November 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door pim, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Graag gedaan hoor :D

2. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Mooie banner Kelly! en ze heeft een prachtige bos haar.

Hoe is het hardlopen gegaan Robine?.

Zo ik ga de kleine meid maar eens voeden (als ze wakker wil worden) vanavond de laatste kraamvisite!.

3. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Ben vanmiddag lekker in Nieuwegein wezen kijken, en in de cafe/restaurant bv gegeven! Ja ja, het was ons gelukt.

Kom straks weer even kijken, moet nu eten en weer bv geven.
    Tot zo

4. sappie

sappie Fanatiek lid

Wat is het vanavond rustig zeg....

Robine hoe ging het hardlopen?

Kelly, coole banner

Sap

5. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    uhoh Robine alweer aan het sporten! Respect!

Morgen ga ik mijn kerstpakket ophalen op het werk en beschuit met muisjes delen.
    Ook heb ik morgen een afspraak bij de osteopaat. ik ben heel benieuwd!

6. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    En Robine, heb je gelopen?

Kelly, wat heeft Daynah al veel haar zeg! Leuk hoor.

Vandaag op nacontrole bij de vk geweest. Stelde niet veel voor, maar was vooral gezellig. Daarna even wat gestad. Heb een leuke broek gekocht die ik nu pas, twee leuke bh's, een rokje en .......laarzen. Van Epsrit die helemaal meerekken en mooi voor de helft van de prijs! Al met al een geslaagde middag. Kan ik weer leuke kleren aan ipv die stomme zwangerschapskleren.

Even nog 2 vraagjes:
    * als je de maxicosi in de auto zet is bij jullie de gordel dan ook maar net lang genoeg? Is ook wel logisch omdat hij natuurlijk niet te ruim mag zijn, maar ik moet echt sjorren om 'm goed te krijgen. In de andere auto hebben we easyfix en dan hoef je niet met die gordel te mieren.

* ik ben de gebruiksaanwijzing van de magnetronsterelisator kwijt: hoe lang moeten de flessen er in en op welk vermogen?

Pim

7. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Hey dames,

Ik moet het gewoon toegeven, ik ben verslaafd :oops: ben de hele morgen met de psp-lesjes aan de gang geweest :) (tussen het verzorgen en voeden van Jordy natuurlijk)
    Vanmiddag nog even wat in huis gedaan en de kids bezig gehouden, denk als ik achter de pc ga zitten dan ben ik weer verkocht hahaha.
    Nu eindelijk weer even een beetje tijd, net met Albert weer alle administratie verwerkt en nu is t al weer bijna tijd voor de douche van Jordy en mij en dan de laatste fles.
    Ik schaam me diep dat ik vandaag dus niet eerder ben geweest :oops:
    Vanaf morgen beloof ik weer gewoon lekker hier te komen ;)

Trutje: Heel veel plezier morgen met het kerstpakket en succes bij de Osteophaat, laat je weten hoe het ging, ben er namenlijk ook sterk over aan t denken om onze kids er ook eens door te laten controleren.

Salomina: Wat goed dat het gelukt is met de bv in het cafe!

Kelly: Mooie banner met je mooie meiske! En zoals de rest ook al zegt....wat een bos haar :confused: in 1 woord geweldig!

Sweetangel: Ben nu zelf ook weer met psp begonnen, maar wat zijn eigenlijk de maten voor een banner? :(

Mell: Je zou hier best wel een gelijk in kunnen hebben. Heeft zoveel indrukken gehad en de 1 reageerd daarop door juist heel onrustig te zijn en de ander slaapt juist heel veel.

Sense: Fijn dat het gezellig was bij je vriendin en ze lijken dan inderdaad met pas 1 jaar al zo groot tegenover zo'n klein hummeltje als Jaime ;)
    Had je t nog uitgeprobeerd met de slaapzak? Jordy heeft nu ongeveer een weekje de slaapzak aan en ik vind het ideaal. Moet zeggen het is gelukkig geen draaiertje in zijn slaap, nog niet tenminste, maarja hij is ook nog wat jonger dan Jaime.

Sappie: Lekker dat Lieke nu veel wakker is, begint nu echt leuk te worden he, je kunt nu steeds meer met ze doen.

Channie: Dat is inderdaad vreemd zeg :confused: Heb je al kunnen ontdekken hoe of wat?

Robine: Hoe is t gegaan? Bekaf?
    Ik ben trouwens heel vlijtig dus aan de lessen begonnen, en tot nu toe vallen ze echt mee hoor ;)

Verder kan ik helaas niet terug lezen en weet ik ook niet meer wat allemaal was geschreven :oops:

Nog 2,5 week en dan is t al 5 januari dames, ben me er echt iedere dag steeds meer op aan t verheugen!

Liefs Angela.

8. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Robine ik ben ook benieuwd hoe het gegaan is of lig je nu voor pampers op de bank ;)

Ik vermoed dat Kyllian een navelbreukje heeft. Zijn navel puilt sinds vandaag ineens heel erg uit. 9 januari op het consultatiebureau maar eens laten checken. Las dat er verder toch niets aan te doen is en het binnen een jaar weer vanzelf weggaat. Zo niet dat zou een operatie nodig zijn, maar dit komt maar zelden voor.

9. Pim: magnetron op 700 watt en 7 min dan. Bij mij past de gordel ook net hoor.

Angel: Ik ga het ook doen hoor dat psp. Heb er nog geen tijd voor gehad maar dat komt echt.

Sensee: Thanks voor de link.

Robine: Hoe was het hardlopen?

Daynah heeft weer last van krampjes zo zielig weer.
    Ga weer gauw naar haar toe.

Lfs Kelly

10. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    heb drukke dag gehad,eerst vanmorgen naar de kapster geweest,lekker gekleurd en geknipt heerlijk.
    tis weer ietsje blonder nu.

daarna ben ik in mn eentje gaan shoppen en heb 1 nieuwe jeansbroek en een leuk topje erbij gekocht.ik kon nog niet in maat 36 helaas,maar wat wil ik nu,ben 6 weken geleden nog maar bevallen,het is maat 38 geworden.
    het was heerlijk om eens even alleen weg te zijn en te doen wat ik wil.
    maar heb mn kindjes wel superveel gemist hoor,en was wel weer blij dat ik thuis was.

Pim:bij mijn flessen sterelisator moet de magnetron op 700 watt en ze moeten er 12 minuten in.

Robine:hoe was het hardlopen,we horen je niet meer ben je al uitgehijgd ;)

Kelly:daynah is zo'n liefje met zoveel haartjes.een echt mooi meiske.

ik ga weer terug naar beneden.

Ohja,heb naar de verzekering gebeld voor mn vriezer die ontdooit was en ik kreeg 130 euro terug,had ik gister voor gebeld en vandaag stond het al op mn rekening :confused: hoezo vlug?

weltrusten alvast.xxx

11. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ik heb de Hema magnetronsterilisator en moet hm op 500 wat en 5 minuten zetten.
    Verschilt dus nogal per sterilisatator.

12. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hier past die gordel ook net. En het maakt niet uit of het in de Audi is of in mijn clio. Is gewoon krapjes. Ik zal ook blij zijn straks met de isofix, al weet ik niet eens of ik die in mijn auto heb, in die van Chiel wel, heeft ie speciaal besteld.

Heb je die sterilisator van de HEMA? Jij bent toch ook zo'n HEMA fan?
    Ik heb die van de HEMA en de flessen moeten er met 100 ml water, op 500 watt 5 minuten in.

Groetjes Sens

13. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hihihihi

14. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Dat zeg ik...GAMMA :p

15. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    En voor hoeveel p's moet ik nu reserveren bij Lofen? En een high tea toch?

Ff definitief lijstje maken?

5 januari gaan mee
    1. Sensee
    2. Pim
    3. Angela
    4. Sappie
    5. Kelly
    6. Robine
    7. Salomina
    8. Annemonique
    9. Trutje
    10. Conny
    11. Saskia B.
    12. ....
    13. ....
    Sorry als ik iemand vergeten ben maar heb het niet helemaal helder meer.

groetjes sens

16. sweetangel100

ANGELA:
    Je opent nieuw bestand met 490 pixels breedte en 150 pixels hoogte.
    Maar als ik de banner gemaakt heb dan is ie weer wat groter door randje enz, dus dan verklein ik hem nog een keer tot 150 pixels hoogte en de breedte past zich dan vanzelf aan!
    Maar voor op deze site max 490 x 150!

17. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    annemonique leuke foto's in je album! Chiel vindt jullie kerstkaart ook erg tof en die andere foto van Kyllian ook heel erg lief.

groetjes sens

18. sweetangel100

Dames, wil jullie toch op de hoogte houden, omdat ik weet dat Dorus nog steeds leeft bij jullie:

Dit staat op het andere forum...:

Gisteren zijn we bij de gyn geweest voor de uiteindelijke doodsoorzaak...
    Het was een fijn gesprek, hij legde alles goed uit, fijne man!
    Hij was zichtbaar aangeslagen door de foto's die we van neil meenamen, hij vond ze erg mooi. Achteraf snapten we waarom, want als je de foto's ziet die we meekregen uit het ziekenhuis schrik je je rot...

Maar goed, uieindelijk is er uit virussen en dergelijke niet veel gekomen behalve een vage posi op een streptokok, die ze nog verder gaan onderzoeken, maar ze sluiten uit dat dat de doodsoorzaak is.
    Geen antistoffen gevonden, hij had geen chromosoomafwijking (dus handicap)
    Wat ze wel hebben kunnen zien is dat de placenta veel te klein was, en ook uiteindelijk maar half heeft gewerkt. Dat hebben ze nooit kunnen zien, ze kunnen maar bepaalde dingen meten bij zo'n ding en dat was elke keer wel goed....
    Daar komt dus ook mijn hoge bloeddruk vandaan, ze snapten al niet dat ik geen zwangerschapsvergiftiging kreeg terwijl mijn bloeddruk wel zo hoog was.
    Achteraf blijkt dat doordat het kindje door die te kleine placenta te weinig bloed kreeg, mijn lichaam die druk is gaan opvoeren om toch dezelfde hoeveelheid bloed naar het kindje te krijgen.... vandaar mijn hoge bloeddruk...

Conclusie: dit gebeurt bij maar heeeel weinig mensen. Het is rot, een week eerder en hij had nog geleefd.... maar ook wel een opluchting dat er echt niets was wat wij er aan konden doen en dat het ook geen medische misser was....

We hebben groen licht voor een volgende zwangerschap, wel moet ik dan al vanaf week acht op controle, ze moeten tussen week 8 en tien al beginnen met bloedverdunners bij mij, zodat die doorbloeding vanaf het begin goed is....

19. idd dan scheelt dat wel. Ik heb hem van prenatal.

20. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Door... :'( Hier liet ik nog even een traantje voor gaan.
    Zo oneerlijk...

Deel Deze Pagina