Ze heeft het sinds afgelopen week. Ik vind het knap dat jij het zo lang volhoudt. Ik hou het vooralsnog op een sprong hier..zoiets denk ik..hooop ik toch.
dag meiden, weet niet of jullie me nog kennen. tis al een hele tijd geleden dat ik hier gepost heb. zo af en toe las ik wel een pagina mee, maar sinds 2 dagen zit ik toch met verbazing te lezen. heb een heel eind terug gelezen, wat is hier toch gebeurd ineens. ik wil graag weer komen posten hier, als dat mag. want het is toch best uitgedund zo. maar weet niet of jullie dat wel goed vinden. wnat er is wel een heel hecht groepje overgebleven. groetjes nienke
SChrijf maar mee hoor Mam2003! Oh meiden dit is niet leuk. Ongeveer 2 jaar terug had mijn kat een ontzettende ontsteking aan zijn voet. Hij was in glas getrapt en de dierenarts had het niet goed weggehaald. Nu was dat dus heel erg gaan ontsteken met als gevolg...teen eraf. Nu wilde ik die teen destijds laten onderzoeken in het laboratorium maar die waren ze daar kwijtgeraakt. Afijn ik zie dus nu dat nu aan zijn andere achterpoot hij zo'n vreselijke teen heeft. Echt tussen zijn teen het is onwijs dik rood en met pus. Ik vind het zo zielig. Ben echt bang dat het iets is waar hij niet van kan genezen of hij moet weer in glas getrapt zijn. Vanmiddag om vier uur moet ik met hem naar de dierenarts. Ik hoop niet dat ook die teen of meerdere tenen eraf moeten. Zal wel weer een maand antibiotica meekrijgen ook... Pffff even helemaal niet leuk van...
Pfffff ben er weer eens een dagje niet zeg........en wat lees ik allemaal weer. Clubje wordt idd kleiner, maar kleiner is fijner toch zeggen ze. Wie zijn er nog over hier. Panda Lydia Mirandao Mam2003 Jacq? Sappie Robine Sensee Semmi Kelly Vergeet ik iemand? Ik ben ervan uit gegaan de mensen die al een tijdje niet posten, niet meer komen of met zijn allen naar een ander forum zijn gegaan? Als ik iemand vergeet...sorry Annemonique: Ik weet niet wat de reden is dat je weggaat, maar ik vind het erg jammer. Ik weet niet of je naar het andere forum gaat (tenminste ik begrijp dat er een andere forum is), maar ik wens je heel veel suc6 en natuurlijk een dikke knuffel voor Kyllian. We hopen je nog eens terug te zien komen. Semmi: Meid sterkte weer van het weekend. Ik denk aan jullie. Sensee: Je m&m zijn goed gelukt zeg. Echt goed gedaan hoor. En leuke foto's van Jaime weer en idd haar haartjes worden lang zeg. Gisteren dus de bbq gehad bij me baas en jeeeeeeetje wat een huis zeg.....niet normaal en erg mooi hoor. Met van die oude vloeren en een oude keuken......zo gaaf. Kinderen hebben een speelkamer.....nou speelkamer zo groot is mijn woonkamer. En dan die tuin meiden..................wat groot net zo groot als een weiland wat je ziet langs de snelweg of zo en mooi onderhouden zeg. Ze hebben ook een tuinman, kan niet anders. Verder was het erg gezellig en erg lekker gegeten. Jammer van de regen alleen. Later werd het gelukkig wel droog, maar goed het was gezellig. Vanmorgen even naar het Alexandrium geweest en dadelijk boodschappen halen. Ga vast het boodschappenlijstje maken. Btw ik had vorige week nog een buggy gekocht.....ja ja....bij de prenatal ze waren in de aanbieding voor 40 euro. Ik dacht neem gelijk mee is mss toch wel makkelijk voor in Frankrijk. Tot laterrrrrr. lfs kelly
kelly: thanks dat ik mee mag schrijven sens: he wat vervelend van je kat. hoop dat ie er gewoon met een kuurtje klaar mee is. hier gaat het verder goed, zo als jullie kunnen lezen groeit Colin als kool. sinds 2 weken tijgert ie het hele huis zo'n beetje door. en net als meer hier, is de voer- en waterbak van de katten ook hier een aantrekpunt. Tristan heeft nu vakantie en daarna nog 8 weken peuterspeelzaal en dan naar de basisschool (zucht) ik zal binnenkort weer nieuwe fotoos in mijn album plaatsen. maar onze pc is gecrasht en we hebben een leenlaptop en daar weet ik niet mee hoe ik fotoos hierop moet krijgen. dus ff geduld hoor groetjes nienke
Ja daar baalde ik toen onwijs van omdat het ook een soort tumor kon zijn, die hele teen was gewoon 'verrot' van binnen zeg maar, inclusief bot en al. Ik hoop niet dat dit ook dat is. Hij kreeg toen eerst een maand antibiotica en ik moest een soort medicijn met water ofzo tussen zijn teen spuiten, twee keer per dag. Probeer dat maar eens bij een kat die pijn aan zijn poot heeft....En zielig is ook gewoon hij heeft altijd iets..echt altijd. Klinkt goed Kel dat huis van je baas. Lijkt mij heerlijk zo'n huis. Ga je nog wat doen dit weekend? Mam2003 het gaat te snel heh met die kleintjes. Laat jij het water en voer van de katten staan? Ik vind het ook zo sneu voor de poezen om alles weg te halen... Nou meiden ik ga die kleine wakker maken en dan boodschappen doen. Daarna chiel bij de kapper droppen en ik naar de dierenarts.. Liefs Sens
Heb weinig keus. Kan hem moeilijk terugstoppen. Was de volgende sprong niet rond de 9 maanden? Sneu voor je kat. Hij heeft inderdaad altijd wat. Hé Nienke, wat leuk! Fijn dat alles goed gaat. Hoe gaat het slapen? Moet ook nog een buggy hebben. Schoonma komt volgend weekend, sleep haar wel mee de Prenatal in.
Heb inmiddels de hele soap rond t forum gelezen en kan alle achterbakse trutten die em ineens gepeert zijn naar een ander forum niks anders wensen dan.......have fun met elkaar! Dozen! !Grrrrr ik word echt kwaad om die dingen! Wat zijn wij dan nog eerlijk om alles te melden over meetings etc, maar omdat er zulke achterbakse dozen op dit forum zitten die het belangrijk vinden om met PB tjes elkaar naar een ander forum t lokken zijn we nog maar ineens met een stuk of 10! Nou ik vind t prima, blij dat jullie allemaal opgehoepelt zijn! Heb maar veel plezier met jullie clubbie! Tuthola's! En wees dan ook zo flink om hier niet meer mee te lezen en concentreer je op jullie iegen forum! Goed nu weer over tot de orde van de dag, heb mn hart gelucht........ Hoi Mam2003, welkom back! Gezellig dat je mee komt schrijven! Ik ben erg benieuwd naar fotootjes van Colin en Tristan! Tristan alweer naar de basisschool? Time flies he!? Lol. Sens: Wat een geweldige M&M 's heb je gemaakt! Echt knap van je! Zit er nog een cadeautje in die m&M s verstopt? Leuke foto's van Jaime weer! Lekker kindje hoor! Arme poes..........hopelijk is ie snel geholpen aan zn teentje! kel: Lekker rondgesnuffeld in t huis van je baas dus he Lachuh hoor en wat een ruimte als je t zo een omschrijft! Waar heeft ie dan een huis gekocht? S Gravenweg in Rotterdam oid? Semm: Heel veel sterkte vandaag bij je schoonpapa! We denken aan je! Sap: Wat lief dat je die schoentjes voor Jill hebt gekocht. Vond ze vorige keer ook erg groot en toen vroeg ik naar mt 17 daar, maar die hadden ze niet, nu bleek dus dat de roze all stars die ik al een tijdje voor dr heb al mt 18 waren, dus komt mt 19 goed van pas als de roze niet meer passen. Jill heeft meestal mt 17-18 op t moment. Ben benieuwd of ze morgen binnenkomen! Panda: Ik hoop echt dat jij wel blijft op t forum net als Mirandao, Lydia, Jacq en mam2003. Hopelijk houdt Bastian snel op met dat gebrul, daar word je echt gek van he?! Kan er bij Jill ook niet zo goed tegen! Goed, t scheelt wel met zo weinig mensen, kan ik lekker snel en op iedereen reageren! Meiden ik heb mn hart gelucht, ga nu weer ff wat doen.Heb nu echt vakantie Werd nogal kwaad om alle onzin van die weglopers! Liefs Robine
sense: ik laat het voer van de katten gewoon staan, dat staat in de gang en we hebben een kattenluikje (he getver ik had bijna kattenlijkje geschreven) maar laatst stond dus de deur open en ik dacht ineens goh wat ist rustig, lag meneer dus helemaal in een plas water en met de brokjes te kliederen. succes bij de dierenarts. panda: het slapen gaat hier redelijk, hij gaat savonds om 7 uur naar bed en is tegen half 8 weer wakker. word af en toe wel wakker snacht, maar dan brengen we de speen en slapen weer. overdaq slaapt ie nog van 9 tot 10 en van 12,30 tot rond 14.00. hij slaapt nu nog trouwens, zal wel in een sprong zitten. hij eet slechter en slapen is anders. ook maar een buggy aanschaffen? superhandig. ik gebruik nog de ouwe van Tristan, die er ook nog wel es inzit. maar die is aan vervanging toe eigenlijk. robine: de tijd gaat idd snel, gaat nu veel sneller nog als met Tristan. maar dat heeft ook te maken met dat ik die depressie toen had, toen heeft het 1e jaar heel lang geduurd. goh wat was ik net flauw zeg, tristan achterthuis, ineens MAMAAAAAAA... ik heen, had ie het wasrekje omgegooid grrrr weg schone was, heb nog wat kunnen redden. ik ga es bij Colin kijken zo, voort zelfde geld ligt ie mooi te spelen en zegt ie niks. ik had nog naar mijn oma gewild, leuke foto brengen maar dat word niet meer vandaag. voor mensen die fotoos willen zien (wie niet haahaha) er staan ook fotoos op mijn hyves.. zoeken op nienke bults en dan kom je er wel... groetjes nienke
Ik was ook wel verbaasd dat er blijkbaar een ander forum is, maar nogmaals... ieder moet het zelf weten. Het enige voordeel dat ik er dan nog uithaal is we sneller klaarzijn met reageren en minder snel iemand zullen vergeten! Mam2003: welkom terug! Je hoeft toch geen toestemming vragen om te posten? Colin aan het tijgeren, dus begint ook een handenbindertje te worden. Ik ben benieuwd naar je foto's (dus snel uploaden hoor). Semmi: He, schoonpa weer opgenomen. Dat is ook belangrijker om je mee bezig te houden dan je druk maken om het forum he. Sterkte hoor. Panda: haha, moest lachen om je opmerking: kan 'em niet meer terugstoppen... Je zou het niet eens willen ook he. Wel vervelend dat slechte sapen. Sprongetje is rond 8,5 maand toch? Hoop dat het snel over is. Bij ons wisselt het nogal. Vannacht is Wes is (blijkbaar) 2 keer uitgeweest, want ik heb hem niet gehoord en ik 1 keer. Dan komt er ineens een brul vanuit dat kamertje! Met speentje is ie dan weer tevree. En vaak huilt ie even in zijn slaap. Sens: Potverdorie, naar de dierenarts. Wat vervelend dat de kat dan niet kan vertellen wat er is he. Zielig hoor. Sterkte vanmiddag. Laat even horen wat er aan de hand is. Lekker zalm uit de oven. Mag ik ook komen eten? Wes houdt niet van vis, dus dat eten we eigenlijk nooit! Gelukkig eet Jesse het nu wel Hopelijk slaap je vannacht weer beter! Morgen bruiloft he. Veel plezier! Kel: klinkt goed zo'n huis! Mijn ouwe directeur had zo'n kast van 1,5 miljoen. Ben er nooit geweest, maar wel foto's gezien. Wowwie! Maar dan graag met huishoudster he! Nu woont ie in Belgie, aan een golfbaan. Pfff... Robine: Rustig aan hoor. Je moet je niet zo drukmaken om het forum. Er zijn belangrijker dingen om je druk te maken. Lekker, vakantie tot september! En nu nog 38 nachtjes slapen, toch? Heb je nog nieuws over je moeder? Nog niet iedereen gehad geloof ik, maar ik kan niet meer verder teruglezen. Hopelijk kan ik zo nog ff met Jesse een rondje gaan fietsen. Hij ligt nu lekker te slapen. Af en toe ligt ie zo raar. Nou ja, liggen... dan zit ie helemaal voorover geklapt te slapen, tegen de spijlen van zijn bedje, omdat hij hartstikke moe is en er toch niet aan toe wil geven. Hij huilt dan ook wel voordat ie in slaap valt, maar ja... hij kan niet steeds op schoot in slaap vallen he. Vanavond dus naar The Wizz (met eten), schoonmoeder komt oppassen. Mijn ouders gaan avondje naar Amsterdam, maar komen hier om te slapen omdat ze morgen naar een kennis in Markelo gaan. Dus het huis moet nog een beetje aan kant. Dus ik heb nog wat te doen. Tot later! Liefs Lydia
hoi ik wist ook niks van een andere forum mam2003 hoi jij hebt idd lang geleden mee geschreven mooi dat alles goed gaat en ja de basisschool die van mij gaat naar de zomer wendagen naar de kleuterschool en ik weet niet meer wie het over de sprong had ik kreeg een email van sprongenwekker dat met 8,5 maand er weer 1 komt dus alvast voorbereiden haha en ik ga niet weg hoor robine
Voor degene die willen weten wat t andere forum is: Heb t ff allemaal doorgelezen en we missen niks! Hahahah, zo makkelijk he dat internet, ff googlen en je komt overal! En zij maar denken dat ze een stiekum forumpje hadden, de domme doosjes! Voor de geinteresseerden onder ons, ff googlesn, registreren en dan kun je meelezen, hahaha! Zoooooooooooo simpel.........en ze lezen hier ook stiekum mee bij de''musketiers(dat zijn sap, sens, kel en ik ) lol, we shoppen te duur( nou ja, ik kom ook bij de Zeeman etc......(had ooit een fotootje geplaatst met Jill en een Burberry hoedje(die ik overigens GEKREGEN had en NIET ZELF betaald(had ik toen ook vermeld), maar al had ik em wel zelf gekocht, so what.....en verder zijn t gewoon een stelletje zielige niksnutten! Nu peer ik mn echt, ga ff wat nuttigers doen.... Liefs Robine Edit: moderator heeft link verwijderd.
Ff voor de duidelijkheid, ik wist ook niets van een ander forum. Ben er gisteravond pas wezen kijken. En juist dat is de aanleiding geweest van het kutgevoel. Zit dus op geen enkel forum meer (naja toch nog btje hier, kon t niet laten omdat Kelly zich af vroeg of ik op t andere forum zat). Wel leuk om te zien dat hier iig weer 'oude bekenden' terugkomen
Mirandao: Fijn dat je blijft ennuh, bereid je maar vast voor op die sprong( voor zover mogelijk )\ Liefs Robine
Kunnen je schoonma en ouders toch mooi doen? 8) Is dat met 8,5 maand, Mirandao, de nieuwe sprong? En Bastian is nu al zo moeilijk Moet nu naar de accountant.
Ook ik wist niks van het andere forum en net als monique komt daar ook mijn klote gevoel vandaan. Heb me daar wel aangemeld omdat ik gewoon nieuwsgierig was...uiteraard maar ga er zeker niet posten.
Zo de boodschappen zijn gehaald. En wat is het warm buiten zeg.......pffffff (het is ook nooit goed heh). Sensee: Heb geen bijzondere plannen van het weekend. Had een verjaardag maar gaat niet door. Geeft niet hoor. Ik heb aankomende week 4 verjaardagen en een etentje, dus druk zat aankomende week. Gaan jullie nog wat leuks doen? Wat ga je doen bij de kapper? Brennied en Annemonique: Blijf toch gezellig meekletsen met ons. Ik vind het iig echt erg leuk als jullie blijven. Ik moet toch weten hoe het met jullie kindjes gaat. Lydia: Ach die arme Jesse, die wilt bij de grote mensen horen als hij zo in slaap valt. Veel plz vanavond. Ga even naar Daynah die heeft net zitten poepen....bleghhhhh.....stinken zeg. lfs kelly