de reis te annuleren kan me voorstellen dat het huilen je nader staat dan het lachen.maar beter zo als dat er iets gebeurd met je schoonpa en jullie zo ver weg zijn.
    heb je nu iets van de reissom terug gekregen?of had je dat al gezegt :oops:

ik heb mega hoofdpijn al 2 dagen door de ongi.loop weer leeg.
    ga mn bed in ,morgen en vrijdag werken en dan is het mooi weer zeggen ze.nou ik hoop het maar.

14. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Kelly: hier is het gemiddeld slapen van 10.30-12.00 en van 14.30-16.00. Maar het wisselt nogal, vandaag heeft hij 2x 1 uurtje geslapen.
    Ik zie Daynah nu echt zandkastelen bouwen haha. Alhoewel denk dat ze eerder zand gaat opeten of niet ;)

Semmi: gelukkig het annuleren ook weer achter de rug. Werkse nog morgen, ookal een lang weekend voor de boeg.

Brennie: wat slaapt Milou lang zeg, heerlijk!

Robine: lekker fris kapsel dus weer :) Hier is het ook altijd even jengelen voordat hij in slaap valt in zijn kinderwagen ofzo. En ook meestal pas als we weer bijna naar huis gaan natuurlijk ;)
    Hou jij eens op met je tot 3 september vrij! Nou ik geniet gewoon des te meer van die 2x 1 week die ik vrij heb in september ;)

Fajah: sterkte met je hoofdpijn. Het schijnt idd heel warm te worden het weekend! Eindelijk kunnen we hier het zwembadje neerzetten!

15. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hihi :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

16. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    En lijkt ie of niet?

17. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ga morgen reageren, hele avond bezig geweest met die dingen.
    en ik ga niet zeggen wat mij nu te binnen schiet. Afijn see ya tomorrow!

Sens

18. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    haha ik heb Milou net naar Bumba laten kijken....goh dat vind ze leuk :) helemaal met d'r armen zwaaien en in de tv willen kruipen. Gek kind....nou dat wordt vaker kijken. En ik denk dat het toch ook wel heel makkelijk is om een dvd van bumba of iets anders mee op vakantie te nemen. Als ze nou helemaal van dr plaat is hebben we iets achter de hand ;)

Sens; mooi gedaan hoor! Pfff...zou het je niet na kunnen doen...crea'tje :p
    robine; zo je haren weer gedaan :D de mijne niet hoor..me vriend moest geknipt worden en zij had Milou lang niet gezien...dus ff showen ;)
    En 40 nachtjes zijn zo voorbij!
    fajah; ook al zo'n irri onnie..sterkte ermee!
    monique; ja ze slaapt idd best veel...als we thuis zijn dan he...wel lekker idd.

Milou jengelt...ga ff knuffelen...toedels

19. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Wow Sens, mooi geworden die m&m's van je hoor.
    Bijna zonde om weg te geven!

Ik moet ook maar aan de Bumba dvd zo te horen. Ik heb wel een boekje van Bumba, dat wordt wel goed bekeken allemaal.

Voor mij laatste dagje deze week en dan lekker weekend!

20. sappie

sappie Fanatiek lid

Lydia; alvast een heel fijn weekend ! Aan het weer zal het niet liggen.

Brennied; Wij hebben net ook weer gekeken ! Leuk dat programma heh. En de dvd is echt leuk van Bumba, een aanrader. En idd dan heb je altijd iets achter de hand waar ze blij van wordt. Een hele fijne vakantie alvast !

Sens; Wow wat zijn ze mooi geworden Sens ! Je mag trots zijn op jezelf, knap hoor ;) .

Fajah; hoop dat de offerte meevalt zodat jullie nog ff lekker weg kunnen gaan. Veel beterschap, hoop dat je hoofdpijn snel overgaat.

Robine; weer lekker laten verwennen door de kapper. Veel plezier vandaag op de personeelsdag !

Semmi; Wat vervelend heh Sem dat je de vakantie hebt moeten annuleren. Maar ik denk dat je ook niet rustig had kunnen genieten van je vakantie als je ergens ver weg had gezeten. Je zou dan constant die spanning voelen denk ik. Ben benieuwd wat de arts vandaag zegt over je schoonvader. Hoop dat hij de pijn iig weer kan verminderen.

Kelly; hahaha emmertje en schepje voor Daynah, wat leuk. Wel foto's plaatsen na de vakantie heh ! We willen haar natuurlijk wel een zandkasteel zien bouwen.

Annemonique; jullie in september dus naar Landal in Zeeland. Ik vind Zeeland erg leuk ! Wij waren daar 2 jaar geleden op een roompot camping, lekker aan het strand! Slaapt Kyllian nog steeds lekker door?

Panda; hoe gaat het met Bastian en het slapen? Hoop dat je snel wat meer rust krijgt.

Pim; En heb je al naar de wereld is mooi gekeken? Hoe vond Emme het?

Ik ga nu gauw ff douchen, dan stofzuigen, dweilen en wasjes doen. Klinkt leuk, NOT, hopen dat Lieke nog even blijft slapen. Buikje is in ieder geval lekker vol ;) .

Tot later,

Liefs Sap

Deel Deze Pagina